Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Akateeminen nainen ei huoli duunarimiestä

Vierailija
12.02.2025 |

mitkä on tärkeimmät syyt ettei Akateeminen nainen halua miestä joka on duunari vaikka olisi siisti, kohtelias, vakituisessa työssä jne..

M42

Kommentit (178)

Vierailija
121/178 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin huolinut ja olin hulluna häneen, mutta hänelle oli yllättäen ihan käsittämätöntä se että haluan että mun mies tykkää minusta ja pitää minua viehättävänä. Mun olisi pitänyt hyväksyä että olen hänelle vain **llu ja kodinkone. 

Vierailija
122/178 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi menestyvän naisen pitäisi huolia miehekseen joku sohvan pohjalla maha pystyssä kaljaa kittaava persuduunari?

En tiedä, pitäisi kysyä menestyviltä naisilta, joihin sinä et kuulu. Duunari voi olla ihan yhtä lailla menestynyt omalla alallaan, moni on esim. yrittäjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/178 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ollut aikaisemmin mitään ongelmaa sen kanssa, että mies on matalammin koulutettu. Kävi kuitenkin ilmi, että miehille on yleisesti ongelma jos nainen tienaa enemmän kuin he ja kotona pitäisi osallistua muuhunkin kuin sohvan kuluttamiseen. 

Osalla tuntuu olevan ihan vaan periaate, että naisen ei pidä tienata enemmän. On tullut myös vastaan tapaus, jolle ei mennyt perille, että voi tienata ilman elintason jatkuvaa nostamista. Sitten on myös se kuvio, jossa halutaan lompakkoloisia mutta pitää samalla yllä kuvaa, miten ei missään nimessä ole loinen.

Vierailija
124/178 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jutellaan joskus myöhemmin lisää en jaksa kirjottaa tänne enää! 

AP

Vierailija
125/178 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota otsikossa olevaa lausetta se minunkin exäni kuului hokevan kaikille kun erottiin. Hän ei kuulemma ollut tarpeeksi hyvä minulle. 

Aloin parin vuoden jälkeen seurustelemaan mieheni kanssa, joka sattuu olemaan akateeminen, joten siitä ex sai vain vettä myllyyn.

Oikeasti syy eroon oli lähes kaikessa muussa kuin koulutuksessa. Erityisesti siinä, miten hän minua kohteli. Vuosien seurustelun jälkeen hän vain yritti sanella enemmän ja enemmän parisuhteessamme, eikä minun mielipiteelläni tai toiveillani ollut mitään arvoa. 

Vierailija
126/178 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa ap on Allu, pthyi

Vierailija
127/178 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo itsekin olen törmännyt tähän miestyyppiin. Hirveä pätemisen ja alaspainamisen tarve, kun ei kai itsetunto kestä sitä kun naisella on korkeampi koulutus, tai muuten kummallisia ennakkoluuloja. 

ei me kyllä kaikki olla näitä, Itse en kuulu tähän tyyppiin. se koulutus on oma valinta ja halu, en ole niistä mitään mieltä. 

AP

Jos olisit jaksanut lukea kommentin loppuun asti, olisit huomannut etten missään väittänytkään kaikkien olevan sellaisia. 

Vierailija
128/178 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota otsikossa olevaa lausetta se minunkin exäni kuului hokevan kaikille kun erottiin. Hän ei kuulemma ollut tarpeeksi hyvä minulle. 

Aloin parin vuoden jälkeen seurustelemaan mieheni kanssa, joka sattuu olemaan akateeminen, joten siitä ex sai vain vettä myllyyn.

Oikeasti syy eroon oli lähes kaikessa muussa kuin koulutuksessa. Erityisesti siinä, miten hän minua kohteli. Vuosien seurustelun jälkeen hän vain yritti sanella enemmän ja enemmän parisuhteessamme, eikä minun mielipiteelläni tai toiveillani ollut mitään arvoa. 

Klassinen itsetunto-ongelma, mies ei kestä jos naisella on korkeampi status kuin hänellä. Monet suhteet kaatuu just tuohon. Mutta on niitä järkeviäkin miehiä, sellaisia joitten itsetunto ei ole kiinni koulutuksesta, palkasta tai statuksesta.

Vierailija
129/178 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kysymys. Itse haluan miehen, jonka kanssa voin jutella työasioista ja joka on älykkyydeltään vähintään samalla tasolla kanssani. Itselleni ei edes riitä akateeminen koulutus, sillä humanistit ei yleensä kiinnosta. Olen kyllä valmis joustamaan, jos täydellinen mies löytyy. Toistaiseksi en ole kohdannut duunarimiestä, joka olisi sytyttänyt. 

Vierailija
130/178 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon myös amis ja vapaaehtoisesti sinkku. Harrastan shakkia, shogia ja sudokuja. Harrastan matkustelua ja kieliä. Osaan;

englantia

japania

koreaa

italiaa

katalaania

espanjaa

ruotsia

Palkka on 1900 euroa kuukaudessa ja 100% etätyö.

Että kyl meissä duunareissakin on fiksumpaa porukkaa kuin akateemisissa naisissa.

Mikäs itämaan tietäjä tänne on ilmestynyt :D

Vierailija
131/178 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin daiju "keskustelu", että huh huh.

Vierailija
132/178 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea kysymys. Itse haluan miehen, jonka kanssa voin jutella työasioista ja joka on älykkyydeltään vähintään samalla tasolla kanssani. Itselleni ei edes riitä akateeminen koulutus, sillä humanistit ei yleensä kiinnosta. Olen kyllä valmis joustamaan, jos täydellinen mies löytyy. Toistaiseksi en ole kohdannut duunarimiestä, joka olisi sytyttänyt. 

oletko itse omasta mielestä tosi hyvänäköinen ja minkälaiset mitat sulla on nyt? ja minkä ikäinen?

Vierailija
133/178 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukaisin juuri ketjun,

näen useita fiksuja

vastauksia akateem. naisilta. 

Enempää en kommentoi

tähän teemaan; ilmassa

on mies-nainen valtapelin

provokatiivista katkua.

En pidä siitä.

Vierailija
134/178 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on siinä mielessä hassuja olentoja että naiset ovat niin perhanan pinnallisia. Miehen taso määriytyy ulkonäön,pituuden,koulutustason ja palkan mukaan. Miksi naisia ei kiinnosta miehen luonne tai arvomaailma yhtään? Jos mies on tarpeeksi hyvätuloinen niin se riittää naisille, oli luonne tai arvomaailma millaisia vain. 

Voidaan todeta se fakta että naiset ei koskaan pariudu miehen kanssa joka kuuluu alempaan yhteiskuntaluokkaan kuin mitä nainen itse on, miehen pitää olla vähitään samaan yhteiskuntaluokkaan kuuluva. 

Naiset on pinnallisia. 

Vierailija
135/178 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi menestyvän naisen pitäisi huolia miehekseen joku sohvan pohjalla maha pystyssä kaljaa kittaava persuduunari?

En tiedä, pitäisi kysyä menestyviltä naisilta, joihin sinä et kuulu. Duunari voi olla ihan yhtä lailla menestynyt omalla alallaan, moni on esim. yrittäjä.

T A D A A !

Suomalaiset mies ja nainen poeettisessa

kliimaksissa toisilleen runoillen.

👋👍🥱 classy & respectful.

Vain vaavi.fi.

136/178 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koulutuksella ole mitään väliä.

Vierailija
137/178 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävistä/tutuista kolmella on duunarimies. Tässä arviossa on mukana noin 20 parisuhdetta. Kahdella heistä on ammattikorkeakoulun käynyt puoliso, eli ei duunari mutta ei akateeminenkaan. Kaipa se on se, että silloin nuorena hengailtiin kaikenmaailman osakuntabileissä tms. riennoissa, joissa kohtasi kaltaisiaan. Olisin voinut "huolia" duunarimiehen, mutta kukaan ei sattunut viemään jalkoja altani. 

Vierailija
138/178 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensisijaiset esteet ovat 80 kg painoero, 40 cm pituusero ja 30 v ikäero. Jos siis miehellä on nuo isommat arvot. 

Vierailija
139/178 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oletko itse omasta mielestä tosi hyvänäköinen ja minkälaiset mitat sulla on nyt? ja minkä ikäinen?

Mitä väliä näillä on? Olen luultavasti ihan ok-näköinen naisellinen hoikka nainen. Akateemiset miehet on ulkonäöllisesti epätäydellisiä siinä missä naisetkin, joten en ole ikinä kokenut alemmuutta. Olen ollut pitkissä suhteissa kolmen akateemisen miehen kanssa. Eron syitä en käy tässä läpi. Nytkin minulla on alkava suhde akateemisen miehen kanssa. 

Vierailija
140/178 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amismies tenttaa, ladies and gents. 😀👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän