Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Akateeminen nainen ei huoli duunarimiestä

Vierailija
12.02.2025 |

mitkä on tärkeimmät syyt ettei Akateeminen nainen halua miestä joka on duunari vaikka olisi siisti, kohtelias, vakituisessa työssä jne..

M42

Kommentit (178)

Vierailija
81/178 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks miehet ei kouluttaudu, niin teitä olis enemmän? Naisia on jo nyt yliopistoissa enemmän kuin miehiä ja miehiä taas eniten vankiloissa. Aina tämä sama poru, miksei naiset kelpuuta duunari-ukkoa? Olen deitannut lääkäri-miestä joka on sanonut, että haluaa akateemisen naisen. Että kyllä akateemiset miehetkin vaatii. Ei kiinnosta yksinkertainen ajatusmaailma tai huonot tavat. Ihan se sivistyksen taso on se juttu ainakin itselle. 

Olen kouluttautunut mutta pituusrajoitteinen ni-in aika moni niin nainen kuin mies on saattanut sivaltaa, etrei kaltsiseni hukkapätkä voi saada naista itselleen.ja saada mahdollisuutta parisuhteeseen

Osa  enempi naisista kuin miehistä tosin olettaa automaattisesti, että jis tai kun on kyhytkasvuinen mies, niin miehen itsetunto ei yksinkertaisesti kestäisi sitä, että nainen olisi häntä pidempi, joka ditten näkyisi ja kanavoituidi katkeruutena ja loukkavana tai muutoin vastenmuelisenä käytöksenä.

Huokaus. Joskus tuntuu sille, eträ viimeseen muutamaan kymmeneen tuhanteen vuoteen ei ole mikään muuttunut siinä mitä toivotaan ja odotetaan kumppanilta. 

En minä tästä dissauksestani ketään naista syytä. Ihan yhtä hyvin voi väittää, että moni mieskin oikeasti haluaa vastaavasti itseään lyhyemmän kumppanin, jolloin huomattavasti pidemmillä naisilla on yhtälailka vaikeuksia löytää kumppani, kun ei toisesta "syttymistä" voi oikein pakottaa.

Silti sitä toivoisi toisinaan, että vähän voisi lisätä kiinnostavuuttaan sillä miten mn. käyttäytyy ja toimii, eikä niin paljon olisi painoarvoa sellaisille seikoille, joille voi lopulta aika vähän itse mitään.

Tarkennuksena kun en kuulu niihin Av:la kirjoittaviin, joille oma pituus (tai oikeammin sen puute) on vain oman valinnan ilmentymä.

Myös kaljuuntumiseni valitsi minut; en minä sitä.

Mutta olen valinnut, että en aio uhriutua sen parennin kuin syyttää ketään muita sen paremmin lyhytkasvuisuudestani kuin siitä, että hiiukseni ovat harvenneet niin, että kuulun myös päältään kaljuuntuneisiin miehiin.

Mitäpä sitten? No jos jotain helpottaa lun saa tölviä ja räkiä minua kohto pituudestani tai kaljuuntuneesta päälaestani johtuen,niin luullaksen tällainen tarve (tai tarpeet) kertoo enempi heistä kuin minusta. 

Vierailija
82/178 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasitko, että jollain 40- tai 50-vuotialla naisilla on valinnanvaraa? :D. Eiköhän mummorummot ota mitä saavat, koska eivät muuhun kelpaa. Nämä postaukset täällä, "mihin keski-ikäinen nainen tarvitsee miestä" johtuvat vain siitä, että rummot eivät kelpaa enää mihinkään, varsinkaan "omaa" tasoansa oleville miehille :).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/178 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä amislaisilla ei ole yleissivistystä, halutaan ryypätä, käytetään huumeita, rettelöidään, puhutaan tosi yksinkertaisia asioita, ei reflektiokykyä jne.tuossa ainakin omat vaatimukset ja syyt miksei luultavasti koskaan "duunarimiestä".

Akateemisella ja amislaisella on yleensä just vuosien opiskelun ero ja ajatusmaailmassa se näkyy jne.henkisessä kapasiteetissa.

Mites kun minä olen käynyt ylioppilaaksi ja mennyt sen jälkeen amikseen.? Henkinen kapasiteettini on kyllä hyvällä tasolla. Tienaan hyvin ja osaan puhua mistä tahansa maailman asiasta. Älykkyysosamäärä oli testin mukaan 120. M39

Vierailija
84/178 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä amislaisilla ei ole yleissivistystä, halutaan ryypätä, käytetään huumeita, rettelöidään, puhutaan tosi yksinkertaisia asioita, ei reflektiokykyä jne.tuossa ainakin omat vaatimukset ja syyt miksei luultavasti koskaan "duunarimiestä".

Akateemisella ja amislaisella on yleensä just vuosien opiskelun ero ja ajatusmaailmassa se näkyy jne.henkisessä kapasiteetissa.

Mites kun minä olen käynyt ylioppilaaksi ja mennyt sen jälkeen amikseen.? Henkinen kapasiteettini on kyllä hyvällä tasolla. Tienaan hyvin ja osaan puhua mistä tahansa maailman asiasta. Älykkyysosamäärä oli testin mukaan 120. M39

Niin?

Vierailija
85/178 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukion tietomäärä on kyllä nykyisin aika onneton. Säälittävää.

Vierailija
86/178 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinasitko, että jollain 40- tai 50-vuotialla naisilla on valinnanvaraa? :D. Eiköhän mummorummot ota mitä saavat, koska eivät muuhun kelpaa. Nämä postaukset täällä, "mihin keski-ikäinen nainen tarvitsee miestä" johtuvat vain siitä, että rummot eivät kelpaa enää mihinkään, varsinkaan "omaa" tasoansa oleville miehille :).

Niin mutta sitten se kuulostaa siltä että Akateeminen mies on nirso? onko muuten Akateemiset miehet V-mäisiä tai nirsoja

Vierailija
87/178 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä osaa sanoa. Itse olen maisteri, mieheni on duunari.

Vierailija
88/178 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on 3 yliopistotutkintoa (DI, TkT ja LuK), ja näin miehenä, minua ensisijaisesti kiinnostaa naisen ulkonäkö, nimenomaan tämäm muodot. Pidän muodokkaista naisista, ja ei sillä ole mitään sen ihmeellisempää merkitystä, mikä on koulutustaso. Huumorintaju on rautaa, ja toki kognitiiviset taidot on plussaa.

Vierailija
89/178 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon myös amis ja vapaaehtoisesti sinkku. Harrastan shakkia, shogia ja sudokuja. Harrastan matkustelua ja kieliä. Osaan;

englantia

japania

koreaa

italiaa

katalaania

espanjaa

ruotsia

Palkka on 1900 euroa kuukaudessa ja 100% etätyö.

Että kyl meissä duunareissakin on fiksumpaa porukkaa kuin akateemisissa naisissa.

Vierailija
90/178 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon myös amis ja vapaaehtoisesti sinkku. Harrastan shakkia, shogia ja sudokuja. Harrastan matkustelua ja kieliä. Osaan;

englantia

japania

koreaa

italiaa

katalaania

espanjaa

ruotsia

Että kyl meissä duunareissakin on fiksumpaa porukkaa kuin akateemisissa naisissa.

Lohduttaudu sillä.

Vierailija
91/178 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sitten on "akateeminen"? Minulla itselläni on kaksikin korkeakoulututkintoa (FM ylempi), mutta en kyllä kutsu itseäni akateemiseksi. Se akateemisuus päättyi nimittäin omalla kohdallani hyvin pitkälti valmistumispäivään.

Puolison koulutuksella tai sen kummemmin työlläkään ei ole väliä (kunhan työn ydintä ei ole tappaminen, huijaaminen tm. eettisesti ikävä).

Mutta on kyllä pakko myöntää, että fyysikoissa ja matemaatikoissa on jotain todella seksikästä.

Vierailija
92/178 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Duunarkmies" on vähän turhankin kaunisteltu ilmaisu räkäiselle persuvajakille.

Vierailija
93/178 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille akateemisille naisille ei riitä akateemisia miehiä, koska suurin osa yliopistossa opiskevista on naisia. Lisäksi moni akateeminen mies kelpuuttaa ei-akateemisen naisen. Akateeminen mies on varsin haluttua seuraa.

Vierailija
94/178 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

englantia

japania

koreaa

italiaa

katalaania

espanjaa

ruotsia

Duunarit mitään shakkia pelaa.

Vierailija
95/178 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyaikana myös akateemisissa miehissä on valitettavasti paljon inseleitä ja neitsyitä, jotka syyllistävät naisia siitä ettei heitä kelpuuteta ihan vaan siksi kun arvon herralla on *akateeminen loppututkinto*.

Peiliä eivät omista.

:) ARVON HERRALLA! LOL! mutta haluisin vielä jonkun vastauksen että Nirsoileeko akateemiset miehet??

Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä sanoa, että onneksi sekä omat että lähisuvun muutkin "lapset" ovat jo 30+. Eivät ole sukupolvea, jotka istuvat nenä kiinni älyluurissa näkemättä muita ihmisiä ympärillään ja sitten etsivät deittiapeista niitä ihmisiä, jotka just hetki sitten kävelivät heidän ohitseen. 

Vierailija
97/178 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolin, mutta olen myös joutunut jättämään, koska eivät voi sietää, että tienaan enemmän. 

Vierailija
98/178 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin akateemisena naisena duunarimiehen kanssa. Kyllä se nyt vaan oli niin päin, että hän itse asetti koulutetut ihmiset sellaiseen kastiin joiden kanssa ei voi olla tekemisissä. Ei suostunut tutustumaan ystäviini, jotka tunsin opintojen kautta. Ei suostunut viettämään aikaa lähipiirini kanssa, jotka ovat korkeastikoulutettuja, koska hänen mielestään kaikki korkeasti koulutetut ovat snobeja. Minä oli kuulemma vain positiivinen poikkeus. Ja siis faktaahan oli se, että ei hän suostunut edes tutustumaan näihin ihmisiin. Kas kummaa parisuhteemme kaatui kaikkiin näihin ennakkoluuloihin. 

Vierailija
99/178 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelin akateemisena naisena duunarimiehen kanssa. Kyllä se nyt vaan oli niin päin, että hän itse asetti koulutetut ihmiset sellaiseen kastiin joiden kanssa ei voi olla tekemisissä. Ei suostunut tutustumaan ystäviini, jotka tunsin opintojen kautta. Ei suostunut viettämään aikaa lähipiirini kanssa, jotka ovat korkeastikoulutettuja, koska hänen mielestään kaikki korkeasti koulutetut ovat snobeja. Minä oli kuulemma vain positiivinen poikkeus. Ja siis faktaahan oli se, että ei hän suostunut edes tutustumaan näihin ihmisiin. Kas kummaa parisuhteemme kaatui kaikkiin näihin ennakkoluuloihin. 

OK WAU, mut sittenhän tässä on duunari itse mokannut pahasti. 

Vierailija
100/178 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovellukset myös vakoilee ihmisten elämää ja päättelee esimerkiksi miesten tulotason. Suosii sitten näitä varakkaita miehiä, keille näkyvät. Ne ei edes ole rakennettu ihmisiä löytämään joku nopeasti, vaan kuluttamaan siellä aikaa pitkään. Houkuttelee myös kuvittelemaan, että aina löytyy joku parempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi