Akateeminen nainen ei huoli duunarimiestä
mitkä on tärkeimmät syyt ettei Akateeminen nainen halua miestä joka on duunari vaikka olisi siisti, kohtelias, vakituisessa työssä jne..
M42
Kommentit (178)
vaihdoin ajan mittaan pahasti kyynistyneen, ikistressaantuneen uraohjuksen rakastavaan, hyvännäköiseen, mukavaan ja hauskaan, tunneälykkääseen duunariin, joka pitää työstään. saa olla kateellinen. hyvin menee.
t. akateeminen nainen
Kyllä minulle kelpaisi, jos tultaisiin hyvin toimeen.
Vierailija kirjoitti:
Naiset on siinä mielessä hassuja olentoja että naiset ovat niin perhanan pinnallisia. Miehen taso määriytyy ulkonäön,pituuden,koulutustason ja palkan mukaan. Miksi naisia ei kiinnosta miehen luonne tai arvomaailma yhtään? Jos mies on tarpeeksi hyvätuloinen niin se riittää naisille, oli luonne tai arvomaailma millaisia vain.
Voidaan todeta se fakta että naiset ei koskaan pariudu miehen kanssa joka kuuluu alempaan yhteiskuntaluokkaan kuin mitä nainen itse on, miehen pitää olla vähitään samaan yhteiskuntaluokkaan kuuluva.
Naiset on pinnallisia.
Niinhän ne on, pärstä kertoin määrää, hieno auto pihalla, oli se sitten vaikka velaksi niin omahan se on ilman muuta.
Vierailija kirjoitti:
Onneks tänne tulee filippiinoja ja thaikkuja niillä ei oo niin korkeat vatimukset miehille😌
On niillä. Haluavat suomijunttien rahat, joilla voi auttaa Aasiaan jääneitä sukulaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea kysymys. Itse haluan miehen, jonka kanssa voin jutella työasioista ja joka on älykkyydeltään vähintään samalla tasolla kanssani. Itselleni ei edes riitä akateeminen koulutus, sillä humanistit ei yleensä kiinnosta. Olen kyllä valmis joustamaan, jos täydellinen mies löytyy. Toistaiseksi en ole kohdannut duunarimiestä, joka olisi sytyttänyt.
oletko itse omasta mielestä tosi hyvänäköinen ja minkälaiset mitat sulla on nyt? ja minkä ikäinen?
Mitä väliä näillä on? Olen luultavasti ihan ok-näköinen naisellinen hoikka nainen. Akateemiset miehet on ulkonäöllisesti epätäydellisiä siinä missä naisetkin, joten en ole ikinä kokenut alemmuutta. Olen ollut pitkissä suhteissa kolmen akateemisen miehen kanssa. Eron syitä en käy tässä läpi. Nytkin minulla on alkava suhde akateemisen miehen kanss
mikset yritä joskus duunari miestä, on se kanssa merkillistä että sitkun sulla on niitä akateemisiä miehiä niin noin monta eroa olet nähnyt! nirsoiletko sitten liikaa miehissä? koetko saavasi huonompaa miestä jos on duunarimies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea kysymys. Itse haluan miehen, jonka kanssa voin jutella työasioista ja joka on älykkyydeltään vähintään samalla tasolla kanssani. Itselleni ei edes riitä akateeminen koulutus, sillä humanistit ei yleensä kiinnosta. Olen kyllä valmis joustamaan, jos täydellinen mies löytyy. Toistaiseksi en ole kohdannut duunarimiestä, joka olisi sytyttänyt.
oletko itse omasta mielestä tosi hyvänäköinen ja minkälaiset mitat sulla on nyt? ja minkä ikäinen?
Amismies tenttaa, ladies and gents. 😀👍
Ahkera veronmaksaja, maksaa sinunkin asumisen kun sinä saat rahasi sossusta.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sen duunarin kanssa oikein juttelisi? Ei minulle riitä parisuhteeksi mies, joka osaa jotain ropata. Haluan keskustelevan, analyyttisen miehen, jonka kanssa voi jutella niin tieteestä, taiteesta kuin politiikastakin.
Juuri näin. Se on turhauttavaa kun näkee sen sumean kiillon toisen silmissä, kun "ei vaan ymmärrä". Sitten jotain soperrataan "rankkaa töissä" ja "väsynyt".
No mä olen akateeminen nainen jolla on aika perus duunarimies. Ja yhteiset lapset. Ihan paras mies mulle, sillä tykkään simppelistä ja selkeästä arjesta, työssä on ihan tarpeeksi monimutkaista. Syvälliset jutut keskustelen ystävieni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset on siinä mielessä hassuja olentoja että naiset ovat niin perhanan pinnallisia. Miehen taso määriytyy ulkonäön,pituuden,koulutustason ja palkan mukaan. Miksi naisia ei kiinnosta miehen luonne tai arvomaailma yhtään? Jos mies on tarpeeksi hyvätuloinen niin se riittää naisille, oli luonne tai arvomaailma millaisia vain.
Voidaan todeta se fakta että naiset ei koskaan pariudu miehen kanssa joka kuuluu alempaan yhteiskuntaluokkaan kuin mitä nainen itse on, miehen pitää olla vähitään samaan yhteiskuntaluokkaan kuuluva.
Naiset on pinnallisia.
"Voidaan todeta se fakta että naiset ei koskaan pariudu miehen kanssa joka kuuluu alempaan yhteiskuntaluokkaan kuin mitä nainen itse on, miehen pitää olla vähitään samaan yhteiskuntaluokkaan kuuluva."
No miten sitten selität lukuisat kommentit täällä, jotka kertovat, että ovat akateemisia naisia ja parisuhteessa duunarin kanssa? XD
Naiselle tärkeintä miehessä on oikea tuoksu. Voimamiehet tuoksuu juurikin siltä oikealta.
Eihän ne naiset huoli meitä akateemisiakaan miehiä. Tämä siitä huolimatta, että pituutta on reilusti yli 180cm, urheilen paljon, osaan keskustella ja mitä tuohon politiikkaan tulee, niin olen liikkuva äänestäjä, joka on äänestänyt myös naispuolisia ehdokkaita. Kulttuuri kiinnostaa myös, niin muiden esittämänä kuin itse harrastettuna. Ilmeisesti pitäisi olla jo nyt 30+ ikäisenä miljonääri tai jokin Italian nappisilmä? 😆
Vierailija kirjoitti:
Minä olen akateeminen nainen ja olen naimisissa duunarimiehen kanssa. Ihan tyytyväinen olen, että mies tuo paljon isomman osan yhteiseen talouteen. Olen lastentarhan opettaja ja mies on sähköasentaja. Miehen nettotulot on kaksi kertaa minun nettotulot. Hänen yleistietonsa ovat selkeästi mittavammat kuin minulla ja osaa olla empaattinen sekä naista kunnioittava, oikea herrasmies. Kuitenkin tarvittaessa jämäkkä ja turvallinen, jonka kanssa uskaltaa liikkua missä vaan.
En tiedä olenko ainoa, mutta lastentarhan opettaja on ehkä lähempänä "duunaria" kuin "akateemista".
"mikset yritä joskus duunari miestä, on se kanssa merkillistä että sitkun sulla on niitä akateemisiä miehiä niin noin monta eroa olet nähnyt! nirsoiletko sitten liikaa miehissä? koetko saavasi huonompaa miestä jos on duunarimies?"
Siis kolme suhdetta on paljon? Minusta kyllä aika vähän. Monella parikymppiselläkin on jo kolme eroa takana ja minä olen aikuinen nainen. En koe, että duunarimies on huonompi. Arvostan kyllä kaikkia ihmisiä. Minähän en varsinaisesti voi sillä mitään, että näen kiinnostavana matemaattisesti älykkään miehen, jolla on looginen ajattelukyky sekä hyvä ongelmanratkaisu taito. Huumorikin on usein heillä nokkelaa ja minuun iskevää. Kuten sanoin, en sulje pois duunarimiestä, mutta toistaiseksi ei ole tullut kiinnostavaa vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä amislaisilla ei ole yleissivistystä, halutaan ryypätä, käytetään huumeita, rettelöidään, puhutaan tosi yksinkertaisia asioita, ei reflektiokykyä jne.tuossa ainakin omat vaatimukset ja syyt miksei luultavasti koskaan "duunarimiestä".
Akateemisella ja amislaisella on yleensä just vuosien opiskelun ero ja ajatusmaailmassa se näkyy jne.henkisessä kapasiteetissa.
Mites kun minä olen käynyt ylioppilaaksi ja mennyt sen jälkeen amikseen.? Henkinen kapasiteettini on kyllä hyvällä tasolla. Tienaan hyvin ja osaan puhua mistä tahansa maailman asiasta. Älykkyysosamäärä oli testin mukaan 120. M39
120 on oikeasti nykyään aika huono. Ei kauheasti kannata mainostaa muualla kuin jossain ale-pubissa.
Vierailija kirjoitti:
"mikset yritä joskus duunari miestä, on se kanssa merkillistä että sitkun sulla on niitä akateemisiä miehiä niin noin monta eroa olet nähnyt! nirsoiletko sitten liikaa miehissä? koetko saavasi huonompaa miestä jos on duunarimies?"
Siis kolme suhdetta on paljon? Minusta kyllä aika vähän. Monella parikymppiselläkin on jo kolme eroa takana ja minä olen aikuinen nainen. En koe, että duunarimies on huonompi. Arvostan kyllä kaikkia ihmisiä. Minähän en varsinaisesti voi sillä mitään, että näen kiinnostavana matemaattisesti älykkään miehen, jolla on looginen ajattelukyky sekä hyvä ongelmanratkaisu taito. Huumorikin on usein heillä nokkelaa ja minuun iskevää. Kuten sanoin, en sulje pois duunarimiestä, mutta toistaiseksi ei ole tullut kiinnostavaa vastaan.
mitähän ongelmia se sinullakin on kun siihen matematiikkaakin tarvitaan.
uskon, että ghanalaisen siivoojan varmasti huolit.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon myös amis ja vapaaehtoisesti sinkku. Harrastan shakkia, shogia ja sudokuja. Harrastan matkustelua ja kieliä. Osaan;
englantia
japania
koreaa
italiaa
katalaania
espanjaa
ruotsia
Palkka on 1900 euroa kuukaudessa ja 100% etätyö.
Että kyl meissä duunareissakin on fiksumpaa porukkaa kuin akateemisissa naisissa.
Veditkö translatorilla, vai osaatko suomea?
Minäkin osaan sanoa kymmenellä kielellä kiitos, joten osaan (erittäin huonosti tosin) kymmentä eri kieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitähän ongelmia se sinullakin on kun siihen matematiikkaakin tarvitaan.
uskon, että ghanalaisen siivoojan
Et selvästikään ymmärrä mitä tarkoitan. En aio jatkaa pidemmälle tätä keskustelua kanssasi, koska se ei anna minulle enää mitään. Mukavaa iltaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitähän ongelmia se sinullakin on kun siihen matematiikkaakin tar
Se on tämä nuoriso nykyään semmoista, mielenterveysongelmia on ja paljon, siihen sitä matematiikkaa tarvitaan. Itse olen akateeminen ja matematiikkaa en ole arjessa tarvinnut missään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitähän ongelmia se sinullakin on ---
Pidä puolesi, fiksu sis!
Amikset joukkokiusaa.
veikkaan, että joku 50v rupsahtanut