Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulle huudeltiin kouluaikoina että etkö itse tajua kuinka ruma ja kuvottavan näköinen olet

Vierailija
12.02.2025 |

Kyllä minä tajusin, jokainen ruma ihminen tietää olevansa ruma. Silti menin totaalisen rikki, ja olen sitä yhä näin keski-ikäisenäkin. 

Mitä kauheuksia sinä kuulit?

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neljävuotiaana hiekkalaatikolla joku sanoi, että olen paska enkä osaa edes tehdä hiekkakakkuja. Käyn vieläkin terapiassa ja olen ollut suljetulla osastollakin vuosia tämän takia. 

Itsellä ainakin kotona oli väkivaltaa joten meillä voi olla melkoinen taakka kannettavana ja siihen päälle vielä joku valopää alkaa kiusaamaan. Empatiakyvyttömät tätä ei tietysti voi edes ymmärtää rajoitteidensa vuoksi.

Itsellä on aikuisena ollut vaikeita aikoja esim 4 lähiomaisen kuoleman vuoksi vuoden sisällä. Ja siinä ei kyllä paljoa olisi tarvittu kuormaa lisää kun olisin ollut täysin rikki. Esim joku viaton vinoilu yms 

Voi nyyh. Ihan lähiomaisia kuollut. 😢

Vierailija
62/94 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaista paskaa on tullut kuultua. Kauneus on katsojan silmässä. Ei ole olemassa sellaista kuin absoluuttinen kauneus tai rumuus. Maisa Torppaa ja Sofia Belorfiakin haukutaan rumaksi, tällä tosiasialla voi lohduttautua... Heistä ei saa rumaa tekemälläkään, mutta kuuntelepa ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten suusta koulumaailmassa kuuluu totuus siitä kuinka rikkinäisiä ja epävarmoja he itse ovat. Se ei ollut totuus sinusta. Tuntuu että elämässä juuri se ainutlaatuinen helmi otetaan kohteeksi ja yritetään nuijia maanrakoon. Josta tulisi jotain. 

Ainutlaatuinen helmi? Päivän paras vitsi 🤣😂

Vierailija
64/94 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kamalaa olla ruma nainen.

Tämä. Ja ajatelkaa että suurin osa suomalaisista naisista on.

Vierailija
65/94 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Oletko yhtä ruma kuin nämä? Vai jotain pahempaa?

Sokeuduin hetkeksi. 

Vierailija
66/94 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vìttu te rumat 👵🏻ämmät ootte SEKASIN!

Krpä, olet itse seko mä-tä-mu-na. 

Vierailija
67/94 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nii huudeltiin mullekin ja samat kiusaajat huuteli sitä vielä mun kotiovella kun oltiin 18v ikäisiä.

Laihdutin, opettelin meikkaamaan, kasvatin pitkät hiukset ja laitoin ne kuntoon. Kävin kauneuskirurgiassa ja tykkään nykyisestä ulkonäöstäni. Elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa.

Taidat olla joku julkisen sektorin käsienheiluttelija.

Vierailija
68/94 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vìttu te rumat 👵🏻ämmät ootte SEKASIN!

Krpä, olet itse seko mä-tä-mu-na. 

Eikö jo kerran sanottu että Vammanen hiljaa!!

Vierailija
69/94 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi päästä aikuisena jo yli kiusaamisesta kun tajuaa ettei vika ole itsessä vaan niillä kiusaajilla vikaa korvienvälissä pahasti. Kiusaajat kärsiköön omantunnon tuskista loppu ikänsä eikä se kiusattu joka on vapaa sellaisesta.

Vierailija
70/94 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon pahempaa jälkeä syntyy jos koulussa aletaan jotain rumaa likkaa nimittämään kauniiksi. 

Vierailija
71/94 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi päästä aikuisena jo yli kiusaamisesta kun tajuaa ettei vika ole itsessä vaan niillä kiusaajilla vikaa korvienvälissä pahasti. Kiusaajat kärsiköön omantunnon tuskista loppu ikänsä eikä se kiusattu joka on vapaa sellaisesta.

👵🏻: Lässyn lässyn lää. 

Vierailija
72/94 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin rumia kukaan rumaksi kutsuu. Ne haukkuu mieluiten ne potentiaaliset kauniit jotka näyttäisi upealle jos löytäisi itsetunnon ja sen mukaisen tavan laittautua. Ne ei halua, että se tyyppi löytää itseään.

Vierailija
73/94 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten ketjusta huomaa, kiusaajilla on vaikeaa. 

Vierailija
74/94 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neljävuotiaana hiekkalaatikolla joku sanoi, että olen paska enkä osaa edes tehdä hiekkakakkuja. Käyn vieläkin terapiassa ja olen ollut suljetulla osastollakin vuosia tämän takia. 

Trollaa sinä vaan mutta samalla teet pilkkaa meistä joilla on ympärivuorokautista hirveää tuskaa aiheuttava diagnosoitu invalidisoiva ylisukupolvinen traumaperäinen psykoosihäiriö lisätekijöineen ja halvaannuttavia katatonisia pelkotiloja aiheuttavine triggereineen. Et pysty pilkaltasi edes pisaran verran ymmärtämään minkälainen tuska on kun mieleen palavat useita kertoja minuutissa kouluaikaiset kiusaajat jotka heittivät penaalini roskikseen v 1978. Olen laskenut että näen heidät elävänä silmissäni JOKA päivä 17403 kertaa. Ajattele sitä kun seuraavan kerran kirjoitat hirveää naistuskaani trollaavia viestejä. 

Tämä oli hyvä 😂😂😂

Vierailija
75/94 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajat alapeukuttaa. No ei yllätä tällä palstalla.

Vierailija
76/94 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun muistatte nimet ja jos henkilöt ovat elossa ja somessa, niin sinne kysymyksiä ja muistutuksia.

Esim. Oletko edelleen sitä mieltä, että rumien ihmisten pitäisi tappaa itsensä? Jos vastaat kyllä, miksi et ole sitten tappanut itseäsi? Jos vastaat ei, niin mikä on saanut sinut muuttamaan mieltäsi? Oman rumuutesi tajuaminen?

Kun näin tehdään, voi ehkä lapset ja nuoretkin tajuta, että sillä kiusaamisella voi olla seurauksia myös sille kiusaajalle. Nythän he tietävät, että seuraamuksia on vain kiusatulle.

Vierailija
77/94 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiusaajat alapeukuttaa. No ei yllätä tällä palstalla.

Niin, onhan se ikävää kun kaikki eivät ole samaa mieltä kanssasi. 

Vierailija
78/94 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvemmin rumia kukaan rumaksi kutsuu. Ne haukkuu mieluiten ne potentiaaliset kauniit jotka näyttäisi upealle jos löytäisi itsetunnon ja sen mukaisen tavan laittautua. Ne ei halua, että se tyyppi löytää itseään.

Vierailija
79/94 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun muistatte nimet ja jos henkilöt ovat elossa ja somessa, niin sinne kysymyksiä ja muistutuksia.

Esim. Oletko edelleen sitä mieltä, että rumien ihmisten pitäisi tappaa itsensä? Jos vastaat kyllä, miksi et ole sitten tappanut itseäsi? Jos vastaat ei, niin mikä on saanut sinut muuttamaan mieltäsi? Oman rumuutesi tajuaminen?

Kun näin tehdään, voi ehkä lapset ja nuoretkin tajuta, että sillä kiusaamisella voi olla seurauksia myös sille kiusaajalle. Nythän he tietävät, että seuraamuksia on vain kiusatulle.

Kuten että valitaan valtakunnan presidentiksi. 

Vierailija
80/94 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin viime viikolla kaupassa pahimman koulukiusaajani vuosien jälkeen, pääsimpä kerrankin huutamaan, että "herra j..@l@, miten lih@va susta on tullut." Teki muuten omalle itsetunnolle gutaa, kun kiusaaja poistuu punaisena paikalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme