Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulle huudeltiin kouluaikoina että etkö itse tajua kuinka ruma ja kuvottavan näköinen olet

Vierailija
12.02.2025 |

Kyllä minä tajusin, jokainen ruma ihminen tietää olevansa ruma. Silti menin totaalisen rikki, ja olen sitä yhä näin keski-ikäisenäkin. 

Mitä kauheuksia sinä kuulit?

Kommentit (94)

Vierailija
21/94 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyynel 😢

Vierailija
22/94 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

👵🏻: YYYHYYY OON NIIN RIKKI JA RUMA😩

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/94 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kamalaa olla ruma nainen.

Äkkiäkös sitä moni rupsahtaa. Tosin sinä olet ruma sielultasi.

Ei rupsahda. Ruma on ruma aina, hyvännäköinen voi olla hyvännäköinen yhdeksänkymppiseksi asti...

Vain elokuvissa.

Vierailija
24/94 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua haukuttiin yläasteella Brad Pittin ja Henry Cavillin sekoitukseksi. En koskaan toipunut. 

Vierailija
25/94 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kyynel 😢

Empatiakyvytönkin ryömi kommentoimaan. Miten viitsit?

Vierailija
26/94 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neljävuotiaana hiekkalaatikolla joku sanoi, että olen paska enkä osaa edes tehdä hiekkakakkuja. Käyn vieläkin terapiassa ja olen ollut suljetulla osastollakin vuosia tämän takia. 

Trollaa sinä vaan mutta samalla teet pilkkaa meistä joilla on ympärivuorokautista hirveää tuskaa aiheuttava diagnosoitu invalidisoiva ylisukupolvinen traumaperäinen psykoosihäiriö lisätekijöineen ja halvaannuttavia katatonisia pelkotiloja aiheuttavine triggereineen. Et pysty pilkaltasi edes pisaran verran ymmärtämään minkälainen tuska on kun mieleen palavat useita kertoja minuutissa kouluaikaiset kiusaajat jotka heittivät penaalini roskikseen v 1978. Olen laskenut että näen heidät elävänä silmissäni JOKA päivä 17403 kertaa. Ajattele sitä kun seuraavan kerran kirjoitat hirveää naistuskaani trollaavia viestejä. 

Vierailija
27/94 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIkä tarve ihmisillä on kiusata toinen toistaan ja nimitellä. Suomalaiset erityisesti ilkeitä. 

Vierailija
28/94 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nii huudeltiin mullekin ja samat kiusaajat huuteli sitä vielä mun kotiovella kun oltiin 18v ikäisiä.

Laihdutin, opettelin meikkaamaan, kasvatin pitkät hiukset ja laitoin ne kuntoon. Kävin kauneuskirurgiassa ja tykkään nykyisestä ulkonäöstäni. Elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa.

No niin, näin ne ongelmat hoidetaan eikä uhriuduta tai aleta äänestää vihervassuja.

Vain ruma luuseri turvautuu kauneuskirurgiaan.

Vierailija
29/94 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene muualle kiusaamaan.

Vierailija
30/94 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kyynel 😢

Empatiakyvytönkin ryömi kommentoimaan. Miten viitsit?

YYYHYYY IHMISET ON TUHMIA JA EMPATIAKYVYTTÖMIÄ😩

Vierailija
31/94 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIkä tarve ihmisillä on kiusata toinen toistaan ja nimitellä. Suomalaiset erityisesti ilkeitä. 

Suomi on kiusaajien maa; kiusaamista harjoitetaan kehdosta hautaan. Katso vaikka tätä ketjua. Aivan tunnottomia sosiopaatteja seassa, äidin pieniä psykopaattipershedelmiä. 

Vierailija
32/94 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vìttu te rumat 👵🏻ämmät ootte SEKASIN!

Vierailija
33/94 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi on kiusaajien maa; kiusaamista harjoitetaan kehdosta hautaan. Katso vaikka tätä ketjua. Aivan tunnottomia sosiopaatteja seassa, äidin pieniä psykopaattipershedelmiä. 

Nyyh😢

Vierailija
34/94 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Muistan kun lapsena minulta kysyttiin että miltä tuntuu olla tuon näköinen kun kaikki muut on kauniita. 

Olin siis sellainen pitkä ja säästösyistä mulla oli lyhyet hiukset. Olin ihan pojan näköinen.

Mietin että en kyllä menisi ikinä sanomaan jollekin että ootpas ruma. Muistelisin että ne pahimmat haukkujat oli kyllä jotain kouluttamattomia juntteja. 

Vierailija
35/94 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🥱🥱🥱

Keksihän pentu jotain uutta välillä.

-sivusta

Vierailija
36/94 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 13-v tyttö ja mua kiusataan koulussa koska mulla on proteus syndrooma. 

Vierailija
37/94 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyyh😢

Käytöstavat opitaan kotona 

Vierailija
38/94 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vìttu te rumat 👵🏻ämmät ootte SEKASIN!

Anna toisten vuodattaa. Mitä se sun percettäsi kaivaa?

Vierailija
39/94 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin huudeltiin. Vihaan henkilökohtaisesti jokaista huutelijaa. Karma hoitaa.

Vierailija
40/94 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Muistan kun lapsena minulta kysyttiin että miltä tuntuu olla tuon näköinen kun kaikki muut on kauniita. 

Olin siis sellainen pitkä ja säästösyistä mulla oli lyhyet hiukset. Olin ihan pojan näköinen.

Mietin että en kyllä menisi ikinä sanomaan jollekin että ootpas ruma. Muistelisin että ne pahimmat haukkujat oli kyllä jotain kouluttamattomia juntteja. 

Minun kiusaajani ovat ihan hyvin koulutettuja, ja varmasti kuolisivat häpeään jos joutuisivat kohtaamaan tekosensa. Löytyy omia keva-lapsia ja muutakin opettavaista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän