Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulle huudeltiin kouluaikoina että etkö itse tajua kuinka ruma ja kuvottavan näköinen olet

Vierailija
12.02.2025 |

Kyllä minä tajusin, jokainen ruma ihminen tietää olevansa ruma. Silti menin totaalisen rikki, ja olen sitä yhä näin keski-ikäisenäkin. 

Mitä kauheuksia sinä kuulit?

Kommentit (94)

Vierailija
41/94 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIkä tarve ihmisillä on kiusata toinen toistaan ja nimitellä. Suomalaiset erityisesti ilkeitä. 

Suomi on kiusaajien maa; kiusaamista harjoitetaan kehdosta hautaan. Katso vaikka tätä ketjua. Aivan tunnottomia sosiopaatteja seassa, äidin pieniä psykopaattipershedelmiä. 

Itse kiusaat suomalaisia kun teet tuollaisia yleistyksiä. Onko jotain objektiivista dataa, että muualla kiusattaisiin vähemmän? 

Vierailija
42/94 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autistit on rumia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/94 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullekin huudeltiin. Vihaan henkilökohtaisesti jokaista huutelijaa. Karma hoitaa.

Toivotaan niin. Minua on kiusattu ihan aikuisena(kin). 

Vierailija
44/94 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autistit on rumia. 

Katsoitko peiliin, kun kirjoitit tuon?

Vierailija
45/94 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kamalaa olla ruma nainen.

Höpö höpö. Antaisit mitä vain voidaksesi olla nainen.

Vierailija
46/94 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autistit on rumia. 

Katsoitko peiliin, kun kirjoitit tuon?

Vammanen hiljaa!

Älä riehu, ruma kakara, ota lääkkeesi.

Vierailija
47/94 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te naiset joita on kiusattu. On olemassa ihana paikka jossa ei ketään kiusata. Tulkaa tänne. Minä odotan teitä syli avoinna. O

- Miki L. 

Vierailija
48/94 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvassa taitaa olla ne joille ei ole huudeltu tai kiusattu koskaan koulu aikoina. Paitsi että tiettyjen henkilöiden kohdalla kaikki on sitä ärrällä alkavaa. Ihan samaa kiusaamista kokee lähes kaikki. Eikä sitä saa kitkettyä kun korkeintaan vankeusrangaistuksen uhalla tai koulusta erottamalla jos niilläkään.

Vierailija
49/94 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harvassa taitaa olla ne joille ei ole huudeltu tai kiusattu koskaan koulu aikoina. Paitsi että tiettyjen henkilöiden kohdalla kaikki on sitä ärrällä alkavaa. Ihan samaa kiusaamista kokee lähes kaikki. Eikä sitä saa kitkettyä kun korkeintaan vankeusrangaistuksen uhalla tai koulusta erottamalla jos niilläkään.

Mikä ärrällä alkava? Rakas?

Vierailija
50/94 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä keskustelu Erika Vikmanin innoittama?

Vierailija
51/94 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti, jos menisit ihan pokkana jonkun someen kommentoimaan, että voivoi, onpa sinullekin taikinaama ja kranssitukka ilmestynyt nyt vanhemmiten; ihan olet perinteinen setämies heh-heh! Olen se, jolle huutelit rumaa ja kuvottavaa silloin yläasteella, nyt sä oletkin pörssiyhtiön johdossa vaikka olet noin tasoton ulkoisesti! Ajatella!

ai mielestäsi ihminen on maksimaalisesti menestynyt kun hän on pörssiyhtiön johdossa🤣

Vierailija
52/94 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän leimasin rumaksi haukkujan haisuliksi, se oli idiootteihin tarttuva heitto joka leimasi hänet pitkäksi aikaa. Ainakaan mä en haise.

Vierailija
53/94 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et varmasti ole! Nuoret osaa olla julmia. Minua kivitettiin ja sanottiin rumaksi. No enpä ole ruma, vaan aika hyvännäköinen.

Minä kyllä uskon että ap on ruma. Näkeehän kaupungilla päivittäin ihan saatanan rumia muijia. 

Vierailija
54/94 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieti, jos menisit ihan pokkana jonkun someen kommentoimaan, että voivoi, onpa sinullekin taikinaama ja kranssitukka ilmestynyt nyt vanhemmiten; ihan olet perinteinen setämies heh-heh! Olen se, jolle huutelit rumaa ja kuvottavaa silloin yläasteella, nyt sä oletkin pörssiyhtiön johdossa vaikka olet noin tasoton ulkoisesti! Ajatella!

ai mielestäsi ihminen on maksimaalisesti menestynyt kun hän on pörssiyhtiön johdossa🤣

Sanoiko hän niin?

Vierailija
55/94 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsehän leimasin rumaksi haukkujan haisuliksi, se oli idiootteihin tarttuva heitto joka leimasi hänet pitkäksi aikaa. Ainakaan mä en haise.

Juu juu. Teillä vammasiilla on sitten paskat läpät. Huoh. 

Vierailija
56/94 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olisi kamalaa? Saa olla ainakin miehiltä rauhassa.

Vierailija
57/94 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoiko hän niin?

Parempaa, hän tarkoitti niin. 

Vierailija
58/94 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olisi kamalaa? Saa olla ainakin miehiltä rauhassa.

Mutta vetää puoleensa läskejä lesboja. 

Vierailija
59/94 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Oletko yhtä ruma kuin nämä? Vai jotain pahempaa?

Vierailija
60/94 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole mitään verrattuna kun jotain oli haukuttu Anna Abreuksi. Sanottu, että mikäs Anna Abreu sinäkin oikein olet.

Minua haukuttiin Erika Vikmaniksi. Suutuin niin että löin haukkujan teholle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän