Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja pieni asiaan varsinaisesti liittymätön sivuhuomautus. Heti jos minä tai joku muu heittää jotain härskimpää juttua vaikka Erikasta tai euroviisuista niin heti ei tarvitse hyökätä kenenkään kimppuun. Eikä ruveta solvaamaan. Voi ihan asiallisestikin huomauttaa. Se ei ole ok mennä henkilökohtaisuuksiin. Esim sanomalla sinä et ole työkykyinen. Työnteko ja täällä kirjoittelu ei liity toisiinsa millään tavalla. Ei nyt viitsi riidellä. Eikä kaikkea tarvitse ottaa solvaamisena. Kiitos.
No mä olen tuo jota ei-työkykyiseksi haukuttiin ja mua se lähinnä naurattaa. Kyseinen henkilö myös koko illan mietti usean viestin voimin, että miten on mahdollista että puolalaiset työkaverini muka kertoivat minulle mielipiteensä Puolan biisistä - hän siis ei ole koskaan jutellut työkavereidensa kanssa mistään?! :D Mulla on tiimissä kolme puolalaista työkaveria ja tehdään siis tiiviisti
Ja minun mielestä ketään ei muutenkaan saisi sanoa ei-työkykyiseksi. Koska tälläkin palstalla niitä voi olla. Esim minä. Tälläisillä palstoilla on vähän sillä tavalla että jos joku ei pidä jostain mitä joku toinen sanoo niin on helpompi hyökätä kimppuun. Ei tämmöisillä palstoilla ymmärretä huumoria ja kaikki otetaan solvaamisena.
Tuleekohan taas yllätyksiä kuten ekassa. Ainakin mulle oli yllätys että Puola ja Albania pääsi finaaliin ja Belgia ja Kypros ei. Erika muuten fanitti Kyprosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, nyt on erika vihaajien yritettäbä löytää viimeisimmätkin oljekorret haukkumiseen. Huumoriksihan tää jo menee.
Mä en ainakaan hauku vaan kerron tosiasioita. Kuten sen, että seksi kiinnostaa aika monia enemmän kuin vakavamielinen musiikki ja se on Suomen edustuskappaleen suosion suurin syy.
Seksi on iloinen asia. Mutta Suomen biisissä siitä on tehty naisen onanointia miehen avulla.
Liian tosikkomainen, itsekeskeinen ja pakottava, yök. Se ei ole hauska!
Missä on puhuttu miehestä mitään? Jos siinä lauletaankin naisista.
Ich Kommen englanninkielinen käännöshän on sukupuolineutraali. Mä ainakin näen, että se on ihan tarkoituksellisesti niin, suur
Mitenköhän on käännetty (jos on) kielille joissa sinä -pronominikin on sukupuolittunut? Esim. heprean at vs. ata. "Tähdet sun silmis" jne. Tiedän että viisulähetyksiä ei tekstitetä kuin Suomessa ja Virossa mutta näin ylipäätään. Itse en ajattele mitään sukupuolta tuossa, mutta olenkin ace :D.
Mitä olen reaktiovideoita katsonut, niin moni kehuu Suomen showta upeaksi mutta itse biisistä ei niin tykätä.
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan taas yllätyksiä kuten ekassa. Ainakin mulle oli yllätys että Puola ja Albania pääsi finaaliin ja Belgia ja Kypros ei. Erika muuten fanitti Kyprosta.
Puola oli aivan varma jatkoonmenijä mutta Belgian tippuminen kyllä pääsi yllättämään. Lauantaina sitten selviää oliko ensimmäinen putoaja vai mitä ihmettä.
Tänä vuonna puuttuu yksi iso suosikki, joka saisi ylivoimaisen potin yleisöäänistä. Esim. Tommy, Erika ja KAJ syövät toistensa ääniä, mahdollisesti Australia jos pääsee finaaliin. Itävallan kenraaliesityskään ei tainnut ihan vakuuttaa. Tuomaripisteet taitaa siis ratkaista voittajan jälleen kerran.
Vierailija kirjoitti:
Belgian karsiutuminen finaalista oli kyllä todellinen yllätys.
Vierailija kirjoitti:
Mitä olen reaktiovideoita katsonut, niin moni kehuu Suomen showta upeaksi mutta itse biisistä ei niin tykätä.
Mikä show? Eihän siinä tapahdu oikeastaan mitään.
Vierailija kirjoitti:
Öö, miten voi Albania ja Puola fanisuosikkeina olla yllätys mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäisivät vielä vähemmän jos ymmärtäisivät laulun sanat. 😂 Mutta Erikan onneksi suurin osa viisukatsojista ei ymmärrä hölkäsen pöläystä siitä mistä biisissä lauletaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, nyt on erika vihaajien yritettäbä löytää viimeisimmätkin oljekorret haukkumiseen. Huumoriksihan tää jo menee.
Mä en ainakaan hauku vaan kerron tosiasioita. Kuten sen, että seksi kiinnostaa aika monia enemmän kuin vakavamielinen musiikki ja se on Suomen edustuskappaleen suosion suurin syy.
Olitko sinä näin raivoissasi silloinkin, kun Suomea edusti kännäämisestä kertova biisi?
En ollut, biisi oli erittäin tarttuva ja hyvin esitetty. Kertoi mielestäni perisuomalaisesta miehen ujoudesta, johon joutuu ottamaan ns. rohkaisua ennen kuin uskaltaa hakea ketään tanssimaan.
Cha cha chan sanoilla ei ollut eikä ole
Noita cha cha chan häpeäjiä oli suomessa ehkä yksi. Lähes koko kansahan sekosi Käärijästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puola oli aivan varma jatkoonmenijä mutta Belgian tippuminen kyllä pääsi yllättämään. Lauantaina sitten selviää oliko ensimmäinen putoaja vai mitä ihmettä.
Belgialla oli hyvä lavaesitys. Puolan esitys tuntuu kestävän vähintään 10 minuuttia.
Vierailija kirjoitti:
Tänä vuonna puuttuu yksi iso suosikki, joka saisi ylivoimaisen potin yleisöäänistä. Esim. Tommy, Erika ja KAJ syövät toistensa ääniä, mahdollisesti Australia jos pääsee finaaliin. Itävallan kenraaliesityskään ei tainnut ihan vakuuttaa. Tuomaripisteet taitaa siis ratkaista voittajan jälleen kerran.
Miten niin tuomaripisteet? Tuleehan sieltä yleisöäänet sitten perään? Finaalissa siis. Ja voisi olettaa että kyllä sieltä olisi tulossa niitä isompiakin potteja yleisöäänissä.
Vierailija kirjoitti:
Tommy laulaa nuotin vierestä, ei saa ainakaan raatiääniä.
Jännä, kun Käärijän ja Erikan Ruoska biisin videolla on tehty näistä haukkujien sanoista, taitaa olla enemmän kuin vain yksi.
Onko Ranskan edustajan asu jo paljastettu? Varsin vaatimattomalta tosiaan vaikuttaa, miksiköhän sitä piti salailla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaj on hyvä mutta ehkä siihen hieman kyllästyy. Hieman tylsä semifinaali. Missä katsojien hurraukset?
Ne on vaimennettu jo senkin vuoksi, ettei tarvi vaivata päätä poliittisilla protesteilla, buuauksilla, vihellyksillä ja muulla, joka ei periaatteessa kuulu viisuaatteen piiriin.Viisuaatteen piiriin ei myöskään kuuluu päästää aktiivista kansanmurhaa suorittavaa valtiota osallistumaan kilpailuun.
Eihän Venäjä eikä "Palestiina" olekaan viisuissa. Ei niitä sinne päästetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäisivät vielä vähemmän jos ymmärtäisivät laulun sanat. 😂 Mutta Erikan onneksi suurin osa viisukatsojista ei ymmärrä hölkäsen pöläystä siitä mistä biisissä lauletaan.
Näinhän se on. Kumpa Erikalle olisi tehty hyvä biisi eiikä tuollainen pikkutuhma jyskäävä renkutus.
Vierailija kirjoitti:
Albanian jatkoonmenohan oli varmaa. Oli kieltämättä hieno esitys.
Tällä hetkellä 94%.