Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian myöhään tulee tänään Erikan esitys kun viimeisenä esiintyy niin ei vaan voi katsoa kun pitää aamu kuudeksi mennä töihin.
Helposti menee. Siinähän ehtii nukkua monta tuntia ;). Jaksaa jaksaa! Viisuviikkoa varten treenataan jaksamista se 51 viikko vuodessa.
Mä oon todellinen viisuviikko-pro: sen lisäksi että olen järjestänyt itselleni työn, jota voin tehdä kotoa ja aloittaa lähes mihin aikaan vaan (eikä koskaan ennen klo 9), olen myös muuttanut ulkomaille eri aikavyöhykkeelle joten viisut eivät ala niin myöhään :D! Mitään muuta syytä tähän ei tietenkään ole, ihan pelkkien viisujen takia näin ;).
Voitaisko mitenkään vaan iloita kahdesta suomalaisesta finalistista? Pidän Erikan jatkoa varmana ja Kaj on jo paikkansa lunastanut.
Ihan parasta olisi kaksinkamppailu voitosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaj on hyvä mutta ehkä siihen hieman kyllästyy. Hieman tylsä semifinaali. Missä katsojien hurraukset?
Ne on vaimennettu jo senkin vuoksi, ettei tarvi vaivata päätä poliittisilla protesteilla, buuauksilla, vihellyksillä ja muulla, joka ei periaatteessa kuulu viisuaatteen piiriin.Viisuaatteen piiriin ei myöskään kuuluu päästää aktiivista kansanmurhaa suorittavaa valtiota osallistumaan kilpailuun.
Eihän Venäjä eikä "Palestiina" olekaan viisuissa. Ei niitä sinne päästetä.
Tiedätkö miten paljon Israel on tappanut palestiinalaisia ja nämä israelilaisia? On huima ero luvuissa.
Nämä puheet pitäisi kieltää Euroviisujen ajan. Ketään ei kiinnosta. Aina maailmassa jossain päin tapellaan.
Pidetään me hauskaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänä vuonna puuttuu yksi iso suosikki, joka saisi ylivoimaisen potin yleisöäänistä. Esim. Tommy, Erika ja KAJ syövät toistensa ääniä, mahdollisesti Australia jos pääsee finaaliin. Itävallan kenraaliesityskään ei tainnut ihan vakuuttaa. Tuomaripisteet taitaa siis ratkaista voittajan jälleen kerran.
Minusta olisi suuri yllätys, jos Australia ei pääsisi finaaliin. Esitys näyttää klippien perusteella lupaavalta ja biisi on todella tarttuva, itselleni ehkä suurin korvamato tähän mennessä.
Ensimmäisenä esiintyvä jää aina viimeisiä helpommin unohduksiin, mutta toisaalta Australian esitys on kyllä niin vauhdikas ja mieleenpainuva, että sen suhteen ei pitäisi olla ongelmaa.
"Sulle on selkeästi ongelmana nyt vaan pelkästään tää seksi. Kyse ei ole mistään vakavastiotettavasta taidemusiikin puutteesta tai muusta, sun mielestä musiikissa ei vaan yksinkertaisesti saa olla seksiä tai ainakaan sille ei saa antaa huomiota mediassa. :D"
Ei se ole minun henkilökohtainen ongelmani vaan nykyaika palvoo liikaa paljasta pintaa ja antaa nuorille naisille vääränlaisia esikuvia. Sitten itketään, kun miehet pitävät vain seksiobjekteina. Eivät ne vanhat vietit ole kadonneet mihinkään, suora kiihotus vaikuttaa samalla tavalla kuin ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänä vuonna puuttuu yksi iso suosikki, joka saisi ylivoimaisen potin yleisöäänistä. Esim. Tommy, Erika ja KAJ syövät toistensa ääniä, mahdollisesti Australia jos pääsee finaaliin. Itävallan kenraaliesityskään ei tainnut ihan vakuuttaa. Tuomaripisteet taitaa siis ratkaista voittajan jälleen kerran.
Minusta olisi suuri yllätys, jos Australia ei pääsisi finaaliin. Esitys näyttää klippien perusteella lupaavalta ja biisi on todella tarttuva, itselleni ehkä suurin korvamato tähän mennessä.
Ensimmäisenä esiintyvä jää aina viimeisiä helpommin unohduksiin, mutta toisaalta Australian esitys on kyllä niin vauhdikas ja mieleenpainuva, että sen suhteen ei pitäisi olla ongelmaa.
Minua ei yllättäisi putoaminenkaan, oikeastaan ihan sama, ei niin paljoa iske enää.
Vierailija kirjoitti:
"Sulle on selkeästi ongelmana nyt vaan pelkästään tää seksi. Kyse ei ole mistään vakavastiotettavasta taidemusiikin puutteesta tai muusta, sun mielestä musiikissa ei vaan yksinkertaisesti saa olla seksiä tai ainakaan sille ei saa antaa huomiota mediassa. :D"
Ei se ole minun henkilökohtainen ongelmani vaan nykyaika palvoo liikaa paljasta pintaa ja antaa nuorille naisille vääränlaisia esikuvia. Sitten itketään, kun miehet pitävät vain seksiobjekteina. Eivät ne vanhat vietit ole kadonneet mihinkään, suora kiihotus vaikuttaa samalla tavalla kuin ennenkin.
Lainaus ei toimi?
Tsekki pärjäsi muuten huonosti eilisessä yleisöäänissä, saattaapi pudota finaalista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän siitä Erikan mikrofonilta näyttävästä jättikikkelistä. Siinäpä todellinen katseenvangitsija.
Anatomia ei ihan hallussa? Ja se on mikrofoni.
a): Sanoin mikrofonilta NÄYTTÄVÄSTÄ.
b): Taisin sanoa jotain siitä asiallisuudesta.
Erikan sanojen mukaan on mikrofoni niin.
Kuten sanottu en jaksa tapella joten olkoon niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainaus ei toimi?
?? Lainaustoiminto ei ota pitempiä kommentteja kokonaan, siksi joutuu välillä irrottamaan sen osan, johon vastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaj on hyvä mutta ehkä siihen hieman kyllästyy. Hieman tylsä semifinaali. Missä katsojien hurraukset?
Ne on vaimennettu jo senkin vuoksi, ettei tarvi vaivata päätä poliittisilla protesteilla, buuauksilla, vihellyksillä ja muulla, joka ei periaatteessa kuulu viisuaatteen piiriin.Viisuaatteen piiriin ei myöskään kuuluu päästää aktiivista kansanmurhaa suorittavaa valtiota osallistumaan kilpailuun.
Eihän Venäjä eikä "Palestiina" olekaan viisuissa. Ei niitä sinne päästetä.
Palestiina nimistä valtiota ei muuten ole olemassakaan suomalaisille. Suomi ei ole sellaista tunnustanut (eikä suurin osa YK:hon kuuluvista maista)
Vierailija kirjoitti:
Pistetään samantien burkat vaan kaikille, niin ei ole ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Voitaisko mitenkään vaan iloita kahdesta suomalaisesta finalistista? Pidän Erikan jatkoa varmana ja Kaj on jo paikkansa lunastanut.
Ihan parasta olisi kaksinkamppailu voitosta.
Ihan just näin! Ollaan iloisia molempien puolesta. Ei ole aiemmin tällaista tilannetta nähty. Hyvä, suomalaiset!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainaus ei toimi?
Ajoittain ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Mutta se on silti fakta että Erikan sanojen mukaan tuo jättimikrofoni symboloi miehen erektiossa olevaa laukeavaa sukupuolielintä. Sen takia Erika kiipeää sen jättimikrofonin päälle koska se kuvaa tyydytystä. Tarvitaan tyydytys jotta voi laueta. Erikan biisi ja esitys kertoo yhdynnästä nautinnosta ja orgasmista. Erika on itse kertonut.
Tämä sitten edustaa Suomea maailmalla perheohjelmassa. No, pohjoismaat on jo kauan tunnettu vapaamielisyydestään, ei sinänsä mitään uutta. Mutta aihe ja esitys kuitenkin aiheuttavat monissa maissa närkästystä ja nettikirjoittelua tulee riittämään. Suomikuva ei taida ihan kirkastua tästä.
Vierailija kirjoitti:
Tsekki pärjäsi muuten huonosti eilisessä yleisöäänissä, saattaapi pudota finaalista.
Jotkut sitä on jo uumoilleetkin, että kiikun kaakun. Oddseissa on pudonnut. Vähän yllättävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistetään samantien burkat vaan kaikille, niin ei ole ongelmaa.
Onko pakko olla noin yksinkertainen? Olisko välimaastossa mitään vaihtoehtoja?
En katso semilähetyksiä. Riittää, kun aamulla kuulen uutisista tulokset. Loppukisaakaan en jaksa, on niin puuduttavaa. Aamulla kyllä kuulee, kuka oli kuka ja miten kävi.
Itävallan esityksen näin nyt lähempää kuvattuna, on todella upea veneineen ja lopun majakka, se pieni paperivene myös kiva (siitä tulee hiukan mieleen rauhankyyhky)
Erikan sanojen mukaan on mikrofoni niin.