Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, nyt on erika vihaajien yritettäbä löytää viimeisimmätkin oljekorret haukkumiseen. Huumoriksihan tää jo menee.
Mä en ainakaan hauku vaan kerron tosiasioita. Kuten sen, että seksi kiinnostaa aika monia enemmän kuin vakavamielinen musiikki ja se on Suomen edustuskappaleen suosion suurin syy.
Olitko sinä näin raivoissasi silloinkin, kun Suomea edusti kännäämisestä kertova biisi?
En ollut, biisi oli erittäin tarttuva ja hyvin esitetty. Kertoi mielestäni perisuomalaisesta miehen ujoudesta, johon joutuu ottamaan ns. rohkaisua ennen kuin uskaltaa hakea ketään tanssimaan.
Ja lisään vielä, että en ole raivoissani vaan ennemminkin pettynyt siitä ettei oikeita m
Arvaa mitä? 2000-luvulla valitettiin kun tyhjänpäiväiset popparit ja Idols-tähdet oli pinnalla, eikä oikeat artistit. 90-luvulla poikabändit ja muka-rokkarit, eikä oikeat artistit. 80-luvulla aivoton radiopoppi eikä oikeat artistit. 70-luvulla naisten näköiset pitkätukat, eikä oikeat artistit. 60-luvulla nuorisoa villitsevä Beatles, eikä oikeat artistit.
You get the idea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, nyt on erika vihaajien yritettäbä löytää viimeisimmätkin oljekorret haukkumiseen. Huumoriksihan tää jo menee.
Mä en ainakaan hauku vaan kerron tosiasioita. Kuten sen, että seksi kiinnostaa aika monia enemmän kuin vakavamielinen musiikki ja se on Suomen edustuskappaleen suosion suurin syy.
Olitko sinä näin raivoissasi silloinkin, kun Suomea edusti kännäämisestä kertova biisi?
En ollut, biisi oli erittäin tarttuva ja hyvin esitetty. Kertoi mielestäni perisuomalaisesta miehen ujoudesta, johon joutuu ottamaan ns. rohkaisua ennen kuin uskaltaa hakea ketään tanssimaan.
Cha cha chan sanoilla ei ollut eikä ole vieläkään mitään merkitystä. Kännääminen ei
No muuten vaan suomalaiset häpesivät sitä etukäteen ja mietittiin että miten voidaan taas viedä Suomi-kuvaa maailmalle kännäten ja örveltäen, ja taisi joku huutaa että eikö kukaan ajattele lapsia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cha cha chan sanoilla ei ollut eikä ole vieläkään mitään merkitystä. Kännääminen ei tullut pieneen mieleenkään, koska melodia on tarttuva ja Käärijän esitys mainio.
Olihan niillä, ja etenkin musavideo oli suorastaan nerokkaasti toteutettu kuvaamaan pään sisäistä kamppailua pelkojen ja niistä vapautumisen välillä.
Täällä vedetään omasta hatusta ihan outoja päätelmiä toisten kommentteihin. On kyllä epäloogisia tyyppejä palstalla tällä(kin) kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja pieni asiaan varsinaisesti liittymätön sivuhuomautus. Heti jos minä tai joku muu heittää jotain härskimpää juttua vaikka Erikasta tai euroviisuista niin heti ei tarvitse hyökätä kenenkään kimppuun. Eikä ruveta solvaamaan. Voi ihan asiallisestikin huomauttaa. Se ei ole ok mennä henkilökohtaisuuksiin. Esim sanomalla sinä et ole työkykyinen. Työnteko ja täällä kirjoittelu ei liity toisiinsa millään tavalla. Ei nyt viitsi riidellä. Eikä kaikkea tarvitse ottaa solvaamisena. Kiitos.
No mä olen tuo jota ei-työkykyiseksi haukuttiin ja mua se lähinnä naurattaa. Kyseinen henkilö myös koko illan mietti usean viestin voimin, että miten on mahdollista että puolalaiset työkaverini muka kertoivat minulle mielipiteensä Puolan biisistä - hän siis ei ole koskaan jutellut työkavereidensa kanssa mistään?! :D Mulla on tiimissä kolme puolalaista työkaveria ja tehdään siis tiiviisti töitä 40h viikossa. Kyllä siinä ehtii jutella kaiken maan ja taivaan väliltä, myös Euroviisuista. Pitäisin paremminkin outona että he eivät kertoisi mitä mieltä ovat biisistään kun kerta kaikki viisufaneja olemme. Mutta AV on tällainen - kaikesta vedetään herne nenään, kaikkea haukutaan, ja joka sanasta saadaan väännettyä jotain muuta kuin mitä se on. Ei voi kuin nauraa.
Toivottavasti Erika ei pääse finaaliin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cha cha chan sanoilla ei ollut eikä ole vieläkään mitään merkitystä. Kännääminen ei
Hassua, mulle ccc oli nimenomaan kännäysbiisi ja kun en itse kännää tai sanoituksessa ei ollut mitään mikä olisi itseäni puhutellut niin en siitä pitänyt ja vähän vieläkin ihmettelen sen suosiota.
Huvittaa kun keski-ikäiset eukot silmät harittaen hoilaa "pidän kaksin käsin kiinni tuopista" ja todellakin siinä kunnossa johon ovat itsensä juoneet, joutuvat pitämään siitä kaljatuopista kaksin käsin kiinni.
Eivät suomalaiset Cha cha chata hävenneet. Ne muutamat annikit saivat mediassa määräänsä enemmän palstatilaa, koska mediaa myydään vastakkainasettelulla.
Vierailija kirjoitti:
Johtuuko Alankomaiden suosio viime vuoden Joosin kohtalosta? Tukiääniä ja kiukuttelua EBU:lle?
En keksi muuta syytä, miksi olisi erityisen suosittu ja esillenouseva.
En jaksa uskoa, oddseissa nousu alkoi vasta semien jälkeen ja semeissä ei julkisteta äänimääriä, joten ei voi nousta niissä oddseissa sen takia että on saanut paljon ääniä.
Kappale on hyvä, esiintyjä osaa laulaa ja vaikuttaa muutenkin symppikseltä. Kyllä tuollaisista viisuissa pidetään ihan ilman mitään protestointia. Sen kyllä huomaa kun joku keskinkertainen balladi saa vyöryn protestiääniä ja nyt siitä ei ole kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei viisukansa muuten välttämättä tiedä että Kaj on suomalainen bändi.
No ei varmaan sellaiset, jotka ei ole katsoneet kuin sen pelkän bastu-videon. Muutenhan suomalaisuus on usein mainittu haastatteluissa. Jos olis kaikilla tiedossa, niin varmasti olisi vielä suositumpi, kun ei olisi niin "taas ruotsalainen". :)
Nyt on vähän jo selittelyn makua ilmassa.
Suurin osa viisujen katsojista ei kyllä seuraa mitään somea ja haastatteluja ja ekstrasisältöä etukäteen kuten suoranaiset viisufanit, vaan katsoo pelkän finaalin. Toki fanit äänestävät ahkerammin.
Vierailija kirjoitti:
Johtuuko Alankomaiden suosio viime vuoden Joosin kohtalosta? Tukiääniä ja kiukuttelua EBU:lle?
Mä yritän myös keksiä miksi siitä pidetään. Mies on toki aivan valtavan kaunis, miten voikin jollakulla olla noin ystävälliset kasvot. Mutta biisissä, laulusuorituksessa ja lavastuksessa ei ole mitään ihmeellistä. Täyttä tusinatavaraa jonka oikea sijoitus olisi 10.-15.
Vierailija kirjoitti:
Eivät suomalaiset Cha cha chata hävenneet. Ne muutamat annikit saivat mediassa määräänsä enemmän palstatilaa, koska mediaa myydään vastakkainasettelulla.
Ei tietenkään kaikki, mutta kyllä some tulvi häpeäviä kommentteja koko kevään aina viisuihin asti. Pienet vihaajajoukot on toki yleensä äänekkäimpiä, pahimmat tietty poistettiinkin etenkin täällä AV:llä, mutta kyllä edelleen videoiden alta löytyy näitä kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi on iloinen asia. Mutta Suomen biisissä siitä on tehty naisen onanointia miehen avulla.
Liian tosikkomainen, itsekeskeinen ja pakottava, yök. Se ei ole hauska!
Missä on puhuttu miehestä mitään? Jos siinä lauletaankin naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä yritän myös keksiä miksi siitä pidetään. Mies on toki aivan valtavan kaunis, miten voikin jollakulla olla noin ystävälliset kasvot. Mutta biisissä, laulusuorituksessa ja lavastuksessa ei ole mitään ihmeellistä. Täyttä tusinatavaraa jonka oikea sijoitus olisi 10.-15.
Hollanti on biisi, josta heti ensikuulemalta tuli selkeä voittajafiilis.
Vierailija kirjoitti:
Itävallan mustavalkoinen myrskymeri on saanut ristiriitaista vastaanottoa. On jopa ylidramaattinen ja lopun tekno-osuus hyökkää päälle. Elokuvallinen toteutus ilmeisesti tehty Tv-katsojia silmälläpitäen.
Normaalia viisu-propagandaa? Kannattaa tarkistaa, miltä suunnalta noitakin kommentteja tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi on iloinen asia. Mutta Suomen biisissä siitä on tehty naisen onanointia miehen avulla.
Ich Kommen englanninkielinen käännöshän on sukupuolineutraali. Mä ainakin näen, että se on ihan tarkoituksellisesti niin, suurin osa porukasta tietysti olettaa kappaleen kertovan nimenomaan miehen ja naisen välisestä seksistä, koska heteronormatiivisuus.
Vierailija kirjoitti:
Tänään nähdään meneekö Erika finaaliin. Itse en sano siihen enää mitään. Koska Belgiankin piti olla varma jatkoon menijä mutta tippui. Joten illalla sen näkee miten käy.
100% varmasti menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama. Vain omaan nautintoon keskittyvä silti. Tavallaan toisen ihmisen hyväksikäyttöä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hollanti on biisi, josta heti ensikuulemalta tuli selkeä voittajafiilis.
Ei todellakaan tullut, eikä tule. Sen voitto olisi viisuhistorian isoimpia paukkuja.
Suuri ongelma sellaisille ennakkosuosikeille, joiden live-esitystä ei ole nähty ennen lopullista kilpailua, kun monien ennakko-odotukset on olleet jotain ihan muuta kuin mitä lavalla lopulta nähdään.