Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun suosikki oli Puola. Se oli jotenkin niin hirvee ja kaoottinen. Biisi yks sekamelska. Tiesin katsovani euroviisuja, kun se Puolan MILf esiintyi. :D
Puolan esitys oli kuin Euroviisu -elokuvasta. Kaikki kliseet ja vielä enemmän. Tykkäsin!
Siinä oli tosiaan käsittämättömän paljon tapahtumia. Taustan lentävä lohikäärme oli myös upea, vaikkei mitään käsitystä miksi sellainenkin oli ympätty mukaan. Entä liittyikö artistin ilmasta roikkuminen jotenkin siihen lohikäärmeeseen? Joka tapauksessa Puolalta aikamoinen temppu yltää huonolta 2. esiintymispaikalta finaaliin.
Puolan iso diaspora on yksi tekijä. Eikä viime vuoden haluttu toistuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Portugali pääsee yleensä finaaliin tylsähköillä biiseillään.
Portugali on yksi euroviisuissa huonoiten menestyneitä maita.
Tanska se vasta huonosti on menestynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Portugali on yksi euroviisuissa huonoiten menestyneitä maita.
Tanska se vasta huonosti on menestynyt.
Ja islanti vielä huonommin?
Puola oli mulle vähän liikaa.
Tänään väsyttää ja huomenna pitäis taas jaksaa valvoa. Onneksi nää kisat on vaan kerran vuodessa.
Mulla Italia nousi eilen ihan uudelle tasolle. Siinä oli kyse musiikista.
Vierailija kirjoitti:
Ihana Puola! Mun suosikki! Emäntä pisti parastaan! Taustatanssija miehilläkin korkokengät! Se lohikäärme taustalla! Sitten nse nousi vielä ilmankiin! JA tuliefektit. Ja vaikka mitä!
Poland twelve points!
Unohdit viulunsoiton. Lisäksi kaikki nuotit oli varmaan pidempiä kuin lopussa mainitussa ennätyksen tehneessä esityksessä. Siltä ne ainakin tuntui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just viestittelin kaverin kanssa, joka oli paikan päällä!
Oli vähän pettynyt Kajhin jota oli lähtenyt kannustamaan. Esitys oli kuulemma jotenkin jäykkä, eivätkä saaneet villittyä yleisöä sellaiseen yhteislauluun mitä oli odottanut. Yleisö oli ollut paremmin mukana San Marinon renkutuksessa, mutta toki San Marino esiintyi paremmin lämmitellylle yleisölle kun Kaj.
Sen sijaan yleisössä hänelle oli jo tullut Islannista ja Portugalista sellainen fiilis, etteivät olekaan ihan niin selkeitä tippujia mitä oli odottanut. Ja jatkoonhan ne sitten menivät. Samoin Belgian saama suht vaisu reaktio oli enteillyt hyvin tippumista.
Puola ja Alankomaat olivat olleet yleisön mieleen reaktioiden perusteella.
Tosi jännäksi kyllä nämä viisut menevät. Nyt on sellainen fiilis,
Ei ollut suomalainen toimittaja. Pudas nyt tuskin ainakaan olisi noin kirjoittanut :D
Miksi ulkomaalainen toimittaja kirjoittaisi johonkin suomalaiseen iltapaskaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun suosikki oli Puola. Se oli jotenkin niin hirvee ja kaoottinen. Biisi yks sekamelska. Tiesin katsovani euroviisuja, kun se Puolan MILf esiintyi. :D
Puolan esitys oli kuin Euroviisu -elokuvasta. Kaikki kliseet ja vielä enemmän. Tykkäsin!
Siinä oli tosiaan käsittämättömän paljon tapahtumia. Taustan lentävä lohikäärme oli myös upea, vaikkei mitään käsitystä miksi sellainenkin oli ympätty mukaan. Entä liittyikö artistin ilmasta roikkuminen jotenkin siihen lohikäärmeeseen? Joka tapauksessa Puolalta aikamoinen temppu yltää huonolta 2. esiintymispaikalta finaaliin.
No pääsi ekakin. Vikat taas ei päässyt, eli Kypros ja Kroatia..
Vierailija kirjoitti:
Mistä Mikko Silvennoista rankaistiin kun ei päässy viisuviikolle selostamaan paikanpäältä? Rahanpuute taisi olla vaan tekosyy jollekin muulle..
Ois varmaan pitäny Merja Ylä-Anttilaa vetää pari varvia ihan paljaalla ja perseeseen tietty!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Kaj vähän liian soitettukin, hieman ihmiset jo kyllästyneetkin?
Kuinka niin kyllästyneet? KAJhan oli upea!
Joku viisutoimittaja sanoi just että nyt on näkyvissä Kaj-väsymistä ihmisillä. Liikaa hypetetty, kappaletta ei vaan jaksa yli sataa kertaa kuunnella. Eilisen esityksen perusteella ei erotu muista biiseistä tarpeeksi ensikuulijoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana Puola! Mun suosikki! Emäntä pisti parastaan! Taustatanssija miehilläkin korkokengät! Se lohikäärme taustalla! Sitten nse nousi vielä ilmankiin! JA tuliefektit. Ja vaikka mitä!
Poland twelve points!
Unohdit viulunsoiton. Lisäksi kaikki nuotit oli varmaan pidempiä kuin lopussa mainitussa ennätyksen tehneessä esityksessä. Siltä ne ainakin tuntui.
Olikin muuten "uskottavan" näköistä viulunsoittoa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Ruotsi voittaa tuolla humpalla, niin hohhoijakkaa.
Olisko se voitto kuitenkin Itävallan. Tai Suomen? Ranska? Yllättäen isäntämaa Sveitsi noussut vedonlyönnissä jo sijalle 7.
Tokaa semiähän ei olla vielä nähty, joten arvailen vaan. Itävalta on yksi omista suosikeistani, mutta pelkään ettei live-esitys lavastuksen ja sen itse esityksen osalta tue laulua. Se mustavalkoisuus näyttää kuvissa tosi rakeiselta ja on kuin huonolaatuista tv-kuvaa.
Luulen, että se on tarkoituksella tehty näyttämään vanhalta mustavalkofilmiltä.
Juu juu, niin minäkin uskon. Sen sijaan en usko, että se siivittää esitystä menestykseen vaan lyttää sitä. Kuka haluaa teräväpiirtotv:
Onko tämä trolli vai oikeasti jotenkin yksinkertainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä Mikko Silvennoista rankaistiin kun ei päässy viisuviikolle selostamaan paikanpäältä? Rahanpuute taisi olla vaan tekosyy jollekin muulle..
Ois varmaan pitäny Merja Ylä-Anttilaa vetää pari varvia ihan paljaalla ja perseeseen tietty!
Taitaa Mikko pelata eri joukkeessa? :D
Vierailija kirjoitti:
Tämänvuotinen ei ole tylsähkö, vaan ihan suoraan sanoen toooodella pitkäveteinen ja loputtoman tylsä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei bastulla voiteta. Huomattavasti parempia oli eilen Espanja, Puola ja Alankomaat. Huomisessa semissä kovia Saksa, Suomi, Tsekki ja Itävalta.
Mä muuten diggaan Saksaa kovaa. Mut ymmärränkin kaikki sanat. 😁
Oddsit voi heittää nurkkaan. Tää nähtiin eilenkin.
Käärijä ja Baby Lasgana esittävät viisufinaalissa uuden yhteisbiisinsä!
Vierailija kirjoitti:
Tietokilpailukysymys: missä viisussa mainitaan sana "FaceTime"? 😁
Ukrainan Svetlana Lobodan kappaleessa Anti-Crisis Girl vaiko San Marinon laulajatar Monettan somelaulussa?
Huolestutti jotkut jutut siitä että Kaj olisi saanut tavallista vaisumman vastaanoton. Euroviisuissa voi tapahtua mitä tahansa. Huomattu jo eilen kun Belgia karsiutui.
Italian biisissä englannin kielinen tekstitys toimi hyvin. Paransi välittömästi kuuntelukokemusta. Erikoista, että se voitiin toteuttaa tuolla tavoin laittamalla tekstitys normaalisti ruudun alareunaan.
Ei se huono ollut, mutta oliko vähän parempi Malmössa?