Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esiintyykö Käärijä ja BL tänään, vai vasta finaalissa?
Finaalissa kuulemma.
Uskotteko, että on uusi biisi vai joku muokkaus heidän omista viisubiiseistä?
On uusi biisi Eurodab nimeltään, olen kuullut jo siitä pätkän.
Mulla tuli mieleen kun kuulin sen, että ois pätkä muokattuna ccc:hen ja bl:n biisiin, mutta voihan se olla ihan uuskin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä teillä on viisuevääksi? Tarviin inspistä😅
Mä aattelin ainakin lauantaina tehdä tai tilata siipiä, mutta en ole vielä ihan sata varma :D sit karkkia kans.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Finaalissa kuulemma.
Ihan sama, pääasia että heidät nyt vihdoinkin nähdään yhdessä esiintymässä! Baselin viisujen kohokohta, mitä kannattaa odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Jäätelöä, suklaata, sipsejä ja limsaa. Finaalissa ehkä kuohuvaa.
https://www.reddit.com/r/eurovision/comments/1klgi3y/ad_campaigns_start…
Ainakin Israel, malta ja kreikka on tehnyt mainontaa heidän äänestämiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sipsejä? :D
Mulla on tapana aina ollut ainakin viinirypäleet, suolakeksit ja sipsejä/poppareita. Jotain hyvää juomaa kans.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Finaalissa kuulemma.
Ainakin instassa Käärijä ja BL mainostavat heidän perjantaina julkaistavaa Eurodab biisiä. Postauksessa kuultavissa myös pätkä tuosta biisistä.
Vierailija kirjoitti:
Kommenteissa, että on vähän säälittävää ja ehkä vähän joo :/ ois outoa jos suomi tekis noin
Ai saasta, tajusin että lähetys alkaakin vasta klo 22 :( Ja sitten muistin, kuinka paljon viisulähetyksissä on aina turhaa ajantappoa kuten juontajien puujalkavitsejä yms oheisohjelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Finaalissa kuulemma.
Ainakin instassa Käärijä ja BL mainostavat heidän perjantaina julkaistavaa Eurodab biisiä. Postauksessa kuultavissa myös pätkä tuosta biisistä.
Mä kuulin sen ja minusta kuulosti vähän erikoiselta ja ihan kun vois olla miksaus heidän biiseihin, mutta saatan olla ihan hakoteillä ja biisi on täysin uusi eikä siinä kuulla heidän viisubiisiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sipsejä? :D
Mulla on tapana aina ollut ainakin viinirypäleet, suolakeksit ja sipsejä/poppareita. Jotain hyvää juomaa kans.
Viinirypäleet olisikin hyvä idea, ehkä pitää käydä hakemassa 😁 Sipseinä on täällä on vähän tylsästi perinteinen Taffel Broadway.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommenteissa, että on vähän säälittävää ja ehkä vähän joo :/ ois outoa jos suomi tekis noin
Suomi mainostaa muita kanavia käyttäen.
Sensuuri elää ja voi hyvin Vauvassa ;DDDD
ei edes p u pp a-viestit katoa näin nopeasti ;DDD
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Ainahan tätä tehdään. Viime vuonnahan ihan Israelin ulkoministeriökin oli masinoimassa äänestyskampanjaa heidän puolestaan.
Kreikka kyllä varmaan kaipaa mainontaa tuekseen. En nimittäin enää edes muista millainen kappale heillä oli. En edes sitä, että oliko nopea vai hidas biisi. Ei ole muutenkaan pahemmin näkynyt viisukeskusteluissakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainahan tätä tehdään. Viime vuonnahan ihan Israelin ulkoministeriökin oli masinoimassa äänestyskampanjaa heidän puolestaan.
Kreikka kyllä varmaan kaipaa mainontaa tuekseen. En nimittäin enää edes muista millainen kappale heillä oli. En edes sitä, että oliko nopea vai hidas biisi. Ei ole muutenkaan pahemmin näkynyt viisukeskusteluissakaan.
Tuolla joku kommentoi, että paras mainos on varmaan lähettää hyvä biisi :D moni haluais bannata mainostamisen.
ihmiset on nähnyt myös ainakin ranskan ja itävallan mainosta. Mulla ei ole tullut eteen yhtään. Ei edes israelin mainosta. En tiennyt, että tämä on joku juttu.
Vierailija kirjoitti:
Ai saasta, tajusin että lähetys alkaakin vasta klo 22 :( Ja sitten muistin, kuinka paljon viisulähetyksissä on aina turhaa ajantappoa kuten juontajien puujalkavitsejä yms oheisohjelmaa.
Noin 1,5 h on lähetyksen kesto, ei niin paha kuin alkujaan luulin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semit on minusta nopeasti ohi ja menee sukkelaan. Finaali jatkuu muistaakseni sinne yö kahden pintaan, mutta minua ainakaan se ei haittaa. TYkkään, että äänten antaminen kestää eikä ole hetkessä ohi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi mainostaa muita kanavia käyttäen.
Minusta noissa mainoksissa ei ole mitään pahaa, jos kerran säännöt sallii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semit on minusta nopeasti ohi ja menee sukkelaan. Finaali jatkuu muistaakseni sinne yö kahden pintaan, mutta minua ainakaan se ei haittaa. TYkkään, että äänten antaminen kestää eikä ole hetkessä ohi :D
Mäkin ihmettelen miksi jotkut haluavat että olisi mahdollisimman lyhyt ja nopeasti ohi?! Ensin odotetaan koko kevät ja sitten halutaankin että lähetys on ohi äkkiä.
Mun on pakko laittaa kun on niin suuri supersuosikki :D Muutoin en mäkään laittaisi kuin pari ääntä.