Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä muita, jotka oikeasti uskovat Suomella olevan mahdollisuus voittoon? Laitatteko yläpeukun, jotka uskotte. Mulla on ollut se tunne jo tammikuusta ja koko ajan vaan voimistuu.
No ei minulla kyllä ole yhtään samanlainen olo kuin Käärijän vuonna jolloin uskoin koko kevään voittoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan jo niin innolla iltaa 😎😎
Belgia ja San Marino ainoat kiinnostavat.
Minua viisufanina kiinnostaa kaikki, ei vain kaksi esitystä.
Jee, tänään se vihdoin alkaa!
Itse veikkaan, että tänään putoavat ainakin Kroatia, Islanti ja Portugali. Kahta muuta en osaa sanoa, mutta ehkä Slovenia ja Azerbaidjan. Itse kannustan Viroa ja Ukrainaa. En ole vielä päättänyt äänestänkö molempia vai vaan toista. Myös Alankomaat kiinnostavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä muita, jotka oikeasti uskovat Suomella olevan mahdollisuus voittoon? Laitatteko yläpeukun, jotka uskotte. Mulla on ollut se tunne jo tammikuusta ja koko ajan vaan voimistuu.
No ei minulla kyllä ole yhtään samanlainen olo kuin Käärijän vuonna jolloin uskoin koko kevään voittoon.
Minulla sellainen, että mahdollisuuksien rajoissa on, ei ole yhtäkään selvää voittajaa tällä kertaa, äänet varmaan jakautuu aika paljon, eniten tosin veikkaukseni osuu Itävallan biisiin kaikkinensa kokonaisuus huomioonottaen.
Vierailija kirjoitti:
Itse veikkaan, että tänään putoavat ainakin Kroatia, Islanti ja Portugali. Kahta muuta en osaa sanoa, mutta ehkä Slovenia ja Azerbaidjan. Itse kannustan Viroa ja Ukrainaa. En ole vielä päättänyt äänestänkö molempia vai vaan toista. Myös Alankomaat kiinnostavat.
No tänään et voi ainakaan Suomesta äänestää ketään.
Helpompi ehkä semien jälkeen miettiä voittajaa. Kaj nyt on tietty vahvoilla varmaan ja todennäköisesti myös Itävalta jos live toimii. Elämme jännittäviä aikoja. Erikankin esitys pitää vielä nähdä ennen kuin uskallan veikata sen sijoitusta.
Järkyttävät puhelinlaskut tulossa, jos meinaa äänestää niin monta kertaa kuin säännöt sallii. 20 ääntä = 30 euroa. Semi+finaali = 60 euroa. Apua! Pelkästään yhden äänen antaminen on kuin hyttysen pissa meressä.
Minä tykkään tämän iltaisista Puolasta, Virosta, San Marinosta, Norjasta, Ruotsista ja Kyproksesta. No melkein kaikista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tänään et voi ainakaan Suomesta äänestää ketään.
No höh :(
Äänestän sitten finaalissa Ukrainaa, koska olen melko varma sen jatkoon pääsystä kuitenkin. Tokassa semissä onkin sitten jo enemmän omia suosikkeja.
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään tämän iltaisista Puolasta, Virosta, San Marinosta, Norjasta, Ruotsista ja Kyproksesta. No melkein kaikista!
Puola ei saanut viisuklubien äänestyksissä juuri lainkaan kannatusta ja eilisen perusteella se on paljon mainettaan huonompi.
Erika esiintyy tänään viisukylässä yllätysesiintyjän kanssa!!! Käärijä? Kuullaankohan Ruoska?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puola ei saanut viisuklubien äänestyksissä juuri lainkaan kannatusta ja eilisen perusteella se on paljon mainettaan huonompi.
Vaikka niin eiköhän se Puolankin jatkoon pääsy ole lähes varma, arvioidenkin perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Erika esiintyy tänään viisukylässä yllätysesiintyjän kanssa!!! Käärijä? Kuullaankohan Ruoska?
Ainakin Jere on matkalla jo Sveitsiin stoorinsa perusteella.
Israel voittaa kun erilaiset kiihkouskovaiset ja äärioikeistolaiset keskittävät sympatiaäänensä yhteen. Siinä on sitten sateenkaariväellä ihmettelemistä kun pääsee bilettämään Tel Avivin rannoille ympäröivästä todellisuudesta huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hämmästyttävän hyvin näistä jutuista ollaan tietoisia muuallakin. Katsoin eilen yhden espanjalaisen tubettajanaisen videota, oli kovasti tuohtunut siitä, että Suomen presidentti oli ilmaissut julkisesti tukensa Ruotsin viisuedustajalle, samoin siitä, että jossain Erikan promotviitissä oli mukailtu BBB:n lyriikkaa, siis se "yksi, kaksi, kolme" toisin päin, tiedättehän
Minusta on alkanut tuntua että nuo on ihan tahallista ja pelkkää markkinointikikkaa. Tuo instajulkaisukin missä oli se 123 oli kuitenkin Euroviisujen ja Umk:n yhteisjulkaisu. Ja sama juttu sen kanssa kun Erika itse tekee siitä takapuolestastaan suuren numeron että se muka pitäisi peittää, vaikka Anssi Autio sanoi ettei tällaista viestiä ole Ebulta tullut.
Myös EBUn Björkman? sanoi ettei sellaista viestiä ole EBUlta tullut. Erika haluaa jostain syystä valehdella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hämmästyttävän hyvin näistä jutuista ollaan tietoisia muuallakin. Katsoin eilen yhden espanjalaisen tubettajanaisen videota, oli kovasti tuohtunut siitä, että Suomen presidentti oli ilmaissut julkisesti tukensa Ruotsin viisuedustajalle, samoin siitä, että jossain Erikan promotviitissä oli mukailtu BBB:n lyriikkaa, siis se "yksi, kaksi, kolme" toisin päin, tiedättehän
Minusta on alkanut tuntua että nuo on ihan tahallista ja pelkkää markkinointikikkaa. Tuo instajulkaisukin missä oli se 123 oli kuitenkin Euroviisujen ja Umk:n yhteisjulkaisu. Ja sama juttu sen kanssa kun Erika itse tekee siitä takapuolestastaan suuren numeron että se muka pitäisi peittää, vaikka Anssi Autio sanoi ettei tällaista viestiä ole Ebulta tullut.
Esitystä pyydettiin hillitsemään ja valitsivat pepun. Laulusta eivät halunneet tinkiä, eivätkä Erikan lavaesiintymisestä. Ja Erika puhuu pepusta, koska siitä koko ajan kysellään. On kohteliasta vastata.
Vierailija kirjoitti:
Tänä iltana ei kiinnosta kuin se, pääseekö Tutta L'Italia jatkoon. Youtubessa meni 25 miljoonaa rikki juuri sopivasti ennen semiä.
Et taida olla kova viisufanien jos vain yksi asia kiinnostaa.
En voi uskoa, että tänään alkaa!!!
Vierailija kirjoitti:
En voi uskoa, että tänään alkaa!!!
Miten musta tuntuu, että suomi on aina kakkos semissä ja joutuu odottaa torstaihin? mutta voi olla vaan tunne en jaksa tarkistaa onko näin :D