Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2025/ virallinen

Vierailija
10.02.2025 |

Erika Viikman Suomen edustaja

Uskotko Suomen menestyvän euroviisuissa

Vaihtoehdot

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26028)

Vierailija
16921/26028 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu. Miksi teettää uusi puku, kun ei oikeasti ollut edes mitään virallista käskyä tullut?? Ei ollut mikään pakko.

No bisnes on bisnes. Kunhan on ja pysyy lähes päivittäin mediassa ja ihmisten mielissä.

On tullut suositus vrt. Malta ja tietenkin finaaliin teetetään uusi, tyylikäs puku, oikein hyvä tuo peittäminen ja noi hanskat.

Vierailija
16922/26028 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävät puhelinlaskut tulossa, jos meinaa äänestää niin monta kertaa kuin säännöt sallii. 20 ääntä = 30 euroa. Semi+finaali = 60 euroa. Apua! Pelkästään yhden äänen antaminen on kuin hyttysen pissa meressä.

Siksi äänestänkin vasta finaalissa ne 20 ääntä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16923/26028 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oddseja kun katsoo niin islanti ois ulkona, mutta mä oon aika varma et menisivät jatkoon. Toki samassa semisä norja ja kyrpos, mutta silti islannin biisi on ihan menevä. Ehkä san marino ulkona heidän tilallaan.

Vierailija
16924/26028 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu. Miksi teettää uusi puku, kun ei oikeasti ollut edes mitään virallista käskyä tullut?? Ei ollut mikään pakko.

No bisnes on bisnes. Kunhan on ja pysyy lähes päivittäin mediassa ja ihmisten mielissä.

Miettikääs, Käärijä esiintyi joka paikassa samassa vihreässä bolerossaan!

Vierailija
16925/26028 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hämmästyttävän hyvin näistä jutuista ollaan tietoisia muuallakin. Katsoin eilen yhden espanjalaisen tubettajanaisen videota, oli kovasti tuohtunut siitä, että Suomen presidentti oli ilmaissut julkisesti tukensa Ruotsin viisuedustajalle, samoin siitä, että jossain Erikan promotviitissä oli mukailtu BBB:n lyriikkaa, siis se "yksi, kaksi, kolme" toisin päin, tiedättehän

Minusta on alkanut tuntua että nuo on ihan tahallista ja pelkkää markkinointikikkaa. Tuo instajulkaisukin missä oli se 123 oli kuitenkin Euroviisujen ja Umk:n yhteisjulkaisu. Ja sama juttu sen kanssa kun Erika itse tekee siitä takapuolestastaan suuren numeron että se muka pitäisi peittää, vaikka Anssi Autio sanoi ettei tällaista viestiä ole Ebulta tullut. 

Esitystä pyydettiin hillitsemään ja valitsivat pepun.  Laulusta eivät halunneet tinkiä, eivätkä Erikan lavaesiintymisestä. Ja Erika puhuu pepusta, koska siitä koko ajan kysellään. On kohteliasta vastata. 

Voi kunpa olisivat muuttaneet niitä karseita lyriikkoja ja jättäneet pepun ennalleen.

Vierailija
16926/26028 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oddseja kun katsoo niin islanti ois ulkona, mutta mä oon aika varma et menisivät jatkoon. Toki samassa semisä norja ja kyrpos, mutta silti islannin biisi on ihan menevä. Ehkä san marino ulkona heidän tilallaan.

Sloveniallakin n.50% mahdollisuus jatkoon. Ehkä jotkut innostautuu äänestämään balladia? sloveniaa saa aina ääniä ainakin serbiasta ja kroatiasta

Vierailija
16927/26028 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina äänestänyt vaan pari kertaa. Viime vuonna sveitsiä. En koskaan laittais täysiä ääniä :D

Vierailija
16928/26028 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävät puhelinlaskut tulossa, jos meinaa äänestää niin monta kertaa kuin säännöt sallii. 20 ääntä = 30 euroa. Semi+finaali = 60 euroa. Apua! Pelkästään yhden äänen antaminen on kuin hyttysen pissa meressä.

Siksi äänestänkin vasta finaalissa ne 20 ääntä. 

Miksihän meillä on niin kallista tuo? monissa maissa selkeesti alle euron. Tai ainakin oli vielä viime vuonna

Vierailija
16929/26028 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puola ulos. Niitten esitys on samanlainen sillisalaatti kuin viime vuonnakin. Kannattaa katsoa Puolan postikortti: Justina kolaa laskettelurinteessä lunta ainakin 15 sentin piikkikorot jalassa!

Vierailija
16930/26028 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän esiinny pelkästään siinä, tuskinpa on tossa yhteisbiisissäkään päällä.

Vierailija
16931/26028 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puola ulos. Niitten esitys on samanlainen sillisalaatti kuin viime vuonnakin. Kannattaa katsoa Puolan postikortti: Justina kolaa laskettelurinteessä lunta ainakin 15 sentin piikkikorot jalassa!

Miksei saisi kolata piikkikorot jalassa 😂

Vierailija
16932/26028 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi uskoa, että tänään alkaa!!! 

Popcornit ja limut valmiiksi 😎🍿🍹

Vierailija
16933/26028 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teillä on viisuevääksi? Tarviin inspistä😅

Vierailija
16934/26028 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paino sanalla esiintyi! Käärijällä oli aina sama asu haastatteluissa, lavalla, joka paikassa, ennen viisuviikkoa ja viisujen jälkeen. Kroatian Let3 vinoilikin siitä jossakin haastattelussa :D

Vierailija
16935/26028 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esiintyykö Käärijä ja BL tänään, vai vasta finaalissa?

Vierailija
16936/26028 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paino sanalla esiintyi! Käärijällä oli aina sama asu haastatteluissa, lavalla, joka paikassa, ennen viisuviikkoa ja viisujen jälkeen. Kroatian Let3 vinoilikin siitä jossakin haastattelussa :D

Eikä ollut, ihan kyllä huppareissakin kulki ja kimallehousuissa sun muissa vapaalla ajalla Liverpool.

Vierailija
16937/26028 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Finaalissa kuulemma.

Vierailija
16938/26028 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Finaalissa kuulemma.

Uskotteko, että on uusi biisi vai joku muokkaus heidän omista viisubiiseistä?

Vierailija
16939/26028 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä ollut, ihan kyllä huppareissakin kulki ja kimallehousuissa sun muissa vapaalla ajalla Li

Kuka on puhunut mistään vapaa-ajasta? En usko, että Käärijä myöskään nukkui bolerossaan. Mutta tosiaan edustusasuja ei ollut kuin tuo yksi.

Vierailija
16940/26028 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Finaalissa kuulemma.

Uskotteko, että on uusi biisi vai joku muokkaus heidän omista viisubiiseistä?

On uusi biisi Eurodab nimeltään, olen kuullut jo siitä pätkän.

Ketju on lukittu.