Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
ERIKA on meidän valitsema ja hänen täytyy päästä finaalipaikalle. Muuten en katso kisoja.
Niin on ollut ERIKAsta puhetta, että tulkaa nyt takaisin ja kannattakaa ERIKAa. Minä olen sitä mieltä, että meidän biisi on meidän biisi ja naapurin biisi on naapurin biisi. Kun menivät naapuriin , niin pysykööt siellä. ihmettelivät, että suomessaKIN on heidät otettu raikvin aploodein vastaan.
Meillä on ERIKA!
Ei ole minun valitsema! Äänestin toista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ERIKA on meidän valitsema ja hänen täytyy päästä finaalipaikalle. Muuten en katso kisoja.
Niin on ollut ERIKAsta puhetta, että tulkaa nyt takaisin ja kannattakaa ERIKAa. Minä olen sitä mieltä, että meidän biisi on meidän biisi ja naapurin biisi on naapurin biisi. Kun menivät naapuriin , niin pysykööt siellä. ihmettelivät, että suomessaKIN on heidät otettu raikvin aploodein vastaan.
Meillä on ERIKA!
En voinut äänestää, kun asun ulkomailla, mutta tydyn ja totuin tähän, ei ollut sittenkään muuta vauhdikasta.
Erika on vauhdikas. Äänestän häntä semissä, ohan vaikka kuinka paljon. Haluan Erikan finaaliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhoja tässä muistelen, tulipa katsottua Voyagerin esitys ja huh muistin taas miten upea mies tuo heidän basistinsa on. Ja mikä ääni 😍. Muutenkin ovat taas olleet mun ylivoimaisesti kuunnelluin bändi Spotifyssa, tää onkin parasta viisuissa - löytyy ihan oikeasti sellaisia artisteja jotka tuovat elämään jotain lisää. Hyvä musiikki vaan kutittaa jotain osaa aivoista minne mikään muu ei yllä.
Se on niin kivaa, kun löytää joskus euroviisujen avulla artisteja ja bändejä joita ei muuten olisi varmaan koskaan kuullut. Itse kuuntelen vieläkin Turkkilaista rockbändiä Mor ve ötesiä joka oli Turkin edustaja Deli-biisillään vuonna 2008. 😁
Apua niin mäkin!! Siis mähän oon jopa opetellut laulamaan jotain heidän biisejään turkiksi 😅. Durma Öyle on yksi suosikeistani. Mä olin tuolloin 2008 kaupassa töissä ja tuli asiakkaiden kanssa puhuttua kaikenlaista, yksi asiakas oli turkkilainen ja hän osti mulle Mor Ve Ötesin CD:n lahjaksi. En koskaan unohda sitä, niin herttainen ele se oli :).
Oi miten ihana tuo turkkilainen joka toi sulle tuon Mor Ve Ötesin cd:n! :) Mun suosikkibiisi heiltä on varmaan Bir Derdim Var.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on ERIKA!
Minä en äänestänyt ketään.
Vierailija kirjoitti:
Tämä meni tanskalaisilla tunteisiin, etsittiin jo paperiliinoja.
Yuval Raphael - New Day Will Rise | Israel | Official Music Video | REACTION
Kyllä menee suomalaisellakin tunteisiin, aivan uskomattoman hyvä laulaja ja kaunis laulu. Todella toivon, että tämä menisi pitkälle.
Ei se tarkoita että Erikaa vihataan jos hänen tyylistään ei pidä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sattuisi niin, että Kaj voittaisi viisut, matkustaisivatko he juhlimaan Baselista Ruotsiin vai Suomeen? Loreenille järjestettiin aika vaatimaton paluujuhla Liverpoolin jälkeen jossain puistossa.
Varmaan ensin Ruotsiin, mutta satavarmasti Suomessakin olisi heille kovat bileet!
Suomessa takuulla kovemmat bileet. Ruotsissa on jo totuttu.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on ERIKA!
No se Erikan finaaliin pääsy ei valitettavasti ole meidän suomalaisten käsissä. Paitsi ehkä sellaisten, jotka asuu maissa, joista voi äänestää semi kakkosessa.
Minä en tykkää Erikan biisistä, mutta en kyllä nää että asu olisi sen ihmeellisempi kuin Chanelilla tai Zorran miehillä jotka olivat perseet ihan paljaana.
Oletteko nähteet ylen Instagramissa Erikan ja KAJn yhteismeemit, EriKAJvision 😂😂
Hei, peukuttakaa jos muillekin tulee Bara bada bastusta ihan Fairytale fibat? Meinaan siis, että ihan samanlainen fiilis voitosta tulee. Jotenkin saman kaliiperin hyvänmielen biisi!
Vierailija kirjoitti:
Hei, peukuttakaa jos muillekin tulee Bara bada bastusta ihan Fairytale fibat? Meinaan siis, että ihan samanlainen fiilis voitosta tulee. Jotenkin saman kaliiperin hyvänmielen biisi!
Ei hyvänen aika sentään!
Mistä Eurovision Fans tarkalleen ottaen löytyy? Nimen olen kuullut, mutta siinä kaikki. Joku suljettu ryhmä? Tuo teksti sinänsä on suunnilleen samaa, mitä vauvallakin on tänään jo ollut.
Vierailija kirjoitti:
Alkoi vituttaa kun luin sen jutun missä Erika suurinpiirtein kuvittelee pärjäävänsä KAJTA paremmin.
Miksi Erika vituttaa teitä näin paljon?
Vierailija kirjoitti:
Mistä Eurovision Fans tarkalleen ottaen löytyy? Nimen olen kuullut, mutta siinä kaikki. Joku suljettu ryhmä? Tuo teksti sinänsä on suunnilleen samaa, mitä vauvallakin on tänään jo ollut.
Ihan Facebookista löytyy. Siihen voi liittyä. Yksi asiallisimmista fanisivustoista. Löytyy kaikki ajankohtainen tieto ja fanien mielipiteitä.
Joku kysyi aiemmin kuka on viisujen komein mies tänä vuonna. Kroatian Marko on aikas komea! Vähän samaa näköä meidän Robinin kanssa.
"Vikman kuitenkin totta kai toivoo, että hän pärjää KAJ:ta paremmin Euroviisuissa Sveitsin Baselissa.
Ich Komme -kappaleen esittäjän mielestä KAJ:n menestys riippuu siitä, iskeekö saunakappale läpi muualla Euroopassa. Vikman uskoo, että hänellä on edelleen kaikki mahdollisuudet parempaan sijoitukseen.
Kappale on iso hitti Suomessa ja Ruotsissa, ja siitä on tullut iso hitti myös maailmanlaajuisesti. Tietysti sitä uskoo, että Ruotsi voittaa taas, mutta minulla on kaikki mahdollisuudet nousta heitä korkeammalle."
^^Ei tuo Erikan sanominen nyt niin paha ole. Ei kai hän nyt sano että totta kai KAJ voittaa hänet.
Apua niin mäkin!! Siis mähän oon jopa opetellut laulamaan jotain heidän biisejään turkiksi 😅. Durma Öyle on yksi suosikeistani. Mä olin tuolloin 2008 kaupassa töissä ja tuli asiakkaiden kanssa puhuttua kaikenlaista, yksi asiakas oli turkkilainen ja hän osti mulle Mor Ve Ötesin CD:n lahjaksi. En koskaan unohda sitä, niin herttainen ele se oli :).