Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muille käynyt niin, että seksikumppani on noussut suhteen esteeksi?

Vierailija
09.02.2025 |

Pähkinänkuoressa todeten tilanne on seuraavanlainen. Olen tapaillut erästä miestä noin parisen kuukautta ja olen todella ihastunut, enkä yleisesti ottaen ihastu erityisen helposti. Kipinää on selkeästi ollut myös hänen puoleltaan ja hän on varannut tapaamisiimme aikaa aina kun on voinut, josta olen ollut todella otettu. Nyt kuitenkin kaikki muuttui ja tunnelma kylmeni, kun hän sai tietää minulla olleen vakituinen seksisuhde erään toisen miehen kanssa viimeisen reilun vuoden ajan. Tästä hän ei tunnu pääsevän yli ja pelkäänkin että tämä lupaavasti alkanut juttu tulee lopulta kuihtumaan.

Onko muilla mitään vastaavia kokemuksia omalta kohdalta ja jos on, niin miten lopulta on käynyt?

Kommentit (245)

Vierailija
81/245 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies hoksasi haukanneensa paskaa ja on väistämässä ei luotia, vaan kokonaisen tykistökeskityksen. Siksi hakee etäisyyttä.

Mikä tekee ap:sta paskaa? Seksisuhdeko? Onko siellä joku lesta kommentoimassa? Vai joku reppana beetamies?

Vierailija
82/245 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketju täynnä naisia haukkumassa ap:n deittiä. Ihan kuin miehillä ei olisi oikeus lopettaa tapailua.

Kyllä taas käy kollektiivisesti naisilla itsetunnon päälle. 

Tämä! Suuri vääryys, kun fiksu mies haluaa jättää jonkun naapurin peran puhki nussiman kanan :D

Yksi komea kaveri kävi säännöllisesti panemassa naapurissa asuvaa naista. Nainen alkoi kuitenkin seurustella paljon vaatimattomamman miehen. Kerran he olivat ravintolassa samaan aikaan. Meidän pitää hiljaa siitä asiasta, ettei se kaverin panosuhde paljastuisi sille miehelle.

Mistäpä sinä sen tiedät pantiiko siellä vai ei. Minun luonani käy erinäisiäkin miehiä, muttei ole seksiä silti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/245 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis yhtä aikaa ollut? Minkä takia oli ja minkä takia menit avautumaan tästä? Tuo on tosi loukkaavaa. Syystäkin suuttuu.

Asia tuli puheeksi erään illanvieton yhteydessä kun tuli siinä puheeksi molempien "vastakkaisen sukupuolien kontaktit" lähivuosilta. Ehkä nautiskeltu alkoholi vapautti tunnelmaa hieman liikaakin, vaikka ei siinä nyt mistään örvellyskänni-juomisesta kyse kuitenkaan ollut. Lopetin tämän toisen miehen kanssa tapailut varsin pian kun tutustuin tähän nykyiseen. Pari kertaa näin toista miestä ja sen jälkeen en ole nähnyt.

Ap

No ethän sä tehnyt mitään väärää. Ei sulla ollut rakkaussuhdetta siihen ekaan ja tokasta et tietenkään ollut heti varma. 

Aika typerää tuolta mieheltä. Sähän jätit sen toisen hänen vuokseen!

Miten voi jättää sellaista, jonka kanssa ei edes seurustele?

Vierailija
84/245 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies hoksasi haukanneensa paskaa ja on väistämässä ei luotia, vaan kokonaisen tykistökeskityksen. Siksi hakee etäisyyttä.

Mikä tekee ap:sta paskaa? Seksisuhdeko? Onko siellä joku lesta kommentoimassa? Vai joku reppana beetamies?

Beetamies :D Kaulatatuoitu alfauros sen siis olla pitää xD

Vierailija
85/245 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketju täynnä naisia haukkumassa ap:n deittiä. Ihan kuin miehillä ei olisi oikeus lopettaa tapailua.

Tämä! Suuri vääryys, kun fiksu mies haluaa jättää jonkun naapurin peran puhki nussiman kanan :D

Yksi komea kaveri kävi säännöllisesti panemassa naapurissa asuvaa naista. Nainen alkoi kuitenkin seurustella paljon vaatimattomamman miehen. Kerran he olivat ravintolassa samaan aikaan. Meidän pitää hiljaa siitä asiasta, ettei se kaverin panosuhde paljastuisi sille miehelle.

Mistäpä sinä sen tiedät pantiiko siellä vai ei. Minun luonani käy erinäisiäkin miehiä, muttei ole seksiä silti.

Kaveri itse kertoi meille, ja on sen verran komea, että se on helppo uskoa.

Vierailija
86/245 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset eivät seurustele näiden pitäaikaisten panokumppaneiden kanssa? Mikä heissä on vikana? Jos on kelavannut pitäaikaisesti seksiin, niin millä todennäköisyydellä se uusi tuttavuus tuo jotain parempaa?

Vierailija
87/245 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti siirtyisin vastaavassa tilanteessa takavasemmalle. Suhteiden päällekäisyys tympii.

Jos luit ei olleet päällekkäin vaan ap lopetti toisen tapailun kun löysi nykyisen.

Vierailija
88/245 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi annat hittoakaan tuon miehen mielipiteestä. Jos hän ei hyväksy hurvitteluasi vaan haluaa neitsyen niin etsikööt. Todennäköisemmin löytää jotain muuta mutta oppikoot kantapään kautta jos ei osaa arvostaa tilaisuuksiaan

"oppikoot kantapään kautta jos ei osaa arvostaa tilaisuuksiaan"

Eli miehen pitäis olla tyytyväinen, kun on ylipäätään pimpslooraa tarjolla? Mitä tuota siis sen syvällisemmin arvioimaan, kirnuta pitää kun on tilaisuus. Voi tsiisus 😆

Vierailija
89/245 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa taas tapahtuu. 0/5.

Vierailija
90/245 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosalla miehistä on joku hoito. Itsekään en huolinut niitä jos tiesin. Ehkä itselläkin oli mutten kertonut. 

Vierailija
91/245 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset eivät seurustele näiden pitäaikaisten panokumppaneiden kanssa? Mikä heissä on vikana? Jos on kelavannut pitäaikaisesti seksiin, niin millä todennäköisyydellä se uusi tuttavuus tuo jotain parempaa?

Oma nykyinen mies on todella hyvä, komea, hyvässä duunissa ja mielenkiintoinen persoona. Hoito oli ihan luuseri, satunnaisissa töissä eikä yhtään luotettava. Ja lyhyt.

Vierailija
92/245 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin ensin että kysymys koskisi sitä että tuo seksikumppani yritti torpedoida ap:n tulevan uuden pysyvän suhteen koska menettäisi siinä samalla oikeuden ha mahdollisuuden saada edelleen seksiä ap:ltä.

Vierailija
93/245 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai kukaan kysynyt mikä on sallittua, vaan että miten vastaavissa tilanteissa on käynnyt?

pari kertaa ollut tilanteessa missä nainen on ilmoittanut että tapailee vielä muita. olen sitten vastavuoroisesti tapaillut itsekin muita enkä ainakaan missään tapauksessa enää ole ajatellut että suhde jatkossa vakavoituisi tai että suhteen luonnetta voisi jälkikäteen muuttaa.

Vierailija
94/245 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinänsä suorastaan hupaisaa, että yleensä tällä palstalla sätitään petturimaisia miehiä. Nyt haukutaan miestä, jolla ilmeisesti on sen verran korkeampi moraali, että ei sulata uuden naisystävän seksisuhdetta toiseen.

Näinpä se on. Minä olen huomannut, että tällä palstalla naisten mielipiteet riippuu tapauskohtaisesti aivan suoraan siitä, että kuinka se palvelee omaa feminististä agendaa. Ei niillä ole mitään tekemistä rationaalisen loogisuuden kanssa. Olenkin verrannut tätä Venäjän politiikkaan, että naisten mielipide riippuu siitä, että kuinka se palvelee juurikin sitä agendaa, että saadaan naisesta puolustettava näkökanta. Ihan sama, että mikä sen naisen rooli tai toimintatapa on asioissa ollut.

Juuri näin. Naiset eivät ole loogisia, vaan pitää ajatella miltä se naisesta tuntuu. Ap:n mies ei toiminut niin kuin ap odotti ja siksi se oli väärin. Yhyy uliuiliuli.

Vierailija
95/245 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta, tosin olen ollut se kylmenevä osapuoli.

Päätin orastavan suhteen miehen kanssa kuultuani, että hänellä oli ollut tällainen seksisuhde ( jonka kertomansa mukaan päätti, kun meidän juttu alkoi vakavoitua).

Mulle siitä on kyse liian isosta arvojen erilaisuudesta, en itse harrasta tuollaisia juttuja enkä halua kumppania, joka harrastaa. 

Miesten asenteisiin näissä asioissa voi kyllä liittyä kaksinaismoraaliakin ( eli ei hyväksy sulle seksisuhdetta, vaikka itsellä olisi olisi ollut). Mut sellaisen miehen menetys ei nyt oo mikään harmi.

Vierailija
96/245 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemuksen perusteella (olen ollut se panomies) normaali nainen kyllä jättää vakiopanonsa pystyyn heti kun kiinnostava tapailtava löytyy. Ne kerrat joilla nainen on tullut treffeiltä takaisin minun petiin ovat olleet sellaisia, että seuraavia treffejä ei sulhaskanditaatille enää herunut.

Jos taas olisin siinä tilanteessa, että saisin tietää ulkoiluttaneeni neitoa joka pitää toisaalla sängynlämmittäjää, niin päättelisin kyllä heti, että naisen kiinnostus minua kohtaan on pyöreä nolla. Mitään vakavaa en enää tämän naisen kanssa ajattelisi, mutta jos olisin kovin viehättynyt, saattaisin kyllä vongata vielä kevyellä mielellä.

Vierailija
97/245 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein nämä miehet eivät halua seurustelusuhdetta, vaan lukuisia seksisuhteita samanaikaisesti. Nainen voi jäädä tällaiseen, jos haluaa uskoa sen johtavan vähitellen seurustelusuhteeseen.

Vierailija
98/245 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi annat hittoakaan tuon miehen mielipiteestä. Jos hän ei hyväksy hurvitteluasi vaan haluaa neitsyen niin etsikööt. Todennäköisemmin löytää jotain muuta mutta oppikoot kantapään kautta jos ei osaa arvostaa tilaisuuksiaan

"oppikoot kantapään kautta jos ei osaa arvostaa tilaisuuksiaan"

Eli miehen pitäis olla tyytyväinen, kun on ylipäätään pimpslooraa tarjolla? Mitä tuota siis sen syvällisemmin arvioimaan, kirnuta pitää kun on tilaisuus. Voi tsiisus 😆

Kyllä pimpsloora on aina parempi kuin ei pimpslooraa. Sitten tietysti jos haaveissa oli parisuhde, niin sitä voi etsiä toisaalta.

Vierailija
99/245 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä? Onko se miehelle ongelma että sinä olet ennenkin harrastanut seksiä?

Vaihtoon ja äkkiä. Mustasukkaisuus entisestä elämästä on sairasta.

Vierailija
100/245 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti siirtyisin vastaavassa tilanteessa takavasemmalle. Suhteiden päällekäisyys tympii.

Ei minulla ollut seurustelusuhdetta tähän toiseen mieheen, oli vain seksisuhde.

Ap

Aah, juu. Pelkät seksisuhteet siinä rinnalla onkin Ok. Painota tätä sille miehelle. 

Monelle jo pelkästään se, että nainen (tai mies) harrastaa tuollaisia seksisuhteita, voi olla todella paha turn off. Monet mieltävät seksin intiimiksi asiaksi, joka kuuluu vain vakavaan parisuhteeseen.

Erityisen paha on toki jos nainen harrastaa tuollaista. Miehille luonnollista. Kaksinaismoralismi elää ja voi hyvin.