Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muille käynyt niin, että seksikumppani on noussut suhteen esteeksi?

Vierailija
09.02.2025 |

Pähkinänkuoressa todeten tilanne on seuraavanlainen. Olen tapaillut erästä miestä noin parisen kuukautta ja olen todella ihastunut, enkä yleisesti ottaen ihastu erityisen helposti. Kipinää on selkeästi ollut myös hänen puoleltaan ja hän on varannut tapaamisiimme aikaa aina kun on voinut, josta olen ollut todella otettu. Nyt kuitenkin kaikki muuttui ja tunnelma kylmeni, kun hän sai tietää minulla olleen vakituinen seksisuhde erään toisen miehen kanssa viimeisen reilun vuoden ajan. Tästä hän ei tunnu pääsevän yli ja pelkäänkin että tämä lupaavasti alkanut juttu tulee lopulta kuihtumaan.

Onko muilla mitään vastaavia kokemuksia omalta kohdalta ja jos on, niin miten lopulta on käynyt?

Kommentit (245)

Vierailija
1/245 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis yhtä aikaa ollut? Minkä takia oli ja minkä takia menit avautumaan tästä? Tuo on tosi loukkaavaa. Syystäkin suuttuu.

Vierailija
2/245 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vähän kuin käytetty polkupyörä. Kyllä siinä naama valahtaa totisemmaksi, jos uutta on menossa katsomaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/245 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi - olisi? 

Vierailija
4/245 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tää on provo/trulli

Vierailija
5/245 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis yhtä aikaa ollut? Minkä takia oli ja minkä takia menit avautumaan tästä? Tuo on tosi loukkaavaa. Syystäkin suuttuu.

Asia tuli puheeksi erään illanvieton yhteydessä kun tuli siinä puheeksi molempien "vastakkaisen sukupuolien kontaktit" lähivuosilta. Ehkä nautiskeltu alkoholi vapautti tunnelmaa hieman liikaakin, vaikka ei siinä nyt mistään örvellyskänni-juomisesta kyse kuitenkaan ollut. Lopetin tämän toisen miehen kanssa tapailut varsin pian kun tutustuin tähän nykyiseen. Pari kertaa näin toista miestä ja sen jälkeen en ole nähnyt.

Ap

Vierailija
6/245 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies hyväksyi asian tovin jälkeen mutta seksielämä suhteessa paljastui aika valjuksi. Ehkä hän koki ns. syystä aiemman suhteen uhkana. 

Vierailija
7/245 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet vähän kuin käytetty polkupyörä. Kyllä siinä naama valahtaa totisemmaksi, jos uutta on menossa katsomaan.

Tämän palstan ilmapiiri on yhtä ummehtunut kuin mummon kellari täynnä papan hikisiä sukkia.

Vierailija
8/245 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti siirtyisin vastaavassa tilanteessa takavasemmalle. Suhteiden päällekäisyys tympii.

Vierailija
9/245 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti siirtyisin vastaavassa tilanteessa takavasemmalle. Suhteiden päällekäisyys tympii.

Ei minulla ollut seurustelusuhdetta tähän toiseen mieheen, oli vain seksisuhde.

Ap

Vierailija
10/245 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi annat hittoakaan tuon miehen mielipiteestä. Jos hän ei hyväksy hurvitteluasi vaan haluaa neitsyen niin etsikööt. Todennäköisemmin löytää jotain muuta mutta oppikoot kantapään kautta jos ei osaa arvostaa tilaisuuksiaan

Vierailija
11/245 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Itse asiassa olen poistunutkin. 

Vierailija
12/245 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän siitä seuraa, että panee useita samaanaikaan. 

Vierailija
13/245 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä tapauksia riittää myös miehissä. Varmaan karma kostaa jossain vaiheessa. 

Vierailija
14/245 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Aah, juu. Pelkät seksisuhteet siinä rinnalla onkin Ok. Painota tätä sille miehelle. 

Vierailija
15/245 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö tuo nyt ollut ihan hyvä vaan, että tuli tässä kohtaa ilmi, että mies on tuollainen? Jos sinulla on ollut muutakin silloin kun mitään ei ole vielä sovittu, niin asiahan on ok.

Mies kuulostaa epävarmalta kontrolloijalta, joten luistoon vaan.

Vierailija
16/245 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Useimmat eivät halua, että seurustelukumppanilla on seksisuhde jonkun muun kanssa. Jo se, ettet näe miksi tämä oli miehelle ongelma, kertoo siitä, että teillä on erilaiset arvot. 

Vierailija
17/245 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi annat hittoakaan tuon miehen mielipiteestä. Jos hän ei hyväksy hurvitteluasi vaan haluaa neitsyen niin etsikööt. Todennäköisemmin löytää jotain muuta mutta oppikoot kantapään kautta jos ei osaa arvostaa tilaisuuksiaan

Jep, eihän siinä tarvii kysyä potentiaalsen kumppanin mielipidettä,  jos vähän muita panee

Vierailija
18/245 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän palstan ilmapiiri on yhtä ummehtunut kuin mummon kellari täynnä papan hikisiä sukkia.

Ulinatrolleille ei kannata antaa yhtään huomiota, kyllä ne siitä luikertelee takaisin omaan viemäriinsä.

Vierailija
19/245 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusia löytyy lähinnä kirkosta ja heillä on hamaat ja ruskeat vaatteet. Elämänlaatu sen mukainen

Vierailija
20/245 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Aah, juu. Pelkät seksisuhteet siinä rinnalla onkin Ok. Painota tätä sille miehelle. 

Monelle jo pelkästään se, että nainen (tai mies) harrastaa tuollaisia seksisuhteita, voi olla todella paha turn off. Monet mieltävät seksin intiimiksi asiaksi, joka kuuluu vain vakavaan parisuhteeseen.