Onko muille käynyt niin, että seksikumppani on noussut suhteen esteeksi?
Pähkinänkuoressa todeten tilanne on seuraavanlainen. Olen tapaillut erästä miestä noin parisen kuukautta ja olen todella ihastunut, enkä yleisesti ottaen ihastu erityisen helposti. Kipinää on selkeästi ollut myös hänen puoleltaan ja hän on varannut tapaamisiimme aikaa aina kun on voinut, josta olen ollut todella otettu. Nyt kuitenkin kaikki muuttui ja tunnelma kylmeni, kun hän sai tietää minulla olleen vakituinen seksisuhde erään toisen miehen kanssa viimeisen reilun vuoden ajan. Tästä hän ei tunnu pääsevän yli ja pelkäänkin että tämä lupaavasti alkanut juttu tulee lopulta kuihtumaan.
Onko muilla mitään vastaavia kokemuksia omalta kohdalta ja jos on, niin miten lopulta on käynyt?
Kommentit (245)
Kylläpäs iski kova kyrvänhimo 😋 Pitääpä heti huomenna pyytää vakkari jännä-jokke panemaan 🤤
T: palstamamma
Tuollainen panosuhde tarkoittaa käytännössä sitä, että toista käytetään seksiobjektina. Sitten jos löytyykin seurustelukumppani, niin tämä panokumppani heivataan helvettiin ja ei käytännössä koskaan enää olla tekemisissä. Ei kovin ihmisarvoista.
Mulla ei ole koskaan ollut pelkkää seksisuhdetta. En pystyisi sekstata sellaisen kanssa, jota en rakasta ja jonka kanssa ole normaalissa parisuhteessa.
Eiks seksisuhteet ole pettäjien, huoripukkien ja huorien juttuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti siirtyisin vastaavassa tilanteessa takavasemmalle. Suhteiden päällekäisyys tympii.
Ei minulla ollut seurustelusuhdetta tähän toiseen mieheen, oli vain seksisuhde.
Ap
Aah, juu. Pelkät seksisuhteet siinä rinnalla onkin Ok. Painota tätä sille miehelle.
Sano miehelle, että olisi ollut kohtuutonta vaatia, että sun olisi pitänyt olla olla kokonaan ilman miestä, kun hän ei ollut kanssasi. Kyllä varmaan ymmärtää.😂🤣
Naisen tappaja on usein poikaystävä tai aviomies joten tiedä häntä... kannattaa vaan valita se vaihtoehto mikä omiin haluihin täsmää.