Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suututtaa että lapsestani koetetaan tehdä väkisin erityislasta siksi että hän viihtyy omissa oloissaan ja leikkii vaikka "jo" 12

Vierailija
09.02.2025 |

Herranjumala minäkin leikin barbeilla 12vuotiaana!  

Kommentit (123)

Vierailija
21/123 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 35 ja silti leikin. Leluautot muuttuivat oikeiksi ja lelupyssyt myös. Ihan yhtä paljon nautin leikeistä kuin lapsena.

Vierailija
22/123 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai lapsikaan voi olla normo jos isäkin on leikkinyt barbeilla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/123 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan tuo jo pikku hiljaa aika lopettaa leikkiminen, vaikka itsekin taisin laskea pulkalla lähes tuon ikäiseksi.

Miksi? Minä rakentelin legoilla vielä 14vuotiaana. Sinne kartsalle pää täynnä viinaa ehtii kyllä.

Ei tuollainen pään täyteen vetäminen ole enää mitenkään yleistä nuorten keskuudessa. Päinvastoin.

Vierailija
24/123 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtautuisin hieman skeptisesi aloitukseen sen suhteen, että nuo olisivat ainoat syyt asiaan. Tai ainakin olisi hyvä tietää, ketkä lasta yrittävät tehdä erityislapseksi. Jos sukulaiset niin sitten uskottavaa, mutta jos kyse koulusta tms. epäilen vahvasti. Opettajat yrittävät tehdä niistä hankalista oppilaista erityislapsia, jotta saavat ne omilta tunneilta hevoon. Niitä on riesana sen verran, että omillaan viihtyvä lapsi jää kyllä (edelleenkin) ilman huomiota.

Vierailija
25/123 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä leikin nukeilla vielä 12-vuotiaana kun kaverit imppasivat liimaa ja vaihtelivat tyttö- ja poikaystäviään. Minä aloin tapailla poikia 18-vuotiaana ja ihan normaali 4 lapsen äiti minusta tuli. Antakaa lasten leikkiä niin kauan kuin leikittää!

N61

Vierailija
26/123 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan okei olla autisti. Siellä erityisluokalla ovat kaikki muutkin.

Eikä ne mielen sairaudet, kuten autismi,adhd ym johdu muuta kuin geeneistä. Sinänsä surullista, että lapselle on osunut kohdalle juuri kaksi mieleltään heikompaa vanhempaa. 

Vierailija
27/123 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan tuo jo pikku hiljaa aika lopettaa leikkiminen, vaikka itsekin taisin laskea pulkalla lähes tuon ikäiseksi.

Olitpa nöösi.  Kavereillani oli tuon ikäisinä omat mopot.

Minulla oli yhdeksänvuotiaana oma peltoauto ja leikin silti myös Turtleseilla. Ja polttelin salaa tupakkaa jos onnistuin sitä jostain saamaan.

m40

Vierailija
28/123 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 35 ja silti leikin. Leluautot muuttuivat oikeiksi ja lelupyssyt myös. Ihan yhtä paljon nautin leikeistä kuin lapsena.

Oikea pyssy ei ole mikään leikkikalu.

Vierailija
29/123 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä lasken edelleen pulkalla vaikka oon jo 60 ja leikin kaiken päivää. Mitä ihmettä? Ei tartte lopettaa leikkimistä ikinä. Eikä kannata. Kangistua valmiisiin kaavoihin. 

Vierailija
30/123 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hänellä kuitenkin kavereita ja koulu menee hyvin? 

Jos kaikki muuten ok, niin antaa hänen leikkiä, se ei ole kiellettyä. Mitäpä se muille edes kuuluu. 

Vierailija
31/123 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä ne mielen sairaudet, kuten autismi,adhd ym johdu muuta kuin geeneistä. Sinänsä surullista, että lapselle on osunut kohdalle juuri kaksi mieleltään heikompaa vanhempaa. 

Autismi ja adhd eivät ole mitään mielensairauksia. Oletko vähän yksinkertainen? Ota selvää asioista. Googlaa vaikka. 

Vierailija
32/123 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ap:n lapsesta yrittää tehdä erityislasta? Millä perusteilla?

Vierailija
33/123 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän wokettajilla olla jotain jolla päteä. Anna lapsesi leikkiä. Hän on lapsi. Terveisin Miesope

Vierailija
34/123 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä höpötät? Sinulla näyttää olevan pahat tunne-elämän ongelmia kun noin kylmästi kommentoit. Et järin onnellinen tyyppi ilmeisesti. Säälin. 

Vierailija
35/123 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä leikin nukeilla vielä 12-vuotiaana kun kaverit imppasivat liimaa ja vaihtelivat tyttö- ja poikaystäviään. Minä aloin tapailla poikia 18-vuotiaana ja ihan normaali 4 lapsen äiti minusta tuli. Antakaa lasten leikkiä niin kauan kuin leikittää!

N61

Minä imppaan vieläkin liimaa päivät pitkät kun muut ovat tuottavassa työnteossa.

t. palstavassari

Vierailija
36/123 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autismi ja adhd eivät ole mitään mielensairauksia. Oletko vähän yksinkertainen? Ota selvää asioista. Googlaa vaikka. 

Juu, leikitään vaan,että ovat ihan tervepäisiä. Exällä oli kaksi poikaa joista toisella autismi+ADHD ja toisella asperger ja hddd ja ihan täysiä apinoita olivat ja ovat edelleenkin. 

Vierailija
37/123 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on sitä ettei tiettyä erilaisuutta hyväksytä. Lapsesi saisi kyllä ymmärtämystä jos sanoisi olevansa koira tai poika.

Saako erilaiset lapset kuten "koirat" ja "pojat" sinulta ymmärrystä vai oletko sinäkin valikoiva ymmärryksesi suhteen? 

Vierailija
38/123 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti googlaamalla löytyy ties mitä hörhösisältöjä. Elämme totuuden jälkeistä aikaa. 

Vierailija
39/123 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka siitä yrittää tehdä väkisin erityislasta? Ei tuon ikäisillä ole mitään neuvoloita enää eivätkä opettajat piittaa barbileikeistä kotona.

Vierailija
40/123 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes kolmasosa ihmisistä saa jossain vaiheessa lapsuuttaan erityislapsidiagnoosin. Yleisin erityislapsidiagnoosi on adhd.

Erityislapsidiagnoosissa ei ole mitään hävettävää, vaan sen tarkoitus on mahdollistaa lapselle riittävän tuen saaminen.

Jos on totta että kolmasosa saa jonkun erityislapsidiagnoosin , tarkoittaa se sitä että rajat " normaalille" on ihan liian suppeat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi