Käyttäisitkö sinä kaapin perälle unohtuneen terveyssidepaketin, jossa valmistusvuosi 2008?
Voivatko ylipäätään muuttua jotenkin haitallisiksi vuosien kuluessa?
Kommentit (18)
Äitini kuoli nuorena, ja hänellä ilmeisesti oli joko runsas vuoto tai hamstraava luonne, sillä häneltä jäi iso kasa terveyssiteitä. Ihan normi-alwaysiä mun nähdäkseni, ei mitään muinaisjäänteitä. Jotain siivellisiä.
Itselläni tarve terveyssiteisiin on niin pieni, että käytin edesmenneen äitini terveyssiteitä varmaan kymmenen vuotta. En huomannut niissä mitään pilaantumisongelmia.
Kyllä, rihmamäihäsiä ja juovarellikoita ainakin ja saattaa olla muitakin lajeja, jotka alkaa kasvaa niissä paketeissa, jos ei ajallaan käytä loppuun.
SItten kasvaa sieniä alapäässä. Yäk!
Mikä siinä menisi pilalle?
Onko terveyssiteissäkin parasta ennen päiväys?
Mä käytän kuukuppia, mutta varalla on terveyssiteitä, enkä ikinä katso niiden valmistusvuosia. Eihän paperitavara miksikään mene.
ne olisivat menneet? Mistä tiedät, milloin ne kaupassa myytävät siteet on valmistettu, ei niissä ole mitään parasta-ennen-päivää.
Perustelisitko 3, miten sinne sieniä rupeaisi kasvamaan?
Ja kuukuppi on maailman paras keksintö.
katsomaan omien siteideni valmistuspäivää.
OMG ne on valmistettu yli vuosi sitten!!!!
mutta liiman takia, ei välttämättä pidä. Mutta siis käyttäisin, ei niistä vaarallisia tule :)
tämän kysyjä on tosissaan, niin eipä muuta voi sanoa kuin että kyllä on ihmisiltä nykyään maalaisjärki pahasti hukassa.
ainakaan ollut parasta ennen päiväystä, vaan valmistuspäivä.
Jos käyttäisin siteitä, niin toki käyttäisin tuon paketin.
(Mutta en todellakaan käytä moisia.)
käyttäisin, mieluiten kotosalla, ettei nyt lahkeesta tipahda.
siis täh? voiko terveyssiteissä alkaa kasvaa sieniä? jos siis ovat vanhoja...
Kyllä, rihmamäihäsiä ja juovarellikoita ainakin ja saattaa olla muitakin lajeja, jotka alkaa kasvaa niissä paketeissa, jos ei ajallaan käytä loppuun.
mutta kun MINÄ siivosin kaappeja, sieltä löytyi kumiukkoja, joissa luki " Parasta ennen vuotta 2005 " !