Tutkimus: Suurin osa naisista matchaa miehiä jotka eivät ole kiinnostuneita
Ja negatiiviset mieskokemukset kumpuavat lopulta niistä "jämistä" joihin naiset alentavat vastenhakoisesti tai kokeilumielessä kriteerejään.
https://medium.com/learning-data/swiping-right-on-data-analyzing-the-tr…
Samoin n. 4% miehistä sai yli 80% naisten tykkäyksistä, jopa tuhansia kuussa.
Valtaosa miehistä sai sen sijaan vain 0-1 tykkäystä kuussa eikä lainkaan treffejä edes vuosien käytöllä.
Kommentit (425)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Biologinen kello on tosi kuin vesi ja nainen rapistuu koko ajan toisin kuin mies. Kolmekymppisellä naisella biologinen kello huutaa punaisena ja silloin on pakko laskea kriteerejä ettei jää noloksi vanhaksi piiaksi:)
Olen nähnyt monen naisen tekevän niin, siinä missä nuoruuden kauneimmillaan kelpasi vain komeat pelimiehet niin kolmekymppisenä on jouduttu pariutumaan sen ylipainoisen kaljuuntuvan miehen kanssa, jotta saadaan lapsi. Pelimiehet eivät vilkaisekkaan yli 25v naisiin.
Nuorena sitä vielä lähti herkästi parisuhteeseen. Mitä vanhemmaksi tässä on tullut, niin nousseet myös kriteerit ja ehdot, millä yhteiselämän enää lähtisin. Itsekseen oleminen on kuitenkin sen verran mielekästä ja helppoa.
Voihan se olla, etten ole elämäni aikana enää koskaan parisuhteessa. Eikä se kyllä ajatuksena
Näin on mullekin käynyt. Nuorena sitä oli valmis haksahtamaan kehen tahansa, joka huoli minut. Kolmikymppisenä en suinkaan laskenut kriteerejä vaan nostin niitä juuri noiden nuoruuden kokemusten takia. Olin jo oppinut, ettei huono seurustelu ole parempi kuin sinkkuus vaan paljon pahempi.
vaikuttaa olevan tuo 30-40 se krantuin ikä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en edelleenkään naisena näe mitään syytä pyyhkäistä oikealle miestä joka ei silmääni miellytä tai jota en voi kuvitella fyysisessä kanssakäymisessä kanssani.
mielestäni tässä ei ole mitään "nirsoa", hulluahan se olisi pakottaa itseään tekemään jotain vapaaehtoista mikä tuntuu vastenmieliseltä. ja irtoseksi tai deittailu on vaihtoehtoista.
sille minä taas en voi mitään, että miehissä on niin vähän hyvältä näyttäviä, hygienisiä ja mukavia yksilöitä naisiin verrattuna. suhdeluku on varmaan jotain 10:1.
Älä sitten kertomaan rehellisesti että naiset on pinnallisia joille ulkonäkö on tärkein kriteeri kun tähän asti te naiset olette kuorossa kiljuneet että ulkonäkö ei merkitse ja naiset ei ole niin pinnallisia ja ulkonäkö keskeisiä kuin miehet vaikka selvästi te olette vielä pinnallisemp
Vain naisen ulkonäöllä on merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan tänne laitetun artikkelin jonka mukaan esihistoriallisella kaudella vain joka 17:s mies lisääntyi. Normaaleissa luonnonoloissa jokainen mies ei todellakaan parittele tai tule hyväksytyksi naisten toimesta ihmislajissa.
Sikäli tinderit ym. vain vahvistavat kivikautisia tendenssejä joita esim. yhteiskunta on ennen yrittänyt pitää kurissa.Jos tulevaisuudessa vain 6% miehistä on mahdollisuus saada oma perhe, niin kyllä yhteiskunta myös romahtaa samalla.
Suurin osa toivoo kuitenkin omaa perhettä ja pitää sitä tärkeimpänä asiana elämässään. Miksi nämä ilman perhettä jäävät 94% miehistä osallistuisivat sellaisen yhteiskunnan ylläpitoon, joka ei tarjoa heille mitään?
No, tää koko ajatus vaan on pelkkää fiktiota. Oikeassa elämässä Suomessa noin 70 % miehistä on parisuh
Väärin. Suuri osa miehistä jää ilman parisuhdetta, se määrää vain kasvaa koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Biologinen kello on tosi kuin vesi ja nainen rapistuu koko ajan toisin kuin mies. Kolmekymppisellä naisella biologinen kello huutaa punaisena ja silloin on pakko laskea kriteerejä ettei jää noloksi vanhaksi piiaksi:)
Olen nähnyt monen naisen tekevän niin, siinä missä nuoruuden kauneimmillaan kelpasi vain komeat pelimiehet niin kolmekymppisenä on jouduttu pariutumaan sen ylipainoisen kaljuuntuvan miehen kanssa, jotta saadaan lapsi. Pelimiehet eivät vilkaisekkaan yli 25v naisiin.
Nuorena sitä vielä lähti herkästi parisuhteeseen. Mitä vanhemmaksi tässä on tullut, niin nousseet myös kriteerit ja ehdot, millä yhteiselämän enää lähtisin. Itsekseen oleminen on kuitenkin sen verran mielekästä ja helppoa.
Voihan se olla, etten ole elämäni aikana enä
Tai no oikeastaan se kriteerien nouseminen kyllä tapahtui jo aikaisemmin, siinä 25:n tienoilla. 🤔 En ole nähnyt tarpeelliseksi laskea niitä.
ihme ettei me kolmekymppiset pariuduta. ulkonäöltä ja luonteelta muututaan vaan huonommaks samalla kun kriteerit nousee
tietysti kuvitellaan muuttuvamme paremmaks, ei vaan muisteta että oltiin joskus jopa elämäniloisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamala ajatus, että olisi jotenkin "tyytynyt". Kävin nuorempana joidenkin ihan kivojen tyyppien kanssa useammillakin treffeillä. En tiedä, miksi... onneksi löysin sitten sen pitkän, komean ja älykkään miehen, jonka kanssa elää. Tärkeintä on tietysti, että käymme hyvin yhteen kaikilta osin. Kamala ajatuskin, jos olisin päätynyt jonkun tällaisen "ihan kivan" kanssa yhteen ilman suurempaa rakkautta tai yhteenkuuluvuutta, vain siksi että olisi ylipäänsä jonkun kanssa...
Siinä se pitkä peräkamarinpoika miehistyi ja otti sen mitä oli jäljelle jäänyt. Sitten luulet joku yksilö olevasi.
Sivusta. Jokainen ihminen on yksilö, jopa sinä itse.
Kuitenkin paljon vähemmän mitä länsimaissa opetetaan uskomaan. Käytännössä jokainen ihminen tietää, mitä jokaisen ihmisen elämä on. Sitten siihen kollektiivisen kokemuksen päälle ehkä 10% on sitä omaa yksilöllistä kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan tänne laitetun artikkelin jonka mukaan esihistoriallisella kaudella vain joka 17:s mies lisääntyi. Normaaleissa luonnonoloissa jokainen mies ei todellakaan parittele tai tule hyväksytyksi naisten toimesta ihmislajissa.
Sikäli tinderit ym. vain vahvistavat kivikautisia tendenssejä joita esim. yhteiskunta on ennen yrittänyt pitää kurissa.Jos tulevaisuudessa vain 6% miehistä on mahdollisuus saada oma perhe, niin kyllä yhteiskunta myös romahtaa samalla.
Suurin osa toivoo kuitenkin omaa perhettä ja pitää sitä tärkeimpänä asiana elämässään. Miksi nämä ilman perhettä jäävät 94% miehistä osallistuisivat sellaisen yhteiskunnan ylläpitoon, joka ei tarjoa heille mitään?
No, tää koko ajatus vaan on pelkkää fiktiota. Oikeassa
Väärin. Suuri osa miehistä jää ilman parisuhdetta, se määrää vain kasvaa koko ajan.
Tilastot todistavat väitteesi vääräksi. Suurin osa miehistä menee parisuhteeseen noin 30-vuotiaaksi mennessä, ks. s. 22 täällä: https://www.vaestoliitto.fi/uploads/sites/1/2024/10/faff0674-tahdotko-n…
Jos on ikinä tuntenut nuoria, voi maalaisjärjellä päätellä, että edes alle 30-vuotiaat eivät todennäköisesti ole "jääneet" ilman parisuhdetta vaan osa heistä ei vain ole vielä kiinnostunut vakiintumisesta. Silti jopa heistäkin lähes 40 prosenttia on parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ihme ettei me kolmekymppiset pariuduta. ulkonäöltä ja luonteelta muututaan vaan huonommaks samalla kun kriteerit nousee
tietysti kuvitellaan muuttuvamme paremmaks, ei vaan muisteta että oltiin joskus jopa elämäniloisia
Sellainen provoiluvastaus.
Mutta niin, olen pahoillani puolestasi, jos oikeasti oletat ettei elämästään voi olla onnellinen jos ei ole parisuhteessa.
Itse olen ollut useamman vuoden nyt itsekseni, ja elämä on ollut huomattavasti parempaa kuin niissä huonoissa parisuhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en edelleenkään naisena näe mitään syytä pyyhkäistä oikealle miestä joka ei silmääni miellytä tai jota en voi kuvitella fyysisessä kanssakäymisessä kanssani.
mielestäni tässä ei ole mitään "nirsoa", hulluahan se olisi pakottaa itseään tekemään jotain vapaaehtoista mikä tuntuu vastenmieliseltä. ja irtoseksi tai deittailu on vaihtoehtoista.
sille minä taas en voi mitään, että miehissä on niin vähän hyvältä näyttäviä, hygienisiä ja mukavia yksilöitä naisiin verrattuna. suhdeluku on varmaan jotain 10:1.
Joo varrmashti onkin kaikki nörtihköt kilttikset epähygieenisiä. Ei kö tosiaan ikinä missään asiassa voisi olla rehellinen?
Ihmiset tuomitsevat ulkonäön perusteella, ovat aina tuominneet ulkonäön perusteella ja tulevat aina tuomitsemaan ulkonäön perusteell
Minkäs takia naisille ei kelpaa nörtihkösti pukeutuvat nörtit?
"Tilastot todistavat väitteesi vääräksi. Suurin osa miehistä menee parisuhteeseen noin 30-vuotiaaksi mennessä, ks. s. 22 täällä: https://www.vaestoliitto.fi/uploads/sites/1/2024/10/faff0674-tahdotko-n
Jos on ikinä tuntenut nuoria, voi maalaisjärjellä päätellä, että edes alle 30-vuotiaat eivät todennäköisesti ole "jääneet" ilman parisuhdetta vaan osa heistä ei vain ole vielä kiinnostunut vakiintumisesta. Silti jopa heistäkin lähes 40 prosenttia on parisuhteessa."
ei, nyt puhutaan ihan oikeasti nuorista. näistä jotka puhelimet kädessä kasvaneet.
siis se lukema kuinka moni on parisuhteessa/harrastaa seksiä on huomattavasti pienempi mitä vaikka 15 vuotta sitten oli samanikäisillä, nimenomaan miehillä. naisilla lukema ei ollut juurikaan muuttunut
Vierailija kirjoitti:
Sellainen provoiluvastaus.
Mutta niin, olen pahoillani puolestasi, jos oikeasti oletat ettei elämästään voi olla onnellinen jos ei ole parisuhteessa.
Itse olen ollut useamman vuoden nyt itsekseni, ja elämä on ollut huomattavasti parempaa kuin niissä huonoissa parisuhteissa.
juu oon pahoillani sun puolesta jos et osaa pätkän vertaa suhtautua huumorilla itseesi
mutta kuten todettiin, pelkästään ulkonäkö ei rapistu vaan myös luonne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ja sit se elämänilo himmeni, kun oli suhteessa, jossa toinen osapuoli jatkuvasti nöyryytti ja kohteli halveksivasti. Onneksi sitä tuli vähän takaisin, kun rupesi taas elämään sinkkuna ja oivalsi, ettei tarvitse mennä suhteeseen, jos vain tuollaista on tarjolla.
Ihan oikeasti, kuvitteletko sä, että huonossa suhteessa oleminen on jotain "elämäniloa" ja että naiset haluavat välttää huonoa kohtelua vain koska he "kuvittelevat muuttuvansa paremmiksi"?
Vierailija kirjoitti:
Joo, ja sit se elämänilo himmeni, kun oli suhteessa, jossa toinen osapuoli jatkuvasti nöyryytti ja kohteli halveksivasti. Onneksi sitä tuli vähän takaisin, kun rupesi taas elämään sinkkuna ja oivalsi, ettei tarvitse mennä suhteeseen, jos vain tuollaista on tarjolla.
Ihan oikeasti, kuvitteletko sä, että huonossa suhteessa oleminen on jotain "elämäniloa" ja että naiset haluavat välttää huonoa kohtelua vain koska he "kuvittelevat muuttuvansa paremmiksi"?
voi jeesus :D hellitä nyt vähän
Naiset haluavat samoja miehiä!! No nii! Incelit ovat täysin oikeassa!! Naisia kiinnostaa vain top 5% miehet!
Ja kyllä jää. Yhä suurempi osa miehistä jää kokonaan ilman parisuhdetta ja perhettä, määrä lisääntyy koko ajan.
Naiset eivät ymmärrä omaa tasoaan. Sen top 5% miehen tasoa on top 5% nainen eli alle 25 vuotias, hoikka ja kaunis nainen, joita Suomessa on noin 1% nuorista naisista.
Yli 30v naisen tasoa on yli 30v kaljuuntuva kaljamahainen mies.
Naisen biologinen kello huutaa punaisella naisen lähestyessä kolmea kymppiä. Yli 30v miehetön ja lapseton nainen on nolo vanhapiika. Naisen tehtävä on synnyttää lapsia. KAIKKI naisen kehossa on lapsen synnyttämistä ja hoivaamista varten. Miehellä vain muna on siittämistä varten.
Kaikissa kulttuureissa äitiyttä on arvostettu yli kaiken. Äitiys merkitsee elämän jatkumista, vanhat piiat johtavat sukupuuttoon.
"Siitähän on tehty tutkimuksiakin, että millaiset miehet viehättävät naisia ja millaiset naiset miehiä. Niissä on paljastunut, että naiset viehättyvät laajemmin erilaisista miehistä: feminiinisemmistä ja maskuliinisemmista. Miehet taas olivat paljon nirsompia, ainoastaan feminiiniset naiset viehättivät heitä ja maskuliinisemmat joutavat romukoppaan."
Onpa taas tutkimus. Tuon pystyy jokainen kumoamaan prismatestillä. Kyllä siellä vaan miesvartaloiset naiset miestensä ja lastensa kanssa kulkevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on sanonta, se joka kuuhun kurkottaa se maahan kapsahtaa.
Se on katajaan eikä maahan.
Eikä se ole kuuhun vaan kuuseen kurkottamista. Eli joka kuuseen kurkottaa se katajaan kapsahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sä voit sitten vastaavasti hellittää moralisoimasta sitä, että mun kriteerit on noussut niin, etten katsele enää kusipäitä. En itse usko tämän johtuvan siitä, että "kuvittelen muuttuneeni paremmaksi". Ei minun olisi alun perinkään tarvinnut hyväksyä sellaista suhdetta. Eikä tarvitse muidenkaan. Yksin on parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtälailla miehillä ei ole tarvetta olla kiinnostunut kuin pienestä joukosta naisia, eikä naisten negatiiviset tindet-kokemukset ole miesten syytä
Kunpa miehet antaisivatkin tykkäyksiä vain naisille joista ovat oikeasti kiinnostuneita. Valitettavasti näin yleensä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sä voit sitten vastaavasti hellittää moralisoimasta sitä, että mun kriteerit on noussut niin, etten katsele enää kusipäitä. En itse usko tämän johtuvan siitä, että "kuvittelen muuttuneeni paremmaksi". Ei minun olisi alun perinkään tarvinnut hyväksyä sellaista suhdetta. Eikä tarvitse muidenkaan. Yksin o
missä ketään on moralisoitu :D ei helevetti
Tai no oikeastaan se kriteerien nouseminen kyllä tapahtui jo aikaisemmin, siinä 25:n tienoilla. 🤔 En ole nähnyt tarpeelliseksi laskea niitä.