Miksei vaatteet mene kaupaksi tori.fi?
Laitoin edullisia hintoja täysin uusille vaatteille 3-4 e.. Ei mene kaupaksi?
Kommentit (24)
Laitahan se linkki ilmoitukseesi, niin katsotaan mikä siinä on vikana. Ei täällä kellään mitään kristallipallosta ole (edelleenkään!).
Miksi kukaan haluu nähdä torikauppa vaivaa jonku 3€ koltun takia? Myy jossain missä on helppoa eikä kaikesta tarvi vääntää tai sopia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne eivät kelpaa sinulle?
Ovat liian isoa kokoa (L-XL) ja itse olen M
Ei kukaan tule kenenkään kotiin sovittelemaan. Kaksi kertaa on luonani käynyt joku sovittamassa ja se oli aika epämiellyttävää minullekkin. Toisella kertaa tuli mies sovittamaan minun naisten vaatteita ja toisella kertaa vanhempi nainen, vaikka vaatteet oli selvästi nuorten liikkeestä. Kumpikin sulkeutui kylpyhuoneeseni suhtkoht pitkäksi aikaa. Se oli jotenkin outoa ja pelottavaa. Asun vielä yksin.
5 jatkaa. Niiden kokemusten jälkeen, kun olin ensin roikottanut niitä vaatteita varmaan vuoden myynnissä, niin päätin, että tämä oli tässä. Nainen ei ostanut mitään ja mies tinki väkisten kalliin merkkivaatteen ja laukun 10 euroon, vaiikka pyysin niistä 60 euroa, jonka olin laskenut 100 eurosta.. Turha vaiva siis oli.
Kerran käytetty vanhojentanssimekko ei kelvannut kenellekään. Ensin hinta 100, ei, sit 50, ei, 20, ei. Edes 20 eurolla ei kelvannut kenellekään mekko joka maksaa uutena 300e mekko.
Ostakaa nuoret sit liikkeestä vaan, jos rahaa on.
Tee ilmoitus tietyn postinumeron alueelle jotta pääsee sovittamaan ja katsomaan paikan päälle.
Vierailija kirjoitti:
No ihmiset voi lihota/laihtua tai tajuta vasta kotona ettei se ollutkaan itselle sopiva malli/väri eikä jaksa palauttaa. Syitä on monia.
Ja hääpuvun myyminen se vasta vaikeaa on. Edes puoli-ilmaiseksi ei meinaa kelvata. Ei välttämättä edes ilmaiseksi.
Vaatteita vaan on niin paljon, joka puolella Ja ala nyt sitten tosiaan säätämään, maksamaan postimaksuja ja pohtimaan sopiiko koko jostain 3 e vaatteesta.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan tule kenenkään kotiin sovittelemaan. Kaksi kertaa on luonani käynyt joku sovittamassa ja se oli aika epämiellyttävää minullekkin. Toisella kertaa tuli mies sovittamaan minun naisten vaatteita ja toisella kertaa vanhempi nainen, vaikka vaatteet oli selvästi nuorten liikkeestä. Kumpikin sulkeutui kylpyhuoneeseni suhtkoht pitkäksi aikaa. Se oli jotenkin outoa ja pelottavaa. Asun vielä yksin.
Miksi sinulla on naistesi vaatteita ja vielä myyt niitä? Oletko joku pervo?
Vierailija kirjoitti:
Miksi aina syytetään että wööö miksei kelpaa sulle, kun ei tiedetä toisen taustoja? Ihmiset voi lihoa vaikka sairauden/lääkityksen takia että menee vaatekaappi uusiksi.
Vierailija kirjoitti:
Kerran käytetty vanhojentanssimekko ei kelvannut kenellekään. Ensin hinta 100, ei, sit 50, ei, 20, ei. Edes 20 eurolla ei kelvannut kenellekään mekko joka maksaa uutena 300e mekko.
Ostakaa nuoret sit liikkeestä vaan, jos rahaa on.
Mä katselin muutama viikko sitten vanhojentanssimekkoja torista, tarve on vasta vuoden kuluttua joten en ollut ostamassa. Kalliita - kiinasta saa saman halvemmalla (tunnistin muutaman aliexpressistä), yökerhoasuja, omituisen värisiä ja enimmäkseen liian isoja. Ei mitään sellaista että olisi maksanut vaivaa laittaa linkki tyttärelle.
Vierailija kirjoitti:
Ja hääpuvun myyminen se vasta vaikeaa on. Edes puoli-ilmaiseksi ei meinaa kelvata. Ei välttämättä edes ilmaiseksi.
Kuka hemmetti haluaa käytetyn hääpuvun?
Vähän sama ku ostais käytettyjä kortsuja ..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ihmiset voi lihota/laihtua tai tajuta vasta kotona ettei se ollutkaan itselle sopiva malli/väri eikä jaksa palauttaa. Syitä on monia.
Voi kun oliskin niin erehtymätön ostaja, että kaikki ostokset olisi hyviä. Ainakin itsellä vaikka kaupassa sovitettu takki ei tunnukkaan enää kotona hyvältä. Jää roikkumaan käyttämättä. En minä halua pitää vaatteita, jossa en viihdy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo ehkä kaikilla rahaa siihen 1000-3000 euron uuteen pukuun.
Oletko kokeillut Vinted & Tise? Täytyy nähdä vähän vaivaa, ottaa hyvät kuvat jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typerämpää se on ostaa osamaksulla joku uusi kallis puku, jota maksaa vielä pari vuotta häiden jälkeen. Ja osarin korko 20-30% vielä per vuosi siihen lisäksi
Kirpparilla voisi mennä paremmin kaupaksi