Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutkimus: Suurin osa naisista matchaa miehiä jotka eivät ole kiinnostuneita

Vierailija
06.02.2025 |

Ja negatiiviset mieskokemukset kumpuavat lopulta niistä "jämistä" joihin naiset alentavat vastenhakoisesti tai kokeilumielessä kriteerejään.

https://medium.com/learning-data/swiping-right-on-data-analyzing-the-tr…

Samoin n. 4% miehistä sai yli 80% naisten tykkäyksistä, jopa tuhansia kuussa.

Valtaosa miehistä sai sen sijaan vain 0-1 tykkäystä kuussa eikä lainkaan treffejä edes vuosien käytöllä.

Kommentit (425)

Vierailija
361/425 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen provoiluvastaus.

Mutta niin, olen pahoillani puolestasi, jos oikeasti oletat ettei elämästään voi olla onnellinen jos ei ole parisuhteessa.

Itse olen ollut useamman vuoden nyt itsekseni, ja elämä on ollut huomattavasti parempaa kuin niissä huonoissa parisuhteissa. 

juu oon pahoillani sun puolesta jos et osaa pätkän vertaa suhtautua huumorilla itseesi

mutta kuten todettiin, pelkästään ulkonäkö ei rapistu vaan myös luonne

Missä kohtaa se huumori oli?

Huumorilla voin yrittää suhtautua siihen, kuinka karseaa käytöstä nuorempana tuli siedettyä vain, että saattoi kehua olevansa pitkäaikaisessa parisuhteessa.

Siihen taas suhtaudun vain ylpeydellä, että elän elämääni mieluummin itsekseni kuin olisin enää sekuntiakaan huonossa parisuhteessa.

Ja vanheneminen tapahtuu ihan kaikilla. Itselleni se on oikeastaan se ja sama, kun en alunalkaenkaan missi ollut. 

Vierailija
362/425 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen provoiluvastaus.

Mutta niin, olen pahoillani puolestasi, jos oikeasti oletat ettei elämästään voi olla onnellinen jos ei ole parisuhteessa.

Itse olen ollut useamman vuoden nyt itsekseni, ja elämä on ollut huomattavasti parempaa kuin niissä huonoissa parisuhteissa. 

juu oon pahoillani sun puolesta jos et osaa pätkän vertaa suhtautua huumorilla itseesi

mutta kuten todettiin, pelkästään ulkonäkö ei rapistu vaan myös luonne

Missä kohtaa se huumori oli?

Huumorilla voin yrittää suhtautua siihen, kuinka karseaa käytöstä nuorempana tuli siedettyä vain, että saattoi kehua olevansa pitkäaikaisessa parisuhteessa.

Siihen taas suhtaudun vain ylpeydellä, että elän elämääni mieluummin itsekseni kuin olisin enää sekuntiakaan huonossa parisuhteessa.

juuh, kyllä se huumori aika äkkiä katoaa kun sun kaltasten juttuja joutuu lukemaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/425 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi ymmärtää että Tinder yms. deittiapit on niitä kaikkein viehättävimpiä ja näyttävimpiä varten.

Jos nämä sovellukset on ainoa areena parisuhteen muodostamiseen, ei ole ihme että moni jää vaille. 

Tinderissä suurimman painoarvon saa fotogeeninen ulkonäkö. On huomioitavaa, että kaikki viehättävätkään ihmiset eivät ole välttämättä fotogeenisiä, eli näyttävät luonnossa paremmalle kuin kuvissa. Jos tyytyy nopeasti katsomaan että ei ole riittävän hyvännäköinen, jää todella ohuen viehättävyyskäsityksen varaan.

Näkemättä ja kuulematta jää puheääni, puhetyyli, olemus, ryhti, yleinen miehekkyys jne. Nämä ominaisuudet ei todellakaan käy kovin kattavasti ilmi jostain tinder-profiilista. 

Eli valtaosan ei kannattaisi elämässään tyytyä siihen mitä äpit tarjoaa, vaan koittaa arkielämässä päästä tilanteisiin, joissa on mahdollisuus tutustua spontaanisti ja livenä eri ihmisiin.

Vierailija
364/425 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ja sit se elämänilo himmeni, kun oli suhteessa, jossa toinen osapuoli jatkuvasti nöyryytti ja kohteli halveksivasti. Onneksi sitä tuli vähän takaisin, kun rupesi taas elämään sinkkuna ja oivalsi, ettei tarvitse mennä suhteeseen, jos vain tuollaista on tarjolla.

Ihan oikeasti, kuvitteletko sä, että huonossa suhteessa oleminen on jotain "elämäniloa" ja että naiset haluavat välttää huonoa kohtelua vain koska he "kuvittelevat muuttuvansa paremmiksi"?

voi jeesus :D hellitä nyt vähän

No sä voit sitten vastaavasti hellittää moralisoimasta sitä, että mun kriteerit on noussut niin, etten katsele enää kusipäitä. En itse usko tämän johtuvan siitä, että "kuvittelen muuttuneeni paremmaksi". Ei minun olisi alun perinkään tarvinnut hyväksyä sellaista suhdetta. Eikä tarvitse muidenkaan. Yksin o

missä ketään on moralisoitu :D ei helevetti

Sinä tuolla lässyttäessäsi siitä, miten "kuvitellaan muuttuvamme paremmaks, ei vaan muisteta että oltiin joskus jopa elämäniloisia" vastauksena siihen, kun sanoin nostaneeni kriteerejä koettuani nuorena huonon seurustelun. Joo, elämänilosta saa tosiaan paremmin kiinni jos on joko sinkku tai sellaisessa parisuhteessa, jossa toinen ei pyri määrätietoisesti tuhoamaan elämäniloa.

Vierailija
365/425 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä tuolla lässyttäessäsi siitä, miten "kuvitellaan muuttuvamme paremmaks, ei vaan muisteta että oltiin joskus jopa elämäniloisia" vastauksena siihen, kun sanoin nostaneeni kriteerejä koettuani nuorena huonon seurustelun. Joo, elämänilosta saa tosiaan paremmin kiinni jos on joko sinkku tai sellaisessa parisuhteessa, jossa toinen ei pyri määrätietoisesti tuhoamaan elämäniloa.

no mutta eikös se asia näin vähän oo ja itsekin asian näin vahvistat olevan, en näe missään edelleenkään mitään "moralisointia". ja en edes tiedä onko ne nuoruuden kokemukset se mikä meistä huonomman tekee. tuntuu ne ikisinkutkin muuttuvan luonteeltaan vaan v-mäisemmäks kun ikää tulee lisää

Vierailija
366/425 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no mutta eikös se asia näin vähän oo ja itsekin asian näin vahvistat olevan, en näe missään edelleenkään mitään "moralisointia". ja en edes tiedä onko ne nuoruuden kokemukset se mikä meistä huonomman tekee. tuntuu ne ikisinkutkin muuttuvan luonteeltaan vaan v-mäisemmäks kun ikää tulee lisää

Ei, ei ole asia vähän noin enkä vahvistanut noin olevan. En ole koskaan kuvitellut muuttuvani paremmaksi enkä ole myöskään koskaan unohtanut olleeni elämäniloinen (mikä auttoikin minua saamaan elämäniloni takaisin). Eivätkä myöskään ainakaan minun tuntemani ihmiset ole muuttuneet luonteeltaan v-mäisemmiksi, kun ikää tulee lisää. Osa muuttuu harkitsevammiksi ja fiksummaksi, osa ei oikein muutu minnekään. Ja kyllä, väite että huonon kohtelun välttäminen olisi jotain itsensä pitämistä parempana ja elämänilon puutetta, on aika paskaa moralisointia, ihan sama tunnutatko sinä sitä vai et.

Vierailija
367/425 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on vaan hyvä että kriteerit nousevat sukupolvi sukupolvelta.

Ei tarvitse enää tyytyä johonkin perunan näköiseen kaljamahaan joka solvaa naisia ja kulkee nakkikastikkeella ryyditetyissä verkkareissa kolmatta viikkoa.

On vain sääli että muutokseen tarvittiin internet ja deittiäppi-kulttuuri. Entisaikoina on syntynyt vaihtoehtojen puutteessa vaikka miten hirveitä suhteita, kun sukukin on painostanut iän karttuessa pariutumaan "ihan kenen vaan kanssa".

Aivan naulan kantaan ja naisia syytetään "nirsoilusta". Fakta on että suurin osa ihmisistä yliopistoissa on NAISIA. Vankiloissa taas eniten MIEHIÄ. Eli tämä se, että nainen voi nykyään elättää itsensä ja kouluttautua alalle mihin haluaa, tarkoittaa että naisten taso on noussut 1950-luvulta. Miesten näemmä mennyt alamäkeen😂. Kannattaisko hiukan miestenkin herätä ja tehdä sen eteen, että olisi

Tämä on taas tätä saamaa kiertämistä...

Vähemmistö miehistä saa hyvin paljon kiinnostusta naisilta, ja tämä aiheuttaa tälle pienelle osalle miehistä nirsoutta. Et ole vastannut miehille yleensä, vaan joillekin miehille ja tilastojen perusteella näille samoille ("hyvä match") miehille vastailee monet muutkin. Et ole kovin kummoinen NÄIDEN miesten mielestä, ottaen huomioon kuinka paljon TARJONTAA näillä miehillä on. Se että monet NIISTÄ miehistä joihin olet ollut yhteydessä ovat olleen huonoja tavalla tai toisella ei ole meidän muiden miesten vika. On aivan sama mitä minä teen tai olen tekemättä, niin TINDER-miehet joihin naiset ovat yhteydessä eivät muutu pätkääkään, en ole yksi NIISTÄ, en moiseen osallistu (tiedän mahdollisuuteni testaamattakin).

Sinä ja muut naiset saatte tehdä tai olla tekemättä mitä haluatte. Me enemmistö emme vain jaksa kuunnella sitä kuinka pieni vähemmistö miehistä (mihin emme kuulu) ei arvosta niitä KAIKKIA naisia jotka jahtaavat tätä pientä vähemmistöä.

Aivan samanlaista paskaa on kuunnella sitä että joku meistä vähäisemmistä miehistä kitisee siitä että naiset valitsevat parhaat ja muut jäävät ilman. Näin on ollut aina ja aina tulee olemaan. Mies voi yrittää nostaa tasoaan kilpailussa muita miehiä vastaan tai valita paikan missä on parempaa tasoa kuin siellä olevat miehet (=sopiva maa ulkomailla). Olen antanut paskat kaikille deitti-sovelluksille, enkä etsi seuraa Suomesta, joten mitä tahansa täällä tapahtuu on minulle vai hyvää tai huonoa viihdettä. M51

Vierailija
368/425 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, ei ole asia vähän noin enkä vahvistanut noin olevan. En ole koskaan kuvitellut muuttuvani paremmaksi enkä ole myöskään koskaan unohtanut olleeni elämäniloinen (mikä auttoikin minua saamaan elämäniloni takaisin). Eivätkä myöskään ainakaan minun tuntemani ihmiset ole muuttuneet luonteeltaan v-mäisemmiksi, kun ikää tulee lisää. Osa muuttuu harkitsevammiksi ja fiksummaksi, osa ei oikein muutu minnekään. Ja kyllä, väite että huonon kohtelun välttäminen olisi jotain itsensä pitämistä parempana ja elämänilon puutetta, on aika paskaa moralisointia, ihan sama tunnutatko sinä sitä vai et.

no onpas se nyt vakavaa ei helevetti :D

Vierailija
369/425 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, ei ole asia vähän noin enkä vahvistanut noin olevan. En ole koskaan kuvitell

no onpas se nyt vakavaa ei helevetti :D

Nöön, pitäs ilmeisesti ymmärtää, että se on niin vakavaa, että sinun pitää päästä sanomaan asiasi, mutta ei suinkaan niin vakavaa, että kommenttiisi voisi vastatakin.

Vierailija
370/425 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, ei ole asia vähän noin en

Nöön, pitäs ilmeisesti ymmärtää, että se on niin vakavaa, että sinun pitää päästä sanomaan asiasi, mutta ei suinkaan niin vakavaa, että kommenttiisi voisi vastatakin.

edelleen se oli vähän niinkun vitsi. siinä puhuttiin meistä monikossa. mut joo kiva kun tolla raivon puuskalla sait todistettua että oma luonteesi on muuttunut vuosien varrella vain paremmaksi

371/425 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen Tinderin kautta tavannut tosi kivoja ja komeita miehiä, joilla on kiva profiili ja siksi ihmettelen, että miten he eivät omien sanojen mukaan saa treffiseuraa helposti. Esim. kerran kävin marraskuussa treffeillä miehen kanssa, joka kertoi, että oli viimeksi kesällä käynyt treffeillä ja vuosi sitten ollut lyhyt tapailusuhde. Hän ei halunnut tavata minua uudelleen toisten treffien jälkeen. Yksi mies kertoi minulle, että olin hänen ekat treffit pitkään aikaan (no mitä se "pitkä aika" sitten tarkoittaakaan) ja että hän oli jo ehtinyt luulla, että hänen profiilinsa ei näy kenellekään. Sitten yhtä miestä tapasin elokuussa ja hän oli liittynyt Tinderiin toukokuussa ja mä olin hänen eka deittinsä. Ja yksi nirsoksi itseään kutsunut Pirkanmaalla asuva mies kertoi elokuussa treffeillä, että mä olin hänen kesän vasta kolmas treffikumppani. Eka treffikumppani oli antanut hänelle pakit ja hän oli antanut toiselle treffikumppanille pakit.

Vierailija
372/425 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun naisten vastauksia lukee tulee kuva, että 96% miehistä on täysin kelvottomia. Kaikki rumia,lihavia,haisevia jne. Ei ole ketään normaalia tässä porukassa, jotka ei kelpaa.  Sitten kehdataan valittaa että kaikki miehet on mulkkuja, vaikka ette kelpuuttaa suurinta osaa edes juttu seuraksi. Ei saa kritisoida .Mitä mieltä olet itse miehestä, jota ei kiinnosta kun ulkonäkösi? 

Vierailija
373/425 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

edelleen se oli vähän niinkun vitsi. siinä puhuttiin meistä monikossa. mut joo kiva kun tolla raivon puuskalla sait todistettua että oma luonteesi on muuttunut vuosien varrella vain paremmaksi

minä (pariinkin kertaan): en kuvittele muuttuneeni paremmaksi

sinä: ahaa, yrität siis todistaa, että olet muuttunut paremmaksi

Vierailija
374/425 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse enää tyytyä johonkin perunan näköiseen kaljamahaan joka solvaa naisia ja kulkee nakkikastikkeella ryyditetyissä verkkareissa kolmatta viikkoa.

On vain sääli että muutokseen tarvittiin internet ja deittiäppi-kulttuuri. Entisaikoina on syntynyt vaihtoehtojen puutteessa vaikka miten hirveitä suhteita, kun sukukin on painostanut iän karttuessa pariutumaan "ihan kenen vaan kanssa".

Se on vaan nykykulttuurissa ja deittiapeissa se, että sinun esittämäsi ääripää ei ole enää pelkästään se joka ei kelpaa vaan tavis insinööri, normaalit elämäntavat ja hygieniat, normi kropalla ei enää kelpaa, kun tietää, että kyllä se tinder tarjoaa tätäkin parempaa. Se on sit eri asia saatko sinä sitä parempaa, mutta tämä tavis meni nyt vasemmalle...

Vierailija
375/425 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun naisten vastauksia lukee tulee kuva, että 96% miehistä on täysin kelvottomia. Kaikki rumia,lihavia,haisevia jne. Ei ole ketään normaalia tässä porukassa, jotka ei kelpaa.  Sitten kehdataan valittaa että kaikki miehet on mulkkuja, vaikka ette kelpuuttaa suurinta osaa edes juttu seuraksi. Ei saa kritisoida .Mitä mieltä olet itse miehestä, jota ei kiinnosta kun ulkonäkösi? 

Itse en ajattele, että 96% miehistä olisi "kelvottomia". Mutta n. 99% miehistä menee Tinderissä vasemmalle, koska he joko vaikuttavat täysin erilaisilta kuin minä, tai sitten heillä ei ole mitään profiilitekstiä tai sitten profiiliteksti on joku täysin epäinformatiivinen tyyliin "puhun ja pussaan", "kysymällä lisää" tai jotain itsestäänselviä latteuksia. Moni ihan hyvin tehty profiili menee vasemmalle siksi, että henkilö ei vaikuta yhtään samanhenkiseltä kuin minä, vaikka kuinka vaikuttaisi fiksulta ja mukavalta. Tällaisia ovat esim. ne, joiden profiili on pelkkää urheilua, pelkkää matkustelua tai joilla on lemmikki tai pieniä lapsia. Myös kaikki pelkän seksin tai muuten lyhyen jutun etsijät, monisuhteiset, yms. menevät vasemmalle. Lopulta ehkä maksimissaan 1% menee oikealle.

Vierailija
376/425 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minä (pariinkin kertaan): en kuvittele muuttuneeni paremmaksi

sinä: ahaa, yrität siis todistaa, että olet muuttunut paremmaksi

no miks sitten suutut asian toteamisesta noin pahasti. tulee vähän ikvästi sellaiset vibat ettet ole oikein sujut tilanteesi kanssa

Vierailija
377/425 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en edelleenkään naisena näe mitään syytä pyyhkäistä oikealle miestä joka ei silmääni miellytä tai jota en voi kuvitella fyysisessä kanssakäymisessä kanssani.

mielestäni tässä ei ole mitään "nirsoa", hulluahan se olisi pakottaa itseään tekemään jotain vapaaehtoista mikä tuntuu vastenmieliseltä. ja irtoseksi tai deittailu on vaihtoehtoista.

sille minä taas en voi mitään, että miehissä on niin vähän hyvältä näyttäviä, hygienisiä ja mukavia yksilöitä naisiin verrattuna. suhdeluku on varmaan jotain 10:1.

Yhtälailla miehillä ei ole tarvetta olla kiinnostunut kuin pienestä joukosta naisia, eikä naisten negatiiviset tindet-kokemukset ole miesten syytä

Kunpa miehet antaisivatkin tykkäyksiä vain naisille joista ovat oikeasti kiinnostuneita. Valitettavasti näin yleensä ole.

Se nyt vaan on tutkittu asia, että miehet pitävät suurinta osaa naisista viehättävinä, kun taas naisilla se on päinvastoin.

Vierailija
378/425 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Mä olen Tinderin kautta tavannut tosi kivoja ja komeita miehiä, joilla on kiva profiili ja siksi ihmettelen, että miten he eivät omien sanojen mukaan saa treffiseuraa helposti. Esim. kerran kävin marraskuussa treffeillä miehen kanssa, joka kertoi, että oli viimeksi kesällä käynyt treffeillä ja vuosi sitten ollut lyhyt tapailusuhde. Hän ei halunnut tavata minua uudelleen toisten treffien jälkeen. Yksi mies kertoi minulle, että olin hänen ekat treffit pitkään aikaan (no mitä se "pitkä aika" sitten tarkoittaakaan) ja että hän oli jo ehtinyt luulla, että hänen profiilinsa ei näy kenellekään. Sitten yhtä miestä tapasin elokuussa ja hän oli liittynyt Tinderiin toukokuussa ja mä olin hänen eka deittinsä. Ja yksi nirsoksi itseään kutsunut Pirkanmaalla asuva mies kertoi elokuussa treffeillä, että mä olin hänen kesän vasta kolmas treffikumppani. Eka treffikumppani oli antanut hänelle pakit ja hän oli antanut toiselle treffikumppanille pakit.

Joidenkin kohdalla syy voi oikeasti ollakin Tinderin algoritmi. Itselläni on kaksi kertaa Tinderissä ollut tilanne, että profiiliani ei näytetty kenellekään - tajusin asian, kun en saanut yhtään matcheja. Tilanne korjaantui kun laitoin viestiä Tinderin asiakaspalveluun. Tinderin algoritmi voi tehdä tätä kuulemma joiskun senkin vuoksi, että yrittää saada ihmisen ottamaan maksullisen version. 

Vierailija
379/425 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on vaan nykykulttuurissa ja deittiapeissa se, että sinun esittämäsi ääripää ei ole enää pelkästään se joka ei kelpaa vaan tavis insinööri, normaalit elämäntavat ja hygieniat, normi kropalla ei enää kelpaa, kun tietää, että kyllä se tinder tarjoaa tätäkin parempaa. Se on sit eri asia saatko sinä sitä parempaa, mutta tämä tavis meni nyt vasemmalle...

Kyllähän se perusinsinööri kelpaa hyvin naisille, mutta tuppaavat olemaan aika nirsoja. 

Vierailija
380/425 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se nyt vaan on tutkittu asia, että miehet pitävät suurinta osaa naisista viehättävinä, kun taas naisilla se on päinvastoin.

Riittääkö se sitten miehelle, että nainen vain näyttää viehättävältä? Olen FB Datingissä, jossa näkee itsestä tykänneet. Sitä listaa kun selaa, niin valtaosa miehistä on aivan erilaisia kuin minä - kiinnostuksenkohteet täysin eri, jotkut asuvat kaukana, moni jopa hakee ihan erilaista juttua kuin minä... Selvästi on pelkän ulkonäön perusteella laitettu tykkäys. Moni on laittanut tykkäyksen lisäksi kommentin (siellä voi siis tehdä näin) ja valtaosa niistä liittyy nimenomaan ulkonäköön. Vain harva on kommentissaan osoittanut kiinnostusta siihen, mitä olen kertonut itsestäni profiilitekstissä. Eikö miehiä oikeasti kiinnosta yhtään henkinen yhteensopivuus?