Tuotteet joita vain rikkaat ostaa ruokakaupassa
Mitkä ovat niitä tuotteita joita vain rikkaat ostavat ruokakaupoissa? Aloitan helpolla: San Pellegrino kivennäisvesi
Kommentit (809)
Vierailija kirjoitti:
Rynegrenin-tortut ja valmiit joulutortut ja laskiaispullat. Köyhät tekee ne itse.
Runebergin tortut maksaa alle kolme euroa kappale . Joten älä jaksa jauhaa paskaa mistään rikkaiden ostoksesta. Sinähän olet täys pelle koko tyyppi.
Sinä häpäiset itses täällä kaikkien näiden ihmisten edessä. Kaikki häpeää sinua. Isäsi häpeää sinua, äitisikin häpeää jopa naapurin koirakin häpeää!
Vierailija kirjoitti:
Käykääs muuten ihan Prismassa katsomassa mikä on halvimman ja kalleimman kaakaojauheet kilohintojen ero! Siinä näette mitä rikkaat ostaa.
Handlar rika verkligen i Prisma?
Vierailija kirjoitti:
Ostaisitko sinä tänään hanhenmaksapalleroita ja aitoa kaviaaria, jos niitä olisi tänään myynnissä teidän kyläkaupassa?
Färsk eller frusen gåslever (foie gras) säljs som levrar, inte som "palleron". Ryska och iranska produkter rör man inte i, men finsk löjrom duger utmärkt.
Vierailija kirjoitti:
Wagyu härkää
Rika föredrar kobe-oxe.
Coop hieno sokeri, näin ainakin eilen osti. Itse eläkeläisenä ostin 10snt kalliimman Suomen Talous sokeri pussin.
Ei normaali elämän valinnut ihminen marketeissa niinkään hintoja joudu katselemaan vaan ostaa vain sen tuotteen jonka haluaa ja josta pitää. Miksi pitäisi ostaa jotain bulkki tuotteita kuten esimerkiksi kaupan omat tuotemerkit? Nehän ovat jo lähtökohtaisesti suunnattu kelan asiakkaan tarpeita silmällä pitäen.
Kunnon ihmisille ne nyt harvemmin maistuvat.
Vierailija kirjoitti:
Coop hieno sokeri, näin ainakin eilen osti. Itse eläkeläisenä ostin 10snt kalliimman Suomen Talous sokeri pussin.
Laitoit sitten oikein elämän risaiseksi 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käykääs muuten ihan Prismassa katsomassa mikä on halvimman ja kalleimman kaakaojauheet kilohintojen ero! Siinä näette mitä rikkaat ostaa.
Handlar rika verkligen i Prisma?
Förstås!
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Ahvenfile. Itsellä ei olisi varaa ostaa, vaikka syönkin sitä itse pyydettynä viikottain.
Varsinkin järvikala.
Vierailija kirjoitti:
Ei normaali elämän valinnut ihminen marketeissa niinkään hintoja joudu katselemaan vaan ostaa vain sen tuotteen jonka haluaa ja josta pitää. Miksi pitäisi ostaa jotain bulkki tuotteita kuten esimerkiksi kaupan omat tuotemerkit? Nehän ovat jo lähtökohtaisesti suunnattu kelan asiakkaan tarpeita silmällä pitäen.
Kunnon ihmisille ne nyt harvemmin maistuvat.
Rikaskin voi olla nuuka ja ostaa halvemman vaihtoehdon. Esimerkiksi Kotimaista-tuotemerkki on hyvä, ovat suomalaisia ja laadukkaita tuotteita. Myös Pirkka-sarjassa on hyviä tuotteita, etenkin Pirkka parhaat.
Ja huom! Köyhäkin voi olla kunnon ihminen.
Lidlin maksamakkara. Se on niin pahaa, että köyhät ei siihen koske.
Suomen kallein croissantti maksoi yli 130.000 euroa. Mika Vauhkala yritti ostaa sellaisen,mutta ei saanut ja haastoi Fazerin oikeuteen. Hävisi jutun ja sai laskun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
San Pellegrino ei ole enää mikään premium-tuote, sillä se on muutettu muovipulloon ja maku on kärsinyt.
Laatua vaativa ostaa kuplavetensä lasipullossa.
Laatua vaativa ottaa vetensä vesihanasta, jos sattuu asumaan oikeilla paikkakunniilla. Jos oman kylän vesijohtovesi on huonoa, pitää siitä antaa palautetta vesilaitokselle tai muuttaa sellaiseen omakotitaloon, johon voi tehdä oman mieleisen kaivon. Yleensä lähes kaikkialla Suomessa on kelvollista hanavettä.
Olkoon mutta minä haluan juoda mineraalipitoista vettä. Hanavettä en juo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
San Pellegrino ei ole enää mikään premium-tuote, sillä se on muutettu muovipulloon ja maku on kärsinyt.
Laatua vaativa ostaa kuplavetensä lasipullossa.
Laatua vaativa ottaa vetensä vesihanasta, jos sattuu asumaan oikeilla paikkakunniilla. Jos oman kylän vesijohtovesi on huonoa, pitää siitä antaa palautetta vesilaitokselle tai muuttaa sellaiseen omakotitaloon, johon voi tehdä oman mieleisen kaivon. Yleensä lähes kaikkialla Suomessa on kelvollista hanavettä.
Olkoon mutta minä haluan juoda mineraalipitoista vettä. Hanavettä en juo.
Normaalista ruoasta saadaan kaikki ihmisen tarvitsemat mineraalit, jos on älynnyt tehdä ruokansa oikein. Ei niitä mineraaleja enää tarvitse vesistä erikseen ottaa, päin vastoin saattaa jotakin mineraalia tulla liikaa. Sen hanaveden voi kuplittaa SodaStreamilla tmv, jos on kuplia vailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menee varmaan erikoisherkkuosastolle. Beluga kaviaaria.
Muikun ja siianmäti pesee tuhatkertaisesti Belugan! Maistuu liikaa kalalle ainakin omaan suuhun. Useammn kerran syönyt
Tuore mäti pesee purkitetun tai pakastetun tuhatkertaisesti. Olen maistanut Belugaa, siinä on kyllä hyvä rakenne eli pientä ja sopivan kiinteää.
Mitähän olet maistanut? Nimittäin beluga ei ole pientä eikä siinä ole kiinteä rakenne, vaan se on kaviaareista isorakeisinta ja suussasulavan pehmeää. Minusta ainakin parasta on Siperiassa tuotettu beluga, jossa on isot, vihreän ja ruskean sävyjä sisältävät rakeet. Myös Kaluga on isorakeista. Niitä pienempi on nimeltään ossetra, ja sitä vielä pienempi ja kiinteämpi on nimeltään sevruga. Kaikkein pienin ja kiintein on merileväkaviaaria, joka on ihan hyvää sekin.
Belugaa ei myydä ruokakaupoissa, vaan erikoisliikkeissä, kauppahallissa ja esim. Finlandia Caviar -kaupassa.
Teen itse gheen, en ole edes huomannut, että sitä saa kaupasta. Pitääpä chekata. Sitä Waguy lihaa varmaan ostaa ne joilla ei ole väliä mitä mikäkin maksaa. Ja ostereita ja hummereita. Äyriäisiä yleensäkin. Me ollaan keskituloisia ja meidän herkkuja on ahven- ja kuhafileet ja jättikatkaravut, skagenit ja sen semmoiset. Tuoreet marjat talvellakin ja ananakset, passionhedelmät ja hyvät juustot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3ea eri leikkelettä aamupalapöytään
Ei tarvitse kukaan järkevä ihminen tuommoisia. Itse esim. en syö ollenkaan leikkeleitä aamupalalla. Täysin turhaa.
Mä en syö koko aamupalaa, mutta kun illalla syön siivun leipää siin on luomuoivariinia, lihaleikkelettä tai metukkaa (ei makkaraa), täysirasvaista juustoa ja jotain salaatinlehtiä/kurkkua.
Just tulin kaupalta, ostoksissani ei ole mitään tähänmennessä ketjussa mainittua.
4890€/kk
"luomuoivariinia"? rakt från Kattivaara? Allt fan kan man sälja åt er.