Arttu Kuosmanen: "etteks te tiedä kuka mä oon!" 😂
Juu, sä oot se persaukinen wannabe rokkari.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/2cf42173-0c20-48e5-9936-c9340b…
Kommentit (81)
Miksi tää on niin nolo tyyppi? Onko tää jostain maaseudulta kotoisin?
No onhan näitä kunnon renttu-rokkareita ainakin vielä yksi maailmassa.
Muut ovat suosiolla jo liittyneet woke-kirkkokuorolaulajiin...
Vierailija kirjoitti:
Miksi tää on niin nolo tyyppi? Onko tää jostain maaseudulta kotoisin?
Savonlinnasta, eli kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Ei me tiedetä.
Tiedetään, on saku kuosmasen poika.
Vierailija kirjoitti:
No onhan näitä kunnon renttu-rokkareita ainakin vielä yksi maailmassa.
Muut ovat suosiolla jo liittyneet woke-kirkkokuorolaulajiin...
"kunnon"? Mitä hyvää siinä on, että sekoilee kamoissa hakaten sekä purren muita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei me tiedetä.
Tiedetään, on saku kuosmasen poika.
Saku on Kuopiosta ja Arttu Savonlinnasta, tolvana. Sitä paitsi nimet kirjoitetaan isolla alkukirjaimella, pösilö.
Huh, kovatuloinen ja komea. Not. 🤪
Archie on komea uros. Ja vuodetuista videoista paljastui, että sillä on iso 🍆
😉
Varsinainen addiktoitunut vätys, joka ei näköjään tule ansioillaan elättämään perhettään tai edes perillisiään.
Säälittävä ääliö eli sääliö. Miten pystyykin olemaan noin nolo??
Tomppeli. Mutta kai se vanhempiensa rahoilla porskuttaa hamaan tappiin kun iskä ja äiskä ei älyä vaatia tuolta dorkalta vieläkään mitään vaikka ikä alkaa kolmosella.
Rokkitähti Kuosmanen. Ei kuulosta heviltä, mutta älkää moittiko. Hän kuitenkin kävi Minnesotan. Siitä pisteet! Monellako muuten on noin kaunispiirteinen lapsi?
Arttu on persu kun kyselee ettekö te tiedä kuka mä olen? Tai voi olla vaan niin kännissä ettei muista kuka hän on.
En todellakaan tiedä, kuka tuo Arttu on? Missä vaalipiirissä hän on huhtikuussa ehdolla?
En mäkään tiedä, kuka Arttu Kuosmanen on. Edes jutun luettuani en tiedä juurikaan enempää.
Miksi ap nauraa irvistelee, jos jollain ei ole mahtavia tuloja? Sehän kertoo vain aloittajasta: Rikkaat on vain hyviä ihmisiä.
Ei me tiedetä.