Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varattomille tonni

Vierailija
05.02.2025 |

olen tätä ennenkin kirjoittanut mutta eikö olisi oikein, että ME köyhätkin saataisiin joskus hyvää ruokaa ja lääkkeitä joita pakko käyttää, nyt on se, että syö halpaa ruokaa ja jättää lääkkeet osin ostamatta. Nythän omavastuu on huippuna 70 euroa ennen kuin alkaa saada lääkkeitä edullisemmin. Ja huomio!! älä ota kantaa tähän jos olet ns. hyväosainen.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän ei kuulu saada mitään.

Vierailija
2/17 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinunhan ei saanut vastata, tee töitäsi vaan otsa hiessä ja ole porvari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhahhahhahhaaaa... kiitos päivän nauruista. 

Vierailija
4/17 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei

Vierailija
5/17 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen velkaongelmat eivät johdu sosiaalituista vaan enemmänkin suuresta julkisesta sektorista. Virastoja on paljon ja niissä on töissä suuri määrä ihmisiä. Ihmeellistä syytellä sosiaaliturvaa kaikesta. Eikö se ole aika huono kaikkien heikennysten jälkeen? T: hyvätuloinen

Vierailija
6/17 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut matala palkka työssä ikäni. Olen tienannut 100e/kk enemmän kun olisin sossun asiakas. Tästä olen olen onnistunut säästämään ja sijoittamaan joka kuukausi. Eläen todella vaatimattomasti ja tinkinyt jopa lasten harrastuksista ja lomamatkoista. Nyt omaisuuteni arvo on 60000e. Joten en ole oikeutettu asumistukeen. Kaikki säästäminen itselle ja lapsille olikin turhaa. Nyt pitää myydä omistuksia pois maksaa verot voitoista. Olen katkera asumistuki järjestelmän takia. Jos tukea ei olisi niin asuntojen hinnat olisivat halvemmat. Toisaalta nyt laitetaan vähän tyynyn alle ja loput sitten haisemaan matkusteluun ja muihin huvituksiin. Muutaman kuukauden päästä olenkin taas oikeutettu 800e asumistukeen kuukaudessa. Järjestelmä on mätä. Tukien nostajat pohjasakkaa. Ymmärrän tilapäisen avun. Mutta vuosien kestävät toimeentulotuen maksatukset verorahoin on väärin. Tässä ei kyllä toimi kristillinen tasajako vaan pummit nettoavat eniten. Ja lisää vielä pitäisi saada. Hävetkää.

Vierailija
7/17 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töistä saa massia,jolla täyttää ruokakassia ,verottaja vie osan,teidänkaltaisianne varten.

Vierailija
8/17 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumasti kirjoitettu et tukien nostajat pohjasakkaa.

Tukea saa just se joka on siihen OIKEUTETTU.Ei se sen kummosempaa ole.

Vierailija
9/17 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämää eletään eri ikäisenä eri tilanteissa. Olette itsekin saanut opintotukea kuin lapsilisät ja vanhempanne myös teistä sai tukia. Tarkoitus on pärjätä ja tietysti suuri tulosten ei tarvi enää saada niin paljon tukia kuin pienituloiset. Moni jää pienituloiseen työhön  kun ensin tekee kesä työtä sitten jumittuu siihen ammattiin kun sen jo osaa. Ja vuokrat on suurin menoerä kuin asuminen. Sitten vasta ne muut kulut ruoka vaate kenkä työkenkä ja kirjat puhelin vakuutukset parturit lääkärit . Kirjastoissa voi päivittää vähällä rahalla tietoja kuin työväen opistossa. Toiset maksaa omaa asuntoa toiset vuokraa toisille toiset matkustaa toiset pihistelee tai joku hankkii veneen tai mökin. Lasten takia yleensä. Uimahalli on edullinen liikunta harrastus kuin lenkkeily ja retket. Pyöräily. Älä varasta muiden pyöriä. Kun söit koukussa ruokaa ilmaiseksi tuskin mietit että vanhempasi käy töissä maksaa veroja. Veroraha ylläpitää koulut joten kiittäkää lukutaidosta työtä tekeviä. 

Vierailija
10/17 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukuussa on meidän kulttuurissa ollut tapana saada ne veronpaluut ja ne on mennyt joulun tunnelmaan ja ruokaan. Hyvä mieli. Kuin että vappusatanen olisi käynyt siinä kuin tupla lapsilisä kansan edustajille niin työeläkkeisiin. Niihin pieniin alle 2000€ kk. Eläkkeistä menee vero joten älä tuijota mitään brutto summia. 

Vierailija
11/17 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen velkaongelmat eivät johdu sosiaalituista vaan enemmänkin suuresta julkisesta sektorista. Virastoja on paljon ja niissä on töissä suuri määrä ihmisiä. Ihmeellistä syytellä sosiaaliturvaa kaikesta. Eikö se ole aika huono kaikkien heikennysten jälkeen? T: hyvätuloinen

Suomen julkinen sektori ei ole "suuri" mutta yksityinen sektori on tällä hetkellä aiempaa pienempi. Siihen on yhtenä syynä persuhallitus, jonka politiikan ytimessä on pitää maahanmuuttajat loitolla. Tosiasiassa yksityinen sektori ei kasva ilman ulkomaista työvoimaa, joten tätä persujen itsensä aiheuttamaa "kriisiä" saadaan nyt sitten seurata seuraaviin vaaleihin asti. Persut kuvittelevat voivansa leikata talouden kuntoon, sen sijaan että keskittyisivät hankkimaan lisää tuloja. Ei yksikään yritys investoi maahan jossa ei ole työvoimaa. 

Suomella ei sitäpaitsi ole mitään erityistä "velkaongelmaa". Se oli persujen vaalipuhetta, jolla he ratsastivat hallitukseen. Kaikki kansantaloudesta normaalilla tavalla perillä olevat tietävät, ettei valtion velan määrä ole ratkaiseva, vaan se, mitä tuloja samanaikaisesti valtiolle koko ajan tulee ulkomaisista lainoista ja niistä Suomelle maksettavista koroista. Persut huutavat vain velasta unohtaen, että velan lisäksi valtiolla on myös tuloja...:)

Vierailija
12/17 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ostettiin venäjän juutalaiselle miehelle 2 kassia ruokaherkkuja eikä se edes kiittänyt vei ne autoonsa . Ja sama tyyppi varastamassa naisilta lakanoita kuin huonekaluja ja huor...massa. Lopulta hän olikin huumekuskihuijari. Puhoksen narkomaanit. Samoin oli kun naishuume tyyppi varasteli asunnoista kuin kaupoista ja sille ostettiin kaikkea lopulta sillä oli huumerahaa 15 000 ja huumeauto virosta tuotu. Uskonto lahkoista haki ruokaa. Älkää kuulkaa antako mitään. Rikollisuus vähenee kun ne tekee parannuksen . Ei mitään turkkilainen mies huijasi niin autorahaa kuin autoja naisilta kuin vei turkkiin niin vaatteita kuin elektroniikkaa. Huumeita toi Suomeen käytti itsekin hamppua. Jäi sitten kiinni lopulta. Ei tietysti rahoja saatu takaisin kun ne siirtyy turkin pankkiin. Nämäkin käy sossussa. Pitäisi enemmän keskittää suomen kansalaisiin apua ja Euroopan ja vähemmän näihin muu maa unionin ulkopuolella. He kun saavat tukia heidän maissa myös ja on yrityksiä siellä. 

Vierailija
13/17 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en käy enää lääkärissä enkä syö lääkkeitä. En enää hoida terveyttäni mitenkään. Toivon vain että kuolisin mahdollisimman pian pois.  Itse en valitettavasti uskalla päättää päiviäni esin. hirt täytymällä.  En halua olla  enää enempää vaivaksi kenellekään. Olen köyhä, arvoton työtön. Viestinne on mennyt perille.

Vierailija
14/17 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun korona-aikaan taidettiin antaa oliko se 70e "ylimääräistä" ttt kolmena kuukautena ja voi jumalauta mikä marmatus ja kitinä.

Mutta et, ei pitäisi antaa ylimääräistä tonnia. Voisi kuitenkin antaa mahdollisuuden jonkun verran tienata siihen tuen päälle ja säästää.

Vierailija
15/17 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen julkinen sektori ei ole "suuri" mutta yksityinen sektori on tällä hetkellä aiempaa pienempi. Siihen on yhtenä syynä persuhallitus, jonka politiikan ytimessä on pitää maahanmuuttajat loitolla. Tosiasiassa yksityinen sektori ei kasva ilman ulkomaista työvoimaa, joten tätä persujen itsensä aiheuttamaa "kriisiä" saadaan nyt sitten seurata seuraaviin vaaleihin asti. Persut kuvittelevat voivansa leikata talouden kuntoon, sen sijaan että keskittyisivät hankkimaan lisää tuloja. Ei yksikään yritys investoi maahan jossa ei ole työvoimaa. 

Suomella ei sitäpaitsi ole mitään erityistä "velk

Jos me maksamme pelkästään velan korkoja  yli 3 miljardia euroa, niin kyllä se on ongelma. Sillä rahalla saataisiin jo korvattua ylipainoinoisuuden aihettamat ylimääräiset Sotekulut eli noin 3.5 miljardia.

Vierailija
16/17 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekös te saa tonnin tai puolitoista, joka ikinen kuukausi, kun katsoo kaikki tuet?! Ja kaiken tekemättä yhtään mitään?

Vierailija
17/17 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ollut matala palkka työssä ikäni. Olen tienannut 100e/kk enemmän kun olisin sossun asiakas. Tästä olen olen onnistunut säästämään ja sijoittamaan joka kuukausi. Eläen todella vaatimattomasti ja tinkinyt jopa lasten harrastuksista ja lomamatkoista. Nyt omaisuuteni arvo on 60000e. Joten en ole oikeutettu asumistukeen. Kaikki säästäminen itselle ja lapsille olikin turhaa. Nyt pitää myydä omistuksia pois maksaa verot voitoista. Olen katkera asumistuki järjestelmän takia. Jos tukea ei olisi niin asuntojen hinnat olisivat halvemmat. Toisaalta nyt laitetaan vähän tyynyn alle ja loput sitten haisemaan matkusteluun ja muihin huvituksiin. Muutaman kuukauden päästä olenkin taas oikeutettu 800e asumistukeen kuukaudessa. Järjestelmä on mätä. Tukien nostajat pohjasakkaa. Ymmärrän tilapäisen avun. Mutta vuosien kestävät toimeentulotuen maksatukset verorahoin on väärin. Tässä ei kyllä toimi kristillinen tasajako vaan pummit nettoavat eniten. Ja lisä

Ei sinun tarvitse rahojasi tuhlata. Laitat vaan ne kiinni kryphoihin, niin viranomaiset ei voi tietää sinun omistuksiasi. Jos pelkäät arvon laskua, niin on myös USAn dollariin sidottuja kryptoja, jotka noudattavat dollarin arvoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi