Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko työstä nauttia?

Vierailija
25.06.2025 |

Ja nautitko itse työstäsi tai töistä jota olet tehnyt?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei työstä vaan tytöstä

Vierailija
2/21 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nautin työstäni it-alalla. Se on jokaisen oma asia, haluaako tai pystyykö työstään nauttimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan mun entisen esimiehen mielestä. Osasi hyvin pilata tunnelman.

Vierailija
4/21 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vain minun mielipide: töissä pitää olla mieluisat työtehtävät ja/tai mieluisa työyhteisö. Jos vihaa sekä työtehtäviä että työkavereita, niin pitää sitten olla hyvin mieluisa palkka. Olen niin vanha, itseriittoinen kurttu, että yksin kotona rahattomana on parempi olla kuin ankeassa työpaikassa. 

Vierailija
5/21 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä työstä on hyvä nauttia. Silloin se ei ole ollenkaan niin raskasta. Sitä jaksaa elämässä pidempään. Itse ainakin nautin omasta työstäni. Olen korkeakoulutettu. 

Vierailija
6/21 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nauti työstäni

Nautin palkasta

Vierailija
7/21 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä mitään nautittavaa 

Vierailija
8/21 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse työstä kovin nauti, mutta työn tuloksista sitten nautin sitäkin enemmän. 

Vierailija
9/21 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtä on tehtävä, nautti siitä tai ei. 

Toki kannattaa pyrkiä tekemään sellaisia valintoja, joiden seurauksena pääsee mielekkääseen työhön. 

Vierailija
10/21 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti, nauti, kirkkaamman kruunun saat. 

Vierailija
11/21 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jos tuntuu siltä. Ei vampyyrisesti nauttia, vaan jos onnistuu jossain tai sai avun muille, ei siis tyrkyttämällä vaan jotenkin inhimillisesti. Mutta varmaan kaikista tehtävistä ei kaikki nauti, ellei keskity osaksi muualle, paitsi jos huomio pitää olla siinä.

Vierailija
12/21 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mikä ajatus...

Vierailija
13/21 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tänä päivänä työn pitää olla innostavaa. Jokaisessa työssä on huonot puolensa/epäkiinnostavia tehtäviä tai osa-alueita, mutta niin kauan kun innostuneisuuden pitää olla suurta että se kumoaa nämä tylsätkin asiat.

ja innostava työ ei siis ole vain sirkuksessa ja karkkikaupassa työskentelyä, vaan jokainen määrittelee sen itse. Asiakaspalvelija voi innostua kun pääsee ratkomaan asiakkaan haasteita ja rahtari innostuu kun saa laivan täytettyä tasapainossa.

Vierailija
14/21 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä sillon nautin kun on helppo työpäivä. Jussina oli niiiiin rauhallista, et tuli hyvät lisät ja suurimman osan työajasta katselin leffoja puhelimesta.

Vierailija
15/21 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaillaan nautin sängyssä maaten ja vauvapalstalle kirjoitellen. Palkka tulee kuukausittain. Pitää osata valita työnsä. 

Vierailija
16/21 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä ! Työ on työmpää kun sitä tekee hiessäotsin, ankarasti huokaillen ja nöyrästi vittuuntuneena. Silloin työlläsi on siunausta ja pääset Taivaaseen. Totisesti Taivaaseen !

Vierailija
17/21 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nautin, hullu kun olen. Joskus tulee vain mieleen että onko tässä mitään järkeä. Käteen näin pienipalkkaisena jää saman verran kuin olisi työttömänä. 

Vierailija
18/21 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei missään nimessä ! Työ on työmpää kun sitä tekee hiessäotsin, ankarasti huokaillen ja nöyrästi vittuuntuneena. Silloin työlläsi on siunausta ja pääset Taivaaseen. Totisesti Taivaaseen !

Olet väärässä. Työ on siunaus. Tee työsi ilossa ja kiitollisena Herralle, silloin työsi hedelmät ja sinut siunataan. Amen.

Vierailija
19/21 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä sillon nautin kun on helppo työpäivä. Jussina oli niiiiin rauhallista, et tuli hyvät lisät ja suurimman osan työajasta katselin leffoja puhelimesta.

Ammattilainen, lähihoitaja. Onneksi on kamerat kun vähennetään taas hoitajia. Helpottaa valintaa.

Vierailija
20/21 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nauti työstäni

Nautin palkasta

En voisi elää noin kuten sinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi