Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuotteet joita vain rikkaat ostaa ruokakaupassa

Vierailija
05.02.2025 |

Mitkä ovat niitä tuotteita joita vain rikkaat ostavat ruokakaupoissa? Aloitan helpolla: San Pellegrino kivennäisvesi

Kommentit (808)

Vierailija
121/808 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

San Pellegrino ei ole enää mikään premium-tuote, sillä se on muutettu muovipulloon ja maku on kärsinyt.

Laatua vaativa ostaa kuplavetensä lasipullossa.

Vierailija
122/808 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lohi kalatiskiltä t. rakennus-ukko 276k/v + auto (mercedes gls) + bonukset

Norjan kannibaalipellettilohesta ei kannata maksaa mitään, se on sairas tuote. Suomalaista kirjolohta voi ostaa, mutta ei sekään laadultaan parasta kalaa ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/808 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3ea eri leikkelettä aamupalapöytään

Ei tarvitse kukaan järkevä ihminen tuommoisia. Itse esim. en syö ollenkaan leikkeleitä aamupalalla. Täysin turhaa.

Mä en syö koko aamupalaa, mutta kun illalla syön siivun leipää siin on luomuoivariinia, lihaleikkelettä tai metukkaa (ei makkaraa), täysirasvaista juustoa ja jotain salaatinlehtiä/kurkkua.

Just tulin kaupalta, ostoksissani ei ole mitään tähänmennessä ketjussa mainittua.

4890€/kk

etkä ole rikaskaan

Vierailija
124/808 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3ea eri leikkelettä aamupalapöytään

Ei tarvitse kukaan järkevä ihminen tuommoisia. Itse esim. en syö ollenkaan leikkeleitä aamupalalla. Täysin turhaa.

Mä en syö koko aamupalaa, mutta kun illalla syön siivun leipää siin on luomuoivariinia, lihaleikkelettä tai metukkaa (ei makkaraa), täysirasvaista juustoa ja jotain salaatinlehtiä/kurkkua.

Just tulin kaupalta, ostoksissani ei ole mitään tähänmennessä ketjussa mainittua.

4890€/kk

Hyvä! Minä syön itse leipomani pienen voisarven (joskus kaksikin) ja kupin espressoa aamulla. Se riittää minulle lounaalle asti, joka on kello 13. Illalla vähän samoin kuin kirjoitit. 

Vierailija
125/808 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ghee voi. Kaikki terveellisesti elävät rikkaat laittaa aina tuota pannulle jossa paistavat lihatiskiltä ostamansa sisäfileepihvit.

Mikä ihmeen ghee voi?

Tuollaista parempien ihmisten terveellistä voita jota tulee kun lehmät laiduntaa vapaasti alppien vuoristossa ja syö alppiyrttejä sekä ruohoa. https://www.vitamiini.org/paras-ghee-voi/ tuollainen pikku purkki maksaa helposti 15-20 euroa.

Huippukokkien suosiossa tuo

Ihan on vaan kirkastettua voita, jota saa pannulla perusvoista.

Vierailija
126/808 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

San Pellegrino ei ole enää mikään premium-tuote, sillä se on muutettu muovipulloon ja maku on kärsinyt.

Laatua vaativa ostaa kuplavetensä lasipullossa.

Näin on. Minä ostan. En juo mitään muuta ja tuo vesi saa maksaa vaikka saman kuin viini, koska en alkoholia juo ollenkaan. Joskus alkoholittoman oluen saatan juoda. En juo maitoakaan.

Vierailija
127/808 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ghee voi. Kaikki terveellisesti elävät rikkaat laittaa aina tuota pannulle jossa paistavat lihatiskiltä ostamansa sisäfileepihvit.

Mikä ihmeen ghee voi?

Tuollaista parempien ihmisten terveellistä voita jota tulee kun lehmät laiduntaa vapaasti alppien vuoristossa ja syö alppiyrttejä sekä ruohoa. https://www.vitamiini.org/paras-ghee-voi/ tuollainen pikku purkki maksaa helposti 15-20 euroa.

Ghee on kai vain "kirkastettua" voita. Ymmärtääkseni se on kyllä intialaisten juttu. Sitä voi suht helposti tehdä itsekin tavallisesta voista ihan. Kerran tein, mutta maku tai rakenne ei mun mielestä ollut vaivan väärti

Siellä ei varmaan köyhimmillä ole jääkaappeja ja tuo säilyy huoneenlämmössä, jos hygieniasta nyt välittävät. Somen perusteella eivät juurikaan.

Vierailija
128/808 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa nimetä sellaista, ehkä en ole tarpeeksi rikas, jotta osaisin. Ero on enempi siinä, että rikkaampi voi valita kun taas köyhempi ei voi valita aina edes, sitä halvempaakaan. 

Sinkkumies

Vierailija
129/808 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalatiskin graavilohi. Täällä jo 60e/kg. Hillitöntä

Vierailija
130/808 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäätelöpaketit

Noista tunnistaa aina elämämkoululaiset

Tai ehkä ennemmin oikeinkirjoituksesta. 

Vierailija
131/808 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaat on yleensä laihempia, eli syövät vähemmän, siksi riittää rahaa ostaa jotain muuta kuin limsaa ja karkkia ja munkkipossuja.

Vierailija
132/808 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvien juustojen osuus kaikista juustoista vähenee vuosi vuodelta, kun valmiiksi siivutetut muovijuustot valtaavat alaa.

Ahvenmaalta tulee hyviä juustoja, ja tietysti Brie ja Manchego on hyviä. Suomessakin on hyviä pikkujuustoloiden tuotteita.

Vierailija
133/808 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisäfilepihvikö nyt on rikkaiden ruokas? Voi lapsikulta mene TÖIHIN.😂

Vierailija
134/808 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuore kala, riista, paremmat palat nautaa jne. Harvemmin pierukaasuihin pakattuja lihoja ja jos jauhelihaa valmiina, niin sekin monesti niin, että valkkaa lihapalat ja pyytää tiskillä työskentelevää jauhamaan. 

Vierailija
135/808 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahvenfile. Itsellä ei olisi varaa ostaa,  vaikka syönkin sitä itse pyydettynä viikottain.

Vierailija
136/808 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikkaat ostavat kaupan omia merkkejä, koska ne ovat useimmiten samojen valmistajien tekemiä kuin merkkivastaavat. Rikkaat ostavat tarjouksia. Köyhemmät ja keskiluokka törsäävät valmis salaatteihin, trendiruokiin ja sushiin yms.

Niinpä niin, ei ne suuret tulot vaan pienet menot. Se on rikastumisen kaava.

Vierailija
137/808 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rynegrenin-tortut ja valmiit joulutortut ja laskiaispullat. Köyhät tekee ne itse.

Vierailija
138/808 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmis-Skagen

Vierailija
139/808 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on herttaisia nuo "rikkaiden" ruuat.

Ei marketeissa ole edes mitään "rikkauden" ruokaa olemassakaan.

Täällä taitaa nyt kelan potilaat, kuka sitten milläkin tavoin työesteinen sitten onkaan, olla rivissä kuolaamassa jopa ihan tuiki tavallista naudan jauhelihaa joka nyt maksaa alle kympin kilolta.

Ainoa syy miksi teistä ruuan hinta on korkea on suoraan johdannainen teidän omista valinnoistanne olla ja elää kuka milläkin tuella.

Vierailija
140/808 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitkä ovat niitä tuotteita joita vain rikkaat ostavat ruokakaupoissa? Aloitan helpolla: San Pellegrino kivennäisvesi"

Det köper bara ryssar och dumbommar som inte bryr sig om att lämna krigets sponsorers produkter på hyllorna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän