Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveimmät haukut, joita teille on sanottu ulkonäöstä

Vierailija
01.02.2025 |

Itselleni on jäänyt nuoruudesta mieleen tilanne, jossa täysin tuntematon poikajoukko alkoi huudella minulle törkeyksiä uhkaavaan sävyyn. He arvioivat pantavuuttani tai  ei-pantavuuttani ja totesivat, että jollekin heidän kaverilleen voisin kelvata, "kun se ei oo ikinä kyntänyt". 

Tuo tapahtui ollessani 18, abiristeilyllä. Itkin salaa kotimatkalla enkä kertonut tapahtuneesta kenellekään. 

Kommentit (137)

Vierailija
41/137 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä yllättävin oli kun kävin kohteliaisuudesta tervehtimässä tuttua ikäistäni naislääkäriä yökerhon baaritiskillä, olin siis tällä kertaa vuorollani kuskina kaveriporukalle, jotka eivät olleet mukana siinä tilanteessa vaan pöydässä. Hän totesi ykskantaan, että tiedätkö sä, että miten typerältä paskalta sä näytät. Onneksi olin selvinpäin ja tajusin poistua samantien tilanteesta. Isäni käytti myöhemmin hänen palvelujaan paljonkin, kehuikin, joten en halunnut kertoa omaa puoltani kyseiseen henkilöön.

Vierailija
42/137 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole hirveätä jos läskille sanoo niinkuin asia on

Läskille pitää aina sanoa asia suoraan. Sillä on vääristynyt minäkuva ja se pitää itseään tasaveroisena. Suoraan sanoen tuet sen tervehtymistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/137 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läskille pitää aina sanoa asia suoraan. Sillä on vääristynyt minäkuva ja se pitää itseään tasaveroisena. Suoraan sanoen tuet sen tervehtymistä.

Eikä pidä sanoa. Tuollaisen sanominen ei auta yhtään mitään vaan vituttaa vain. Ei se laihduttamaan saa. Sanon ihan kokemuksella. Ei ole tullut läskittelystä mitään motivaatiota laihduttaa vaan aloin pudottamaan painoa vasta sitten kun itse olin siihen valmis. 

Sun kaltaiset paskapäät voisi pitää turpansa kiinni.

Vierailija
44/137 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kaunis mutta tavallaan ruma :D on varmaan pahin, vaikkei paha olekaan. Teini-ikäisen kiusaajan sanomana. 

Hieno. Tarkoittaa persoonallista seksikkyyttä, karismaa. Joskus harvoin näkee sellaisen naisen, ja jotain korostunutta jossain hänen piirteissään on. Helposti rakastuu.

Vierailija
45/137 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteella joskus jotain tyyliin "lauta", mutta koska olen jo 45, en ihan tarkasti muista. 

Vierailija
46/137 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö tyhmälle sanoa suoraan, ettei turhaan luule olevansa pätevä edes puhumaan muille. Kyllä heidän pitäisi saada tietää tosiasiat, kuten lihavien kuulla mitä peilkuva näyttää sinun tyyliisi.

Vierailija
47/137 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaavin varmasti tylytys lääkkeistä johtuvasta turvotuksesta kasvoissa - ja tämä siis aivan tiedostaen, että olen vaikeasti sairas. Mielipahan lisäksi sain siitä monta vuotta kestäneen neliraajaraivarin. Oppii perkele olemaan.

Vierailija
48/137 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaaa kaikkia solvauksia ei muista millään, mutta esimerkkejä:

Nuorena tissini nähneet pojat alkoivat nauraa ja solvasivat ketunnokiksi.

~18v aikuiset setämiehet haukkuivat laudaksi ja käskivät painua Tallinnaan hakemaan täytettä

~25v miehet töissä kehuivat kolleegaani pantavaksi ja haukkuivat minua rumaksi, niin että kuulimme.

- Miehet on arvostelleet leveitä hartioitani

- Toiset naiset ovat arvostelleet hiuksiani ja vyötäröäni

Vierailija
49/137 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei uskalleta puhua suoraan. Paljon enemmän ollut epäsuoraa halveksuntaa, paheksuntaa ja ihan perinteistä vittuilua. Suoraan kasvotusten joskus monia vuosia sitten haukuttu rumaksi, läskiksi, lehmäksi, valaaksi, mulkosilmäksi... Rumat ei uskalla lyödä ylöspäin, kun peilistä näkyy paljon pahempaa.

On kyl tosi kauheeta ettei ihmiset sano suoraan mitä ajattelee vaan pyrkii muilla keinoin paineistamaan. Ei lisää luottamusta niinku yhtään.

Olemmeko maailmassa lisäämässä muiden itseluottamusta. Minua on taklattu ja haukuttu kaikella tavalla. Se kuuluu tähän viidakkoon, ihminen kun on kätevä apina. Ei mulla muuta.

Vierailija
50/137 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäväni sanoi leukaani noita-akan leuaksi. Näytti minulle kadulla, TV:tä katsottessa toisia naisia ja sanoi, että tolta naisen kuuluu näyttää.

Vierailija
51/137 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loukkaavin varmasti tylytys lääkkeistä johtuvasta turvotuksesta kasvoissa - ja tämä siis aivan tiedostaen, että olen vaikeasti sairas. Mielipahan lisäksi sain siitä monta vuotta kestäneen neliraajaraivarin. Oppii perkele olemaan.

Pistit siis koiranrakin kuriin?

Vierailija
52/137 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei kukaan uskalla mitään poikkitelaista sanoa kun tietävät että tirvaisen samantien.

Lyöminen on laitonta. 

Vierailija
53/137 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pistit siis koiranrakin kuriin?

Sian solmuun.

Vierailija
54/137 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te haukutut suhtaudutte siihen, kun joku kehuukin ulkonäköänne? Itse en osaa suhtautua kohteliaisuuksiin ja tulen niistä vähän surulliseksi. 

- ap

En usko sanaakaan.

T. Ankan näköinen tyttö

Vierailija
55/137 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma aviomies sanoi, että olen totaalisen ruma kaikkialta, että käsitänkö edes ollenkaan, miten ruma olen naamasta, vartalosta, vaatteista, hiuksista, ilmeistä, ja että siksi minun kanssani ei voi haluta seksiä.

Kai olet jo eronnut tuosta mätäläjästä???

Ehdottaisin, että rakastat hänet ehjäksi.

Vierailija
56/137 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorten miesten porukka uhkasi hakata, kun olin heistä niin läski ja ruma. Olin 17 ja pelotti, lähtivät perään ja vaikuttivat aidosti vihaisilta. 

Painoa oli reilut 60kg, nippanappa ylipainon puolella. Sen jälkeen eristäydyin kotiin ja söin, lihoen oikeasti isoksi.

Vierailija
57/137 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei uskalleta puhua suoraan. Paljon enemmän ollut epäsuoraa halveksuntaa, paheksuntaa ja ihan perinteistä vittuilua. Suoraan kasvotusten joskus monia vuosia sitten haukuttu rumaksi, läskiksi, lehmäksi, valaaksi, mulkosilmäksi... Rumat ei uskalla lyödä ylöspäin, kun peilistä näkyy paljon pahempaa.

On kyl tosi kauheeta ettei ihmiset sano suoraan mitä ajattelee vaan pyrkii muilla keinoin paineistamaan. Ei lisää luottamusta niinku yhtään.

Olemmeko maailmassa lisäämässä muiden itseluottamusta. Minua on taklattu ja haukuttu kaikella tavalla. Se kuuluu tähän viidakkoon, ihminen kun on kätevä apina. Ei mulla muuta.

Lyhyesti: olemme. Maailma olisi parempi paikka jos jokainen ihminen olisi paras versio itsestään. Ei muuta.

Vierailija
58/137 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaaa kaikkia solvauksia ei muista millään, mutta esimerkkejä:

Nuorena tissini nähneet pojat alkoivat nauraa ja solvasivat ketunnokiksi.

~18v aikuiset setämiehet haukkuivat laudaksi ja käskivät painua Tallinnaan hakemaan täytettä

~25v miehet töissä kehuivat kolleegaani pantavaksi ja haukkuivat minua rumaksi, niin että kuulimme.

- Miehet on arvostelleet leveitä hartioitani

- Toiset naiset ovat arvostelleet hiuksiani ja vyötäröäni

Tanssitko stripteasea vai missä pojat tissisi näkivät. Vai annoitko kaikille?

Vierailija
59/137 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolinenähevonen! Kamelinturpa!

Ei tuntunut kivalta, kun teini-iässä sain kuulla rinnakkaisluokkalaisilta pojilta ulkonäköni tason.

Vierailija
60/137 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorten miesten porukka uhkasi hakata, kun olin heistä niin läski ja ruma. Olin 17 ja pelotti, lähtivät perään ja vaikuttivat aidosti vihaisilta. 

Painoa oli reilut 60kg, nippanappa ylipainon puolella. Sen jälkeen eristäydyin kotiin ja söin, lihoen oikeasti isoksi.

Suomalaiset palstapersut asialla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme