Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveimmät haukut, joita teille on sanottu ulkonäöstä

Vierailija
01.02.2025 |

Itselleni on jäänyt nuoruudesta mieleen tilanne, jossa täysin tuntematon poikajoukko alkoi huudella minulle törkeyksiä uhkaavaan sävyyn. He arvioivat pantavuuttani tai  ei-pantavuuttani ja totesivat, että jollekin heidän kaverilleen voisin kelvata, "kun se ei oo ikinä kyntänyt". 

Tuo tapahtui ollessani 18, abiristeilyllä. Itkin salaa kotimatkalla enkä kertonut tapahtuneesta kenellekään. 

Kommentit (137)

Vierailija
121/137 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma aviomies sanoi, että olen totaalisen ruma kaikkialta, että käsitänkö edes ollenkaan, miten ruma olen naamasta, vartalosta, vaatteista, hiuksista, ilmeistä, ja että siksi minun kanssani ei voi haluta seksiä.

🤣 aa että miten hölmö mies kun valitsee vaimon sillä perusteella kuka vähiten viehättää

Vierailija
122/137 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei liittynyt varsinaisesti pelkästään ulkonäköön, mutta lukiossa silloiset parhaat ystäväni kertoivat miettineensä pitkään, siis tosi tosi pitkään, miksi niin monet miehet oikein kiinnostuvat minusta. Eivät meinanneet millään keksiä, koska en ole hyvännäköinen, hauska tai muutenkaan mielenkiintoinen. Lopulta olivat tulleet siihen tulokseen, että näytän helpolta.

Voi jestas mitä ystäviä. Terveisiä per*eestä, mitähän heistä tuli isona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/137 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

You are like an eating machine and it shows sanoi mulle eräs poika kun asuin Englannissa. Olin lievästi ylipainoinen tyyliin 163cm 67kg

Vierailija
124/137 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun ranteet on niin kapeat mutta sulla on läski perse?

Vierailija
125/137 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että jotkut voivatkin olla moukkia kommentoidessaan muita! Uskomattoman junttia käytöstä. 

126/137 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käkkäräpää,kikkarapää,linnunpesä, oletko saanut sähköiskun. Oletko ihan suomesta/suomalainen. Ootko varma ettei ätis oo pannu afrikkalaista.

Mulla on muhkut blondit luonnonkiharat. Ihmiset nauraa ja haukkuu vieläkin mutta eipä minua ennää haittaa. Säälittävää sakkia. Niin ja olen kalpea, sini harmaa silmäinen Suomalainen M37

Vierailija
127/137 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies Hesassa sano mulle että näytän ihan kouvolalalaiselta persulta. Oikeesti oon Lahesta joka sentää oikea kaupunki  eli vähän eriasia kuin jotku kouvolalaiset 

Vierailija
128/137 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanoi 15-vuotiaana poikaystävä että sen kaverit oli kuulemma sanoneet että saisi paremminkin tyttöystävän, paremman näköisen. On sanottu että näytän liian tummalta, liian oudolta 

Vierailija
129/137 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän olet melkein sievän näköinen kun hymyilet. - naispuolinen esimies

Vierailija
130/137 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle sanoi 15-vuotiaana poikaystävä että sen kaverit oli kuulemma sanoneet että saisi paremminkin tyttöystävän, paremman näköisen. On sanottu että näytän liian tummalta, liian oudolta 

Näin oli sanonut silloisen poikkiksen isä. Hyi h elvetti, aikuinen äijä ja me oltiin jotain 15v. 

Vierailija
131/137 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

haukkuminen on red flag. en koskaan suostuisi ystävään,poikaystävään,treffeille ym.jos on yhtään halveksuntaa väheksymistä tai yhtään ilkeää kommenttia.

jos mulle sanoo jotain negatiivista, niin se on välit poikki,goodbye. en tarvi sellasia ihmisiä elämääni.

ystävällisyys,hyvyys ja rakkaus on parasta.

Vierailija
132/137 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

haukkuminen on red flag. en koskaan suostuisi ystävään,poikaystävään,treffeille ym.jos on yhtään halveksuntaa väheksymistä tai yhtään ilkeää kommenttia.

jos mulle sanoo jotain negatiivista, niin se on välit poikki,goodbye. en tarvi sellasia ihmisiä elämääni.

ystävällisyys,hyvyys ja rakkaus on parasta.

Sinä olet saanut hyvän itsetunnon! Minä olin vuosia suhteessa, jossa jo ensitapaamisella mies haukkui ulkonäköäni.

Vierailija
133/137 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En ymmärrä miksi sun ihoa kehutaan, kun sulla on niin paljon aknearpia." Sanoi ex-ystävä.

Vierailija
134/137 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on kielletty meikkaamasta, näytän vielä kauheammalta. :( 

Vierailija
135/137 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin teinityttönä pitkä ja hoikka. Eräs jätkä itsekin pitkä ja hoikka haukkui laudaksi.

Vierailija
136/137 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytät porsaan ja norsun risteytykseltä. 

Vierailija
137/137 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mies haukkui lehmäksi, idiootiksi, pallonaamaksi lastenkin kuulleen. On syystäkin exä, tosin vinkui sitten takaisin reilu vuosi erosta, kun ruoho ei ollutkaan muualla vihreämpää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi