Hirveimmät haukut, joita teille on sanottu ulkonäöstä
Itselleni on jäänyt nuoruudesta mieleen tilanne, jossa täysin tuntematon poikajoukko alkoi huudella minulle törkeyksiä uhkaavaan sävyyn. He arvioivat pantavuuttani tai ei-pantavuuttani ja totesivat, että jollekin heidän kaverilleen voisin kelvata, "kun se ei oo ikinä kyntänyt".
Tuo tapahtui ollessani 18, abiristeilyllä. Itkin salaa kotimatkalla enkä kertonut tapahtuneesta kenellekään.
Kommentit (137)
Vierailija kirjoitti:
Ei liittynyt varsinaisesti pelkästään ulkonäköön, mutta lukiossa silloiset parhaat ystäväni kertoivat miettineensä pitkään, siis tosi tosi pitkään, miksi niin monet miehet oikein kiinnostuvat minusta. Eivät meinanneet millään keksiä, koska en ole hyvännäköinen, hauska tai muutenkaan mielenkiintoinen. Lopulta olivat tulleet siihen tulokseen, että näytän helpolta.
Voi jestas mitä ystäviä. Terveisiä per*eestä, mitähän heistä tuli isona.
You are like an eating machine and it shows sanoi mulle eräs poika kun asuin Englannissa. Olin lievästi ylipainoinen tyyliin 163cm 67kg
Miksi sun ranteet on niin kapeat mutta sulla on läski perse?
Että jotkut voivatkin olla moukkia kommentoidessaan muita! Uskomattoman junttia käytöstä.
Käkkäräpää,kikkarapää,linnunpesä, oletko saanut sähköiskun. Oletko ihan suomesta/suomalainen. Ootko varma ettei ätis oo pannu afrikkalaista.
Mulla on muhkut blondit luonnonkiharat. Ihmiset nauraa ja haukkuu vieläkin mutta eipä minua ennää haittaa. Säälittävää sakkia. Niin ja olen kalpea, sini harmaa silmäinen Suomalainen M37
Mies Hesassa sano mulle että näytän ihan kouvolalalaiselta persulta. Oikeesti oon Lahesta joka sentää oikea kaupunki eli vähän eriasia kuin jotku kouvolalaiset
Mulle sanoi 15-vuotiaana poikaystävä että sen kaverit oli kuulemma sanoneet että saisi paremminkin tyttöystävän, paremman näköisen. On sanottu että näytän liian tummalta, liian oudolta
Sähän olet melkein sievän näköinen kun hymyilet. - naispuolinen esimies
Vierailija kirjoitti:
Mulle sanoi 15-vuotiaana poikaystävä että sen kaverit oli kuulemma sanoneet että saisi paremminkin tyttöystävän, paremman näköisen. On sanottu että näytän liian tummalta, liian oudolta
Näin oli sanonut silloisen poikkiksen isä. Hyi h elvetti, aikuinen äijä ja me oltiin jotain 15v.
haukkuminen on red flag. en koskaan suostuisi ystävään,poikaystävään,treffeille ym.jos on yhtään halveksuntaa väheksymistä tai yhtään ilkeää kommenttia.
jos mulle sanoo jotain negatiivista, niin se on välit poikki,goodbye. en tarvi sellasia ihmisiä elämääni.
ystävällisyys,hyvyys ja rakkaus on parasta.
Vierailija kirjoitti:
haukkuminen on red flag. en koskaan suostuisi ystävään,poikaystävään,treffeille ym.jos on yhtään halveksuntaa väheksymistä tai yhtään ilkeää kommenttia.
jos mulle sanoo jotain negatiivista, niin se on välit poikki,goodbye. en tarvi sellasia ihmisiä elämääni.
ystävällisyys,hyvyys ja rakkaus on parasta.
Sinä olet saanut hyvän itsetunnon! Minä olin vuosia suhteessa, jossa jo ensitapaamisella mies haukkui ulkonäköäni.
"En ymmärrä miksi sun ihoa kehutaan, kun sulla on niin paljon aknearpia." Sanoi ex-ystävä.
Mua on kielletty meikkaamasta, näytän vielä kauheammalta. :(
Olin teinityttönä pitkä ja hoikka. Eräs jätkä itsekin pitkä ja hoikka haukkui laudaksi.
Näytät porsaan ja norsun risteytykseltä.
Ex-mies haukkui lehmäksi, idiootiksi, pallonaamaksi lastenkin kuulleen. On syystäkin exä, tosin vinkui sitten takaisin reilu vuosi erosta, kun ruoho ei ollutkaan muualla vihreämpää
🤣 aa että miten hölmö mies kun valitsee vaimon sillä perusteella kuka vähiten viehättää