Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveimmät haukut, joita teille on sanottu ulkonäöstä

Vierailija
01.02.2025 |

Itselleni on jäänyt nuoruudesta mieleen tilanne, jossa täysin tuntematon poikajoukko alkoi huudella minulle törkeyksiä uhkaavaan sävyyn. He arvioivat pantavuuttani tai  ei-pantavuuttani ja totesivat, että jollekin heidän kaverilleen voisin kelvata, "kun se ei oo ikinä kyntänyt". 

Tuo tapahtui ollessani 18, abiristeilyllä. Itkin salaa kotimatkalla enkä kertonut tapahtuneesta kenellekään. 

Kommentit (137)

Vierailija
1/137 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole hirveätä jos läskille sanoo niinkuin asia on

Vierailija
2/137 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ollut läski. 

- ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/137 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummot ovat solvanneet joskus busspysäkillä. Mummelit eivät diggaa minusta.

- Ei tommoinen mikään mies oo!, ovat huutaneet kun kävelen ohi.

M54

Vierailija
4/137 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peikko. Sen takia kun hiukset olivat ala-asteella hyvin pitkät ja paksut.

Vierailija
5/137 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kaunis mutta tavallaan ruma :D on varmaan pahin, vaikkei paha olekaan. Teini-ikäisen kiusaajan sanomana. 

Vierailija
6/137 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus voi miettiä onko se kohteliasta ja tarpeellista mutta jos on junttien juntti niin itsetutkiminen on liian vaikeaa. 

Vierailija
7/137 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei uskalleta puhua suoraan. Paljon enemmän ollut epäsuoraa halveksuntaa, paheksuntaa ja ihan perinteistä vittuilua. Suoraan kasvotusten joskus monia vuosia sitten haukuttu rumaksi, läskiksi, lehmäksi, valaaksi, mulkosilmäksi... Rumat ei uskalla lyödä ylöspäin, kun peilistä näkyy paljon pahempaa.

Vierailija
8/137 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei uskalleta puhua suoraan. Paljon enemmän ollut epäsuoraa halveksuntaa, paheksuntaa ja ihan perinteistä vittuilua. Suoraan kasvotusten joskus monia vuosia sitten haukuttu rumaksi, läskiksi, lehmäksi, valaaksi, mulkosilmäksi... Rumat ei uskalla lyödä ylöspäin, kun peilistä näkyy paljon pahempaa.

On kyl tosi kauheeta ettei ihmiset sano suoraan mitä ajattelee vaan pyrkii muilla keinoin paineistamaan. Ei lisää luottamusta niinku yhtään.

Vierailija
9/137 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle ole kukaan muistaakseni mitään pahempaa sanonut. Joskus joku idiootti poika jotain silmälaseista taisi sanoa, mutta en muista tarkemmin kuka ja koska. AIkuisena lihoin, ja ihme kyllä mulle ei ole kadulla koskaan huudeltu. Englannissa kerran, mutta se oli joku nainen joka kehui asuani ja hiuksiani. Yllättävän paljon elämäni aikana olen saanut kehuja, siihen nähden että suomalaiset harvoin vieraita ihmisiä kehuu, ei kyllä haukukaan, kun eivät kehtaa puhua mitään selvinpäin. Joku ilkeä ihminen on joskus jotain piilovittuillut, mutta olen sanonut aina takaisin samalla mitalla, niin napsahtaa suu kiinni.

Olen ollut yli 20 vuotta sairaaloisen lihava, eli noin 130kg, ja luulisi että siitä irtoaisi jotain sanomista, mutta ehkä se että olen myös naiseksi pitkä, enkä näytä pelokkaalta tms. ei mulle kukaan uskalla tulla sanomaan. Jos joku fyysisesti hyökkäisi kimppuuni, en osaisi tapella, eikä ole voimia, olenkin ajatellut että paras puolustus tositilanteessa olisi istua hyökkääjän päälle :) Ehkä ne sitä pelkääkin ja jättää rauhaan...

Vierailija
10/137 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupinaama. Tämä oli se mitä päivä toisensa jälkeen sain koulussa kuulla. Silti oli jännä, että vaikka minulla oli paha akne ja siitä haukuttiin, niin sällit kertoivat kovaan ääneen harrastaneensa seksiä kanssani ylpeilevästi. Siinä vaiheessa en ollut kylläkään kenenkään kanssa sitä harrastellut. Tästä syystä sain sitten toisenkin haukkumanimen joka tietenkin oli hu*ra. Akne parani aikoinaan ja poikaystävän löysin toisesta koulusta. 

Vierailija
11/137 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentti on ilmoitettu.

Kommenttisi on jonoutettu moderointia varten ja julkaistaan hyväksynnän jälkeen.

Eli liian rajua avlle ilmeisesti tuo minun vastaus. Sääli kun sellasta piti 1-9 luokka kuunnella..

Vierailija
12/137 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei kukaan uskalla mitään poikkitelaista sanoa kun tietävät että tirvaisen samantien.

Vierailija
13/137 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Joskus parikymppisenä olin kävelemässä kauppaan, kun vastaan tuli teinipoika ilmeisesti tyttöystävineen, ja poika tokaisi että "hyi v* mikä lauta". Eräs exä haukkui riidan aikana rumaksi vinohampaiseksi h*:ksi, ja toisen kerran rupisammakoksi, kun mulla oli pari finniä naamassa. Mutta mitään kovin pahaa ei ole sanottu.

Vierailija
14/137 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei kukaan uskalla mitään poikkitelaista sanoa kun tietävät että tirvaisen samantien.

Pitääkö itkeä vai nauraa?

Vierailija
15/137 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumaksi, lihavaksi, oudon sekä sian näköiseksi on kutsuttu.

Vierailija
16/137 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikki on kuultu. Lyhennelmänä voisi tiivistää sisällön, että ei kelpaa seksiin, suhteeseen, kävelemään julkisella paikalla eikä edes olemaan elossa. 

Vieraiden huutelua pahempi on, kun joku kaveriksi luultu, sukulainen tai kaveria enempi sanoo jotain.

Nuorempana oli joskus vaikea olla välittämättä. Nykyään se on helpompaa. Suhdeasiat eivät ole pinnalla. Kommentointi on muutenkin vähentynyt iän myötä, ja kaikki muutkin ovat tässä iässä vähän rähjäisen näköisiä. Mutta edelleen ihmettelen, että mitä joku saa toisten ulkonäön kommentoinnista päin naamaa. 

Vierailija
17/137 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyl tosi kauheeta ettei ihmiset sano suoraan mitä ajattelee vaan pyrkii muilla keinoin paineistamaan. Ei lisää luottamusta niinku yhtään.

No ei lisää niinku yhtään. Ei aikuisiin teineihin parane poikarukan luottaa. ;(

Vierailija
18/137 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rupinaama. Tämä oli se mitä päivä toisensa jälkeen sain koulussa kuulla. Silti oli jännä, että vaikka minulla oli paha akne ja siitä haukuttiin, niin sällit kertoivat kovaan ääneen harrastaneensa seksiä kanssani ylpeilevästi. Siinä vaiheessa en ollut kylläkään kenenkään kanssa sitä harrastellut. Tästä syystä sain sitten toisenkin haukkumanimen joka tietenkin oli hu*ra. Akne parani aikoinaan ja poikaystävän löysin toisesta koulusta. 

Itsetunnon parannuttua oallistuin erääseen missikisaan ja voitin sen. Tähän osallistuin sattumalta, reissulla ollessa sattui sopivasti kohdalle. Tämä oli sellainen kerta laakista kisa, ei mikään miss Suomi jossa osakilpailuja jne. Tein myös mallintöitä myöhemmin, joka oli aika suuressa kontrastissa teinivuosiin nähden.

Vierailija
19/137 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on noita finnejäkin leuassa, kun en kiinnostunut keski-ikäisestä pösilöstä. Joo, ruusufinni oli, mutta v i TT u ako se jollekin vieraalle äijälle kuului.

Vierailija
20/137 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haista jo. Olet ääliö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän