Hirveimmät haukut, joita teille on sanottu ulkonäöstä
Itselleni on jäänyt nuoruudesta mieleen tilanne, jossa täysin tuntematon poikajoukko alkoi huudella minulle törkeyksiä uhkaavaan sävyyn. He arvioivat pantavuuttani tai ei-pantavuuttani ja totesivat, että jollekin heidän kaverilleen voisin kelvata, "kun se ei oo ikinä kyntänyt".
Tuo tapahtui ollessani 18, abiristeilyllä. Itkin salaa kotimatkalla enkä kertonut tapahtuneesta kenellekään.
Kommentit (137)
Näytät ankalta
Oot liian pitkä naiseksi
Onpa karvainen pylly
Sun vatsa on ku pikkupojan
Kauheet kanootit (mun kengistä)
Onpa sulla isot kädet
Syötkö ikinä mitään?
Joo, on sulla pitkä kaula
Missä sun tissit on?
Oot ruma
Täällä ei oo yhtään kaunista naista
Siskosi on hyvännäköinen
Tarhapöllöksi silmälasien vuoksi, samaan aikaan osa ahdisteli takapuolesta, kun toiset haukkui laudaksi (lantio kehittyi ennen rintoja), myöhemmin opiskeluaikana ei uskottu rintojani oikeiksi ja niitä tultiin puristelemaan pyytämättä.
Aikuisiällä olen treenannut paljon, minkä vuoksi saan edelleen kehuja ulkonäkööni liittyen, mutten osaa ottaa niitä kehuna nuorena kokemani huomion vuoksi (ihmisiltä, joilta sitä en halunnut tai pyytänyt).
Pari kertaa on horatsuksi haukuttu. Mikä on todella kaukana todellisuudesta. Rahasta en oo ikinä pannut. Ja nytkin olen seitsemättä vuotta selibaatissa.
Että minulla on vinot sormet. Oli niin kummallinen, että jäi mieleen, vaikka tapahtui joskus peruskoulun alaluokalla. Sen jälkeen kukaan ei ole kommentoinut ulkonäköäni ikävästi millään tavalla.
Ei se susta kiinnostu ku sulla on niin iso perse. (Olin kerännyt rokeutta kertoa ihastukselle yläkoulussa että tykkään siitä, tämä kommentti tuli hänen ysrtävältään).
Olin ihan normaalipainoinen, nyt 30v myöhemmin tämä haukkuja on itse kokoa sumopainija ja minä edelleen normaali. Tekisi mieli sanoa että onpa sulla iso perse.
Eräs mies oli sanonut mun kaverille, että mä olen niin ruma ettei musta voi edes pitää. Enkä siis ollut edes mitenkään tuosta miehestä kiinnostunut enkä osoittanut mitään kiinnostusta häntä kohtaan. Ihan vain tuttavallinen kuten muillekin tuon tason tuttavuuksille eli tervehtiminen ja ehkä muutaman sanan joskus vaihtaa.
Enkä edes ole ruma vaan ihan tavallisen näköinen.
Miten te haukutut suhtaudutte siihen, kun joku kehuukin ulkonäköänne? Itse en osaa suhtautua kohteliaisuuksiin ja tulen niistä vähän surulliseksi.
- ap
Näitä asioita ei tarvitse pelätä mutta niiden märehtimistä ja vatvomista kannattaa välttää pelkäämiseen asti. Analysoinnin sijaan kannattaa harjoittaa irtipäästämistä keinoin parhain mitä ikinä se tarkoittaa
Vierailija kirjoitti:
Miten te haukutut suhtaudutte siihen, kun joku kehuukin ulkonäköänne? Itse en osaa suhtautua kohteliaisuuksiin ja tulen niistä vähän surulliseksi.
- ap
En mäkään osaa suhtautua kohteliaisuuksiin. Liittyy ne sitten mun ulkonäköön, ammattitaitoon, harrastuksiin tms. Etenkin ulkonäön kohdalla mietin, että vit tuileeko tuo vain.
Olen siis tuo joka juuri kertoi, että erään miehen mielestä musta ei voi pitää koska olen niin ruma.
Olen muuten hyvännäköinen, mutta joskus harvoin pituudestani olen saanut kuittailua, kun olen vähän alle keskipituinen mies. Siinäpä se aika lailla.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole hirveätä jos läskille sanoo niinkuin asia on
Aika kierosti haukkui. Olikohan ihan terve päästään?
Äitini sanoi minulle ollessani teini-ikäinen, että "Voi, kun sinulle ei ole suotu äitis jalkoja, niin et voi ikinä pitää lyhyitä hameita".
Edelleen 37-vuotiaana pidän jalkojani rumina, mutten enää välitä ja olen oppinut käyttämään lyhyitä kesämekkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei uskalleta puhua suoraan. Paljon enemmän ollut epäsuoraa halveksuntaa, paheksuntaa ja ihan perinteistä vittuilua. Suoraan kasvotusten joskus monia vuosia sitten haukuttu rumaksi, läskiksi, lehmäksi, valaaksi, mulkosilmäksi... Rumat ei uskalla lyödä ylöspäin, kun peilistä näkyy paljon pahempaa.
On kyl tosi kauheeta ettei ihmiset sano suoraan mitä ajattelee vaan pyrkii muilla keinoin paineistamaan. Ei lisää luottamusta niinku yhtään.
Tarkoitat tuolla paineistamisella varmaan pyrkimystä manipuloimaan toista aikuista ihmistä toimimaan sulle itsellesi suotuisalla tavalla, muuttamaan itsensä sua miellyttäväksi, epäaidoksi. Toisen kontrolloimista. Väkivaltaa.
Oma aviomies sanoi, että olen totaalisen ruma kaikkialta, että käsitänkö edes ollenkaan, miten ruma olen naamasta, vartalosta, vaatteista, hiuksista, ilmeistä, ja että siksi minun kanssani ei voi haluta seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Oma aviomies sanoi, että olen totaalisen ruma kaikkialta, että käsitänkö edes ollenkaan, miten ruma olen naamasta, vartalosta, vaatteista, hiuksista, ilmeistä, ja että siksi minun kanssani ei voi haluta seksiä.
Kai olet jo eronnut tuosta mätäläjästä???
Miksi nämä teidän kaverit on kertoneet haukut ihan teille asti. Aika huonoja kaveritkin olleet. Itse unohdan helposti ne vähät haukut mitä tullut.
Vierailija kirjoitti:
Ja itse oli sitten muuten vain impotentti, jos arvaisin?
Lapsena ja teininä se, kun oma äiti arvosteli ulkonäköä.