Mistä kiihotutte naisessa eniten?
Mielipiteitä?
Ja kiihotutteko vain tietyn tyyppisistä naisista ylitse muiden, vai kiihotutteko kaikenlaisten kanssa? Ei tarvitse kommentoida herättääkö joku inhoa, vaan enemmän mikä kiihottaa ja innostaa.
Vai onko ulkonäöllä merkitystä edes innostuksen kanssa?
Kommentit (112)
Eli kasvot kiihottaa sinua eniten? Kaunotar on suht laaja käsite.
Katse, ilmeet ja lämpö, tämä riittää...
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan kaunotar joka on tottelevainen kiihottaa minua eniten.
Ulkonäkö ja hyvät tissit kiihottavat eniten ja sitten tietty seksuaalinen halukkuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan kaunotar joka on tottelevainen kiihottaa minua eniten.
Eikö pumpattava aja siinä tapauksessa saman asian? Tai robotti? Molemmat tottelevaisia.
Rinnat jotka väreilee paidan sisällä. Peppu joka keinuu. Katse, joka haastaa.
Kasvot ovat tärkeimmät. Jos kasvoista löytyy vielä kauniit silmät jotka uskaltavat ottaa pitkiä katsekontakteja, niin minut voi mopata lattialta.
On tietysti sellaisessa ujossa pälyilyssäkin oma viehätyksensä ja herättää myös lämpimiä tunteita.
Johtuu ehkä siitä, kun itse en ole mikään alfa-gorilla, että sellaiset voimanaiset jotenkin viehättävät. Jollain tavalla vastakohdat viehättää...ehkä.
Rinnat. Koolla ei ole niinkään väliä. En kiinteistä vaan niissä saa olla löysyyttä.
Silmät ja katseet.
Ystävällinen ja lämmin olemus, jossa samalla jonkinlainen seksuaalisuus. Omaan makuuni sopiva vartalonmuoto. Mieluiten itseäni hiukan vanhempi tai samanikäinen.
Muodokkaasta pepusta. Stringit ovat hyvät, ja sellainen vaate, että näkee, että stringit on. Salilla esimerkiksi kyllä näkee
Kun liikutan penistäni emättimessä edes takaisin ja näen hänen silmänsä kiinni ja kuulen AIDON nautinnon huokailut. 99% teistä on läskejä lahnoja.
Stringit, joo. Kesällä ja kesämekko. Myös tietynlainen nauru, vihjaileva on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
On pähkähullu ajatus että (kauniit) kasvot kiihottaisivat ketään seksuaalisesti. Kaunotar kiinnostaa seksuaalisesti, ruma nainen ei kiinnosta seksuaalisesti.
Kaunotar käsitteen suhteellinen laajuus ilmenee minulle muun muassa siten, että kaikki muut miehet ovat kateellisia minulle koska kaunotar on valinnut kulkea juuri minun vierelläni.
On varmaan tosi onnellinen kaunotar sinun kanssasi. Ole sinäkin onnellinen. Vihjailevuus on mielestäni seksikästä, katse ja kosketus.
Suu ja kädet. Molemmista pidetty hyvää huolta.
Äsken ruokakaupassa oli hoikka ja pyöreäpyllyinen salikissa jolla nuoren naisen nätit kasvot. Sellaisia olen duunaillut ja voi pojat se on parasta mitä maailmassa tiedän. Minusta löytyy parin ydinvoimalan edestä seksuaalista energiaa heidänlaisten kanssa.
Ehdottamasti naisesta, jolla on pitkät hiukset.
No kuule, ulkonäkö on ihan ehdoton edellytys, siis hoikka kaunotar, 9 tai 10. Kaunottareen liitettynä tottelevaisuus on seksuaalisesti kaikkein kiihottavin ominaisuus. Tämä on helppo ymmärtää, kun tehdään hypoteettinen ajatusleikki: Kaunotar johon on liitettynä palstaämmän luonne.