Nordea laskun maksaminen
Vuokraa olin maksamassa ja olen aina laittanut sekä viitteen että viestin. Nyt tuli ilmotus, että vai toinen käy. Hölmöähän se ois maksaa vaan viestillä, kun olen käsittänyt, että viite tärkein. Mutta tuon mukaan voisi vai viestin laittaa. Onko kellään tullut vastaava ilmoitusta?
Kommentit (32)
Miksi laittaisit viestin, jos kerran on viitenumero?
Viite ensisijainen
Jos ei ole mahdollista laittaa viitettä, niin laita viesti kenttään
En ole pystynyt laittaa molempia. Herjaa heti eikä anna maksaa.
Ihan sama se kaikilla pankeilla on. Ensisijaisesti käytetään viitettä, jollei sitä, niin viestikenttää. Et sä koskaan ennenkään oo molempia pystynyt käyttämään.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tästä. Lähinnä just ihmettelin tätä yhtäkkistä muutosta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama se kaikilla pankeilla on. Ensisijaisesti käytetään viitettä, jollei sitä, niin viestikenttää. Et sä koskaan ennenkään oo molempia pystynyt käyttämään.
Ei pidä paikkaansa tämä. Monia vuosia olen laittanut viitteen ja vielä viestiin kirjoittanut esim. vuokra helmikuu 2025
"kopioi maksuksi" vieläkin poissa
nordea luvannut ominaisuutta takaisin kohta vuoden
Ennen pystyi molemmat, sekä viitenumeron että viestin. Tänään kirjoitin viitenumeron jälkeen viestikenttään "Helmikuun vuokra" eipä suostunut. Eli muutos on tullut ihan vastikään
Enpä ole ikinä ajatellut että viitteen lisäksi kirjottaisin esim helmikuun vuokra. Miksi pitäisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ollut aina niin ettei voi molempia laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Ennen pystyi molemmat, sekä viitenumeron että viestin. Tänään kirjoitin viitenumeron jälkeen viestikenttään "Helmikuun vuokra" eipä suostunut. Eli muutos on tullut ihan vastikään
Juu, ihan äskettäin tullut muutos
Mä kyllä maksan nordeassa yhtiövastikkeen joka kuukausi samalla viitenumerolla. Viestiin laitan minkä kuun vastike, koska välillä maksan useamman kuukauden kerralla ja pystyn jälkikäteen katsomaan mitkä kuut olen jo maksanut
Vastaus AP:n kysymykseen.
jos viitenumero, laitat vain sen
jos ei, laitat viestin.
sillä selvä, asia ok
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ollut aina niin ettei voi molempia laittaa.
Miksi ihmeessä väität vastaan, kun olen monet vuodet laittanut molemmat ja ei ole ollut ongelmaa
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään tarvetta tällaiselle viestille jos on tarjolla viitenumero. Viitenumero ohjaa maksun oikeaan paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pystyi nordeassa. Maksoin aina vastikkeen siten että oli sekä viite että viestikentässä vielä tieto (itselle) että minkä kuun vastikkeen maksoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muutosta? Viesti TAI viite aina ollut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole yhtäkkinen muutos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muutosta? Viesti TAI viite aina ollut
Höh, miksiköhän valehtelisin tämmöisestä asiasta. Olen vuosia laittanut molemmat.
Mihin tarvitset viestiä, jos on viitenumero? Käytä a.i.n.a. viitenumeroa jos sellainen on tarjolla.