Ensitreffit alttarilla 2025
Tehdään uusi ketju kun kerran tulossa on uusi kausi vaikka 2024 olikin täydellinen floppi
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (706)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohjelmassa on taas neljä paria tänä vuonna. Toivottavasti tämä ei tarkoita sitä, että hakijoita ei ollut tarpeeksi tai he eivät mätsänneet kovin syvällisesti, jotta olisi saatu muodostettua pareja, jotka oikeasti haluavat viettää aikaa yhdessä. Jos on kaksikin paria, joissa tyypit pitävät etäisyyttä toisiinsa, jää silti kaksi, jotka ehkä pystyvät elämään kuin pariskunta. Näin varmistetaan, että sponsori-melontayritys, sponsori-fatbike-yritys ym. sijoittavat tuotantoon, kun edes joku pari suostuu näihin aktiviteetteihin yhdessä ja niillä on oikeasti kivaa näissä aktiviteeteissa. Olen ehkä liian pessimistinen...
Siis ihan alussa tämä miesasiantuntija sanoi, että hakijoita oli ennätysmäärä.
Ja se tarkoittaa, että yli 1000 vähintään. Naisia enemmän kuin miehiä.
Erikoista jos sinistä tukkaa ei ole hyväksytetty etukäteen. Mattihan on osoittautunut ihanan oloiseksi tyypiksi, mutta olisi kyllä minullekin tuo kuontalo ollut iso järkytys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arttu vielä sanoi olevansa Imatralla, koska pitää asua lähellä poikaansa. Uusi morsian Turussa ja vaikutti aika päättäväiseltä ja vähän vaativaiseltakin naiselta. Tuskin sellainen, joka suostuisi muuttamaan Imatralle toisen lapsen takia. Liekö sieltä löytyisi morsiamen alalta töitäkään?
Mun mielestä on vastuuntuntoa asiantuntijoita tehdä noin😡 Kun kerran ovat huomanneet, että mies muuttaa muna edellä, niin eiköhän lapsi jää toiseksi tuossa kuviossa.
Kyllä. Aika kamala kommentti oli että Arttu vaikuttaa kaipaavan länsirannikolle. Kaipaa varmaan, mutta hän asuukin idässä koska hänellä on siellä lapsi. Onko asiantuntijoiden mielestä ihan ok edistää yhden lapsen isän menetystä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mielestäni jo hakuvaiheessa pitäisi kysyä, että mitä ajattelet, jos alttarilla seisova ei olekaan se "unelmien prinssi/prinsessa" ja oletko silti valmis tutustumaan syvemmin. "
Ja siinä hakuvaihessa jokainen vastaa poikkeuksetta että olen. Todellisuus on sitten kuitenkin toista.
Ihmiset ajattelevat usein olevansa sellaisia kuin he haluaisivat olla, ei sellaisia mitä he oikeasti ovat.
Jep, tai ajattelevat että kyllä lapsellinen kumppani olisi ok, tai joku vähän kauempaa, mutta eivät välttämättä ajattele sitä että se kumppani saattaa olla lapsellinen JA vielä useampi lapsi eri exien kanssa JA on kauempaa JA on ennenkin ollut deitti ohjelmassa jossa on valehdellut JA ei ole fyysisesti puoleensa vetävä... Yks tai kaks noista voi vielä mennäkin, mutta kaikki toi, huhhuh, kyllä joustavallakin ihmisellä on rajansa.
Näissä pitää olla kyllä ihan julmetun tarkkana! Jos Maijukka sanoo, että ei haittaa jos miehellä ei ole hiuksia, lapset on OK, välimatka on OK, aktiivinen harrastus mieheltä on OK ja että miehellä saa olla koirakin, niin tuotantoyhtiö katsoo Mikko Meikeläisen ihan sopivaksi. Mikko on kalju, neljä lasta kolmelle eri naiselle, asuu Suomen toisessa päässä, kaikki vapaa-aika menee kalastaen ja mökillä, ja koiria on 7. Teknisesti tuotantoyhtiö on oikeassa ihan Maijukan omien speksien mukaisesti, mutta todellisuudessa Maijukka ei ollut etsimässä tuollaista miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matti on kyllä hyvä esimerkki siitä, että pelkän valokuvan perusteella ihmisestä voi saada hyvin väärän kuvan. Sitten kun näkee ihmisen ilmeet, eleet, liikket, kuulee puheen ( Matilla mielestäni hyvin miellyttävä ääni ja puhetapa) muuttuu käsitys ihan täysin ennakko-oletuksesta.
En minäkään pitäisi yhtään pitkistä sinisistä hiuksista miehellä, mutta Matissa on jotakin todella puoleensa vetävää. Sitten taas kuvassa ihan söpöltä näyttänyt Imatran mies oli "livenä" vaan ihan ok, ei mitenkään säväyttänyt. Kaksi muuta miestä ei itseäni sytytä ulkoisesti eikä sisäisesti ollenkaan, mutta eipä tässä minulle miestä olla etsimässäkään.
Nuo kaksi hyvin bondannutta naista voisivat olla siskokset! Niin saman oloisia ja näköisiäkin. Siitä arkkitehtinaisesta tuli välillä kasvoista Kalastajan vaimo mieleen. Toivottavasti hän osaa arvostaa tuota Mattia.
Nimenomaan! :D Jos mies on täysi kymppi, mutta tukka on sininen, ei tarvitse miettiä kahta kertaa olenko messissä mukana :) Minulle tämä koko tukkajuttu näyttäytyy vähän sellaisena, että "Jee! Voitin lotossa pääpotin! Mutta voi ei, se maksetaankin käteisellä, en halua. En käytä käteistä :(" tai "Jee! Voitin lotossa! ....Ai vaan 5 miljoonaa? Joo ei, mä haluan vähintään 10 miljoonaa, en suostu. Viekää tuommoiset taskunpohjahilut pois :("
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hakijoilta EI OLE kysytty etukäteen, että oletko 100 % valmis siihen, että tulevalla puolisollasi on alaikäisiä lapsia ja oletko 100 % valmis muuttamaan toiselle puolelle Suomea, niin ohjelma on todella epäreilu. Kaiken järjen mukaan sekä muuttohalut että halut perustaa uusperhe täytyy kysyä selvästi etukäteen. Eikä mitenkään silleen, että jos joskus rakastut, niin oletko valmis tekemään muutoksia elämääsi. Vaan silleen suoraan, että jos uusi puolisosi asuu toisella puolella Suomea, niin oletko varma, että olet valmis olemaan se, joka muuttaa toiselle puolelle Suomea. Ja jos ihminen ilmaisee, että on epävarma muuttohaluistaan tai epävarma halustaan ryhtyä uusperheelliseksi, niin häntä EI minkään etiikan mukaan SAA parittaa tuollaisen puolison kanssa, jolla on lapsia ja joka asuu kaukana.
Minusta pitäisi kysyä ihan suor
Minusta paljon enemmän saisi näkyvyyttä sillä, että ohjelmassa luotaisiin oikeasti toimivia pareja. Enemmän minusta houkuttelisi katsojia ja uusia osallistujia se, että saataisiin seurata oikeasti toimivia rakkaustarinoita, hyvää kommunikaatiota ja vastarakastuneita Suomen kauniissa kesässä. Voisi olla melkoinen houkutus osallistua ohjelmaan, jos oikeasti onnistumisprosentti olisi korkea ja ihmiset haastattelussa kertoisivat tyytyväisyydestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mielestäni jo hakuvaiheessa pitäisi kysyä, että mitä ajattelet, jos alttarilla seisova ei olekaan se "unelmien prinssi/prinsessa" ja oletko silti valmis tutustumaan syvemmin. "
Ja siinä hakuvaihessa jokainen vastaa poikkeuksetta että olen. Todellisuus on sitten kuitenkin toista.
Ihmiset ajattelevat usein olevansa sellaisia kuin he haluaisivat olla, ei sellaisia mitä he oikeasti ovat.
Jep, tai ajattelevat että kyllä lapsellinen kumppani olisi ok, tai joku vähän kauempaa, mutta eivät välttämättä ajattele sitä että se kumppani saattaa olla lapsellinen JA vielä useampi lapsi eri exien kanssa JA on kauempaa JA on ennenkin ollut deitti ohjelmassa jossa on valehdellut JA ei ole fyysisesti puoleensa vetävä... Yks tai kaks noista voi vielä mennäkin, mutta kaikki toi, huhhuh, kyllä joustavallakin ihmisellä on rajansa.
Tämä. Todennäköisesti se Maijukka on kuvitellut, että Mikko Meikäläinen on ehkä kalju, asuu 100 km päässä, harrastaa aktiivisesti vaikka kuntosalilla treenaamista ja hänellä saattaisi olla yksi lapsi ja koira. Kontrasti on melkoinen siihen, että tuleekin tuon aiemman kuvailema tapaus vastaan. Todennäköisesti Maijukka olisi jopa ajatellut, että miehellä olisi OSA noista puolista, eikä kaikkia niistä.
Vierailija kirjoitti:
Löytyikö mahdollisia mätsejä? Ketkä jäävät friend zonelle? Kenellä tunteiden sanoittaminen sakkaa? Ovatko miehet handymaneja vai täysiä tumpeloita? Naiset needyja, toivottavasti they can sort out their ongelmatl! En malta odottaa tätä seasonii, ihan crazya contenttia tulossa varmaan!
Kaikki jäävät friend zonelle, kaikilta naisilta menee kuppi nurin ja ahdistuvat. Elisa sanoittaa liikaa tunteitaan aivan niin kuin se viime vuoden turkulainen ope. Pullukkamies ei jostain kumman syystä tunne kipinää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arttu vielä sanoi olevansa Imatralla, koska pitää asua lähellä poikaansa. Uusi morsian Turussa ja vaikutti aika päättäväiseltä ja vähän vaativaiseltakin naiselta. Tuskin sellainen, joka suostuisi muuttamaan Imatralle toisen lapsen takia. Liekö sieltä löytyisi morsiamen alalta töitäkään?
Mun mielestä on vastuuntuntoa asiantuntijoita tehdä noin😡 Kun kerran ovat huomanneet, että mies muuttaa muna edellä, niin eiköhän lapsi jää toiseksi tuossa kuviossa.
Kyllä. Aika kamala kommentti oli että Arttu vaikuttaa kaipaavan länsirannikolle. Kaipaa varmaan, mutta hän asuukin idässä koska hänellä on siellä lapsi. Onko asiantuntijoiden mielestä ihan ok edistää yhden lapsen isän menetystä?
Arttuhan on Porista. Ehkä toinen lapsi asuu Turku-Pori -akselilla. Nyt Arttu voisi olla maailman paras vaihteeksi toiselle lapselleen, siis esikoiselle.
Vierailija kirjoitti:
Erikoista jos sinistä tukkaa ei ole hyväksytetty etukäteen. Mattihan on osoittautunut ihanan oloiseksi tyypiksi, mutta olisi kyllä minullekin tuo kuontalo ollut iso järkytys.
Entä jos Matti on ihan viime aikoina värjännyt tukkansa siniseksi ja vielä hakuvaiheessa ei ollut tuota sinistä tukkaa?
Sitä paitsi, mitä vit*un väliä tukan värillä on?
Keksiikö joku missä ohjelmassa Artun bestman Tuomas on ollut? Niin tutunnäköinen hänkin.
Näköjään asiallisia viestejä oli poistunut. Laitan tähän linkin Mtv-uutiseen, jossa kerrotaan ja perustellaan, miksi ratsastajille määritellään hevoskohtaiset painorajat. Turha pöyristyä ja poistella faktoja. Liittyy mm. erääseen osallistujaan.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/elainlaakari-kertoo-miksi-ratsastam…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maajussien ensitreffit alttarilla tähtien kanssa alasti.
Kaikkea paskaa sitä pitääkin suoltaa TV:stä.
No voi kuule, tv suoltaa vaikka mitä paskaa, mutta siinä on se hyvä puoli, ettei sitä ole pakko katsoa, eikä edes mitenkään seurata.
Tv:n sisällöstä 95% on sellaista mitä en koskaan katso, eikä kiinnosta, mutta ei se ole minulle mikään ongelma, enkä viitsisi mennä johonkin "Kaunarit" ketjuun kommentoimaan, että kaikkea paskaa sitä ihmiset jaksaa katsoa.
Jokainen katsoo mitä haluaa ja mikä kiinnostaa, se ketä ei kiinnosta, vaihtaa kanavaa tai pistää telkun kiinni. Ei ongelmaa.
Aina ihmetyttää, että joku jaksaa tulla johonkin ketjuun kommentoimaan, että "ei yhtään kiinnosta". No ketä kiinnostaa, että sinua ei kiinnosta? Ei yhtään ketään.
Ei kannata olla ihan niin soijianen ja hölmö että seuraa jotain tosi-tv -paskaa. Kannattaa vaikka etsiä töitä jos on aikaa katsoa tuollaista paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eikös toinen lapsi asu juurikin länsirannikolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos Matti on ihan viime aikoina värjännyt tukkansa siniseksi ja vielä hakuvaiheessa ei ollut tuota sinistä tukkaa?
No näinhän se oli. Asiantuntijathan kävivät läpi ilmeisesti hakemus-/valintavaiheessa otettuja kuvia, ja siinä Matin tukka EI ollut sininen vaan ihan tavallinen maantienruskea.
Mun mielestä Elisan voi ei-kommentti oli vähintäänkin asiaton! Ottaen huomioon, että muija itse hiihteli alttarille paloauton punaisessa mekossa, kukkakori päässä. Vai oliko se joku linnunpesä? Niin tai näin, luokaton muija ja luokaton kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan sillä väliä ainakin Matin itsensä mielestä: tämmöinen mä olen.
Matin instasta käy ilmi, että sinitukkana on viihtynyt jo jonkin aikaa. Ollut myös räiskyvän punainen tukka! Omaa väriä en arvaile, ehkä tummanvaalea. Myös blondatut hiukset löytyy repertuaarista. Ja neutraalin ruskehtavat. Mitä puuttuu? No sateenkaaritukka, tai vihreä! Matilta ei väripaletti hetkeen lopu.
Olen itse jo antiikkia, mutta olen ajatellut, että kun hiukseni harmaantuvat, värjään ne indigon sinisiksi. 💙
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No näinhän se oli. Asiantuntijathan kävivät läpi ilmeisesti hakemus-/valintavaiheessa otettuja kuvia, ja siinä Matin tukka EI ollut sininen vaan ihan tavallinen maantienruskea.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Elisan voi ei-kommentti oli vähintäänkin asiaton! Ottaen huomioon, että muija itse hiihteli alttarille paloauton punaisessa mekossa, kukkakori päässä. Vai oliko se joku linnunpesä? Niin tai näin, luokaton muija ja luokaton kommentti.
Joo, on mautonta kommentoida toisen ulkonäköä julkisesti. Eipä taida olla niin avarakatseinen maailmankansalainen kuin antaa ymmärtää. Tulee mieleen se yksi aiempien vuosien festareilla kävijä.