Ensitreffit alttarilla 2025
Tehdään uusi ketju kun kerran tulossa on uusi kausi vaikka 2024 olikin täydellinen floppi
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1133)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle Mikon kommentti ekassa jaksossa siitä, että hän ei tiedä, onko hän koskaan rakastanut tai onko häntä koskaan rakastettu, oli kamala.
Jos ihmisellä on parisuhdetaustaa ja sanoo noin, niin kertoo kyllä paljon. Joko ihminen on sellainen ihminen, joka ei tajua tunnetasoista mitään/tunne-elämä on vajaata. Tai sitten vähättelee rankasti sitä, että on joskus rakastanut silloista kumppaniaan ja hän sinua. Tuollainen kommentti ei herätä minussa ollenkaan sympatiaa, vaan päinvastoin tulee fiilis, että itse juoksisin.
Itse en juoksisi. Olen itsekin sellainen, että on helppoa ihastua, mutta vaikeampi rakastua. Kaikkien ei ole helppo löytää "sitä jotakin oikeaa" ja joskus voi joutua etsimään puoli elämää.
Mutta silti tekee lapsia, vaikka ei rak
Juu, mitäs niistä lapsista niin väliä, kunhan itse vain pääsee panemaan ilman ehkäisyä. Mutta kuvastaa hyvin toki tämän ajan henkeä. Lapset ja nuoret voivat huonommin kuin aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle Mikon kommentti ekassa jaksossa siitä, että hän ei tiedä, onko hän koskaan rakastanut tai onko häntä koskaan rakastettu, oli kamala.
Jos ihmisellä on parisuhdetaustaa ja sanoo noin, niin kertoo kyllä paljon. Joko ihminen on sellainen ihminen, joka ei tajua tunnetasoista mitään/tunne-elämä on vajaata. Tai sitten vähättelee rankasti sitä, että on joskus rakastanut silloista kumppaniaan ja hän sinua. Tuollainen kommentti ei herätä minussa ollenkaan sympatiaa, vaan päinvastoin tulee fiilis, että itse juoksisin.
Itse en juoksisi. Olen itsekin sellainen, että on helppoa ihastua, mutta vaikeampi rakastua. Kaikkien ei ole helppo löytää "sitä jotakin oikeaa" ja joskus voi joutua etsimään puoli elämää.
Mutta silti tekee lapsia, vaikka ei rakasta ja koe olevansa rakastettu. Aikamoista. Oletko
Ei kai Mikolla ollut lapsia???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin samaa. Vuosi sinkkuna on niin lyhyt aika.
Joopa joo, liian tiheään tahtiin jotkut näistä hakee uutta "vakavaa" suhdetta.
Eihän sitä tiedä oliko edellinen suhde vakava vai joku fwb-tyyppinen.
Luuletko tosiaan, että Ensariin turvautumaan joutuvilla osallistujilla on tuollaisia. Ovat ottaneet sen mitä ovat saaneet.Tämä kausi osoittaa todeksi sen, että en ikinä menisi tähän ohjelmaan. Haluaisin Elisan tai Julian, ja mulle oltais paritettu yli satakiloinen Katri.
Ootpa kamala. "Ovat ottaneet mitä ovat saaneet". Tuskin asia on näin. Ja kyllä se Katri hyvin sopii sille miehelle, jolle hänet oli valittu, molemmat samalla ruumiinrakenteelle varustettuja. Miksi sen miehen olisi pitänyt saada joku hoikka fitnespimu? Ja Katri oli liikunnallinen ja mukavan tuntuinen tyyppi. Kaikki ei valitse kumppania kilojen mukaan ja siksi toisekseen, ihmisillä on taipumus lihoa, varsinkin, kun ikää tulee. Vaikka nyt valitset hoikan puolison, voi hän 15 vuoden päästä olla pullukka ja sama toisinpäin. Tai, vaikka nyt itse olet hoikka, voit 10 vuoden päästä olla läski. Ja pitäisikö sen puolison sitten lempata sinut sen takia, vaikka muuten olisitte onnellisia?
Vierailija kirjoitti:
Elisan ja Matin kohdalla on tehty täsmälleen sama moka joka tehtiin joitakin kausia sitten insinööri-Katjan ja pitkätukkaisen ope-Ollin kanssa. Niin Katja kuin Elisakin tuntui odottavan alttarille jotain miehekästä Lari-kopiota ja molemmat kauhistuivat kun puolisoksi olikin valikoitunut hoikkaolemuksinen ja pehmeä (ehkä jopa hieman feminiininen) mies. Femme-miehet eivät kolahda kaikille, mutta sitten jos kolahtaa niin kyllä kolahtaakin!
t. Olli oli ihana ja Matti myös
Ei nuo nyt mitään femmejä ole. Mä haistan tuossa Matissa testot. Naisena huolisin ilman muuta. Sininen tukka lähtee saksilla, mutta esim. tatuoinnit onkin hankalampi juttu. Onko Elisa jossain e-pillerihöyryissä, vai miksei tartu tilaisuuteen? 😁
Mikko oli erikoinen. Kun häntä haastateltiin itsekseen, vaikutti just hieman "nörtiltä" ja outolinnulta (olen tällainen vahvasti itsekin!), mutta kun istuivat porukassa, muuttui rennoksi, itsevarmaksi ja jotenkin todella puoleensavetäväksi. Erittäin kiinnostava persoona!
En ihmettele, että Elisa on nyt ensin vierastanut sinisiä hiuksia (ja selvästi näkyvää juurikasvua). Vaikutti kaikin puolin tarkan esteettiseltä ihmiseltä, jolla kaiken tulee olla tiptop. Toivon, että malttaa tutustua ihmiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ohjelmassa on taas neljä paria tänä vuonna. Toivottavasti tämä ei tarkoita sitä, että hakijoita ei ollut tarpeeksi tai he eivät mätsänneet kovin syvällisesti, jotta olisi saatu muodostettua pareja, jotka oikeasti haluavat viettää aikaa yhdessä. Jos on kaksikin paria, joissa tyypit pitävät etäisyyttä toisiinsa, jää silti kaksi, jotka ehkä pystyvät elämään kuin pariskunta. Näin varmistetaan, että sponsori-melontayritys, sponsori-fatbike-yritys ym. sijoittavat tuotantoon, kun edes joku pari suostuu näihin aktiviteetteihin yhdessä ja niillä on oikeasti kivaa näissä aktiviteeteissa. Olen ehkä liian pessimistinen...
Siis ihan alussa tämä miesasiantuntija sanoi, että hakijoita oli ennätysmäärä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt siis oli kaikilla muilla miehillä lapsia, paitsi Mikolla? Mikko vaikuttaa siltä, ettei pysty parisuhteeseen. Mutta toivotaan parasta ja että saavat onnellisen liiton.
Miltähän lapsista tuntuu kun isä hakee uutta "äityliä" TV:ssä jo vuoden päästä erottaan edellisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan sitä noinkin ajatella, mutta olisitko itse siis suhteessa, vaikka et rakastaisi kumppaniasi ja kumppani ei rakastaisi sinua(ja tietäisit tämän)
Mikko oli kai ollut kuitenkin parisuhteessa, mutta silti sanoo, ettei häntä ole rakastettu, eikä hän ole rakastanut ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt siis oli kaikilla muilla miehillä lapsia, paitsi Mikolla? Mikko vaikuttaa siltä, ettei pysty parisuhteeseen. Mutta toivotaan parasta ja että saavat onnellisen liiton.
Miltähän lapsista tuntuu kun isä hakee uutta "äityliä" TV:ssä jo vuoden päästä erottaan edellisestä.
MIKOLLA ei ole lapsia. Muilla ohjelman miehillä on.
Matin lähes aikuiset lapset ovat varmaan osanneet itse päättää minkä verran ovat ohjelmassa esillä. Ja Matti nyt ei ekan jakson perusteella vaikuttanut sellaiselta joka raahaa kotiinsa näytille uuden naisen joka viikko.
Minkähän ikäisiä Jannen lapset ovat? Itsellä särähti korvaan, kun sanoi että on sinkkuna ollut vuoden ja viimeiset PUOLI VUOTTA olleen ihan ok olo eron jälkeen.. Melko hätäiseen on uutta morsianta ottamassa.
Artun sitoutuminen epäilyttää jo taustan vuoksi. Kaksi lasta eri puolilla Suomea ja tuleva morsian vielä kolmannelta paikkakunnalta. Melkoinen kombo ja väkisin joku joutuu tekemään isoja uhrauksia ja vähintään toinen lapsista jää vähemmälle huomiolle isällä.
Osallistujat on ihanan tavallisia ihmisiä! Aikamoinen ero ensitreffit Australian jälkeen :D
Mielestäni jo hakuvaiheessa pitäisi kysyä, että mitä ajattelet, jos alttarilla seisova ei olekaan se "unelmien prinssi/prinsessa" ja oletko silti valmis tutustumaan syvemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matin lähes aikuiset lapset ovat varmaan osanneet itse päättää minkä verran ovat ohjelmassa esillä. Ja Matti nyt ei ekan jakson perusteella vaikuttanut sellaiselta joka raahaa kotiinsa näytille uuden naisen joka viikko.
Minkähän ikäisiä Jannen lapset ovat? Itsellä särähti korvaan, kun sanoi että on sinkkuna ollut vuoden ja viimeiset PUOLI VUOTTA olleen ihan ok olo eron jälkeen.. Melko hätäiseen on uutta morsianta ottamassa.
Artun sitoutuminen epäilytt
Jannen lapset taisi olla 8 ja 13. Ei sekään ole helppo tilanne uudelle morsiamelle astua kylmiltään. Jannen elämä pyörii selvästi lasten ympärillä ja lapset ilmeisesti asuvat osan ajasta hänen luonaan.
Ja onko näiltä lapsilta kysytty, että haluavatko nähdä iskän telkkarissa etsimässä naista? Tuosta kuulee aivan varmasti koulussa muilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohjelmassa on taas neljä paria tänä vuonna. Toivottavasti tämä ei tarkoita sitä, että hakijoita ei ollut tarpeeksi tai he eivät mätsänneet kovin syvällisesti, jotta olisi saatu muodostettua pareja, jotka oikeasti haluavat viettää aikaa yhdessä. Jos on kaksikin paria, joissa tyypit pitävät etäisyyttä toisiinsa, jää silti kaksi, jotka ehkä pystyvät elämään kuin pariskunta. Näin varmistetaan, että sponsori-melontayritys, sponsori-fatbike-yritys ym. sijoittavat tuotantoon, kun edes joku pari suostuu näihin aktiviteetteihin yhdessä ja niillä on oikeasti kivaa näissä aktiviteeteissa. Olen ehkä liian pessimistinen...
Hakijoita ollut ennätysmäärä. Siispä keskusteluketjujakin aiheesta tarvitaan kaksi.
Tämä ei-virallinen vaikuttaa vähän asiallisemmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Artun sitoutuminen epäilytt
Janne taisi sanoa että vanhempi tytär täyttää 13? ja olikohan nuorempi 8v. Vuosi on kuitenkin jo jonkunlainen toipumisaika, näitähän näkee että kuukausi pari eron jälkeen ollaan jo etsimässä laastaria elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki se ei tarkoita, että hakemukset ovat jakautuneet 33/33/33 miehet/naiset/muu, vaan jotenkin epätasapainoisemmin.
Arttu vielä sanoi olevansa Imatralla, koska pitää asua lähellä poikaansa. Uusi morsian Turussa ja vaikutti aika päättäväiseltä ja vähän vaativaiseltakin naiselta. Tuskin sellainen, joka suostuisi muuttamaan Imatralle toisen lapsen takia. Liekö sieltä löytyisi morsiamen alalta töitäkään?
Vierailija kirjoitti:
Arttu vielä sanoi olevansa Imatralla, koska pitää asua lähellä poikaansa. Uusi morsian Turussa ja vaikutti aika päättäväiseltä ja vähän vaativaiseltakin naiselta. Tuskin sellainen, joka suostuisi muuttamaan Imatralle toisen lapsen takia. Liekö sieltä löytyisi morsiamen alalta töitäkään?
Mun mielestä on vastuuntuntoa asiantuntijoita tehdä noin😡 Kun kerran ovat huomanneet, että mies muuttaa muna edellä, niin eiköhän lapsi jää toiseksi tuossa kuviossa.
Jos hakijoilta EI OLE kysytty etukäteen, että oletko 100 % valmis siihen, että tulevalla puolisollasi on alaikäisiä lapsia ja oletko 100 % valmis muuttamaan toiselle puolelle Suomea, niin ohjelma on todella epäreilu. Kaiken järjen mukaan sekä muuttohalut että halut perustaa uusperhe täytyy kysyä selvästi etukäteen. Eikä mitenkään silleen, että jos joskus rakastut, niin oletko valmis tekemään muutoksia elämääsi. Vaan silleen suoraan, että jos uusi puolisosi asuu toisella puolella Suomea, niin oletko varma, että olet valmis olemaan se, joka muuttaa toiselle puolelle Suomea. Ja jos ihminen ilmaisee, että on epävarma muuttohaluistaan tai epävarma halustaan ryhtyä uusperheelliseksi, niin häntä EI minkään etiikan mukaan SAA parittaa tuollaisen puolison kanssa, jolla on lapsia ja joka asuu kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on vastuuntuntoa asiantuntijoita tehdä noin😡 Kun kerran ovat huomanneet, että mies muuttaa muna edellä, niin eiköhän lapsi jää toiseksi tuossa kuviossa.
Siis vastuutonta.
Joku tuolla arveli, että Arttu oli valikoitunut mukaan, koska "on ollut vähän valinnanvaraa," mutta nythän hakijoita oli ollut paljon. Ihmetyttää kyllä, että ihmiset uskaltaa lähteä mukaan, mutta ehkä he eivät lue vauvapalstaa:D