Ensitreffit alttarilla 2025
Tehdään uusi ketju kun kerran tulossa on uusi kausi vaikka 2024 olikin täydellinen floppi
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (732)
Nyt siis oli kaikilla muilla miehillä lapsia, paitsi Mikolla? Mikko vaikuttaa siltä, ettei pysty parisuhteeseen. Mutta toivotaan parasta ja että saavat onnellisen liiton.
Vierailija kirjoitti:
Minulle Mikon kommentti ekassa jaksossa siitä, että hän ei tiedä, onko hän koskaan rakastanut tai onko häntä koskaan rakastettu, oli kamala.
Jos ihmisellä on parisuhdetaustaa ja sanoo noin, niin kertoo kyllä paljon. Joko ihminen on sellainen ihminen, joka ei tajua tunnetasoista mitään/tunne-elämä on vajaata. Tai sitten vähättelee rankasti sitä, että on joskus rakastanut silloista kumppaniaan ja hän sinua. Tuollainen kommentti ei herätä minussa ollenkaan sympatiaa, vaan päinvastoin tulee fiilis, että itse juoksisin.
Itse en juoksisi. Olen itsekin sellainen, että on helppoa ihastua, mutta vaikeampi rakastua. Kaikkien ei ole helppo löytää "sitä jotakin oikeaa" ja joskus voi joutua etsimään puoli elämää.
Vierailija kirjoitti:
Minä täällä jo julistin parien kuvat nähtyäni että joo en aio katsoa, kun nämä sokkivärjäykset jne tuntui todelka oudolta valinnalta tähän ohjelmaan. Nyt kuitenkin ajauduin katsomaan ekan jakson ja olen ihan rakastunut Mattiin🥰
Sait juuri pähkinänkuoreen ehkä huomaamattasi koko deittailun ongelman. Eli että ei-miellyttävän ulkokuoren alta voikin löytyä mukava ihminen, shock. Hänhän on täysin ns. kilttimies, hyvin tavallinen. Toki makeassa ammatissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten asiantuntijat ovat ottaneet mukaan Artun kaltaisen miehen? Enkä nyt puhu historiasta toisessa tv-ohjelmassa, vaan perhetilanteesta. Miehellä on kaksi lasta kahdelle eri naiselle eli Artun mukana tulisi elämään kaksi eksää, joiden kanssa on pidettävä yhteyttä koska lapset. Toisen naisen kanssa ero on tuore, koska lapsi on alle 3 v. Lapset äiteineen asuvat eri puolilla Suomea, länsirannikolla ja Imatralla. Arttu asiantuntijoiden mukaan sanoo, että haluaisi muuttaa lähemmäs kotiseutuaan Porissa (eli muuttaa pois nuoremman lapsensa läheltä). Tuokin voi olla melkoinen turn off kumppanille, että mies on valmis jättämään pienen lapsensa ja muuttamaan pois.
Tuo tilanne on niin mutkikas, että mielestäni on kohtuutonta antaa kenellekään tuollaista kumppania ohjelmassa. Eikä tuollainen mies ole mikään ihan ok kahden kilon lohi saalis, niin kuin Arttu itse sanoo. On ihan yksi lysti, onko mies joskus
Olisko alkuperäinen valittu mies feidannut ihan viime hetkillä ja maikkarilla on tiedossa että Arttu pystyy vetämään kameroiden edessä ja siitä nopea soitto että pääsetkö mukaan, kuvaukset alkaa tällä viikolla?
Muuten ihan käsittämätön valinta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle Mikon kommentti ekassa jaksossa siitä, että hän ei tiedä, onko hän koskaan rakastanut tai onko häntä koskaan rakastettu, oli kamala.
Jos ihmisellä on parisuhdetaustaa ja sanoo noin, niin kertoo kyllä paljon. Joko ihminen on sellainen ihminen, joka ei tajua tunnetasoista mitään/tunne-elämä on vajaata. Tai sitten vähättelee rankasti sitä, että on joskus rakastanut silloista kumppaniaan ja hän sinua. Tuollainen kommentti ei herätä minussa ollenkaan sympatiaa, vaan päinvastoin tulee fiilis, että itse juoksisin.
Itse en juoksisi. Olen itsekin sellainen, että on helppoa ihastua, mutta vaikeampi rakastua. Kaikkien ei ole helppo löytää "sitä jotakin oikeaa" ja joskus voi joutua etsimään puoli elämää.
Mutta silti tekee lapsia, vaikka ei rakasta ja koe olevansa rakastettu. Aikamoista. Oletko sinäkin tehnyt niin?
Pääkallotatuointi käsivarressa 😱
Vierailija kirjoitti:
Mietin samaa. Vuosi sinkkuna on niin lyhyt aika.
Joopa joo, liian tiheään tahtiin jotkut näistä hakee uutta "vakavaa" suhdetta.
Eihän sitä tiedä oliko edellinen suhde vakava vai joku fwb-tyyppinen.
Luuletko tosiaan, että Ensariin turvautumaan joutuvilla osallistujilla on tuollaisia. Ovat ottaneet sen mitä ovat saaneet.
Tämä kausi osoittaa todeksi sen, että en ikinä menisi tähän ohjelmaan. Haluaisin Elisan tai Julian, ja mulle oltais paritettu yli satakiloinen Katri.
Vierailija kirjoitti:
Mua on ihmetyttänyt aina tässä sarjassa eräs juttu:
Miksi ohjelmaan valitaan heitä, joilla on todella selkeä mies/naismaku varsinkin ulkonäön suhteen? Tietää jo valmiiksi, että näille tyypeille toinen ei kerta kaikkiaan kolahda, jos ei ole tuon mies/naismaun mukainen ulkomuodoltaan. Jos kaikki eksät ovat esimerkiksi olleet timmikroppaisia tatuoimattomia blondeja, niin reippaasti ylipainoinen tatuoitu brunette ei todennäköisesti nappaa.
En siis itse ymmärrä tuota pinnallisuutta ja tiukkaa mies/naismakua, kun omat ihastukset/kumppanini ovat vuosikymmenten saatossa olleet ihan laidasta laitaan. Silti minusta tuohon asiaan pitäisi kiinnittää huomiota enemmän. Asiantuntijoiden pitäisi jättää tällaiset ulkonäön suhteen tiukkapipoiset tapaukset pois ohjelmasta ja ottaa tilalle ihmisiä, joille toisen ulkonäkö ei ole niin suuri juttu. En minä halua katsella telkkarista "ei vain syttynyt kemiaa" -pashaa, kun henkilö ei vaan ole päässyt mi
Luulen että tässä on se klassinen puoli, että hakuprosessissa hakijat haluavat antaa itsestään mahdollisimman hyvän kuvan ja vaikuttaa avoimilta ja rohkeilta. Ettei sillä niin väliä. Vähän sama, kun (ainakin hetero)miehet aina korostavat haluavansa jonkun jolla on "aktiiviset elämäntavat" vaikka tarkoittavat laihaa (eikä näillä välttämättä ole yhteyttä). En ole nähnyt jaksoja, mutta esim. kuvauksen perusteella Katri ON sporttinen vaikkei sitten ehkä vastaakaan Jannen mielikuvaa siitä ulkoisesti.
Hakuprosessissa siis fiksattavaa, koska kyllähän se pitäisi olla ihan selvää, että ihmiset yrittävät kiillottaa itseään päästäkseen eteenpäin. Osallistujilta naiivia ajattelua, että se paperilla itselle sopiva kumppani olisi automaattisesti ulkoisesti se maailman kuumin tyyppi tai että kipinän pitäisi heti syttyä, onhan toi sellaista tunteiden navigointia että voi mennä aikansa sopeutua tilanteeseen. Haluisin kuitenkin uskoa, että ne parit jotka on heti alusta asti kipinöineet on tehneet niin just siksi, että on olleet oikeesti avoimia toisilleen ja tilanteelle esim. Larin ja Niinan häistä jäi mieleen se innostunut fiilis tutustua toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta silti tekee lapsia, vaikka ei rakasta ja koe olevansa rakastettu. Aikamoista. Oletko
Aika moni ydinperheidylli päättyy katastrofiin. Maailma on monimuotoinen, ja ihmissuhteet joskus hankalia. Lapsia syntyy myös enemmän tai vähemmän yllättäin. Ei myöskään ole helppoa tietää, mitä yksittäinen heitto rakastamisesta ja rakastetuksi tulemisesta pitää sisällään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mieshän sanoi, että ei ole koskaan rakastanut eli on ollut eksänsä/eksiensä kanssa ilman, että on heitä rakastanut. Melkoinen kommentti...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta silti tekee lapsia, vaikka ei rakasta ja koe olevansa rakastettu. Aikamoista. Oletko
Mikolla ei ollut lapsia. Minusta hän on toistaiseksi esiintynyt ohjelmassa oikein edukseen. On selkeästi introvertti ja aika "nörtti" mutta hallitsi silti myös sosiaaliset tilanteet ihan mukavasti. Ystäviä vaikutti olevan paljon, sekin kertoo jotain. Jatkossa voi toki paljastua ikäviä puolia, mutta jos nyt noiden kahden jakson perusteella pitäisi joku miehistä valita, itse valitisin Mikon. Olen itsekin enemmän analyyttinen kuin tunteellinen ja ihan ylpeästi sisäänpäinkääyntynyt nörtti.
Vierailija kirjoitti:
Haluan Kari Kanalan latteudet takaisin ohjelmaan!
Nyt kun Kanala viimeinkin on poissa, häntä tulee ihan ikävä. 😅
Joku tuolla arveli, että Arttu oli valikoitunut mukaan, koska "on ollut vähän valinnanvaraa," mutta nythän hakijoita oli ollut paljon. Ihmetyttää kyllä, että ihmiset uskaltaa lähteä mukaan, mutta ehkä he eivät lue vauvapalstaa:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta silti tekee lapsia, vaikka ei rak
Juu, mitäs niistä lapsista niin väliä, kunhan itse vain pääsee panemaan ilman ehkäisyä. Mutta kuvastaa hyvin toki tämän ajan henkeä. Lapset ja nuoret voivat huonommin kuin aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai Mikolla ollut lapsia???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin samaa. Vuosi sinkkuna on niin lyhyt aika.
Joopa joo, liian tiheään tahtiin jotkut näistä hakee uutta "vakavaa" suhdetta.
Eihän sitä tiedä oliko edellinen suhde vakava vai joku fwb-tyyppinen.
Luuletko tosiaan, että Ensariin turvautumaan joutuvilla osallistujilla on tuollaisia. Ovat ottaneet sen mitä ovat saaneet.Tämä kausi osoittaa todeksi sen, että en ikinä menisi tähän ohjelmaan. Haluaisin Elisan tai Julian, ja mulle oltais paritettu yli satakiloinen Katri.
Ootpa kamala. "Ovat ottaneet mitä ovat saaneet". Tuskin asia on näin. Ja kyllä se Katri hyvin sopii sille miehelle, jolle hänet oli valittu, molemmat samalla ruumiinrakenteelle varustettuja. Miksi sen miehen olisi pitänyt saada joku hoikka fitnespimu? Ja Katri oli liikunnallinen ja mukavan tuntuinen tyyppi. Kaikki ei valitse kumppania kilojen mukaan ja siksi toisekseen, ihmisillä on taipumus lihoa, varsinkin, kun ikää tulee. Vaikka nyt valitset hoikan puolison, voi hän 15 vuoden päästä olla pullukka ja sama toisinpäin. Tai, vaikka nyt itse olet hoikka, voit 10 vuoden päästä olla läski. Ja pitäisikö sen puolison sitten lempata sinut sen takia, vaikka muuten olisitte onnellisia?
Vierailija kirjoitti:
Elisan ja Matin kohdalla on tehty täsmälleen sama moka joka tehtiin joitakin kausia sitten insinööri-Katjan ja pitkätukkaisen ope-Ollin kanssa. Niin Katja kuin Elisakin tuntui odottavan alttarille jotain miehekästä Lari-kopiota ja molemmat kauhistuivat kun puolisoksi olikin valikoitunut hoikkaolemuksinen ja pehmeä (ehkä jopa hieman feminiininen) mies. Femme-miehet eivät kolahda kaikille, mutta sitten jos kolahtaa niin kyllä kolahtaakin!
t. Olli oli ihana ja Matti myös
Ei nuo nyt mitään femmejä ole. Mä haistan tuossa Matissa testot. Naisena huolisin ilman muuta. Sininen tukka lähtee saksilla, mutta esim. tatuoinnit onkin hankalampi juttu. Onko Elisa jossain e-pillerihöyryissä, vai miksei tartu tilaisuuteen? 😁
Mikko oli erikoinen. Kun häntä haastateltiin itsekseen, vaikutti just hieman "nörtiltä" ja outolinnulta (olen tällainen vahvasti itsekin!), mutta kun istuivat porukassa, muuttui rennoksi, itsevarmaksi ja jotenkin todella puoleensavetäväksi. Erittäin kiinnostava persoona!
En ihmettele, että Elisa on nyt ensin vierastanut sinisiä hiuksia (ja selvästi näkyvää juurikasvua). Vaikutti kaikin puolin tarkan esteettiseltä ihmiseltä, jolla kaiken tulee olla tiptop. Toivon, että malttaa tutustua ihmiseen.
Jo on päätelmiä, huh huh! Kaveri kertoi, että se oli käänteentekevä asia hänen elämässään. Ihmisethän laitetaan tässä ohjelmassa puhumaan taustoistaan ja toiveistaan. Toivottavasti osallistujat eivät lue tätä keskustelupalstojen kuraa.