Ensitreffit alttarilla 2025
Tehdään uusi ketju kun kerran tulossa on uusi kausi vaikka 2024 olikin täydellinen floppi
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (698)
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Elisan voi ei-kommentti oli vähintäänkin asiaton! Ottaen huomioon, että muija itse hiihteli alttarille paloauton punaisessa mekossa, kukkakori päässä. Vai oliko se joku linnunpesä? Niin tai näin, luokaton muija ja luokaton kommentti.
Kukkakori tai linnunpesä 😂 Tosiaan noin tyylittömällä ihmisellä ei pitäisi olla varaa arvostella ketään. Rumasti sanottuna Elisa itse näyttää huomattavsti vuosiaan vanhemmalta. Luultavasti sellainen takakireä viulunkieli nipottaja asiassa kuin asiassa. Muuten ei naama mene noin ruttuun alle 60v ihmisellä. Täytyy olla kestona naama nurinpäin.
Ja olisi sen verran pitänyt olla käytöstapoja, että tuollaisia oh no huokauksia ei heitellä kuvauksissa! On aivan alkeellisia käytöstapoja jotka jo tuon ikäisen pitäisi tietää.
Vierailija kirjoitti:
Kolme ekaa jaksoa katsottu. Noiden miesten lapsista EI OLLUT KERROTTU PUOLISOEHDOKKAILLE. TÖRKEÄÄ! EN usko UUSPERHEISIIN, OLEN sellaisen ITSE LAPSETTOMANA kokenut.
Miksi et usko uusperheisiin? Millainen sun kokemus sitten oli?
Tuntuisi oudolta, jos Elisalle olisi valtavan iso ongelma Matin aikuiset, parikymppiset omillaan asuvat lapset.
Muistan Artun Maajussille morsiammesta. Hän oli siinä niin suloisen ujo, ja vaikutti edelleenkin olevan ihan samanlainen. Mietityttää vähän että lapsia on nyt eri naisten kanssa tehty ja seuraavaa koitetaan saada kierrokseen. Ei taida olla ihan sitä miltä näyttää.. Hän oli minulla hetken aikaa fb-kaverinakin, mutta ei juttu sitten lähtenyt lentoon ja enää en muista edes hänen sukunimeä
Varmaan riitelee usein tämä jokelan ammuskelusta selviytynyt. Vaikuttaa ahdistuneelta ja kireältä. Eräs nainen ei kuulemma pidä miehen sinisistä hiuksista, aika krantulta kuulostaa vaikka tuollaiseen ohjelmaan on mennyt. Sieltähän voidaan valita kumppaniksi vaikka kenet.
Vierailija kirjoitti:
Ekan jakson katsottuani täytyy todeta, että Julia on kyllä saanut Artussa itselleen mustanpekan. 35 v (?) miehellä on 2 lasta eri naisille. Arttu myös haikaili takaisin länteen, kun ei ole kotiutunut Imatralle.
Kuulostaapa varsinaiselta unelmamieheltä. Maajussille morsian ohjelmalla jätti kertomatta lapsesta ihan tietoisesti ja nyt taas olisi valmis hylkäämään max. 3 v ikäisen muksunsa muuttaakseen muualle. Varsinainen vuoden isä. Eikä näytä parisuhteitaan hoitavan hääppöisesti, kun takana on jo kaksi eroa omien lastensa äideistä. (Ja tuskinpa jälkimmäinen suhde kovin pitkä on ollut, kun nainen on ollut raskaana jo kohtuullisen pian Maajussille morsiameen osallistumisen jälkeen.
Miettikääpä sukupuolirooleja toistepäin. Tuskin tuonne otettaisiin pienten lasten äitiä, jolla on 2 lasta kahdelle eri miehelle.
"Miettikääpä sukupuolirooleja toistepäin. Tuskin tuonne otettaisiin pienten lasten äitiä, jolla on 2 lasta kahdelle eri miehelle."
Kuinka niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Elisan voi ei-kommentti oli vähintäänkin asiaton! Ottaen huomioon, että muija itse hiihteli alttarille paloauton punaisessa mekossa, kukkakori päässä. Vai oliko se joku linnunpesä? Niin tai näin, luokaton muija ja luokaton kommentti.
Joo, on mautonta kommentoida toisen ulkonäköä julkisesti. Eipä taida olla niin avarakatseinen maailmankansalainen kuin antaa ymmärtää. Tulee mieleen se yksi aiempien vuosien festareilla kävijä.
Minullekin tuli sama mieleen. Ulkoisesti räväköitä ja eläväisiä, kuitenkin heistä huokuu neuroottisen ahdistunut fiilis. Se bilehilehän ahdistui ja keksi syyksi miehen muinaisen napakymppiseikkailun. Onko tukan väri jo tarpeeksi hyvä syy jättää leikki kesken? Puheet ja käytös ei tällä uudella ikineidolla oikein mene samassa linjassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on kumma, miksi Elisalle Matin hiukset ovat niin suuri turn off. Ymmärtäisin, jos Elisa olisi itsekin luomutyylistä tykkäävä, mutta hänellähän itselläänkin on hiuksissa räikeä väri, on paljon meikkiä, tatuointeja ja persoonallinen tyyli. Luulisi, että viehättyisi kaltaisestaan miehestä eikä jostain sliipatusta pukumiehestä.
Räikeä = tummanvaalea? Meikkiä joo, mutta suht. konservatiivista semmoista. Asiantuntijat sanoivat jotakin heidän arvoistaan, mistä ainakin itse vedin päätelmän että Elisan arvot olisivat konservatiivisemmat ja Matilla siis ehkä liberaalimmat. Liekö tässä jotain saman suuntaista.
Ja joo, ei se sininen varmaan imartelevin väri kalpeille suomalaisille ole, mutta jos mies on muuten mainio, niin tuo lie pikkudetsku.
En koe, että Elisalle oli
Ohis, mutta olen tavannut useampia sellaisia ihmisiä, jotka ovat olleet tyyliltään räväköitä ja ulospäin oman tiensä kulkijoita mutta ajatusmaailmaltaan sangen vanhoillisia. Miehen pitää olla Mies ja naisen kuuluu olla Nainen, parisuhteeseen kuuluu lapset, homous on vähän outoa ja sinkkuus säälittävää jne. Ja näitä raameja on tietysti yritetty syöttää myös ulkopuolisille eli muutkin olisi haluttu saada hyppimään heidän näkemystensä mukaan. Toisaalta ovat myös kovasti haukkuneet tavallisemman oloisia "harmaahiirulaisia", jotka ovat kuitenkin olleet paljon vapaamielisempiä ainakin siinä, että elävät ja antavat muiden elää ilman turhaa päällepäsmäröintiä ja arvostelua. Ilmeisesti jotkut jäävät henkisesti yläastetasolle, jolloin pelkkä cool ja raju ulkokuori riittää siihen, että on vastavirtaan uiva kapinallinen.
Naiset ei siis halunneet rehellisesti sanoa haluavansa lapsetonta ja nyt kiukuttaa ja ihmetyttää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
. Kolme ekaa jaksoa katsottu. Noiden miesten lapsista EI OLLUT KERROTTU PUOLISOEHDOKKAILLE. TÖRKEÄÄ! EN usko UUSPERHEISIIN, OLEN sellaisen ITSE LAPSETTOMANA kokenut.
Miksi et usko uusperheisiin? Millainen sun kokemus sitten oli?
Tuntuisi oudolta, jos Elisalle olisi valtavan iso ongelma Matin aikuiset, parikymppiset omillaan asuvat lapset.
Minun exäni lapset olivat 5- ja 7-vuotiaita, eivät mitään lähes aikuisia kuten tuolla Matilla. Ja onhan tässä ohjelmassa mukana kaksi miestä, joilla on pienet lapset, ja yhden miehen mukana saa kaksi ex-puolisoa taakaksi häiriköimään uusperhettä. Minun tapauksessani miehen ex ei viitsinyt käydä töissä, riiteli milloin elatusmaksuista, milloin mistäkin. Itse kävin kokopäiväisesti töissä ja lopettelin ohessa graduani. Ostin lapsille vaatteet, sukset, luistimet, rullaluistimet kännykät; kaikki tarvittavat 'hilavitkuttimet'. En puuttunut heidän kasvatukseensa, mutta autoin koulutehtävissä. Mikään ei riittänyt ex-vaimolle, puuttui jatkuvasti elämäämme, ryntäsi sisällä kutsumatta paikkoja nuuskimaan etc. eikä mies uskaltanut pitää puoliaan. Yli kymmenen vuotta kestin, mutta kun mikään ei muuttunut nostin kytkintä. Ei loiseläjiä enää ikinä minun perheeseeni.
EN yleistä/väitä, että KAIKKI exät olisivat tuollaisia. Minun tapauksessani oli valitettavasti näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelinpa liittyä tänne seuraan taas muutaman vuoden tauon jälkeen. On kuitenkin niin asiallisiakin keskustelijoita ollut. Heti kyllä pistää silmään osallistujien painon ja ulkonäön arvostelu, mitä en jaksa yhtään. voisipa täälläkin piilottaa kommentteja itseltään yhdellä napauksella. Ilmaistahdilla mennään, mutten pelkää spoilereita.
Joka tapauksessa minusta näyttää aika hyvältä. Ja se uusi psykologiasiantuntija vaikuttaa lupaavalta. Mikossa on jotain, mistä en oikein saa selvää. Mutta jatkossa varmaan tutustutaan häneenkin paremmin.
Mä en kans jaksa jos koko ketjun pääpointti on osallistujien ylipaino. Suljetaan silmämme niiltä kommenteilta! Ja hei kanssakeskustelijat, tsempatkaa nyt vähän!
Moi, Läski.
Vierailija kirjoitti:
Muistan Artun Maajussille morsiammesta. Hän oli siinä niin suloisen ujo, ja vaikutti edelleenkin olevan ihan samanlainen. Mietityttää vähän että lapsia on nyt eri naisten kanssa tehty ja seuraavaa koitetaan saada kierrokseen. Ei taida olla ihan sitä miltä näyttää.. Hän oli minulla hetken aikaa fb-kaverinakin, mutta ei juttu sitten lähtenyt lentoon ja enää en muista edes hänen sukunimeä
Joo tuo ripsien räpsyttely toimii ehkä parhaassa tapauksessa viikon verran jos nainen sattuu äkki-ihastumaan ja unohtaa normaalin järjen käytön. Todellisuudessa miehen pitää olla kuitenkin mies eikä mikään pippelinsä perässä juokseva avuton lapanen.
Feminiininen mies tarkoittaa nimenomaan ulkonäköä. Hintelä, rimpula, hoikka, kapeaharteinen tai pulloharteinen, kapea tai olematon leuka, kapeat ranteet jne. Maskuliininen mies taas on myös ulkonäköjuttu. Hän on leveäharteinen, skrode, leveät käsivarret, kunnon reidet, vahva leuka jne.
Eli tämä on samanlainen juttu kuin täällä Vauvalla naiset katkerina selittää kuinka "miehet haluaa sporttisen naisen, mutta se on vain koodikieltä ja tarkoittaakin oikeasti hoikkaa naista", mutta samalla naiset itse haluavat maskuliinisia miehiä, mikä kuitenkin naisten koodikielellä tarkoittaa "skrodea, pitkää, leveäharteista, matalalla äänellä puhuvaa miestä".
Pata kattilaa soimaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arttu vielä sanoi olevansa Imatralla, koska pitää asua lähellä poikaansa. Uusi morsian Turussa ja vaikutti aika päättäväiseltä ja vähän vaativaiseltakin naiselta. Tuskin sellainen, joka suostuisi muuttamaan Imatralle toisen lapsen takia. Liekö sieltä löytyisi morsiamen alalta töitäkään?
Mun mielestä on vastuuntuntoa asiantuntijoita tehdä noin😡 Kun kerran ovat huomanneet, että mies muuttaa muna edellä, niin eiköhän lapsi jää toiseksi tuossa kuviossa.
Kyllä. Aika kamala kommentti oli että Arttu vaikuttaa kaipaavan länsirannikolle. Kaipaa varmaan, mutta hän asuukin idässä koska hänellä on siellä lapsi. Onko asiantuntijoiden mielestä ihan ok edistää yhden lapsen isän menetystä?
Lapsella on luultavasti myös äiti. Ja tuollaisen isän menetys ei kovin paljoa kirpaise, jos lähipiiri on muuten riittävä. Ohis.
Vierailija kirjoitti:
Feminiininen mies tarkoittaa nimenomaan ulkonäköä. Hintelä, rimpula, hoikka, kapeaharteinen tai pulloharteinen, kapea tai olematon leuka, kapeat ranteet jne. Maskuliininen mies taas on myös ulkonäköjuttu. Hän on leveäharteinen, skrode, leveät käsivarret, kunnon reidet, vahva leuka jne.
Eli tämä on samanlainen juttu kuin täällä Vauvalla naiset katkerina selittää kuinka "miehet haluaa sporttisen naisen, mutta se on vain koodikieltä ja tarkoittaakin oikeasti hoikkaa naista", mutta samalla naiset itse haluavat maskuliinisia miehiä, mikä kuitenkin naisten koodikielellä tarkoittaa "skrodea, pitkää, leveäharteista, matalalla äänellä puhuvaa miestä".
Pata kattilaa soimaa.
Ja silti tuollaisia pareja ei juuri näy Prismoissa, vaan aivan kaikkea muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko on andrew tate look- a-like..tää voi olla monelle turn off. Tavallaan puhuu fiksuja mutta olemus ei jotenkin tue sitä vaan epävarmuus loistaa läpi. Sen pari on kyllä herkkä ja symppis, saa nähdä miten käy.
Mikosta sellaiset vibat, että saattaa olla hankala tyyppi...
Saattaa olla aikamoinen vänkääjä. Kiva jos on utelias ja haluaa oppia maailmasta paljon ja keskustella kaikesta mahdollisesta, mutta toivottavasti on myös avoin ja joustava.
Sitä just ajattelin, että onkohan itsepäinen jankkaaja. :D
Mikkohan on vain oman arvonsa tunteva, voimaantunut, rajansa tiedostava ja tunteitaan avoimesti sanoittava oman elämänsä boss lady. Nämähän ovat vain positiivisia ominaisuuksia modernilla naisell...ei kun hetkinen, sehän olikin Mikko eli toksinen miessika, joten komento takaisin. Mulkkuhan se Mikko on, jämpti on näin.
Terkuin, AV-palstan mammat
Kultainen noutaja -mies on ainoa, jonka kehtaisin viedä kotiin näytille - kultaisen noutajan kanssa. Ja hänkin saisi mieluusti vähän vetää kuntokuuria ensin....
Onko Matti ihan alkujaan "matti"? Näyttää niin naiselliselta kasvoistaan, että onko ollut alkujaan nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, on mautonta kommentoida toisen ulkonäköä julkisesti. Eipä taida olla niin avarakatseinen maailmankansalainen kuin antaa ymmärtää. Tulee mieleen se yksi aiempien vuosien festareilla kävijä.
Minullekin tuli sama mieleen. Ulkoisesti räväköitä ja eläväisiä, kuitenkin heistä huokuu neuroottisen ahdistunut fiilis. Se bilehilehän ahdistui ja keksi syyksi miehen muinaisen napakymppiseikkailun. Onko tukan väri jo tarpeeksi hyvä syy jättää leikki kesken? Puheet ja käytös ei tällä uudella ikineidolla oikein mene samassa linja
Sana ikäneito on osuva kuvaus Elisasta. Oikeasti super kireän oloinen nainen. Sellainen joka esittää räväkkää ja sisimmässään kadehtii naisia joilla on elämä. Tyytymättömyyden juonteet naamassa. Tukan väri on erittäin helppo muuttaa! 20 minuuttia ja väri on mikä tahansa haluttu. Myös hiustyylin voi muuttaa leikkauksella. No problem. Ei ainakaan pitäisi olla. Mutta naamaan uurtuneiden juonteiden poistoon tarvitaankin jo plastikkakirurgia. Ehkä jopa kiertopalkinto Arttua enemmän otti päähän tämä kulho päässä tepastellut ikäneito. Se oh no kommentti alttarilla odottavasta Matista vaan veti tämän naisen pisteet niin miinukselle, että sieltä ei enää millään keinolla niitä nosteta.
Hyvät ensitreffit alttarilla asiantuntijat. Kyseenalaistan kyllä todellakin asiantuntijuutenne puolison valinnan suhteen. Siksi esim maajussille morsian on parempi formaatti, koska ehdokkita on enemmän ja ihmien on itse saanut valita kandidaattinsa. Ensitreffit alttarilla vastaa lähinä sitä, että vanhempasi ovat valinneet sinulle puolison ja aviolitto on järjestetty. Hui hitsit. Mullakin oli ajatus, millaisen tyttöystävän poikani valitsisi- ja se ensimmäinen, jonka toi näytille oli jotain aivan muuta :D niin ulkoisesti kuin sisäisestikin.