Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2025

Vierailija
26.01.2025 |

Tehdään uusi ketju kun kerran tulossa on uusi kausi vaikka 2024 olikin täydellinen floppi

Kommentit (706)

Vierailija
541/706 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kumma, miksi Elisalle Matin hiukset ovat niin suuri turn off. Ymmärtäisin, jos Elisa olisi itsekin luomutyylistä tykkäävä, mutta hänellähän itselläänkin on hiuksissa räikeä väri, on paljon meikkiä, tatuointeja ja persoonallinen tyyli. Luulisi, että viehättyisi kaltaisestaan miehestä eikä jostain sliipatusta pukumiehestä.

Vierailija
542/706 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on kumma, miksi Elisalle Matin hiukset ovat niin suuri turn off. Ymmärtäisin, jos Elisa olisi itsekin luomutyylistä tykkäävä, mutta hänellähän itselläänkin on hiuksissa räikeä väri, on paljon meikkiä, tatuointeja ja persoonallinen tyyli. Luulisi, että viehättyisi kaltaisestaan miehestä eikä jostain sliipatusta pukumiehestä.

Räikeä = tummanvaalea? Meikkiä joo,  mutta suht. konservatiivista semmoista. Asiantuntijat sanoivat jotakin heidän arvoistaan, mistä ainakin itse vedin päätelmän että Elisan arvot olisivat konservatiivisemmat ja Matilla siis ehkä liberaalimmat. Liekö tässä jotain saman suuntaista.

Ja joo, ei se sininen varmaan imartelevin väri kalpeille suomalaisille ole, mutta jos mies on muuten mainio, niin tuo lie pikkudetsku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/706 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiantuntija Iida, joka näköjään on kaynyt ilmaisemisenkurssieilla muka muka niin ilmeikkäästi hosui ja huiski käsillään, on aivan Tiia Lousteen näköinen.

Katri on Elina Knihtilän kaksoisolento.

Uusi mies asiantuntijan puheesta ei tahdo saada mitään selvää, kun puhuu jotenkin viin tunkkaisella äänellä. 

Hanna on paisunut uskomattomiin mittoihin. Ihme, kuinka mahtui edes ovista sisään.

Elisa Tampereelta on ikivanhan 60-vuotiaan näköinen.  Hirveästi ryppyjä.

Turkulainen pikku-Myy Julian kurkkuääni on karmaiseva.

Mitä vikaa siinä on, jos nainen näyttää vähän Elina Knihtilältä? Elinahan on näyttävä ja karismaattinen nainen ja hänellä on komea mies.

Vierailija
544/706 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Räikeä = tummanvaalea? Meikkiä joo,  mutta suht. konservatiivista semmoista. Asiantuntijat sanoivat jotakin heidän arvoistaan, mistä ainakin itse vedin päätelmän että Elisan arvot olisivat konservatiivisemmat ja Matilla siis ehkä liberaalimmat. Liekö tässä jotain saman suuntaista.

Ja joo, ei se sininen varmaan imartelevin väri kalpeille suomalaisille ole, mutta jos mies on muuten mainio, niin tuo lie pikkudetsku.

En koe, että Elisalle olisi helppoa löytää kumppania. Elisa on tyyliltään melko räväkkä, selvästi vaikeuksia sitoutua kun jatkuvasti muuttaa. Sitten toisaalta on arvoiltaan konservatiivinen.

Ei ne konservatiiviset miehet halua paratiisilinnun näköistä naista, joka haahuilee ties minne. He haluavat rauhallisen, kotona viihtyvän vaimon, joka nauttii tasaisesta arjesta.

Vierailija
545/706 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mielestäni jo hakuvaiheessa pitäisi kysyä, että mitä ajattelet, jos alttarilla seisova ei olekaan se "unelmien prinssi/prinsessa" ja oletko silti valmis tutustumaan syvemmin. "

Ja siinä hakuvaihessa jokainen vastaa poikkeuksetta että olen. Todellisuus on sitten kuitenkin toista.

Ihmiset ajattelevat usein olevansa sellaisia kuin he haluaisivat olla, ei sellaisia mitä he oikeasti ovat.

Jep, tai ajattelevat että kyllä lapsellinen kumppani olisi ok, tai joku vähän kauempaa, mutta eivät välttämättä ajattele sitä että se kumppani saattaa olla lapsellinen JA vielä useampi lapsi eri exien kanssa JA on kauempaa JA on ennenkin ollut deitti ohjelmassa jossa on valehdellut JA ei ole fyysisesti puoleensa vetävä... Yks tai kaks noista voi vielä mennäkin, mutta kaikki toi, huhhuh, kyllä joustavallakin ihmisellä on rajansa.

Ja sit se, että meillä ihmisillä on taipumus romantisoidaa asioita. Joo, voi olla että nopeasti lomaketta täyttäessä oman pikkuperheen saaminen tuntuu ihanalta, mutta eihän se välttämättä ihan sellaista ole eikä välttämättä ainakaan aluksi. Tässä olen vierestä seurannut yhtä taivalta, jossa ei todellakaan oletettu että perheen teini-ikäiset lapset reagoisivat kuten reagoivat. (Oletus: lapset on jo aika isoja ja ymmärtävät varmasti, heidän kanssaan voi ehkä harrastaakin jotain. Todellisuus: lapset kieltäytyvät olemasta tekemisissä uuden kumppanin kanssa.)

Vierailija
546/706 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme ekaa jaksoa katsottu. Noiden miesten lapsista EI OLLUT KERROTTU PUOLISOEHDOKKAILLE. TÖRKEÄÄ! EN usko UUSPERHEISIIN, OLEN sellaisen ITSE LAPSETTOMANA kokenut. Muutenkaan tästä kaudesta ei tule lasta eikä 💩:aa. Huh, ihan puistattaa!

Vierailija
547/706 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi asiantuntijat ovat jo lähtökohtaisesti muodostaneet pareja, joilla on haasteita?! Ne haasteet tulevat kyllä siinä jo valmiiksi, kun tapaat uuden kumppanisi tv-kameroiden edessä ja tutustuminen alkaa nollasta. Siihen ei muuta haastetta kaivattaisi.

Vierailija
548/706 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle Mikon kommentti ekassa jaksossa siitä, että hän ei tiedä, onko hän koskaan rakastanut tai onko häntä koskaan rakastettu, oli kamala.

Jos ihmisellä on parisuhdetaustaa ja sanoo noin, niin kertoo kyllä paljon. Joko ihminen on sellainen ihminen, joka ei tajua tunnetasoista mitään/tunne-elämä on vajaata. Tai sitten vähättelee rankasti sitä, että on joskus rakastanut silloista kumppaniaan ja hän sinua. Tuollainen kommentti ei herätä minussa ollenkaan sympatiaa, vaan päinvastoin tulee fiilis, että itse juoksisin.

Itse en juoksisi. Olen itsekin sellainen, että on helppoa ihastua, mutta vaikeampi rakastua. Kaikkien ei ole helppo löytää "sitä jotakin oikeaa" ja joskus voi joutua etsimään puoli elämää.

Mutta mieshän sanoi, että ei ole koskaan rakastanut eli on ollut eksänsä/eksiensä kans

On tajunnut myohemmin ettei se rakkautta ollutkaan. Kuten tangossa lauletaan ;

"Rakkautta ei, se ollut laisinkaan. Sydämeni veit sä ihan muuten vaan."

Vierailija
549/706 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiantuntija Iida, joka näköjään on kaynyt ilmaisemisenkurssieilla muka muka niin ilmeikkäästi hosui ja huiski käsillään, on aivan Tiia Lousteen näköinen.

Uusi mies asiantuntijan puheesta ei tahdo saada mitään selvää, kun puhuu jotenkin viin tunkkaisella äänellä. 

Hanna on paisunut uskomattomiin mittoihin. Ihme, kuinka mahtui edes ovista sisään.

Mitä vikaa siinä on, jos nainen näyttää vähän Elina Knihtilältä? Elinahan on näyttävä ja karismaattinen nainen ja hänellä on komea mies.

Mies on todella komea. Ihme, millä nyrpeänaamainen tätitantta on hänet vampannut. Niin epäsuhta pari kuin olla vaan voi.

Vierailija
550/706 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoista jos sinistä tukkaa ei ole hyväksytetty etukäteen. Mattihan on osoittautunut ihanan oloiseksi tyypiksi, mutta olisi kyllä minullekin tuo kuontalo ollut iso järkytys.

Miehessä voisi olla pahempiakin vikoja kuin sininen tukka. Onko naisillakaan tukan väri aina lählläkään luomua.

Vierailija
551/706 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEI TSEKATKAA TÄÄ:

Tietääkö kukaan, että minkä ikäinen Artun esikoinen on? Sehän voi olla vaikka jo teini, jos Arttu on hänet saanut nuorena eikä välttämättä ero esikoisen äidistä ole edes tapahtunut pikkulapsiaikana. Tämä nuorempi lapsi on max 3-vuotias, koska vielä kesällä 2021 Maajussille morsian -kuvauksissa Artulla ei ollut tätä lasta. Joten tämä nuorempi lapsi lienee syntynyt aikaisintaan kesällä 2022.

Vierailija
552/706 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme ekaa jaksoa katsottu. Noiden miesten lapsista EI OLLUT KERROTTU PUOLISOEHDOKKAILLE. TÖRKEÄÄ! EN usko UUSPERHEISIIN, OLEN sellaisen ITSE LAPSETTOMANA kokenut. Muutenkaan tästä kaudesta ei tule lasta eikä 💩:aa. Huh, ihan puistattaa!

Olen ollut siinä uskossa, että jo hakuvaiheessa kerrotaan ja kysytään monia tärkeitä kysymyksiä. Mm saako olla lapsi(a), saako olla tatuointeja, saako olla kalju, pituus?, paino? jne.. ja näyttävät kasan valokuvia ehdokkaista puolin ja toisin niistä saa poistaa/ valita mieltymyksiensä mukaan sopivimmat. Kuvissa on mukana ne lopullisetkin ehdokkaat.  Jos noin ei tehdä, ollaan kyllä suossa rämpimässä kuvaannollisesti.

Vierailija
553/706 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, tai ajattelevat että kyllä lapsellinen kumppani olisi ok, tai joku vähän kauempaa, mutta eivät välttämättä ajattele sitä että se kumppani saattaa olla lapsellinen JA vielä useampi lapsi eri exien kanssa JA on kauempaa JA on ennenkin ollut deitti ohjelmassa jossa on valehdellut JA ei ole fyysisesti puoleensa vetävä... Yks tai kaks noista voi vielä mennäkin, mutta kaikki toi, huhhuh, kyllä joustavallakin ihmisellä on rajansa.

Nyt ollaan ongelman ytimessä! Mikään kysely, missään muodossa, ei valmista siihen, että asiantuntijat päättää lykätä pariksi ihmisen joka mätsää kaikkiin negatiivisiin kohtiin jotka osallistuja on kertonut hyväksyvänsä. Eikö tämän pitäisi mennä ennemminkin niin, että koitetaan löytää 90% yhteistä ja ehkä yksi ei-toivottu piirre? Alan kallistua siihen mitä tuolla aiemmin yksi kirjoittaja sanoi, että ei tässä ole enää tarkoituskaan löytää toimivia pareja. Ainoastaan tehdä kyseenalaista viihdettä jolla myydään maksullista plussa-pakettia.

Vierailija
554/706 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut siinä uskossa, että jo hakuvaiheessa kerrotaan ja kysytään monia tärkeitä kysymyksiä. Mm saako olla lapsi(a), saako olla tatuointeja, saako olla kalju, pituus?, paino? jne.. ja näyttävät kasan valokuvia ehdokkaista puolin ja toisin niistä saa poistaa/ valita mieltymyksiensä mukaan sopivimmat. Kuvissa on mukana ne lopullisetkin ehdokkaat.  Jos noin ei tehdä, ollaan kyllä suossa rämpimässä kuvaannollisesti.

Jos kuvia olisi näytetty, en usko, että Janne olisi kelpuuttanut Katria. Selkeästi on tarkka naisen painosta ja hänelle tuo asia oli kynnyskysymys.

Vierailija
555/706 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kuvia olisi näytetty, en usko, että Janne olisi kelpuuttanut Katria. Selkeästi on tarkka naisen painosta ja hänelle tuo asia oli kynnyskysymys

Janne on itsekin pullukka. Mutta hän on korostetun rauhallinen itse, jolloin kovin vauhdikas ja räväkkä nainen saattaa olla jotain muuta kuin mitä etsi.

Vierailija
556/706 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artussa on kaikki jotenkin niin epämääräistä ja epäsiistiä. Kumman ryhditön ja vetelä. Selvästi varoo puheitaan ja sellaisella on yleensä paljon salattavaa.

Lisäksi teki todella pahaa nähdä se koukkuja täynnä oleva iso uistin, jolla repii kalaparkojen suolet ja kidukset ulos niiden suista. Sadisti.

Jos kalat osaisivat huutaa ja itkeä, kun niihin sattuu 🐟🐟

Vierailija
557/706 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kuvia olisi näytetty, en usko, että Janne olisi kelpuuttanut Katria. Selkeästi on tarkka na

Janne on niin tyyyylsä. Jannessa ei ole mitään muuta hyvää kuin söpö koira. Ja sekin kuukahtaa pian pois.

Vierailija
558/706 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi asiantuntijat ovat jo lähtökohtaisesti muodostaneet pareja, joilla on haasteita?! Ne haasteet tulevat kyllä siinä jo valmiiksi, kun tapaat uuden kumppanisi tv-kameroiden edessä ja tutustuminen alkaa nollasta. Siihen ei muuta haastetta kaivattaisi.

Tämä on munkin mielestä mielenkiintoista. Siinä se nähdään, ettei tällainen "asiantuntijuus" merkitse yhtään mitään puolison valinnassa. En minäkään haluaisi sinitukkaista miestä tai persua/rasistia esimerkiksi. Ihan turha siis haastaa. Ei rakkaus, eikä varsinkaan pysyvä parisuhde sillä tavalla toimi. Kysytäänkö näiltä ikinä myöskään millainen ulkonäkö noin suunnilleen viehättää. Kun ulkonäöllä on kuitenkin todella paljon teemistä kemian ja kipinän kanssa. Toki voi olla, että vaikka ihminen viehättää ulkoisesti, ei homma kuitenkaan toimi, mutta harvemmin toisinpäin. Seksuaalinen kemia ja ihastuminen vaatii kyllä useinkin sen, että toinen viehättää ulkoisesti. 

Vierailija
559/706 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on todella komea. Ihme, millä nyrpeänaamainen tätitantta on hän

Mitä paskaa, nuo ovat viisissäkymmenissä ja heillä on aikuinen lapsikin? Ovat kollegoita ja olleet yhdessä nuoresta iästä saakka.

Joillekin on vielä aikuisiälläkin epäselvää, että toimivaa parisuhdetta harvemmin rakennetaan ulkonäön varaa, ja toisaalta jokainen meistä on viisissäkymmenissä eri näköinen kuin parikymppisenä. Myös jokainen mies.

Vierailija
560/706 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Artussa on kaikki jotenkin niin epämääräistä ja epäsiistiä. Kumman ryhditön ja vetelä. Selvästi varoo puheitaan ja sellaisella on yleensä paljon salattavaa.

Lisäksi teki todella pahaa nähdä se koukkuja täynnä oleva iso uistin, jolla repii kalaparkojen suolet ja kidukset ulos niiden suista. Sadisti.

Jos kalat osaisivat huutaa ja itkeä, kun niihin sattuu 🐟🐟

Nyt oli todella kummallista ja väkisin väännettyä. Arttu on ehkä vähän luihun oloinen kaveri, mutta onhan hän hyvännäköisin mies näistä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme