Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2025

Vierailija
26.01.2025 |

Tehdään uusi ketju kun kerran tulossa on uusi kausi vaikka 2024 olikin täydellinen floppi

Kommentit (1135)

Vierailija
541/1135 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolme ekaa jaksoa katsottu. Noiden miesten lapsista EI OLLUT KERROTTU PUOLISOEHDOKKAILLE. TÖRKEÄÄ! EN usko UUSPERHEISIIN, OLEN sellaisen ITSE LAPSETTOMANA kokenut. Muutenkaan tästä kaudesta ei tule lasta eikä 💩:aa. Huh, ihan puistattaa!

Olen ollut siinä uskossa, että jo hakuvaiheessa kerrotaan ja kysytään monia tärkeitä kysymyksiä. Mm saako olla lapsi(a), saako olla tatuointeja, saako olla kalju, pituus?, paino? jne.. ja näyttävät kasan valokuvia ehdokkaista puolin ja toisin niistä saa poistaa/ valita mieltymyksiensä mukaan sopivimmat. Kuvissa on mukana ne lopullisetkin ehdokkaat.  Jos noin ei tehdä, ollaan kyllä suossa rämpimässä kuvaannollisesti.

Jos kuvia olisi näytetty, en usko, että Janne olisi kelpuuttanut Katria. Selkeästi on tarkka naisen painosta ja hänelle tuo asia oli kynnyskysymys

Janne on itsekin pullukka. Mutta hän on korostetun rauhallinen itse, jolloin kovin vauhdikas ja räväkkä nainen saattaa olla jotain muuta kuin mitä etsi.

Vierailija
542/1135 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artussa on kaikki jotenkin niin epämääräistä ja epäsiistiä. Kumman ryhditön ja vetelä. Selvästi varoo puheitaan ja sellaisella on yleensä paljon salattavaa.

Lisäksi teki todella pahaa nähdä se koukkuja täynnä oleva iso uistin, jolla repii kalaparkojen suolet ja kidukset ulos niiden suista. Sadisti.

Jos kalat osaisivat huutaa ja itkeä, kun niihin sattuu 🐟🐟

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/1135 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolme ekaa jaksoa katsottu. Noiden miesten lapsista EI OLLUT KERROTTU PUOLISOEHDOKKAILLE. TÖRKEÄÄ! EN usko UUSPERHEISIIN, OLEN sellaisen ITSE LAPSETTOMANA kokenut. Muutenkaan tästä kaudesta ei tule lasta eikä 💩:aa. Huh, ihan puistattaa!

Olen ollut siinä uskossa, että jo hakuvaiheessa kerrotaan ja kysytään monia tärkeitä kysymyksiä. Mm saako olla lapsi(a), saako olla tatuointeja, saako olla kalju, pituus?, paino? jne.. ja näyttävät kasan valokuvia ehdokkaista puolin ja toisin niistä saa poistaa/ valita mieltymyksiensä mukaan sopivimmat. Kuvissa on mukana ne lopullisetkin ehdokkaat.  Jos noin ei tehdä, ollaan kyllä suossa rämpimässä kuvaannollisesti.

Jos kuvia olisi näytetty, en usko, että Janne olisi kelpuuttanut Katria. Selkeästi on tarkka na

Janne on niin tyyyylsä. Jannessa ei ole mitään muuta hyvää kuin söpö koira. Ja sekin kuukahtaa pian pois.

Vierailija
544/1135 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi asiantuntijat ovat jo lähtökohtaisesti muodostaneet pareja, joilla on haasteita?! Ne haasteet tulevat kyllä siinä jo valmiiksi, kun tapaat uuden kumppanisi tv-kameroiden edessä ja tutustuminen alkaa nollasta. Siihen ei muuta haastetta kaivattaisi.

Tämä on munkin mielestä mielenkiintoista. Siinä se nähdään, ettei tällainen "asiantuntijuus" merkitse yhtään mitään puolison valinnassa. En minäkään haluaisi sinitukkaista miestä tai persua/rasistia esimerkiksi. Ihan turha siis haastaa. Ei rakkaus, eikä varsinkaan pysyvä parisuhde sillä tavalla toimi. Kysytäänkö näiltä ikinä myöskään millainen ulkonäkö noin suunnilleen viehättää. Kun ulkonäöllä on kuitenkin todella paljon teemistä kemian ja kipinän kanssa. Toki voi olla, että vaikka ihminen viehättää ulkoisesti, ei homma kuitenkaan toimi, mutta harvemmin toisinpäin. Seksuaalinen kemia ja ihastuminen vaatii kyllä useinkin sen, että toinen viehättää ulkoisesti. 

Vierailija
545/1135 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiantuntija Iida, joka näköjään on kaynyt ilmaisemisenkurssieilla muka muka niin ilmeikkäästi hosui ja huiski käsillään, on aivan Tiia Lousteen näköinen.

Katri on Elina Knihtilän kaksoisolento.

Uusi mies asiantuntijan puheesta ei tahdo saada mitään selvää, kun puhuu jotenkin viin tunkkaisella äänellä. 

Hanna on paisunut uskomattomiin mittoihin. Ihme, kuinka mahtui edes ovista sisään.

Elisa Tampereelta on ikivanhan 60-vuotiaan näköinen.  Hirveästi ryppyjä.

Turkulainen pikku-Myy Julian kurkkuääni on karmaiseva.

Mitä vikaa siinä on, jos nainen näyttää vähän Elina Knihtilältä? Elinahan on näyttävä ja karismaattinen nainen ja hänellä on komea mies.

Mies on todella komea. Ihme, millä nyrpeänaamainen tätitantta on hän

Mitä paskaa, nuo ovat viisissäkymmenissä ja heillä on aikuinen lapsikin? Ovat kollegoita ja olleet yhdessä nuoresta iästä saakka.

Joillekin on vielä aikuisiälläkin epäselvää, että toimivaa parisuhdetta harvemmin rakennetaan ulkonäön varaa, ja toisaalta jokainen meistä on viisissäkymmenissä eri näköinen kuin parikymppisenä. Myös jokainen mies.

Vierailija
546/1135 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Artussa on kaikki jotenkin niin epämääräistä ja epäsiistiä. Kumman ryhditön ja vetelä. Selvästi varoo puheitaan ja sellaisella on yleensä paljon salattavaa.

Lisäksi teki todella pahaa nähdä se koukkuja täynnä oleva iso uistin, jolla repii kalaparkojen suolet ja kidukset ulos niiden suista. Sadisti.

Jos kalat osaisivat huutaa ja itkeä, kun niihin sattuu 🐟🐟

Nyt oli todella kummallista ja väkisin väännettyä. Arttu on ehkä vähän luihun oloinen kaveri, mutta onhan hän hyvännäköisin mies näistä. 

Vierailija
547/1135 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät ensitreffit alttarilla asiantuntijat. Kyseenalaistan kyllä todellakin asiantuntijuutenne puolison valinnan suhteen. Siksi esim maajussille morsian on parempi formaatti, koska ehdokkita on enemmän ja ihmien on itse saanut valita kandidaattinsa. Ensitreffit alttarilla vastaa lähinä sitä, että vanhempasi ovat valinneet sinulle puolison ja aviolitto on järjestetty. Hui hitsit. Mullakin oli ajatus, millaisen tyttöystävän poikani valitsisi- ja se ensimmäinen, jonka toi näytille oli jotain aivan muuta :D niin ulkoisesti kuin sisäisestikin.

Vierailija
548/1135 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Elisan voi ei-kommentti oli vähintäänkin asiaton! Ottaen huomioon, että muija itse hiihteli alttarille paloauton punaisessa mekossa, kukkakori päässä. Vai oliko se joku linnunpesä? Niin tai näin, luokaton muija ja luokaton kommentti.

Kukkakori tai linnunpesä 😂 Tosiaan noin tyylittömällä ihmisellä ei pitäisi olla varaa arvostella ketään. Rumasti sanottuna Elisa itse näyttää huomattavsti vuosiaan vanhemmalta. Luultavasti sellainen takakireä viulunkieli nipottaja asiassa kuin asiassa. Muuten ei naama mene noin ruttuun alle 60v ihmisellä. Täytyy olla kestona naama nurinpäin.

Ja olisi sen verran pitänyt olla käytöstapoja, että tuollaisia oh no huokauksia ei heitellä kuvauksissa! On aivan alkeellisia käytöstapoja jotka jo tuon ikäisen pitäisi tietää.

Vierailija
549/1135 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme ekaa jaksoa katsottu. Noiden miesten lapsista EI OLLUT KERROTTU PUOLISOEHDOKKAILLE. TÖRKEÄÄ! EN usko UUSPERHEISIIN, OLEN sellaisen ITSE LAPSETTOMANA kokenut. 

Miksi et usko uusperheisiin? Millainen sun kokemus sitten oli?

Tuntuisi oudolta, jos Elisalle olisi valtavan iso ongelma Matin aikuiset, parikymppiset omillaan asuvat lapset.

Vierailija
550/1135 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan Artun Maajussille morsiammesta. Hän oli siinä niin suloisen ujo, ja vaikutti edelleenkin olevan ihan samanlainen. Mietityttää vähän että lapsia on nyt eri naisten kanssa tehty ja seuraavaa koitetaan saada kierrokseen. Ei taida olla ihan sitä miltä näyttää.. Hän oli minulla hetken aikaa fb-kaverinakin, mutta ei juttu sitten lähtenyt lentoon ja enää en muista edes hänen sukunimeä

Vierailija
551/1135 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan riitelee usein tämä jokelan ammuskelusta selviytynyt. Vaikuttaa ahdistuneelta ja kireältä. Eräs nainen ei kuulemma pidä miehen sinisistä hiuksista, aika krantulta kuulostaa vaikka tuollaiseen ohjelmaan on mennyt. Sieltähän voidaan valita kumppaniksi vaikka kenet. 

Vierailija
552/1135 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekan jakson katsottuani täytyy todeta, että Julia on kyllä saanut Artussa itselleen mustanpekan. 35 v (?) miehellä on 2 lasta eri naisille. Arttu myös haikaili takaisin länteen, kun ei ole kotiutunut Imatralle. 

Kuulostaapa varsinaiselta unelmamieheltä. Maajussille morsian ohjelmalla jätti kertomatta lapsesta ihan tietoisesti ja nyt taas olisi valmis hylkäämään max. 3 v ikäisen muksunsa muuttaakseen muualle. Varsinainen vuoden isä. Eikä näytä parisuhteitaan hoitavan hääppöisesti, kun takana on jo kaksi eroa omien lastensa äideistä. (Ja tuskinpa jälkimmäinen suhde kovin pitkä on ollut, kun nainen on ollut raskaana jo kohtuullisen pian Maajussille morsiameen osallistumisen jälkeen.

Miettikääpä sukupuolirooleja toistepäin. Tuskin tuonne otettaisiin pienten lasten äitiä, jolla on 2 lasta kahdelle eri miehelle.

Vierailija
553/1135 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miettikääpä sukupuolirooleja toistepäin. Tuskin tuonne otettaisiin pienten lasten äitiä, jolla on 2 lasta kahdelle eri miehelle."

Kuinka niin?

Vierailija
554/1135 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Elisan voi ei-kommentti oli vähintäänkin asiaton! Ottaen huomioon, että muija itse hiihteli alttarille paloauton punaisessa mekossa, kukkakori päässä. Vai oliko se joku linnunpesä? Niin tai näin, luokaton muija ja luokaton kommentti.

Joo, on mautonta kommentoida toisen ulkonäköä julkisesti. Eipä taida olla niin avarakatseinen maailmankansalainen kuin antaa ymmärtää. Tulee mieleen se yksi aiempien vuosien festareilla kävijä.

Minullekin tuli sama mieleen. Ulkoisesti räväköitä ja eläväisiä, kuitenkin heistä huokuu neuroottisen ahdistunut fiilis. Se bilehilehän ahdistui ja keksi syyksi miehen muinaisen napakymppiseikkailun. Onko tukan väri jo tarpeeksi hyvä syy jättää leikki kesken? Puheet ja käytös ei tällä uudella ikineidolla oikein mene samassa linjassa.

Vierailija
555/1135 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on kumma, miksi Elisalle Matin hiukset ovat niin suuri turn off. Ymmärtäisin, jos Elisa olisi itsekin luomutyylistä tykkäävä, mutta hänellähän itselläänkin on hiuksissa räikeä väri, on paljon meikkiä, tatuointeja ja persoonallinen tyyli. Luulisi, että viehättyisi kaltaisestaan miehestä eikä jostain sliipatusta pukumiehestä.

Räikeä = tummanvaalea? Meikkiä joo,  mutta suht. konservatiivista semmoista. Asiantuntijat sanoivat jotakin heidän arvoistaan, mistä ainakin itse vedin päätelmän että Elisan arvot olisivat konservatiivisemmat ja Matilla siis ehkä liberaalimmat. Liekö tässä jotain saman suuntaista.

Ja joo, ei se sininen varmaan imartelevin väri kalpeille suomalaisille ole, mutta jos mies on muuten mainio, niin tuo lie pikkudetsku.

En koe, että Elisalle oli

Ohis, mutta olen tavannut useampia sellaisia ihmisiä, jotka ovat olleet tyyliltään räväköitä ja ulospäin oman tiensä kulkijoita mutta ajatusmaailmaltaan sangen vanhoillisia. Miehen pitää olla Mies ja naisen kuuluu olla Nainen, parisuhteeseen kuuluu lapset, homous on vähän outoa ja sinkkuus säälittävää jne. Ja näitä raameja on tietysti yritetty syöttää myös ulkopuolisille eli muutkin olisi haluttu saada hyppimään heidän näkemystensä mukaan. Toisaalta ovat myös kovasti haukkuneet tavallisemman oloisia "harmaahiirulaisia", jotka ovat kuitenkin olleet paljon vapaamielisempiä ainakin siinä, että elävät ja antavat muiden elää ilman turhaa päällepäsmäröintiä ja arvostelua. Ilmeisesti jotkut jäävät henkisesti yläastetasolle, jolloin pelkkä cool ja raju ulkokuori riittää siihen, että on vastavirtaan uiva kapinallinen. 

Vierailija
556/1135 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei siis halunneet rehellisesti sanoa haluavansa lapsetonta ja nyt kiukuttaa ja ihmetyttää?

Vierailija
557/1135 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

. Kolme ekaa jaksoa katsottu. Noiden miesten lapsista EI OLLUT KERROTTU PUOLISOEHDOKKAILLE. TÖRKEÄÄ! EN usko UUSPERHEISIIN, OLEN sellaisen ITSE LAPSETTOMANA kokenut. 

Miksi et usko uusperheisiin? Millainen sun kokemus sitten oli?

Tuntuisi oudolta, jos Elisalle olisi valtavan iso ongelma Matin aikuiset, parikymppiset omillaan asuvat lapset.

Minun exäni lapset olivat 5- ja 7-vuotiaita, eivät mitään lähes aikuisia kuten tuolla Matilla. Ja onhan tässä ohjelmassa mukana kaksi miestä, joilla on pienet lapset, ja yhden miehen mukana saa kaksi ex-puolisoa taakaksi häiriköimään uusperhettä. Minun tapauksessani miehen ex ei viitsinyt käydä töissä,  riiteli milloin elatusmaksuista,  milloin mistäkin. Itse kävin kokopäiväisesti töissä ja lopettelin ohessa graduani. Ostin lapsille vaatteet, sukset, luistimet,  rullaluistimet kännykät; kaikki tarvittavat 'hilavitkuttimet'. En puuttunut heidän kasvatukseensa, mutta autoin koulutehtävissä. Mikään ei riittänyt ex-vaimolle, puuttui jatkuvasti elämäämme,  ryntäsi  sisällä  kutsumatta paikkoja nuuskimaan etc. eikä mies uskaltanut pitää puoliaan. Yli kymmenen vuotta kestin, mutta kun mikään ei muuttunut nostin kytkintä. Ei loiseläjiä enää ikinä minun perheeseeni.

EN yleistä/väitä,  että KAIKKI exät olisivat tuollaisia. Minun tapauksessani oli valitettavasti näin.

Vierailija
558/1135 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan Artun Maajussille morsiammesta. Hän oli siinä niin suloisen ujo, ja vaikutti edelleenkin olevan ihan samanlainen. Mietityttää vähän että lapsia on nyt eri naisten kanssa tehty ja seuraavaa koitetaan saada kierrokseen. Ei taida olla ihan sitä miltä näyttää.. Hän oli minulla hetken aikaa fb-kaverinakin, mutta ei juttu sitten lähtenyt lentoon ja enää en muista edes hänen sukunimeä

Joo tuo ripsien räpsyttely toimii ehkä parhaassa tapauksessa viikon verran jos nainen sattuu äkki-ihastumaan ja unohtaa normaalin järjen käytön. Todellisuudessa miehen pitää olla kuitenkin mies eikä mikään pippelinsä perässä juokseva avuton lapanen. 

Vierailija
559/1135 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arttu vielä sanoi olevansa Imatralla, koska pitää asua lähellä poikaansa. Uusi morsian Turussa ja vaikutti aika päättäväiseltä ja vähän vaativaiseltakin naiselta. Tuskin sellainen, joka suostuisi muuttamaan Imatralle toisen lapsen takia. Liekö sieltä löytyisi morsiamen alalta töitäkään?

Mun mielestä on vastuuntuntoa asiantuntijoita tehdä noin😡 Kun kerran ovat huomanneet, että mies muuttaa muna edellä, niin eiköhän lapsi jää toiseksi tuossa kuviossa. 

Kyllä. Aika kamala kommentti oli että Arttu vaikuttaa kaipaavan länsirannikolle. Kaipaa varmaan, mutta hän asuukin idässä koska hänellä on siellä lapsi. Onko asiantuntijoiden mielestä ihan ok edistää yhden lapsen isän menetystä? 

Lapsella on luultavasti myös äiti. Ja tuollaisen isän menetys ei kovin paljoa kirpaise, jos lähipiiri on muuten riittävä. Ohis.

Vierailija
560/1135 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko on andrew tate look- a-like..tää voi olla monelle turn off. Tavallaan puhuu fiksuja mutta olemus ei jotenkin tue sitä vaan epävarmuus loistaa läpi. Sen pari on kyllä herkkä ja symppis, saa nähdä miten käy.

Mikosta sellaiset vibat, että saattaa olla hankala tyyppi...

Saattaa olla aikamoinen vänkääjä. Kiva jos on utelias ja haluaa oppia maailmasta paljon ja keskustella kaikesta mahdollisesta, mutta toivottavasti on myös avoin ja joustava.

Sitä just ajattelin, että onkohan itsepäinen jankkaaja. :D

Mikkohan on vain oman arvonsa tunteva, voimaantunut, rajansa tiedostava ja tunteitaan avoimesti sanoittava oman elämänsä boss lady. Nämähän ovat vain positiivisia ominaisuuksia modernilla naisell...ei kun hetkinen, sehän olikin Mikko eli toksinen miessika, joten komento takaisin. Mulkkuhan se Mikko on, jämpti on näin.

Terkuin, AV-palstan mammat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi