Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada parsakaalista paremman makuinen?

Vierailija
22.01.2025 |

Keitettynä pahaa ja tuoreena aika pahaa 

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän aikaa oli markkinoilla pinaatti-parsakaalipakastepitsa. Se oli mun vanhemman poikani herkkua! Vieläkin kaipailee sitä.

Pirkalla on luomu-pakastekasvispizza, jossa on parsakaalia ja pinaattia ja joitain muita kasviksia. Ihan todella hyvä. 

Vierailija
82/90 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feta-parsakaalipiirakka on hyvää. Taidankin tehdä viikonloppuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äiti paistoi ne aina pekonin kanssa.

Ja jengi syö parsakaalia sen terveellisyyden vuoksi. Pekonia peliin, siinä sitä terveellisyyttä.

Nimenomaan sitä terveellisyyttä. Pekonissa on lihaa ja rasvaa. Kasvikset syödään aina rasvan kanssa.

Näin juuri. Vitamiinit tulee hyötykäyttöön voinokareen kanssa. Porkkanoille ja kukkakaalille myös.

Vierailija
84/90 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveellinen parsa ei maistu ilman suolaa ja muita vaarallisia aineita miltään . 

Odotan jo kovasti, että kevään parsakausi alkaa. Ravintoloissakin ihana parsasesonki. Vihreä parsa minusta maukkaampaa kuin valkoinen. Ei tarvitse edes sitä hollandaisekastiketta.

Parsa on eri kuin parsakaali,josta nyt puhe. Mutta hyvät parsa reseptit sulla kyllä on.

Vierailija
85/90 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parsakaali on hyvää. Kun lapseni olivat pieniä, mulle ei jäänyt yhdestä höyrytetystä parsakaalista mitään, kun kaksi lasta veteli sen kitusiinsa. 

Vähän suolaa ja tarvittaessa hiukan voita. Tai voi pyöräyttää höyryttämisen jälkeen pannulla öljyssä ja mausteissa.

Tämä siis, jos käyttää parsakaalia pelkiltään lisukkeena. Ruoanlaitossa parsakaalin mahdollisuudet ovat rajattomat. 

Vierailija
86/90 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro minulle, että et osaa laittaa ruokaa, ja että makuaistisi on pilalla liian suolan ja rasvan syömisen vuoksi. Ilman että kerrot sitä. 

Vierailija
87/90 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro minulle, että et osaa laittaa ruokaa, ja että makuaistisi on pilalla liian suolan ja rasvan syömisen vuoksi. Ilman että kerrot sitä. 

A-vitamiini tarvitsee rasvaa imeytyäkseen elimistöön . Sitäkin on parsakaalissa.  Kuten rauta tarvitsee c-vitamiinia samasta syystä. Mm.nämä on ihan perustietoa ruuanlaitossa.  ....Eri

Vierailija
88/90 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A-vitamiini tarvitsee rasvaa imeytyäkseen elimistöön . Sitäkin on parsakaalissa.  Kuten rauta tarvitsee c-vitamiinia samasta syystä. Mm.nämä on ihan perustietoa ruuanlaitossa.  ....Eri

Tarkoitin tosiaan näitä, jotka eivät osaa tehdä kasviksista hyvää ruokaa, vaan pääosan ruoasta pitää olla suolaa ja rasvaa. Mene facebookin kotiruokaryhmiin niin näet miten paljon tätä porukkaa on. 

Tottakai ihminen tarvitsee rasvaa, suolaa ja proteiinia. Mutta ei niin paljon kuin nyt käytetään. Voisi olla monelle hyväksi syödä ihan sitä keitettyä parsakaalia muutama päivä. 

Vierailija
89/90 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne espanjan parsakaalit maistu hyvältä. Kotimainen tuore parsakaali on aivan eri aromilla varustettu. Sehän on kaali, joka vaatii tietyt lämpötilat kehittyäkseen ja Suomen ilmaston on maun suhteen sille perfekto. Itse ostan aina sitä sesongin aikana ja  teen siitä tuoresalaattia.

Vierailija
90/90 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitän nuppuina kevyesti hyvin suolatussa vedessä, kun parsakaali on vielä lämmintä lisään sitruunamehua ja oliiviöljyä päällä. Minun makuuni on niin hyvää, ettei tarvitse muuta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi