Mieheni möläytys - mitä ajatella?
Mieheni, 45v, oli tänään uimassa, ja siellä oli samaan aikaan eräs hänelle tuttu nainen. Kysyin, oliko nainen kuuma uimapuvussaan (en ole koskaan nähnyt tuota naista). Mieheni vastasi, että ei, nainen on vanha, 50v. Sitten hetken päästä lisäsi, että tai 55v.
Hmm, minä olen kohta 50v...
Mitä on ok tuntea ja ajatella tuosta mieheni möläytyksestä? Pitääkö mieheni minua vanhuksena, joka ei voi olla kuuma? Vai oliko kommentti ihan ok? Näitä ihan vastaavia kommentteja on tullut häneltä muulloinkin...
Kysyin mieheltäni, että mitä jos minä kommentoisin jostain miehestä, joka on hänen kokoisensa, että "se oli 174 cm ja 90kg, tosi läski, eli ei todellakaan kuuma". Mies alkoi kysellä että "no riippuu siitä olisiko se mies lihaksikas tms." öö, se ei ollut pointtini...
Mitä sanon nyt miehelleni hänen möläytyksestään?
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Oliko miehen kommentti ihan ok?
T. Ap
Ette te enää ole nuoria. Miksi tuosta pitäisi loukkaantua? T:50 vuotias itsekin
Innostutko oikeasti seksistä joka päivä???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuules nyt vanha harppu ei nainen voi olla kuuma yli 30-vuotiaana.
Kyllä nykypäivänä 50 vuotiaat naiset on kuumempia ku parikymppiset.
Anne Kukkohovi, ei huono ollenkaan :D
Kerro hänelle terveiset tädiltä uimahallilta! Kiitos, ei minulla muuta.
Meillä on ollut paha kriisi. Minulla oli toinen mies. Ja on tässä tapahtunut yhtä jos toistakin molemmin puolin. Nyt yritetään jälleenrakentaa suhdettamme. Eli ongelmia on ollut, ja tässä vähän kipuillaan kaiken kanssa.
Jotenkin vaan vituttaa miehen typerät ja toistuvat kommentit.
T. Ap
Mahtaa ukkoa harmittaa kun on saanut vain itseään vanhemman naisen
Miksi kyselet noin typeriä? Et ole ainakaan henkisesti 50v
Vierailija kirjoitti:
Joo tiedän että kysyin vähän hölmösti. Sori siitä.
Mutta onko ok, että minä alan myös möläytellä typeriä?
T. Ap
ps. meillä on seksiä joka päivä ja nautin siitä. Toivon, että mieheni haluaisi ylläpitää hyvää seksielämään puhumalla fiksusti ja kauniisti. En välttämättä jaksa innostua seksistä hetkeen tuollaisen möläytyksen jälkeen.
Ja miehesi ei pian enää halua sinua huonon itsetuntosi takia. Itsevarma nainen on seksikäs. Ja hanki itse sellainen uimapuku, että ukko kuolaa kuin bulldoggi.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on ollut paha kriisi. Minulla oli toinen mies. Ja on tässä tapahtunut yhtä jos toistakin molemmin puolin. Nyt yritetään jälleenrakentaa suhdettamme. Eli ongelmia on ollut, ja tässä vähän kipuillaan kaiken kanssa.
T. Ap
No ei sitä nyt noin jälleenrakenneta, sori nyt vaan.
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
Toivottavasti tämä on huono provo
Sinä siis saat paneskella toisen miehen kanssa mutta mies joutuu ongelmiin, kun tapaa sattumalta tutun uimahallissa?!?
Nyt on sakeaa
Vierailija kirjoitti:
Saatteko te viisikymppiset naiset mieheltänne kehuja ulkonäöstänne vai oletteko te miehellenne vanhoja riippatissejä?
Mä olen 65v ja ukko on koko ajan puristelemassa takapuolta. Puhuu levottomia koko ajan. On mua vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
Oletko koskaan ajatellut, että.miestä saattaa *****taa nuo sinun oudot mustasukkaiset kysymyksesi?
"Mitä on ok tuntea ja ajatella tuosta mieheni möläytyksestä?"
Mitä on ok tuntea tai ajatella...
Kuule Antsku siulla on oikeus siun tunteisiin! Ja ajatuksiinkin on oikeus!
Koita nyt kuitenkin käyttäytyä järkevästi. Hermostut koska olet epävarma itsestäsi. Ukkosi ei selvästikään miettinyt mitä sanoi.
Joo olen epävarma itsestäni.
T. Ap
Kauanko olette olleet yhdessä? Meillä saattoi olla nuorena tuollaista, mutta emme kyllä nelikymppisinä enää jaksa kaikesta vääntää draamaa ja loukkaantua..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatteko te viisikymppiset naiset mieheltänne kehuja ulkonäöstänne vai oletteko te miehellenne vanhoja riippatissejä?
Mä olen 65v ja ukko on koko ajan puristelemassa takapuolta. Puhuu levottomia koko ajan. On mua vanhempi.
Joo tätä näkee muistisairaissa vanhuksissa tosi paljon, estot häviää ja hyvä ettei koiraa tekisi mieli kuksia. En onnittele vaan otan osaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei mies oikein koskaan ole osannut kehua. Parasta pitkän aikaan on ollut se, että mies sanoi että hän on itse vanhentunut, mutta minä olen pysynyt samanlaisena.
Mitä minä miehen logiikkaa tunnen, niin koetti saada sinua "rauhoiteltua" niin, että antoi ymmärtää naisen olevan "jo sen verran vanha, ettei mies mitään sellaisilta bikineitä katsele", mutta kun tajusi möläytyksensä, niin yritti korjata sen. Tuskin tuo nyt on tuijotellut ketään. Tai sinähän sen omasi tunnet, onko pälyilevää sorttia vaiko ei. Anna olla, mitä väliä, ei se nainen sun miehen kanssa ole varmaankaan lakanoihin piehtaroimaan menossa.