Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni möläytys - mitä ajatella?

Vierailija
18.01.2025 |

Mieheni, 45v,  oli tänään uimassa, ja siellä oli samaan aikaan eräs hänelle tuttu nainen. Kysyin, oliko nainen kuuma uimapuvussaan (en ole koskaan nähnyt tuota naista). Mieheni vastasi, että ei, nainen on vanha, 50v. Sitten hetken päästä lisäsi, että tai 55v. 

Hmm, minä olen kohta 50v... 

Mitä on ok tuntea ja ajatella tuosta mieheni möläytyksestä? Pitääkö mieheni minua vanhuksena, joka ei voi olla kuuma? Vai oliko kommentti ihan ok? Näitä ihan vastaavia kommentteja on tullut häneltä muulloinkin...

Kysyin mieheltäni, että mitä jos minä kommentoisin jostain miehestä, joka on hänen kokoisensa, että "se oli 174 cm ja 90kg, tosi läski, eli ei todellakaan kuuma". Mies alkoi kysellä että "no riippuu siitä olisiko se mies lihaksikas tms." öö, se ei ollut pointtini...

Mitä sanon nyt miehelleni hänen möläytyksestään? 

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuules nyt vanha harppu ei nainen voi olla kuuma yli 30-vuotiaana.

Kyllä nykypäivänä 50 vuotiaat naiset on kuumempia ku parikymppiset.

Vierailija
22/89 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyitkö oliko sillä peppuvakoon menevä uikkari vai tavallinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ajattele. Olet nainen, ei sinua ole luotu ajattelemaan.

Vierailija
24/89 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin täältä pari tuntia pois ja toivoin, että jutut olisi sinä aika muuttuneet paremmiksi. Ei näköjään ole. Samaa paskaa, eri paketissa 💩

Vierailija
25/89 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajunnut lainkaan. 

Vierailija
26/89 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mies olisi voinut vaikka vaan sanoa että typeriä höpiset ja halata minua tms?

T. Ap

Jos halusit että mies halaa sinua ja kertoo että olet ihana, mikset sanonut miehelle sitä? Sen sijaan sanoit että onko tuttava kuuma, ja miehen tuosta olisi pitänyt osata tulkita että halusit halin ja kehuja? 

Vierailija
27/89 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuo kommentti olisi ollut vitsailua, joten vaikea samaistua. Mutta siis eikö luonteva jatkokommentti olisi ollut joku että "Ai! Onko minun ikäisestä sitten mahdoton syttyä? Kyllä viime viikolla (tai milloin sitten olikin) vielä tuntui kelpaavan?!"

Vierailija
28/89 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mies olisi voinut vaikka vaan sanoa että typeriä höpiset ja halata minua tms?

T. Ap

Ei sitä ajattele aina niin fiksusti kun joku esittää omituisen kysymyksen.

Vierailija
29/89 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä kysyit jotain noin typerää mieheltäsi? Tai miksi ja miten jotain tuollaista tuli ylipäätään edes mieleesi?

Olen itsekin 46 ja ei tulisi mieleenkään kysyä edes vitsillä tuollaista mieheltäni missään. Jaa miksikö? No koska jos nainen olisi kuuma, niin näkisin sen itsekin, joten ei olisi mitään tarvetta validoida tätä havaintoa erikseen.

Tuota möläytys-osiota en ihan tajua. Vähän tökerösti ehkä mies töksäytti, mutta onhan se ihan totta: nuoremmat naiset ovat yleensä kyllä kuumempia kuin me keski-ikäiset. Ja sama pätee usein miehiinkin. Olemme silti toistemme kanssa onnellisesti naimisissa, ja molemmat hyväksyneet sen, että enää ei kumpikaan näytä 20-vuotiaalta tai käyttäydy kuten 20-vuotias. Tämän aloituksen perusteella sen sijaan syntyy vaikutelma, että ap:n parisuhteessa kehitysvaihe on lähempänä teinien ensimmäistä parisuhdetta kuin keski-ikäisten vakiintunutta liittoa.

Vierailija
30/89 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennifer Lopez on yli 50 ja varmaan olisi kuumaa katsottavaa siellä uimahallissa. 

Ap:nä olisin kertonut tämän asian sille miehelle. 

Vierailija
31/89 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kysymyksesi tuossa oli se möläytys.

Vierailija
32/89 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla usein tapana tehdä kiusallisia ja härnääviä kysymyksiä, ja kun toinen ei osaa vastata yhdellä ainoalla odottamallasi tavalla, niin alat sitten vetämään jotain johtopäätöksiä?

Vierailija
33/89 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tiedän että kysyin vähän hölmösti. Sori siitä.

Mutta onko ok, että minä alan myös möläytellä typeriä?

T. Ap

ps. meillä on seksiä joka päivä ja nautin siitä. Toivon, että mieheni haluaisi ylläpitää hyvää seksielämään puhumalla fiksusti ja kauniisti. En välttämättä jaksa innostua seksistä hetkeen tuollaisen möläytyksen jälkeen.

Vierailija
34/89 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on se ansakysymys johon ei voi vastata oikein....

Miehesi olis kantsinut tiedustella miksi oikein tuollaista kyselet.

Vierailija
35/89 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt jo et ole valmis kuulemaan rehellistä vastausta? Pinnat miehelle rehellisyydestä. Viisikymppinen ei ole nuori. Sen sijaan ihmettelen, miksi otat uimahallissa puheenaiheeksi toisen uimarin ulkonäön. Se vasta outoa onkin. 

Vierailija
36/89 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Sitten valittaisit täällä että mies sanoi käytöstäni typeräksi, mitä nyt ajattelisin ja sanoisin? 

Unohda nyt tuo. Ja mitä alat udella onko joku toinen nainen kuuma. Ei tuollaisesta seuraa kuin paha mieli. 

Vierailija
37/89 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sairaaloisen mustasukkainen?

Erittäin outoa käytöstä sinulta. Epävarmat teinit vois kysellä tuollaisia. Ja sitten vielä suutut ja jäät analysoimaan vastausta.

Miesparka!!!!!!!

Vierailija
38/89 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatteko te viisikymppiset naiset mieheltänne kehuja ulkonäöstänne vai oletteko te miehellenne vanhoja riippatissejä?

Vierailija
39/89 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhde on tullut tiensä päähän ja ero edessä

Vierailija
40/89 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelettko joskus jotain tasokasta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi