Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni möläytys - mitä ajatella?

Vierailija
18.01.2025 |

Mieheni, 45v,  oli tänään uimassa, ja siellä oli samaan aikaan eräs hänelle tuttu nainen. Kysyin, oliko nainen kuuma uimapuvussaan (en ole koskaan nähnyt tuota naista). Mieheni vastasi, että ei, nainen on vanha, 50v. Sitten hetken päästä lisäsi, että tai 55v. 

Hmm, minä olen kohta 50v... 

Mitä on ok tuntea ja ajatella tuosta mieheni möläytyksestä? Pitääkö mieheni minua vanhuksena, joka ei voi olla kuuma? Vai oliko kommentti ihan ok? Näitä ihan vastaavia kommentteja on tullut häneltä muulloinkin...

Kysyin mieheltäni, että mitä jos minä kommentoisin jostain miehestä, joka on hänen kokoisensa, että "se oli 174 cm ja 90kg, tosi läski, eli ei todellakaan kuuma". Mies alkoi kysellä että "no riippuu siitä olisiko se mies lihaksikas tms." öö, se ei ollut pointtini...

Mitä sanon nyt miehelleni hänen möläytyksestään? 

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omituinen tapa kommunikoida  teillä.

Niin aikuinen tapa kommentoida.  Jotkut jää teineix

Vierailija
82/89 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun halusit piinata sekä sun miestä että sitä naista. Nää kyselijät ja inttäjät kyllä huomaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikko itsetunto liittyy

Vierailija
84/89 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyll maar se o ny moro ja näkemiin.

Vierailija
85/89 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot sairas, toivottavasti mies löytää paremman naisen jonka kanssa vanheta arvokkaasti.

Vierailija
86/89 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tästä opimme? Ei kannata kysyä sellaista johon ei kestä kuulla vastausta.

Vierailija
87/89 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä moi. Ihanasti kirjoitettu. Tuollaisen miehen haluaisin itselleni!

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kysyit sitten kysymyksen johon ei ole oikeaa vastausta eli haluat haastaa riitaa ja  nyt ihmettelet miksi vastaus oli tuommoinen...

"En osaa katsoa muita naisia sillä silmällä, sinä olet silmissäni se kuumista kuumin <3"

Veikkaan, että olisi pariskunnalla vähän toisenlaiset tunnelmat tuon vastauksen jälkeen, kuin mitä nyt tuon möläytyksen, jossa oikeastaan sanoi ap:ta niin vanhan näköiseksi, ettei pidä kuumana. 

Vierailija
88/89 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän omituinen keskustelu, mutta kyllä itsekin aiemmassa suhteessa kiinnitin huomiota miehen vastaaviin puheisiin, joilla hän osoitti ettei arvosta mun ikäisiä naisia tai pidä heitä viehättävinä. Saattoi sanoa nelikymppisiä naisia yleisesti tantoiksi tms. Itse oli pian viisikymmentä. Kyllä meillä seksiä oli ja selvästi olin hänen mielestä kuuma, mutta tuo asenne näkyi monessa asiassa ja sai olon tuntumaan ikävältä. Se oli yksi syy miksi en jatkanut suhdetta. Nykyinen taas ei koskaan puhu mitään tuollaista vaan arvostaa myös vanhempia naisia, ja puhuu heistä kauniisti. Itse asiassa olen vain muutaman kerran nähnyt hänen vilkuilevan muita naisia ja kyseessä on aina ollut ikäiseni ja tyyliseni nainen. Ei sillä että tällä olisi hirveästi väliä mutta on kiva tietää sopivansa miehen naismakuun iältään ja ulkonäöltään. Paljon muitakin hyviä puolia miehessä on, mutta tämä on yksi tärkeä. Mies tuntuu paljon aikuisemmalta, vaikka on nuorempi kuin ex.

Vierailija
89/89 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te tuommoisia tenttaatte? Ja mitä tahansa toinen sanoo niin se on väistämättä väärin.

Naiset on tuollasia kyselevät kaikenlaista joutavaa niin pitkään kunnes mieheltä lipsahtaa väärä vastaus ja sen jälkeen jäävät analysoimaan sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä