Mieheni möläytys - mitä ajatella?
Mieheni, 45v, oli tänään uimassa, ja siellä oli samaan aikaan eräs hänelle tuttu nainen. Kysyin, oliko nainen kuuma uimapuvussaan (en ole koskaan nähnyt tuota naista). Mieheni vastasi, että ei, nainen on vanha, 50v. Sitten hetken päästä lisäsi, että tai 55v.
Hmm, minä olen kohta 50v...
Mitä on ok tuntea ja ajatella tuosta mieheni möläytyksestä? Pitääkö mieheni minua vanhuksena, joka ei voi olla kuuma? Vai oliko kommentti ihan ok? Näitä ihan vastaavia kommentteja on tullut häneltä muulloinkin...
Kysyin mieheltäni, että mitä jos minä kommentoisin jostain miehestä, joka on hänen kokoisensa, että "se oli 174 cm ja 90kg, tosi läski, eli ei todellakaan kuuma". Mies alkoi kysellä että "no riippuu siitä olisiko se mies lihaksikas tms." öö, se ei ollut pointtini...
Mitä sanon nyt miehelleni hänen möläytyksestään?
Kommentit (89)
Miksi sinä ylipäänsä edes kysyit mitään noin typerää?
Hä? Mies ei kehdannut sanoa että on ihan jeesnäköinen nainen, niin sinua miellyttääkseen vetäisi "liian vanha" kortin.
Olet idiootti kun kysyt moista. Miehesi on idiootti kun vastaa. Sovitte yhteen.
Varmaan olisit voinut ajatella että näytti miehen mielestä ihan tavalliselta ihmiseltä kuten sinäkin tuossa iässä.
Vierailija kirjoitti:
Jestas oot rasittava! Tuollaista keskustelua teillä? Luultavasti ei ole olemassakaan oikeaa vastausta sun tivauksiin.
Mies ei varmaan osoita mitään huomiota naiselleen ja nainen sitten oireilee tekemällä noita paskatestejä.
Sinähän se möläyttäjä tässä olet.
Ainakin, kun oma mieheni puhuu toisista ihmisistä tai "yleisellä tasolla", niin hän ei laske minua kuuluvan siihen joukkoon. Hän unohtaa, että minulla on jotain yhteistä niiden ihmisten kanssa, joista puhuu. Oma kumppani on miehelle aina erikoistapaus. Jos mies sanoo vaikka, että "yli nelikymppiset naiset eivät enää ole houkuttelevia, kun miehen biologia toimii niin että haluaa hedelmällisen naisen" niin hän ei tarkoita sillä omaa yli nelikymppistä vaimoaan.
Vierailija kirjoitti:
Nää on näitä "testejä". Vähän sama kuin ne miinat, kun kysytään jostain näyttelijättärestä että onko hän hyvännäköinen (vastaa kyllä - nainen suuttuu koska himoitset tätä näyttelijätärtä, vastaa ei - nainen suuttuu, koska sanot epäsuorasti että hän on helvetin ruma) tai survoudutaan 5 vuotta sitten pieneksi käyneisiin farkkuihin ja kysytään näytänkö lihavalta.
Vierailija kirjoitti:
Oliko miehen kommentti ihan ok?
T. Ap
En pitäisi ok:na, olisin oikeastaan jo eronnut.
Edellisessä suhteessa olin toiselle se "parempaa odotellessa, kunhan nyt joku on" -suhde, ja tämä tuli vähän väliä esiin erilaisina möläytyksinä. Opin siinä, että vaikka mitä sanoo tuntevansa, niin kyllä se totuus tulee sieltä lipsautuksina.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin, kun oma mieheni puhuu toisista ihmisistä tai "yleisellä tasolla", niin hän ei laske minua kuuluvan siihen joukkoon. Hän unohtaa, että minulla on jotain yhteistä niiden ihmisten kanssa, joista puhuu. Oma kumppani on miehelle aina erikoistapaus. Jos mies sanoo vaikka, että "yli nelikymppiset naiset eivät enää ole houkuttelevia, kun miehen biologia toimii niin että haluaa hedelmällisen naisen" niin hän ei tarkoita sillä omaa yli nelikymppistä vaimoaan.
Sori, mutta en ostaisi tuota selitystä. Toteaisin, että päätetään suhde tähän, niin pääset etsimään sitä ihannekumppaniasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää on näitä "testejä". Vähän sama kuin ne miinat, kun kysytään jostain näyttelijättärestä että onko hän hyvännäköinen (vastaa kyllä - nainen suuttuu koska himoitset tätä näyttelijätärtä, vastaa ei - nainen suuttuu, koska sanot epäsuorasti että hän on helvetin ruma) tai survoudutaan 5 vuotta sitten pieneksi käyneisiin farkkuihin ja kysytään näytänkö lihavalta.
"No siis, en osaa arvioida, koska en osaa katsoa muita naisia sillä silmällä. Rakastan sinua, ja olet silmissäni kaunein".
"Nuo farkut näyttävät vähän kuluneilta, ansaitset kulkea paljon hienommissa. Lähdetäänkö ostoksille?"
kysyit sitten kysymyksen johon ei ole oikeaa vastausta eli haluat haastaa riitaa ja nyt ihmettelet miksi vastaus oli tuommoinen...
Vierailija kirjoitti:
kysyit sitten kysymyksen johon ei ole oikeaa vastausta eli haluat haastaa riitaa ja nyt ihmettelet miksi vastaus oli tuommoinen...
"En osaa katsoa muita naisia sillä silmällä, sinä olet silmissäni se kuumista kuumin <3"
Veikkaan, että olisi pariskunnalla vähän toisenlaiset tunnelmat tuon vastauksen jälkeen, kuin mitä nyt tuon möläytyksen, jossa oikeastaan sanoi ap:ta niin vanhan näköiseksi, ettei pidä kuumana.
Olin paikalla, kun poikani tyttöystävä kysyi tällaisen vastaavan tulenaran ansakysymyksen. Hetken olin jo ihan, että voi ei, tuohon ei voi vastata 'oikein' mitenkään. Mutta poikapa kehitti niin taitavan diplomaattisen vastauksen, että ei tosikaan. Olin kyllä salaa ylpeä niin fiksusta pojasta! Ja tuollaisten kysymysten esittäminen ei ole reilua, ellei yritä tahallaan aikaansaada riitaa.
Vierailija kirjoitti:
Olin paikalla, kun poikani tyttöystävä kysyi tällaisen vastaavan tulenaran ansakysymyksen. Hetken olin jo ihan, että voi ei, tuohon ei voi vastata 'oikein' mitenkään. Mutta poikapa kehitti niin taitavan diplomaattisen vastauksen, että ei tosikaan. Olin kyllä salaa ylpeä niin fiksusta pojasta! Ja tuollaisten kysymysten esittäminen ei ole reilua, ellei yritä tahallaan aikaansaada riitaa.
Jos kysyisi, että näytänkö hyvältä tässä mekossa, niin onko sekin "riidanhaastamis -kysymys", jos toinen ei millään keksi muuta vastausta kuin tyylillä "mekko on hieno, mutta sinua edes se ei paranna" ?
Joskus se saatu vastaus vaan kertoo siitä, mitä toinen oikeasti ajattelee. Ehkäpä poikasi ajattelee niin rakastavasti ja kauniisti tyttöystävästään, ettei tullut edes mieleen kuin tuo diblomaattinen vastaus?
Vierailija kirjoitti:
Kuules nyt vanha harppu ei nainen voi olla kuuma yli 30-vuotiaana.
NIIII !!!!!!
Mitä menit kysymään. Me mieheni kanssa kunnioitetaan toisiamme. Emme kysy tuollaisia toisiltamme. Ihmisiä tulee ja menee. Meillä on näistä omat mielipiteet, emmekä tapaa keskustella niistä. Mieheni on minua vanhempi.
vm-71
Mies ei taatusti tämä jälkeen uskalla/halua kertoa sinulle tavanneensa yhtään ketään.
Ja tämä sun on ratkaistava itse, mies ei voi sulle itsetuntoa ojentaa. Ongelmana on sun ajatusmallit joita sun pitää työstää. Älä yritä korjata itsetuntoasi testaamalla miestä ja kerjäämällä kehuja ja huomiota, ei toimi. Ja tuo päivittäinen seksikin (pidemmän päälle) kuulostaa tilastollisesti todennäköisemmin huomion ja hyväksynnän ostamiselta kuin halukkuudelta, eikä muuten toimi sekään. Mene vaikka terapiaan.