Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni möläytys - mitä ajatella?

Vierailija
18.01.2025 |

Mieheni, 45v,  oli tänään uimassa, ja siellä oli samaan aikaan eräs hänelle tuttu nainen. Kysyin, oliko nainen kuuma uimapuvussaan (en ole koskaan nähnyt tuota naista). Mieheni vastasi, että ei, nainen on vanha, 50v. Sitten hetken päästä lisäsi, että tai 55v. 

Hmm, minä olen kohta 50v... 

Mitä on ok tuntea ja ajatella tuosta mieheni möläytyksestä? Pitääkö mieheni minua vanhuksena, joka ei voi olla kuuma? Vai oliko kommentti ihan ok? Näitä ihan vastaavia kommentteja on tullut häneltä muulloinkin...

Kysyin mieheltäni, että mitä jos minä kommentoisin jostain miehestä, joka on hänen kokoisensa, että "se oli 174 cm ja 90kg, tosi läski, eli ei todellakaan kuuma". Mies alkoi kysellä että "no riippuu siitä olisiko se mies lihaksikas tms." öö, se ei ollut pointtini...

Mitä sanon nyt miehelleni hänen möläytyksestään? 

Kommentit (89)

Vierailija
1/89 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituinen tapa kommunikoida  teillä.

Vierailija
2/89 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattelisi/sanoisi yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/89 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas oot rasittava! Tuollaista keskustelua teillä? Luultavasti ei ole olemassakaan oikeaa vastausta sun tivauksiin. 

Vierailija
4/89 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani ap, nyt ei tule mitään ajatuksia asiasta.

Vierailija
5/89 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko peppuun?

Vierailija
6/89 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko miehen kommentti ihan ok?

T. Ap

Vierailija
7/89 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te tuommoisia tenttaatte? Ja mitä tahansa toinen sanoo niin se on väistämättä väärin.

Vierailija
8/89 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules nyt vanha harppu ei nainen voi olla kuuma yli 30-vuotiaana.

Vierailija
9/89 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se sika

Vierailija
10/89 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Ihan yhtä ok kuin sinun kysymyksesi ja siitä vänkäämään jääminen.

Vierailija
11/89 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin uikkari päälle ja selvittämään näytätkö miehen mielestä kuumalta. 

Vierailija
12/89 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko kellään mitään fiksua sanottavaa?

T. Ap

Vierailija
13/89 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat miehet ovat lihavia. 

Anteeksi, tarkoitin, että suomalaismiehet ovat lihavia. 

Vierailija
14/89 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
15/89 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli se, mikä kiinnostaa sinua, on oletko miehesi silmissä haluttava vielä 50v+? Sit sinun pitää vielä päättää, oletko varma, että haluat kuulla kysymykseen rehellisen vastauksen. Jos haluat, voit kysyä mieheltäsi tätä asiaa ja alleviivata että intiimielämänne on sinulle tärkeää ja että toivot että yhdessä miettisitte muuttuuko se iän myötä ja mihin suuntaan ja voiko siihen vaikuttaa.

Jos taas et ole varma kestätkö vastausta, unohda ja jatka elämää. Miksi murehtia jotain mitä joku saattaa ehkä joskus tulevaisuudessa ajatella? Oman kumppanin viehättävyys on kuitenkin aivan eri asia kuin se mihin silmät kiinnittää huomion joukossa vieraita ihmisiä. 

Vierailija
16/89 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

No oli, mikäs meteli olisikaan syntynyt jos hän olisi vastannut että on tosi kuuma. Kaikkea sinäkin kyselet, onko tarkoituksena saada riita aikaan?

Vierailija
17/89 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oisko sen miehen pitänyt vastata, että se nainen oli sairaan kuuma ja miehesi halut nousivat taivaisiin? Sen jälkeenhän sä ap olisit mustasukkainen tms.. 

Vierailija
18/89 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alunperin kysyit onko tämä tuttavanainen kuuma? Eikö tuollaista kysele keskimääräistä epävakaammat 13-vuotiaat.

Vierailija
19/89 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehen mielestä 50+ ikäiset naiset ei ole "kuumia". Paitsi tietenkin sinä joka olet ihqu hottis minkä ikäisenä vaan, ja näin ollen kommentti oli erittäin ok.

Vierailija
20/89 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies olisi voinut vaikka vaan sanoa että typeriä höpiset ja halata minua tms?

T. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän