Miksi pilata aina yhteinen aika??
Miksi miesten pitää ajatella aina pelkästään kikkelillä?
Appivanhemmilla on mökki tahkolla ja ottavat näin talvisin vähintään kerran kuukaudessa meidän teini-ikäiset lapset viikonlopuksi. Tämä on todella mukavaa ja arvostan kovasti.
Tähän liittyy kuitenkin aina sama ongelma, miehen mielessä ei liiku mikään muu kuin oma kikkeli ja seksi. Lisäksi mennään aina saman kaavan mukaan; mies tekee jotain herkkua, ostaa punkkua tai kuoharia ja latsotaan leffaa. Vaihtoehtoisesti mies varannut raflan tai jopa hotellin.
Kaikki tuo on aivan ihanaa, mutta oikeasti tähdätään vain ja ainoastaan seksiin. Stressaannun jo valmiiksi kun näen miehen aloittavan nämä "valmistelut". En ole seksiä vastaan, mutta voin olla aivan hyvin tässä iässä jo ilmankin. Arvostan enemmän omaa rauhaa kuin jotain nuorisopupuilua.
Jos edes joskus kävisi niin, että mies tekisi nämä perinteiset ja valitettavan ennalta-arvattavat toimet, eikä sitten ehdottaisikaan missään vaiheessa seksiä, voisi seksiä joskus ollakin. Mutta ei, aina sama kaava eli minua yritetään pehmittää ja sitten tulee seksivaatimus. Pari kolme tällaista viikonloppua peräkkäin ilman seksiä, voisi kääntää ajatukseni pois pakkoseksistä, jolloin tosiaan oma halukin voisi herätä.
Yleensä mies ottaa nokkiinsa jos ei sunnuntaiaamunakaan ole saanut haluamaansa jyystöä, mutta tällä kertaa näköjään vedettiin herne nenään jo lauantaiaamuna. Mikä ihme ettei miehet voi ajatella parisuhdeaikaa ilman seksipäämäärää? Kun kaava toistaa itseään, niin jo nämä viikonloppuvalmistelut saavat minun seksihalut kuolemaan 100% varmasti.
Kommentit (1899)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillain tuntuu täällä olevqn harhakäsitys että naisen seura yksinään on jotain mitä pitää haluta.
Onkoha samoja joiden mielestä miesten pitää heitä viedä treffeille, suunnitella ja maksaa kaikki sekä tehdä se niin että nainen viihtyy ilman että naisen pitää tehdä mitään.
Ja kaikki tuo vain jotta mies saa "nauttia" naisen seurasta.
No ylleensä ihminen on seurassa josta nauttii, jos mies ei edes halua olla naisen reurassa, miksi hän sitten on sen naisen kanssa? Pelkästä seksistä? No jo on naurettavaa. Silloinhan on miehelle ihan oikein, ettei nainenkaan panosta suhteeseen eli ei vaivauduseksiin miehen kanssa. Miksi naisen pitäisi mennä sänkyyn miehen kanssa joka ei välitä naisesta+ mitä nainen saa tuollaisesta miehestä?
Täällä nyt uhohtuu, että ap:llä ja miehellään kyse on parisuhteesta, ei panosuhteesta, jossa ei
Taas tämä tapa keskustella missä arvotetaan mistä toinen saa tykätä ja mistä ei! Mistä tämä johtuu että keskustelet näin? Onko kyseessä itsetunto-ongelma jota pönkität tällä itsesi korottamisella muiden yläpuolelle vai mistä tässä on kyse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillain tuntuu täällä olevqn harhakäsitys että naisen seura yksinään on jotain mitä pitää haluta.
Onkoha samoja joiden mielestä miesten pitää heitä viedä treffeille, suunnitella ja maksaa kaikki sekä tehdä se niin että nainen viihtyy ilman että naisen pitää tehdä mitään.
Tätä minäkin olen aina ihmetellyt. Nautin harvan naisen seurasta älykkisesti. Seksistä tykkään naisten kanssa silti. On minulla ystävä kenen kanssa pelataan tennistä, mutta ei keskustella mitään syvällistä. Onko tässäkin naisten pyrkimys saada sillä seksillä jotain arvostusta omasta persoonastaan tai älykkyydestä, siltä se vaikuttaa.
Ei ole naisella tuollaisia "pyrkimyksiä", mutta sun pitää tajuta, että harva nainen haluaa sänkyynsä miehen, jos ei noin muutenkaan viihdy tämän naisen seurassa.
Onko käynyt mielessä, että naisesta voi tuntua aika epämiellyttävältä ottaa sänkyynsä mies, joka ei selvästi edes ole mitenkään kiinnostunut edes hänestä. Tuntuisi todella oudolta valita sänkyyn tuollainen mies, kun kuitenkin tarjolla on niitäkin, joiden kanssa on muutenkin mukava olla ja juttu luistaa.
Jos mietit tuota asiaa yhtään sen naisen kannalta, niin ymmärrät, että vaikka sulle on saman tekevää, että et viehäty naisen seurasta joka käyt bylsimässä niin miksi se nainen menisi sänkyyn sinun kanssasi?
No ei mistään syystä. Nainen menee sänkyyn se toisen miehen kanssa, jonaka kanssa hänellä on muutakin yhteistä ja kumppanuutta ja jopa rakkautta.
Täyttyy olla aika epätoivoinen nainen, että menee sänkyyn miehen kanssa, josta tietää, että seura ei muuten kiinnosta.
Tässä kun ei oikeastaan ole kyse siitä miehestä, joka voi mennä sänkyyn lähes kenen kanssa vaan, vaan siitä, miksi se nainen menisi sänkyyn miehen kanssa.
Nainen kun usein vaatii vähän muutakin siihen kenen kanssa menee sänkyyn. Harvoin riittää se, että toinen nyt sattuu olemaan mies vaikka muuten onkin ihan yhdentekevä.
Joten siinäpä nyt ihmettelet, miksi naisesta "pitäisi" olla kiinnostunut muutenkin, kuin panomielessä, että se naisen sänkyynsä saa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä joka täällä ylpeästi keroo, että tarvitse naiselta vain seksiä ja asuu erillään naisensa kanssa ja käy vaan panemassa, niin tosissaanko väität, että vain se naisen vagina merkitsee sulle jotakin.
Naisella itsellään ei ole mitään väliä? Eli naapurin mummokin kävisi, jos värkki on kunnossa. Kunhan vaan saat sitä seksiä? Muusta viis?
Aika köyhää seksielämää.
Voin taata, että joillakin se on parempaa.
He saavat kiksinsä tuosta. Me kaikki voimme ymmärtää, että monilla ihmisillä on parempi seksielämä ja elämä kokonaisuudessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä minäkin olen aina ihmetellyt. Nautin harvan naisen seurasta älykkisesti. Seksistä tykkään naisten kanssa silti. On minulla ystävä kenen kanssa pelataan tennistä, mutta ei keskustella mitään syvällistä. Onko tässäkin naisten pyrkimys saada sillä seksillä jotain arvostusta omasta persoonastaan tai älykkyydestä, siltä se vaikuttaa.
Ei ole naisella tuollaisia "pyrkimyksiä", mutta sun pitää tajuta, että harva nain
Sanos toi tuhansille friendzonatuille jotka haluaa naiselta kaikkea vaikka ilman seksiä mutta nainen aina lähtee sen hotin panijan matkaan ja soittaa aamulla tälle friendzonatulle että voisko tulla hakemaan kun jalat ei kanna.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja hei
Kokeile suihinottoa/käsihoitoa miehellesi, jos yhdyntä ei sinua kiinnosta.
Suihinottoa (syvä kurkku) ja anaaliseksiä voi harjoitella eri kokoisilla porkkanoilla, kuten yläasteelle siirtyneille peruskoululaisille jaettavissa woke-oppaissa kehotetaan tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole naisella tuollaisia "pyrkimyksiä", mutta sun pitää tajuta, että harva nain
Se on sen naisen asia mitä haluaa.
Mitä mieltä olet siitä että haluan kauniin naisen, mutta meikkikerroksen alla ei ole sitä mitä minä haluan? Sinun logiikallasi naisten tulisi olla käyttämättä meikkiä.
Oleppas nyt aikuinen suoraselkäinen nainen ja heitä kaksoistandardit romukoppaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan nyt poikalapset.
Jos aidosti et nauti naisten seurasta, huumorista, juttelusta, mielipiteiden vaihdosta, jne. et osaa nauttia naisen vartalostakaan, koska et osaa sitä kuunnella.
Tämä tekee sinusta huonon rakastajan, jonka kanssa nainen harrastaa seksiä aivan muista syistä kuin oikea himo ja nautinto.
terveisin mies, 66 v
Voihan pojan napero. Kun joskus pääset aikuseksi niin tajuat kyllä että naisista voi nauttia ilman hömppää.
terveisin mies, 74v
Niin SINÄ voit nauttia naisista, mutta se nainen ei nauti sinusta. Siinä on se ero jota ei pappa 74 ole vieläkään näköjään oppinut. Eikä tässä elä
"Toisen kustannuksella? Missä noin sanottiin.? Jos sinä miesvihoissasi hallusinoit tekstiä"....
No tuossahan pappa selvästi sanoo, että hän nauttii naisista, mutta ei välitä hömpästä(mistä taas se nainen nauttisi) niin eikö se ole sitä, etä pappa nauttii toisesta ihmisestä suomatta tälle yhtään mitään vastavuoroisesti? Tuo on oman nautinnon maksimointia toisen kropan kustannuksella. Onko ihan uutta? Jos sinä käytytä tietoisesti toisen vartaloa omaksi nautinnoksi ja ihan tietoisesto jätät tekemättä sen, mistä se toinen saisi sen nautinnon, silloin käytät tuota toista hyväksesi.
No kyllä mä ymmärrän, ettet sinä voi tuollaista ymmästää. Kunhan vain maksimoit oman nautintosi, viis siitä toisesta. Ja tuo pätee molemmin puolin joten se siitä miesvihasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen saa olla haluamatta minua sänkyynsä, se on naisen valinta. Minä taas valitsen mitä minä haluan naisen kanssa tehdä. Mikä tässä on epäselvää? Ei se nainenkaan kerro että on paska lahna sängyssä. Ei se nainen kerro että hänellä on pushupit, silinonia, botoxia, tai edes miltä hän luonnollisesti näyttää. Miksei naisen velvollisuus ole ajatella miltä miehestä tuntuu kun hän ei olekkaan sitä mitä antaa olettaa? Et taida ollenkaan ymmärtää että juna kulkee ihan tasan tarkkaan molempiin suuntiin ja sinun tulee kestää se kuin mies.
Täällä on nyt semmoset miehet kommentoimassa, joiden mielestä naisten jostain syystä pitäisi harrastaa heidän kanssan seksiä, vaikka he itse eivät tarvitse muuta kuin pillua. Ei naista.
Ja jankuttavat, että kyllä heillä on oikeus haluta vain seksiä .
No totta kai on, mutta mikä saa heidät luulemaan, että joku nainen haluaisi tuosta syytä juuri hiedän kanssan seksiä?
Nämä on katkeria, kun naisen kanssa pitäisi sitten olla muutenkin, kun naiset sitä vaati.
No ei vaadi, mutta naiset totta kai valitsee miehen, joka on heidän kanssa muutenkin ja viihtyvät heidän surassaan (nainenkin haluaa viihtyä sen miehen kanssa, jonka valitsee)
Siis sinä joka jankutat, että naiset ei ymmärrä, että miehellä on oikeus haluta pelkkä seksiä niin totta kai on, mutta kenenkään naisen velvollisuus ei ole tuota "oikeutta" täyttää.. Ei ole naisten asia tyydyttää mihen seksi"oikeuksia".
Kysykää joltain mieheltä, jos sitä kiinnostais. Harva nainen tuollaista haluaa, eikä miehellä ole mitään "oikeutta" vaatia keneltäkään naiselta tuollaista. Seksi on kahden kauppa ei oikeuksia tai vaatimista.
Jos nainen tuollaiseen suhteeseen suostuu on se ok, mutta jos ei niin sekin on ok. Ei sitä mies naisen puolesta voi valita tai vaatia "oikeuksiaan"
Joten voit ihan rauhassa harrastaa vain seksiä naisen kanssa, jos joku siihen suostuu. Se on sun ja sen naisen välinen asia. Ei kiinnosta meitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole naisella tuollaisia "pyrki
Sanos toi tuhansille friendzonatuille jotka haluaa naiselta kaikkea vaikka ilman seksiä mutta nainen aina lähtee sen hotin panijan matkaan ja soittaa aamulla tälle friendzonatulle että voisko tulla hakemaan kun jalat ei kanna.
Mietipä tuohon sukupuolet toisin päin. Nainen, joka on aina mamma ja tukipesä (yleensä jollekin eksälle) ja joka päästää tyypin luokseen itkemään pieleen menneistä treffeistään tai soittaa kännissä yöllä. Millainen nainen se mielikuvissasi on? No, sinä olet se sama tyyppi.
Senkin uhalla, että pelkäät jääväsi yksin, laita itsellesi rajat ja omanarvontunto. Sitten epämääräiset muijat eivät kiinnostu sinusta enää, koska eivät voi pomottaa sinua ja asiallisemmat naiset kiinnostuvat, kun on normaalia miehistä selkärankaa. Sellaista mielistelevää olmia harva haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on nyt semmoset miehet kommentoimassa, joiden mielestä naisten jostain syystä pitäisi harrastaa heidän kanssan seksiä, vaikka he itse eivät tarvitse muuta kuin pillua. Ei naista.
No totta kai on, mutta mikä saa heidät luulemaan, että joku nainen haluaisi tuosta syytä juuri hiedän kanssan seksiä?
Nämä on katkeria, kun naisen kanssa pitäisi sitten olla muutenkin, kun naiset sitä vaati.
No ei vaadi, mutta naiset totta kai valitsee miehen, joka on heidän kanssa muutenkin ja viihtyvät heidän surassaan (nainenkin haluaa viihtyä sen miehen kanssa, jonka valitsee)
Siis sinä joka jankutat, että naiset ei ymmärrä, että miehellä on oikeus haluta pelkkä seksiä niin totta kai on, mutta kenenkään naisen velvollisuus ei ole tuota "oikeutta" täyttää.. Ei ole naisten asia tyydyttää mihen seksi"oikeuksia".
Kysyk
Ja naisillako on sitten oikeus vaatia mieheltä parisuhdehömppää ilman että mies saa edes haluta seksiä?
Se on sitten miesten oikeus olla välittämättä tuollaisesta apn kaltaisesta ja hakea seksinsä muualta. Näin apn mieskin tekisi jos ap kertoisi miten asiat on mutta ei halua kertoa totuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
<
Sellaista mielistelevää olmia harva haluaa.
Ymmärsit selvästi väärin. Mun luota nuo tyypit aamusin kaverinsa hakevat kun nainen on pitänyt hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole naisella tuollaisia "pyrki
Ja miksi tämä on ongelma? Ongelma onennemminkin se, että nainen voi olla tekemisissä miehen kanssa vain, jos antaa tämän käyttää itseään seksuaalisesti hyväksi. Tuollaisen puhelun voisi soittaa ihan hyvin tyttökaverillekin, eikä tyttökaveri olisi siitä moksiskaan. Mutta mies ei voi kohdella naista inhimillisen ystävällisesti, ellei saa siittää tätä? Tajuatteko, että te olette se ongelma
Sama juttu toistuu vuodesta toiseen miesten suusta. Minulla on jo tarpeeksi kavereita. Eli jos edes tutustutte uuteen naiseen, teette jo alusta asti selväksi, että odotatte naiselta pillua. Ette anna naisen edes tutustua teihin rauhassa, kun pitää tietää jo että tuleeko sitä pillua vai ei. Te olette se ongelma. Ette ol ihmisiä, ettekä kohtele naisia ihmisinä, vaan pilluina. Sitten ihmettelette kun yksikään nainen ei siedä teitä, ja saatte tyytyä netistä tilattuun kumipilluun. Miksikö? Koska itse haluatte vaan sen pillun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis sinä joka jankutat, että naiset ei ymmärrä, että miehellä on oikeus haluta pelkkä seksiä niin totta kai on, mutta kenenkään naisen velvollisuus ei ole tuota "oikeutta" täyttää.. Ei ole naisten asia tyydy
Jos et halua parisuhdehömppää niin poistu välittömästi parisuhdejonosta ja ilmoittaudu "vain seksiä" ryhmään. Ja pane niitä henkilöitä, jotka siinä ryhmässä ovat. Eli toiset miehet. Jätä naiset rauhaan
Vierailija kirjoitti:
Kysyk
Näköjään sinulta loppui järjelliset argumentit ja alkoi ihmisten haukkuminen. Tapasi keskustella on lapsellinen.
Nainen joka valitsee minut sänkyynsä valitsee minut sänkyynsä, pidin minä naista älyllisesti viihdyttävänä tai en. Sinä kovasti haluaisit määritellä millä perusteilla naiset valitsevat seksikumppaneitaan, mutta siihenkään sinulla ei ole valtaa. Haluaisit määritellä miesten halut, mutta et voi niin se ilmiselvästi kiukuttaa.
Älkää ihmeessä halutkokaan, jää enemmän meille, jotka oikeasti haluamme! Ei ole olemassakaan mitään ihanampaa kuin viritellä itseään tunnelmaan fiksun, viehättävän naisen kanssa, jonka kanssa ilta sinällään on jo nautinto, oli siinä seksiä tai ei.
Mutta miksi nainen olisi vihamielisen miehen seurassa kun voi pitää seuraa meidän naisen seurasta todella nauttivien kanssa. No ei mistään syystä!
Mies 66
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
<
En ole ongelma. Nainen valitsee ihan itse harrastaako seksiä kanssani. Pidän naisia ihan itsenäisinä ihmisinä jotka kykenevät itsenäiseen päätöksentekoon. Tämä sisältää myös vastuun ottamisen omista päätöksistä. Ongelma on siinä että omista paskoista päätöksistä syytetään muita.
Eri
Ei hätää AP. Jatkamalla tuolla asenteelle et voi jonkin ajan päästä yllättyä kun sinut jätetään toisen naisen takia. tai siis itsesi takia..
Miten se seksi ei ole hemmottelua? ilmeisesti et pidä seksistä tai sitten miehesi ei osaa sinua tyydyttää.
päästä kumppanisi tuosta suhteesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis sinä joka jankutat, että naiset ei ymmärrä, että miehellä on oikeus haluta pelkkä seksiä niin totta kai on, mutta kenenkään naisen velvollisuus ei ole tuo
Jos et halua parisuhdehömppää niin poistu välittömästi parisuhdejonosta ja ilmoittaudu "vain seksiä" ryhmään. Ja pane niitä henkilöitä, jotka siinä ryhmässä ovat. Eli toiset miehet. Jätä naiset rauhaan
Mä olen kirjaimellisesti WA ryhmässä nimeltä "vain seksiä" 😅
Saa viestillä seksikaverin muutamassa minuutissa. Miehen tai naisen, välillä molemmat yhtäaikaa.
N38
On mullaki lapset ja olen tekemisissä sukulaisten kanssa. Naista en kumminkaan ota suhteeseen enkä viihdy missään hokijätkä porukoissa.