Miksi pilata aina yhteinen aika??
Miksi miesten pitää ajatella aina pelkästään kikkelillä?
Appivanhemmilla on mökki tahkolla ja ottavat näin talvisin vähintään kerran kuukaudessa meidän teini-ikäiset lapset viikonlopuksi. Tämä on todella mukavaa ja arvostan kovasti.
Tähän liittyy kuitenkin aina sama ongelma, miehen mielessä ei liiku mikään muu kuin oma kikkeli ja seksi. Lisäksi mennään aina saman kaavan mukaan; mies tekee jotain herkkua, ostaa punkkua tai kuoharia ja latsotaan leffaa. Vaihtoehtoisesti mies varannut raflan tai jopa hotellin.
Kaikki tuo on aivan ihanaa, mutta oikeasti tähdätään vain ja ainoastaan seksiin. Stressaannun jo valmiiksi kun näen miehen aloittavan nämä "valmistelut". En ole seksiä vastaan, mutta voin olla aivan hyvin tässä iässä jo ilmankin. Arvostan enemmän omaa rauhaa kuin jotain nuorisopupuilua.
Jos edes joskus kävisi niin, että mies tekisi nämä perinteiset ja valitettavan ennalta-arvattavat toimet, eikä sitten ehdottaisikaan missään vaiheessa seksiä, voisi seksiä joskus ollakin. Mutta ei, aina sama kaava eli minua yritetään pehmittää ja sitten tulee seksivaatimus. Pari kolme tällaista viikonloppua peräkkäin ilman seksiä, voisi kääntää ajatukseni pois pakkoseksistä, jolloin tosiaan oma halukin voisi herätä.
Yleensä mies ottaa nokkiinsa jos ei sunnuntaiaamunakaan ole saanut haluamaansa jyystöä, mutta tällä kertaa näköjään vedettiin herne nenään jo lauantaiaamuna. Mikä ihme ettei miehet voi ajatella parisuhdeaikaa ilman seksipäämäärää? Kun kaava toistaa itseään, niin jo nämä viikonloppuvalmistelut saavat minun seksihalut kuolemaan 100% varmasti.
Kommentit (1899)
Halujen eritahtisuus on varmasti yksi parisuhteissa eniten konflikteja aiheuttavista asioista. On harmillista, että ilmiö on niin vahvasti sukupuolittunut, eli miehet haluavat seksiä naisia enemmän. Omalla kohdallani se, että puolisoni on minua reilusti vanhempi, on osoittautunut hyväksi. Huomaan omien halujeni iän myötä vähentyneen niin, että seksiä tekee mieli suunnilleen kerran viikossa tai kahdessa. Miehelle tämä sopii, hänkään ei selvästi enää ajattele seksiä yhtä paljon kuin nuorempana. Seksielämämme on stressitöntä ja tyydyttävää, vaikka määrällisesti seksiä on ehkä vähemmän kuin keskivertosuhteessa.
Teeppä ap niin että ens kerralla kun on tällainen lapsivapaa viikonloppu niin sanot miehelle jo pe että luvassa iloinen yllätys kun hän tulee kotiin töistä tai mistä lie.
Kun miehesi tulee kotiin siellä odottaa lisäksesi nuori ja nätti nainen. Sanot että pidetään sellainen viikonloppu että molemmat saa mitä haluaa. Jätät miehen tämän maksullisen kanssa kotiin.
Varaat itsellesi vaikka hotellihuoneen jostain mistä haluat siksi aikaa ja kudot sukkia tai mitä tylsää keksitkään.
Kun tulet sunnuntaina takaisin kotiin niin mies on varmasti hyvällä tuulella kuten sinäkin kun sait uudet villasukat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt en ymmärrä; jos kerran saa olla ilman lapsia viikonlopun kerran kuukaudessa niin miksi ihmeessä siinä viikonlopun aikana ei voisi kaiken muun kivan yhdessäolon lisäksi olla MYÖS sitä seksiä. Näin 5, jo aikuisen lapsen äitinä muistan kyllä, kuinka haastavaa voi olla ajan ja jaksamisen löytäminen seksiin arjen keskellä.
Veikkaan, että kun paineet sen osalta purettaisiin jo perjantaina "pois alta" niin koko viikonloppu voisi olla molemmille parempi.
Kyllä sitä seksiä olisikin, jos tietäisi, ettei siitä aleta murjottamaan, jos sitä ei olisi. Se vie halut kun tietää, että sitä on oltava, jos haluaa pitää rauhan maassa.
Onko sinulle tullut mieleen miettiä, miltä miehestäsi tuntuu, kun et halua hänen kanssaan seksiä? Se nimittäin tuntuu pahalta. Silloin tuntee olevansa toisen silmissä ruma ja vastenmielinen, epähaluttava, kun toinen ei halua seksiä. Etenkin, kun tämä näköjään toistuu sinulla jatkuvasti, niin se kyllä kolahtaa itsetuntoon kovasti. Kyllä minäkin mököttäisin, jos puolisoa ei seksi kanssani kiinnostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Jos oikein tulkitsin varsinainen ongelma on siis, ettei mies huomioi ja vaivaudu järjestämään mitään ellei ole tiedossa seksiä.
Väärin tulkitsit, nainen ei suostu huomioimaan miestä mitenkään vaikka vaatii mieheltä hemmottelua ja huomiota. Nainen haluaa tuota huomiota ja hemmottelua vaikka ei halua seksiä
Vierailija kirjoitti:
On tämä palsta! Toivoin tukea ja ymmärrystä, mutta saan pääosin vain haukkuja. Pitäkää tunkkinne!!!
Ap
Ai sinä halusit jotain ja nyt suutut ja mökötät kun et saanutkaan. Miksi tuo kuulostaa tutulta?
"Minä olen usein antanut kättä tai suuta. Ja ihan rakkaudesta. Ei kaikki pidä seksiä hyödykkeenä, karmea näkemys."
Kiva jos se teillä riittää miehelle. Tuo nyt ei olekaan iso vaatimus ja nopea suoritus vaikka samalla kun katsoo uutiset. Monelle miehelle tuo ei vaan riitä. Pitää saada pussailla, kokeilla rintoja ja kosteutta yms. Miehen pitää tuntea, että myös nainen haluaa. Ja kyllä, täysin ymmärrettävä toive, kun kyseessä on nainen josta välittää. Mutta tämän vaatimuksen täyttäminen, kun itseä ei haluta, onkin jo haastavampaa.
Lukekaa nyt se aloitus ennenkuin kuin kommentoitte, älkää mustamaalatko ja teilatko minua omien väärien käsitysten takia.
Ap
AP sanoit, että teillä on 2-4 kk seksiä. Mun edellisessä suhteessa oli samanlaisia ja koin, että se oli pahempaa kuin selibaatti. Seksiä oli, joten oma seksuaalisuus ei täysin kuoleutunut. Mutta sitä oli niin vähän, että tuli jatkuvasti torjutuksi ja oli jatkuvasti puutteessa. Päädyin sitten kuolettamaan haluni eikä ne sitten nousseen edes sitä 2-4 kertaa kuussa, vaikka toinen sit teki aloitteen. Vuoden täyden seksittömyyden jälkeen päätettiin erota.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä puhutaan ja olen sanonut että koen ahdistavaksi nämä viikonloput. Siitä huolimatta mies jatkaa. Olisin rehellisesti sanottuna tyytyväisempi jos mies lähtisi teinien kanssa sinne Tahkolle kuin että stressaisin pakkoseksiä. Viikonloppu voisi olla todella ihana jos minulla ei olisi tunnetta että kaikki valmistelut tähtäävät vain seksiin, eikä minulla itselläni ole mitään väliä.
Ap
Eroa. Sun on paras olla sinkkuna.
Ai kamala, miten ylianalysoivia jotkut naiset ovat. Ihan kuin ne pari raskasta tyyppiä Ensitreffit alttarille-sarjassa.
Olen 53 vuotias nainen, enkä voisi kuvitella suhdetta ilman seksiä edelleenkään. Kaverisuhteet on erikseen.
Harmittaa kyllä miehesi puolesta, moni mies ei näe tuollaista vaivaa.
Ymmärrän myös Sinua, jos ei tee mieli niin ei tee. Pitäisikö Teidän avata suhde?
Vierailija kirjoitti:
Lukekaa nyt se aloitus ennenkuin kuin kommentoitte, älkää mustamaalatko ja teilatko minua omien väärien käsitysten takia.
Ap
Luin monesti ja selvästi ongelma on sinussa. Miehesi varmaan miettii 24/7 että miten saisi juuri sinut haluamaan seksiä hänen kanssaan. Oletko koskaan ajatellut asiaa hänen kannaltaan?
Vierailija kirjoitti:
Teeppä ap niin että ens kerralla kun on tällainen lapsivapaa viikonloppu niin sanot miehelle jo pe että luvassa iloinen yllätys kun hän tulee kotiin töistä tai mistä lie.
Kun miehesi tulee kotiin siellä odottaa lisäksesi nuori ja nätti nainen. Sanot että pidetään sellainen viikonloppu että molemmat saa mitä haluaa. Jätät miehen tämän maksullisen kanssa kotiin.
Varaat itsellesi vaikka hotellihuoneen jostain mistä haluat siksi aikaa ja kudot sukkia tai mitä tylsää keksitkään.
Kun tulet sunnuntaina takaisin kotiin niin mies on varmasti hyvällä tuulella kuten sinäkin kun sait uudet villasukat.
Ihmeellisen halventava asenne ap ta kohtaan, ihan kuin hän olisi halunnut viikonloppuna jotain villasukkaa kutoa. Ennemminkin yhteistä rentoa ajanviettoa ilman odotuksia ja paineita, toisen huomioimista ilman mitään takaa-ajatuksia tai pettymyksistä mököttistä tai edes sen riskin tiedostamista. Hah jos sinun mielestäsi seksittömän vklp ainut toinen vaihtoehto on villasukan kutominen omissa oloissa, niin aika mielikuvitukseton olet.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sä kerroit seksin määrän ja se on oikeasti monen mielestä tosi vähän.
Siis jos oikein ymmärsin, mies panostaa kovasti ennakkovalmisteluihin, jotka johtavat seksiin.
Ja sinua ärsyttää se, että hän panostaa kovasti ennakkovalmisteluihin, jotka johtavat seksiin.
Koska haluat, että seksi olisi spontaania.
Mutta jos teillä on mahdollisuus kunnolla vain, kun lapset on poissa, niin miten miehen pitäisi toimia? Ehkä joskus voisit kertoa hänelle. Ihan kuin et pitäisi seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Luin monesti ja selvästi ongelma on sinussa. Miehesi varmaan miettii 24/7 että miten saisi juuri sinut haluamaan seksiä hänen kanssaan. Oletko koskaan ajatellut asiaa hänen kannaltaan?
Eli minun pitäisi antaa seksiä joka ikinen kerta kun mies vain viittaakaan siihen ja jos en anna, niin syy on minussa? Voin sanoa arjen olevan niin hektistä, että minulla ei riitä voimat jokailtaiseen naimiseen. Kyllä minä annan kun en ole kuoleman väsynyt tai menkat tai muuten hankala tilanne.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sä kerroit seksin määrän ja se on oikeasti monen mielestä tosi vähän.
Tuo määrä on ikävä kyllä todellisuutta suurimmassa osassa suhteita.
En tiedä mikä siinä on että tuhansia vuosia naiset mieluummin on pihdannut kuin nauttinut. Jos naiset haluaisi seksiä ei maksullisia naisia olisi.
Niin miksi pilaat sen yhteisen ajan käyttäytymällä kuin huomion himoinen pikkuvauva kun kieltäydyt seksistä?
Ei hätää. Mies tajuaa pian, että saa seksiä muualta. Toivottavasti hän löytää naisen, joka arvostaa miehen näkemää vaivaa ja nauttii hemmottelusta. Ja seksistä.
Sinä vapaudut pakkoseksistä ja kaikilla on hyvä olla!
- n63v
On tämä palsta! Toivoin tukea ja ymmärrystä, mutta saan pääosin vain haukkuja. Pitäkää tunkkinne!!!
Ap