Miksi pilata aina yhteinen aika??
Miksi miesten pitää ajatella aina pelkästään kikkelillä?
Appivanhemmilla on mökki tahkolla ja ottavat näin talvisin vähintään kerran kuukaudessa meidän teini-ikäiset lapset viikonlopuksi. Tämä on todella mukavaa ja arvostan kovasti.
Tähän liittyy kuitenkin aina sama ongelma, miehen mielessä ei liiku mikään muu kuin oma kikkeli ja seksi. Lisäksi mennään aina saman kaavan mukaan; mies tekee jotain herkkua, ostaa punkkua tai kuoharia ja latsotaan leffaa. Vaihtoehtoisesti mies varannut raflan tai jopa hotellin.
Kaikki tuo on aivan ihanaa, mutta oikeasti tähdätään vain ja ainoastaan seksiin. Stressaannun jo valmiiksi kun näen miehen aloittavan nämä "valmistelut". En ole seksiä vastaan, mutta voin olla aivan hyvin tässä iässä jo ilmankin. Arvostan enemmän omaa rauhaa kuin jotain nuorisopupuilua.
Jos edes joskus kävisi niin, että mies tekisi nämä perinteiset ja valitettavan ennalta-arvattavat toimet, eikä sitten ehdottaisikaan missään vaiheessa seksiä, voisi seksiä joskus ollakin. Mutta ei, aina sama kaava eli minua yritetään pehmittää ja sitten tulee seksivaatimus. Pari kolme tällaista viikonloppua peräkkäin ilman seksiä, voisi kääntää ajatukseni pois pakkoseksistä, jolloin tosiaan oma halukin voisi herätä.
Yleensä mies ottaa nokkiinsa jos ei sunnuntaiaamunakaan ole saanut haluamaansa jyystöä, mutta tällä kertaa näköjään vedettiin herne nenään jo lauantaiaamuna. Mikä ihme ettei miehet voi ajatella parisuhdeaikaa ilman seksipäämäärää? Kun kaava toistaa itseään, niin jo nämä viikonloppuvalmistelut saavat minun seksihalut kuolemaan 100% varmasti.
Kommentit (1899)
Vierailija kirjoitti:
Ota siltä perjantaina suihin niin jättää sut rauhaan. Problem solved.
Minä en jättäisi. Jos oltaisiin viikonloppu kahdestaan niin haluaisin sitä seksiä VÄHINTÄÄN päivittäin koska lapset kotona sitä ei ole edes viikoittain. näin pysyisin myös erittäin hyvällä tuulella ja yhdessä puolison kanssa muukin tekeminen olisi oikein mukavaa ja mielekästä. Ja jos sitä seksiä ei ole edes kahdestaan ollessa niin kyllä siitä tulee äkkiä mieleen sellainen johtopäätös että tuskinpa tuo puoliso haluaa sitten muutakaan kanssani tehdä
Toivottavasti mies jättää sinut ja etsii itselleen sopivaa seuraa. Vaikutat semmoselta keski-iän ylittäneeltä ruttuselta harakalta jolla on kaikesta kaktus hanurissa ja aina pahottamassa mielensä kaikesta, siis elämän ankeuttajalta.
Vierailija kirjoitti:
Tämänkin ajan minkä ap täällä valittanut olisi voinut käyttää miehensä kanssa alasti sängyssä pussaillen ja kosketellen. Ehkä se olisi johtanut seksiin, ehkä ei, mutta varmasti molemmilla olisi parempi mieli ja suhde paremmassa kunnossa.
Mistä me tiedetään, että mies haluaa alasti pussailla sängyssä? On ihan yhtä mahdollista, että mies haluaa mekaanisesti panna sen, mitä oma laukeaminen ottaa, ap:n olosta välittämättä ja siksi mies ostaa seksin järjestelyillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota siltä perjantaina suihin niin jättää sut rauhaan. Problem solved.
Minä en jättäisi. Jos oltaisiin viikonloppu kahdestaan niin haluaisin sitä seksiä VÄHINTÄÄN päivittäin koska lapset kotona sitä ei ole edes viikoittain. näin pysyisin myös erittäin hyvällä tuulella ja yhdessä puolison kanssa muukin tekeminen olisi oikein mukavaa ja mielekästä. Ja jos sitä seksiä ei ole edes kahdestaan ollessa niin kyllä siitä tulee äkkiä mieleen sellainen johtopäätös että tuskinpa tuo puoliso haluaa sitten muutakaan kanssani tehdä
Eihän AP selvästi haluakkaan. Ei halua seksiä eikä miehen hemmotteluja.
Ehdotukset suhteen avaamisesta ja miehen vapauttamisesta sinkkumarkkinoille ovat lapsellisen optimistisia, ihan kuin siitä avautuisi miehelle loputon seksitarjonta. Harva sinkku saa kerran viikossa seksiä, ja sinkkuna seksin eteen pitää nähdä enemmän vaivaa kuin parisuhteessa. Jos sinkku pystyy elämään sen tosiasian kanssa, että seksiä ei saa aina, kun tekee mieli, pystyy siihen parisuhteessakin.
Välillä naisia neuvotaan antamaan, vaikka ei tekisi mieli. Olen itse nuorena ja naiivina tehnyt näin ensimmäisessä vakavassa suhteessani. Halusin olla täydellinen tyttöystävä ja pidin kunnia-asiana sitä, ettei minua tarvitse kutsua pihtariksi. Seksiin suostuminen niin, ettei itsellä tee mieli, aiheutti likaisen olon, ja ajan myötä aloin inhota miestä ja haluta seksiä entistä vähemmän. En oikeasti ymmärrä, mitä muuta lopputulosta tämän neuvon antajat odottavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukekaa nyt se aloitus ennenkuin kuin kommentoitte, älkää mustamaalatko ja teilatko minua omien väärien käsitysten takia.
Ap
Sä kerroit seksin määrän ja se on oikeasti monen mielestä tosi vähän.
Tuo määrä on ikävä kyllä todellisuutta suurimmassa osassa suhteita.
En tiedä mikä siinä on että tuhansia vuosia naiset mieluummin on pihdannut kuin nauttinut. Jos naiset haluaisi seksiä ei maksullisia naisia olisi.
Ihmettelen AP: n haluttumuutta, mutta naisena kyllä tiedän, ettei maksulliset naisetkaan halua. Enkä siis arvosta miestä, joka ostaa seksiä.
Ainahan seksi ostetaan, toisilta rahalla ja toisilta romantiikalla.
Koskaan ei ole tullut vastaan tilannetta että nainen olisi vain halunnut seksiä seksin takia.
No, me ei olla tavattu. Tosin rimani seksille on muuta kuin se, että olen miehen pantavana.
Ap, mitä jos heti viikonlopun aluksi hoitaa panohommat pois ja sitten vasta olisi viinit, ruuat yms. Molemmat olisi varmaankin tyytyväisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämänkin ajan minkä ap täällä valittanut olisi voinut käyttää miehensä kanssa alasti sängyssä pussaillen ja kosketellen. Ehkä se olisi johtanut seksiin, ehkä ei, mutta varmasti molemmilla olisi parempi mieli ja suhde paremmassa kunnossa.
Mistä me tiedetään, että mies haluaa alasti pussailla sängyssä? On ihan yhtä mahdollista, että mies haluaa mekaanisesti panna sen, mitä oma laukeaminen ottaa, ap:n olosta välittämättä ja siksi mies ostaa seksin järjestelyillä.
No ihan varmasti haluaa. Ainakin enemmän kuin noita pakkoromantiikan tekemisiä.
Kamala aloitus. Mä ottaisin miehen asap, kun teinit lähteneet. Sen jälkeen yhdessä kokkailua, viiniä, läheisyyttä. Nami.
n59
Vierailija kirjoitti:
Jos oikein tulkitsin varsinainen ongelma on siis, ettei mies huomioi ja vaivaudu järjestämään mitään ellei ole tiedossa seksiä.
Huomioiko ja vaivautuuko vaimo?
Hormonikorvaushoito auttaa myös haluttomuuteen ja piristää mielialaa.
Vierailija kirjoitti:
Ehdotukset suhteen avaamisesta ja miehen vapauttamisesta sinkkumarkkinoille ovat lapsellisen optimistisia, ihan kuin siitä avautuisi miehelle loputon seksitarjonta. Harva sinkku saa kerran viikossa seksiä, ja sinkkuna seksin eteen pitää nähdä enemmän vaivaa kuin parisuhteessa. Jos sinkku pystyy elämään sen tosiasian kanssa, että seksiä ei saa aina, kun tekee mieli, pystyy siihen parisuhteessakin.
Välillä naisia neuvotaan antamaan, vaikka ei tekisi mieli. Olen itse nuorena ja naiivina tehnyt näin ensimmäisessä vakavassa suhteessani. Halusin olla täydellinen tyttöystävä ja pidin kunnia-asiana sitä, ettei minua tarvitse kutsua pihtariksi. Seksiin suostuminen niin, ettei itsellä tee mieli, aiheutti likaisen olon, ja ajan myötä aloin inhota miestä ja haluta seksiä entistä vähemmän. En oikeasti ymmärrä, mitä muuta lopputulosta tämän neuvon antajat odottavat.
Eli et ymmärrä miehiä ollenkaan.
Seksitön suhde on pahempi kuin seksitön sinkkuus.
Kumpi olisi parempi, nähdä nälkää vai nähdä nälkää herkullisen ruuan äärellä mihin et saa koskea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa lukea miten moni kommentti kehottaa apta harrastamaan seksiä oman tahtonsa vastaisesti ihan vaan miehen mieliksi. Vielä vuonna 2025 jauhetaan tälläistä???
Monelta taisi mennä ap:n pointti ohi siinä, että mies kiukuttelee kun seksiä ei ole. Se nyt ei ainakaan innosta seksiin. Joo ihana romanttinen viikonloppu, mutta jos ap tietää että mies muuttuu ikäväksi sen jälkeen jos seksiä ei ole, en ihmettele että noita viikonloppuja alkaa kammota. Se tunne kun tietää että nyt kunppani odottaa ja lähes vaatii seksiä tappaa halut satavarmasti.
Täysin samaa mieltä. Täällä selvästikään ei ymmärretä mitä tällainen käytös on.
Vuonna 2025 kenenkään ei ole pakko pysyä parisuhteessa jossa on noin epämukava olo ja valittamisen aihetta löytyy vähän siitä sun tästä. Asioista joko keskustellaan tai sitten erotaan, kaiken maailman hiljaiset kapinat voisi jättää sinne 50-luvulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukekaa nyt se aloitus ennenkuin kuin kommentoitte, älkää mustamaalatko ja teilatko minua omien väärien käsitysten takia.
Ap
Sä kerroit seksin määrän ja se on oikeasti monen mielestä tosi vähän.
Tuo määrä on ikävä kyllä todellisuutta suurimmassa osassa suhteita.
En tiedä mikä siinä on että tuhansia vuosia naiset mieluummin on pihdannut kuin nauttinut. Jos naiset haluaisi seksiä ei maksullisia naisia olisi.
Ihmettelen AP: n haluttumuutta, mutta naisena kyllä tiedän, ettei maksulliset naisetkaan halua. Enkä siis arvosta miestä, joka ostaa seksiä.
No mä kyllä olen ollut tilanteessa, jossa olen halunnut miestä ihan siksi, että hän itsenään on saanut pöksyt kastumaan
"Ainahan seksi ostetaan, toisilta rahalla ja toisilta romantiikalla.
Koskaan ei ole tullut vastaan tilannetta että nainen olisi vain halunnut seksiä seksin takia."
Häh? Uskoisin että lähes kaikki yhdenillan suhteet perustuu vain tarpeeseen saada seksiä. Ja kyllä naisillakin on tunne, että haluaa vain ja ainoastaan seksiä ja tekisi mieli repiä jonkun oman tai vieraan miehen vaatteet pois päältä. Lisäksi seksi ja romantiikka ei välttämättä ole ollenkaan sama asia. En mä usko, että nainen on tässä täysin erilainen olento. Pitkissä suhteissa tietenkin tulee kyllästymistä ja sellaista järjetöntä halua ei enää ole tai sitä on harvoin. Ei sitä kyllä ole miehilläkään. Siksi juuri ne vieraat alkaa meitä houkuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ihan varmasti haluaa. Ainakin enemmän kuin noita pakkoromantiikan tekemisiä.
Olepa nyt realisti. Läheskään jokainen mies ei halua pussailla alasti sängyssä. Silti he saattavat haluta panna. Mutta naisen on vaikea syttyä. Ja jos syttyisi, se johtaisi vaan pettymykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista että mies on joutunut vajoamaan näin alas. Selvästi rakastaa mutta joutuu tekemään temppuja että sais hapannaaman piristymään. Eikä sekään ole oikein tehty. Mitään muuta ei saa kuin uikutusta. Älyäisipä lähteä menemään.
Suututtaa tällainen minun mustamaalaaminen! Varmasti molemmat rakastamme toisiamme, ei muuten lähes 20 vuoden avioliitto olisi onnistunut. Kysymys on juuri siitä mistä muutama vastaaja on saanut ymmärryksen. Miestä ei kiinnosta romantiikka, vaan romantiikka on pakkoliike saadakseen seksiä ja jos sitä ei saa, niin mökötetään.
Ap
Millaista romantiikkaa sä olet järkännyt ja oletko kommunikoinut suoraan, että tarkoitat olla romanttinen? Jossain tuolla luettelit arjen pyörittämisen osuutesi tekemiseksi, mutta ei kai normaali ihminen ajattele sitä romantiikaksi ja samalla odota itse saavansa jtn ekstraa? N30
Vierailija kirjoitti:
Älä Ap välitä näistä lynkkaajista, varmaan ovat sinkkuja yh mammoja, jotka olisivat ikionnellisia jos mies järkkää jotain ja sitten olisi seksiä. Eivät ehkä ole kokeneet sitä millaista on elää suhteessa jossa kaikesta palkinnoksi pitäisi olla seksiä tai kaiken läheisyyden oletetaan johtavan seksiin ja jos näin ei käy niin alkaa mökötys.
Itsellä kokemusta vastaavasta. Mies ei tosin ikinä järkkää itse mitään mutta kun mennään mökille, siellä pitäisi olla seksiä ennenkuin ehditty ruokakasseja purkaa tai alettu mökkiä lämmittää. Lomareissulla hotellihuoneeseen saavuttaessa pitäisi olla heti valmiina, ihan sama vaikka olisi aivan poikki useiden tuntien ellei jopa vuorokauden matkustamisesta, vähät siitä että ilmoittaisi läheisille että perille päästy, maisemien vilkuilusta tai hotellihuoneen tarkastamiselta tai siitä että ehtisi hetken hengähtää ja relata kun on ollut vastuussa koko matkan aikatauluista, rahan vaihdoista ja
Höpsis. Olen tuollaisesta ap:n kaltaisesta miehestä eronnut, onneksi, ja nykyisin on ihana mies joka sekä hemmottelee että on maailman paras ja aktiivisin rakastaja. Jos en joskus halua, niin sekään ei ole ongelma.
Ihmettelen toki, millaista seksi on jos sitä noin vastenmielisenä pitää. Ja miten oman pillinsä mukaan on tottunut tanssimaan jos toisen romanttisuuskin ällöttää.
Vierailija kirjoitti:
"Ainahan seksi ostetaan, toisilta rahalla ja toisilta romantiikalla.
Koskaan ei ole tullut vastaan tilannetta että nainen olisi vain halunnut seksiä seksin takia."
Häh? Uskoisin että lähes kaikki yhdenillan suhteet perustuu vain tarpeeseen saada seksiä. Ja kyllä naisillakin on tunne, että haluaa vain ja ainoastaan seksiä ja tekisi mieli repiä jonkun oman tai vieraan miehen vaatteet pois päältä. Lisäksi seksi ja romantiikka ei välttämättä ole ollenkaan sama asia. En mä usko, että nainen on tässä täysin erilainen olento. Pitkissä suhteissa tietenkin tulee kyllästymistä ja sellaista järjetöntä halua ei enää ole tai sitä on harvoin. Ei sitä kyllä ole miehilläkään. Siksi juuri ne vieraat alkaa meitä houkuttaa.
Niin vieraat alkaa houkuttaa eikä vain seksi seksin takia jolloin omakin mies siihen riittäisi. On saatava se vieraan antama huomio ja tuntea itsensä seksikkääksi muiden silmissä jolloin tuo vieras maksaa seksistä antamalla sitä huomiota eli "romantiikkaa".
Ainahan seksi ostetaan, toisilta rahalla ja toisilta romantiikalla.
Koskaan ei ole tullut vastaan tilannetta että nainen olisi vain halunnut seksiä seksin takia.