Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pilata aina yhteinen aika??

Vierailija
18.01.2025 |

Miksi miesten pitää ajatella aina pelkästään kikkelillä?

Appivanhemmilla on mökki tahkolla ja ottavat näin talvisin vähintään kerran kuukaudessa meidän teini-ikäiset lapset viikonlopuksi. Tämä on todella mukavaa ja arvostan kovasti.

Tähän liittyy kuitenkin aina sama ongelma, miehen mielessä ei liiku mikään muu kuin oma kikkeli ja seksi. Lisäksi mennään aina saman kaavan mukaan; mies tekee jotain herkkua, ostaa punkkua tai kuoharia ja latsotaan leffaa. Vaihtoehtoisesti mies varannut raflan tai jopa hotellin.

Kaikki tuo on aivan ihanaa, mutta oikeasti tähdätään vain ja ainoastaan seksiin. Stressaannun jo valmiiksi kun näen miehen aloittavan nämä "valmistelut". En ole seksiä vastaan, mutta voin olla aivan hyvin tässä iässä jo ilmankin. Arvostan enemmän omaa rauhaa kuin jotain nuorisopupuilua.

Jos edes joskus kävisi niin, että mies tekisi nämä perinteiset ja valitettavan ennalta-arvattavat toimet, eikä sitten ehdottaisikaan missään vaiheessa seksiä, voisi seksiä joskus ollakin. Mutta ei, aina sama kaava eli minua yritetään pehmittää ja sitten tulee seksivaatimus. Pari kolme tällaista viikonloppua peräkkäin ilman seksiä, voisi kääntää ajatukseni pois pakkoseksistä, jolloin tosiaan oma halukin voisi herätä.

Yleensä mies ottaa nokkiinsa jos ei sunnuntaiaamunakaan ole saanut haluamaansa jyystöä, mutta tällä kertaa näköjään vedettiin herne nenään jo lauantaiaamuna. Mikä ihme ettei miehet voi ajatella parisuhdeaikaa ilman seksipäämäärää? Kun kaava toistaa itseään, niin jo nämä viikonloppuvalmistelut saavat minun seksihalut kuolemaan 100% varmasti.

Kommentit (1899)

Vierailija
161/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamalaa lukea miten moni kommentti kehottaa apta harrastamaan seksiä oman tahtonsa vastaisesti ihan vaan miehen mieliksi. Vielä vuonna 2025 jauhetaan tälläistä???

Monelta taisi mennä ap:n pointti ohi siinä, että mies kiukuttelee kun seksiä ei ole. Se nyt ei ainakaan innosta seksiin. Joo ihana romanttinen viikonloppu, mutta jos ap tietää että mies muuttuu ikäväksi sen jälkeen jos seksiä ei ole, en ihmettele että noita viikonloppuja alkaa kammota. Se tunne kun tietää että nyt kunppani odottaa ja lähes vaatii seksiä tappaa halut satavarmasti.

Taisi mennä pointti ohi, että jos elää vuosikausia puutteessa niin se voi todellakin harmittaa ja kiukuttaa, etenkin jos normaaleista haluista syyllistetään ja kaikki yritykset hoitaa suhdetta muuten sitten nähdään jonkin vonkauslinssin kautta. 

Maailmassa on paljon miehiä jotka kiukuttelee aina, jos seksiä ei tule. Ihan sama vaikka sitä olisi 2 krt/päivä, mutta mies haluaisi sen kolmannenkin. Toki puutetila tämäkin on miehelle.

Vierailija
162/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuliskoha se ap vastaamaan joihinkin kysymyksiin mitä ketjussa annettu vai pitääkö ensin järjestää romanttinen illallinen jotta ap voi kieltäytyä vastaamasta?

Mihin haluat minun vastaavan? Olen käsitykseni mukaan vastannut kaikkiin oleellisiin kysymyksiin. Täällä vain demonisoidaan minua ja tehdään minusta seksivastainen vaikka kyse ei ole siitä.

Ap

Et ole kertonut millaisen yhteisen ajan itse järjestäisit, mitä olet sellaisen eteen tehnyt tai mitä sellaista, ei seksiin liittyvää, annat miehellesi että edes ansaitsisit hänen antamaansa huomiota ja hemmottelua.

Lähettäiskö vaikka noista.

Olen taatusti oman osuuteni hoitanut, mutta en todellakaan lähde järjestämään mitään sellaista, jonka seurauksena mieh

Eli siis elit omaa elämääsi. Mitään erityistä kivaa et saa nimettyä, mikä olisi tehty vain toisen hyvinvointia varten. 

Mun eksä oli haluton. Eipä kyllä mitään muutakaan muita varten halunnut järjestää. Nykyinen on halukas ja huomioiva. Antelias mies kaikin puolin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamalaa lukea miten moni kommentti kehottaa apta harrastamaan seksiä oman tahtonsa vastaisesti ihan vaan miehen mieliksi. Vielä vuonna 2025 jauhetaan tälläistä???

Monelta taisi mennä ap:n pointti ohi siinä, että mies kiukuttelee kun seksiä ei ole. Se nyt ei ainakaan innosta seksiin. Joo ihana romanttinen viikonloppu, mutta jos ap tietää että mies muuttuu ikäväksi sen jälkeen jos seksiä ei ole, en ihmettele että noita viikonloppuja alkaa kammota. Se tunne kun tietää että nyt kunppani odottaa ja lähes vaatii seksiä tappaa halut satavarmasti.

Täysin samaa mieltä. Täällä selvästikään ei ymmärretä mitä tällainen käytös on.

Vierailija
164/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies oikeasti järjestäisi noi viikonloput ihan hyvää hyvyyttään ja ap:ta hemmotellakseen, hän toteaisi seksittömän viikonlopun jälkeen että olipa ihana viettää yhteistä aikaa rakas. Näin ei kuitenkaan taida olla vaan mies kiukuttelee kun ei saakaan skumppapullolla seksiä. Se että seksiä vaatii, siihen painostaa ja sitten mököttää jos sitä ei ole, on kamalaa ja siitä on joku "suhteesta huolehtiminen" ja romantiikka kaukana.

Vierailija
165/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tässä ongelman ydin ole se että mies järjestää, vaan se että mies alkaa kiukutella ja pilaa koko viikonlopun murjottamisella jos vaimolla ei seksiä halutakaan.

Tällä tavalla naiselta viedään vapaus haluta, kun koko viikonlopun onnistuminen ja kummankin mieliala on ladattu siihen että haluttaako naista seksiä vai ei, syttyykö vai ei. Silloin seksi muuttuu pakoksi ja suoritukseksi. Ja se että mies kiukuttelullaan on valmis pilaamaan koko viikonlopun vie pohjan myös järjestetyltä romantiikalta. Se tuo hommaan juuri sen kitkerän fiiliksen että kaikki on järjestetty pelkästään seksi mielessä, ei siksi että haluttaisi viettää aikaa yhdessä tai olla vaimolle hyvä.

Ja tässä ap:n tapauksessa kyse ei ole yhdestä yksittäisestä tapahtumasta/illasta vaan selkeästi pitkään jatkuneesta toistuvasta kaavasta. 

Vierailija
166/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä AP luulet että tapahtuu kun miehes lopulta ymmärtää ettei tule ikinä saamaan haluamaansa vaikka mitä tekisi?

Voipi olla että hänellä se teidän entinen "yhteinen aika" muuttuukin omaksi ajaksi.

Vierailija
167/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies oikeasti järjestäisi noi viikonloput ihan hyvää hyvyyttään ja ap:ta hemmotellakseen, hän toteaisi seksittömän viikonlopun jälkeen että olipa ihana viettää yhteistä aikaa rakas. Näin ei kuitenkaan taida olla vaan mies kiukuttelee kun ei saakaan skumppapullolla seksiä. Se että seksiä vaatii, siihen painostaa ja sitten mököttää jos sitä ei ole, on kamalaa ja siitä on joku "suhteesta huolehtiminen" ja romantiikka kaukana.

Mä oon joskus mököttänyt kun en ole saanut seksiä ja toki se on ollut lapsellista. Mitä tunsin enkä osannut sanoa ääneen oli:

*En ole haluttu, pidetty enkä arvostettu*

Vierailija
168/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tos vaikea kysymys. Kuvaat sitä pakkoseksinä mikä ei todellakaan ole kivaa ja että mies mököttää ja kiukuttelee jos seksiä ei ole. Tuota kautta ymmärrän erittäin hyvin että susta tuntuu pahalta ja sellanen oikea halu kuolee kyllä ihan täysin.. itse olen tosi seksuaalinen ja haluan pari kertaa viikossa vähintään ja olisin tykännyt jos mun mies olis tollasta meillle halunnut järkätä. Kuitenkin, yksikin tuollainen suuttuminen seksittömyydestä olis varmaan tappanut mun halut TÄTÄ miestä kohtaan täysin, senverran herkkä laji.

Olen jopa sitä mieltä et jos tuota ei saa puhumalla selväksi niin melkein on eron paikka, teillä on niin erilainen suhtautuminen nyt tuohon ja persoonana (suuttuu seksittömyydestä noin) ette ehkä sovi kovin hyvin yhteen.

Vierailija
169/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista että mies on joutunut vajoamaan näin alas. Selvästi rakastaa mutta joutuu tekemään temppuja että sais hapannaaman piristymään. Eikä sekään ole oikein tehty. Mitään muuta ei saa kuin uikutusta. Älyäisipä lähteä menemään. 

Vierailija
170/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en ymmärrä; jos kerran saa olla ilman lapsia viikonlopun kerran kuukaudessa niin miksi ihmeessä siinä viikonlopun aikana ei voisi kaiken muun kivan yhdessäolon lisäksi olla MYÖS sitä seksiä. Näin 5, jo aikuisen lapsen äitinä muistan kyllä, kuinka haastavaa voi olla ajan ja jaksamisen löytäminen seksiin arjen keskellä. 

Veikkaan, että kun paineet sen osalta purettaisiin jo perjantaina "pois alta" niin koko viikonloppu voisi olla molemmille parempi. 

Vierailija
171/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tässä ongelman ydin ole se että mies järjestää, vaan se että mies alkaa kiukutella ja pilaa koko viikonlopun murjottamisella jos vaimolla ei seksiä halutakaan.

Tällä tavalla naiselta viedään vapaus haluta, kun koko viikonlopun onnistuminen ja kummankin mieliala on ladattu siihen että haluttaako naista seksiä vai ei, syttyykö vai ei. Silloin seksi muuttuu pakoksi ja suoritukseksi. Ja se että mies kiukuttelullaan on valmis pilaamaan koko viikonlopun vie pohjan myös järjestetyltä romantiikalta. Se tuo hommaan juuri sen kitkerän fiiliksen että kaikki on järjestetty pelkästään seksi mielessä, ei siksi että haluttaisi viettää aikaa yhdessä tai olla vaimolle hyvä.

Ja tässä ap:n tapauksessa kyse ei ole yhdestä yksittäisestä tapahtumasta/illasta vaan selkeästi pitkään jatkuneesta toistuvasta kaavasta. 

Ei kai tässä ongelman ydin ole se että mies järjestää, vaan se että ap pihtaa ja pilaa koko viikonlopun murjottamisella.

Tällä tavalla mieheltä viedään halu hemmotella, kun koko viikonlopun onnistuminen ja kummankin mieliala on kiinni siitä kuinka hyvin saa tukahdutettua omat halunsa tai ainakin peitettyä ne. Silloin romantiikka muuttuu pakoksi ja suoritukseksi. Ja se että nainen kiukuttelullaan on valmis pilaamaan koko viikonlopun vie pohjan myös järjestetyltä romantiikalta. Se tuo hommaan juuri sen kitkerän fiiliksen että kaikki on järjestetty turhaan, eikä voi olla avoin tuntemuksistaan ja haluistaan.

Vierailija
172/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista että mies on joutunut vajoamaan näin alas. Selvästi rakastaa mutta joutuu tekemään temppuja että sais hapannaaman piristymään. Eikä sekään ole oikein tehty. Mitään muuta ei saa kuin uikutusta. Älyäisipä lähteä menemään. 

Suututtaa tällainen minun mustamaalaaminen! Varmasti molemmat rakastamme toisiamme, ei muuten lähes 20 vuoden avioliitto olisi onnistunut. Kysymys on juuri siitä mistä muutama vastaaja on saanut ymmärryksen. Miestä ei kiinnosta romantiikka, vaan romantiikka on pakkoliike saadakseen seksiä ja jos sitä ei saa, niin mökötetään.

Ap

Vierailija
173/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä Ap välitä näistä lynkkaajista, varmaan ovat sinkkuja yh mammoja, jotka olisivat ikionnellisia jos mies järkkää jotain ja sitten olisi seksiä. Eivät ehkä ole kokeneet sitä millaista on elää suhteessa jossa kaikesta palkinnoksi pitäisi olla seksiä tai kaiken läheisyyden oletetaan johtavan seksiin ja jos näin ei käy niin alkaa mökötys.

Itsellä kokemusta vastaavasta. Mies ei tosin ikinä järkkää itse mitään mutta kun mennään mökille, siellä pitäisi olla seksiä ennenkuin ehditty ruokakasseja purkaa tai alettu mökkiä lämmittää. Lomareissulla hotellihuoneeseen saavuttaessa pitäisi olla heti valmiina, ihan sama vaikka olisi aivan poikki useiden tuntien ellei jopa vuorokauden matkustamisesta, vähät siitä että ilmoittaisi läheisille että perille päästy, maisemien vilkuilusta tai hotellihuoneen tarkastamiselta tai siitä että ehtisi hetken hengähtää ja relata kun on ollut vastuussa koko matkan aikatauluista, rahan vaihdoista ja tarvittavien paperien huolehtimisesta, reittiselvityksestä kuinka hotellille päästään jne. 

Ennen tykkäsin myös kun vapaa aamuina makoilimme alasti lähekkäin sängyssä ja joskus se johti seksiin. No miehen mielestä olisi pitänyt johtaa aina ja kiehnääminen ym helliminen turhaa ellei siitä saa mitään ja kun näin kävi alkoi mökötys. No enää emme makoile aamuisin  lähekkäin vaan omien peittojen alla. Itse nousen joka aamu iloisena ja hyvän tuulisena, mies lähes poikkeuksetta nousee naama kurtussa ja mököttää ensimmäiset tunnit, vastaa siis kun puhun jotain muttei itse aloita mitään juttua. 

Meillä ei ole lapsia emmekä asu yhdessä, lähekkäin kylläkin. Ja joo en tosiaan tiedä miksi olemme yhdessä, miehelle olen sanonut että minä en sitä päätöstä tee, olet vapaa lähtemään jos et tästä suhteesta saa mitä haluat, no ei lähde jostain kumman syystä. 

Vierailija
174/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt en ymmärrä; jos kerran saa olla ilman lapsia viikonlopun kerran kuukaudessa niin miksi ihmeessä siinä viikonlopun aikana ei voisi kaiken muun kivan yhdessäolon lisäksi olla MYÖS sitä seksiä. Näin 5, jo aikuisen lapsen äitinä muistan kyllä, kuinka haastavaa voi olla ajan ja jaksamisen löytäminen seksiin arjen keskellä. 

Veikkaan, että kun paineet sen osalta purettaisiin jo perjantaina "pois alta" niin koko viikonloppu voisi olla molemmille parempi. 

Kyllä sitä seksiä olisikin, jos tietäisi, ettei siitä aleta murjottamaan, jos sitä ei olisi. Se vie halut kun tietää, että sitä on oltava, jos haluaa pitää rauhan maassa. 

Vierailija
175/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mies on sanot kun olette tästä keskustelleet?

Mykkä ei keskustele.

Vierailija
176/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suututtaa tällainen minun mustamaalaaminen! Varmasti molemmat rakastamme toisiamme, ei muuten lähes 20 vuoden avioliitto olisi onnistunut. Kysymys on juuri siitä mistä muutama vastaaja on saanut ymmärryksen. Miestä ei kiinnosta romantiikka, vaan romantiikka on pakkoliike saadakseen seksiä ja jos sitä ei saa, niin mökötetään.

Ap

Mököttäisit itsekin jos kaupassa maksaisit ostokset muttet niitä sitten saisikaan.

Vierailija
177/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No mitä se mies haluaisi, jos ei romantiikkaa? Suoraa seksiä? Ja mitä sinä haluat?

20 vuotta yhdessä ettekö kommunikoi asioista.

Vierailija
178/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän ap:ta. Miksi mies ei voi suoraa sanoa, että haluaa seksiä, miksi pitää olla alkulämmittelyt, joiden tarkoitus ei ole tehdä vaimon oloa mukavaksi ja rakastetuksi vaan saada seksiä.

Olisi paljon mukavampaa, että seksiosuus olisi ensin ja sen jälkeen kaikki hemmottelu olisi siksi, että mies rakastaa minua ja haluaa olla kanssani, ei siksi, että kohta pannaan. Koska voihan olla, että kun tietäisin leffahetken ja hartihieronnan olevan siksi, että mies haluaa minun vain olevan kanssaan, rentoutuvan ja nauttivan lapsettomasta ajasta, niin minäkin haluaisin sitä seksiä uudestaan.

Vinkki, tee heti perjantaina aloite seksiin. Sitten rentoudutte yhdessä. 

Vierailija
179/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota siltä perjantaina suihin niin jättää sut rauhaan. Problem solved.

Vierailija
180/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No mitä se mies haluaisi, jos ei romantiikkaa? Suoraa seksiä? Ja mitä sinä haluat?

20 vuotta yhdessä ettekö kommunikoi asioista.

Ei tuon kanssa voi kommunikoida. Se päättänyt ja se on niin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi