Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pilata aina yhteinen aika??

Vierailija
18.01.2025 |

Miksi miesten pitää ajatella aina pelkästään kikkelillä?

Appivanhemmilla on mökki tahkolla ja ottavat näin talvisin vähintään kerran kuukaudessa meidän teini-ikäiset lapset viikonlopuksi. Tämä on todella mukavaa ja arvostan kovasti.

Tähän liittyy kuitenkin aina sama ongelma, miehen mielessä ei liiku mikään muu kuin oma kikkeli ja seksi. Lisäksi mennään aina saman kaavan mukaan; mies tekee jotain herkkua, ostaa punkkua tai kuoharia ja latsotaan leffaa. Vaihtoehtoisesti mies varannut raflan tai jopa hotellin.

Kaikki tuo on aivan ihanaa, mutta oikeasti tähdätään vain ja ainoastaan seksiin. Stressaannun jo valmiiksi kun näen miehen aloittavan nämä "valmistelut". En ole seksiä vastaan, mutta voin olla aivan hyvin tässä iässä jo ilmankin. Arvostan enemmän omaa rauhaa kuin jotain nuorisopupuilua.

Jos edes joskus kävisi niin, että mies tekisi nämä perinteiset ja valitettavan ennalta-arvattavat toimet, eikä sitten ehdottaisikaan missään vaiheessa seksiä, voisi seksiä joskus ollakin. Mutta ei, aina sama kaava eli minua yritetään pehmittää ja sitten tulee seksivaatimus. Pari kolme tällaista viikonloppua peräkkäin ilman seksiä, voisi kääntää ajatukseni pois pakkoseksistä, jolloin tosiaan oma halukin voisi herätä.

Yleensä mies ottaa nokkiinsa jos ei sunnuntaiaamunakaan ole saanut haluamaansa jyystöä, mutta tällä kertaa näköjään vedettiin herne nenään jo lauantaiaamuna. Mikä ihme ettei miehet voi ajatella parisuhdeaikaa ilman seksipäämäärää? Kun kaava toistaa itseään, niin jo nämä viikonloppuvalmistelut saavat minun seksihalut kuolemaan 100% varmasti.

Kommentit (1899)

Vierailija
201/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tämä palsta! Toivoin tukea ja ymmärrystä, mutta saan pääosin vain haukkuja. Pitäkää tunkkinne!!!

Ap

Aina yhtä huvittavaa kun naine ei kestä sitä että hänen itse aiheuttamat ongelmat nostetaan esille ja alkaa todella lapsellinen kiukuttelu että minä hain vain tykkäyksiä ja huomiota ei minun omista virheistä saa puhua eikä niitä todellakaan saa nostaa esille

Vierailija
202/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinähän sen yhteisen ajan pilaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukekaa nyt se aloitus ennenkuin kuin kommentoitte, älkää mustamaalatko ja teilatko minua omien väärien käsitysten takia.

Ap

Luin monesti ja selvästi ongelma on sinussa. Miehesi varmaan miettii 24/7 että miten saisi juuri sinut haluamaan seksiä hänen kanssaan. Oletko koskaan ajatellut asiaa hänen kannaltaan?

Eli minun pitäisi antaa seksiä joka ikinen kerta kun mies vain viittaakaan siihen ja jos en anna, niin syy on minussa? Voin sanoa arjen olevan niin hektistä, että minulla ei riitä voimat jokailtaiseen naimiseen. Kyllä minä annan kun en ole kuoleman väsynyt tai menkat tai muuten hankala tilanne.

Ap

Voi että osaat olla taukki.

Ei tartte antaa haluamatta vaan avaa suus ja kerro ihan sanoilla miehelles miten sais sut haluamaan. 

Joka ikinen mies maailmassa tekisi juuri tarkalleen ohjeiden mukaisesti jos tietäisi näin saavansa naisen haluamaan seksiä.

Vierailija
204/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis jos oikein ymmärsin, mies panostaa kovasti ennakkovalmisteluihin, jotka johtavat seksiin.

Ja sinua ärsyttää se, että hän panostaa kovasti ennakkovalmisteluihin, jotka johtavat seksiin.

Koska haluat, että seksi olisi spontaania.

Mutta jos teillä on mahdollisuus kunnolla vain, kun lapset on poissa, niin miten miehen pitäisi toimia? Ehkä joskus voisit kertoa hänelle. Ihan kuin et pitäisi seksistä.

Niin siis tappaako AP sun halun tieto siitä, että miehesi haluaa seksiä sun kanssa? Monellahan se nostaa sen omankin halun.

Vai pidätkö siitä, että miehesi haluaa sua, mutta toivoisit hänen tuovan sen esiin eri tavalla?

Vierailija
205/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukekaa nyt se aloitus ennenkuin kuin kommentoitte, älkää mustamaalatko ja teilatko minua omien väärien käsitysten takia.

Ap

Sä kerroit seksin määrän ja se on oikeasti monen mielestä tosi vähän.

Tuo määrä on ikävä kyllä todellisuutta suurimmassa osassa suhteita.

En tiedä mikä siinä on että tuhansia vuosia naiset mieluummin on pihdannut kuin nauttinut. Jos naiset haluaisi seksiä ei maksullisia naisia olisi.

Harvoin suomalainen tallukkamies saa naista varsinaisesti nauttimaan seksistä...

Joojoo uskotaan. "Miehet tyhmiä, rumia ja huonoja seksissä"

Keksippä jotaki järkevää sanottavaa

Vierailija
206/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, että tuossa on nyt jotain muutakin. Ymmärrän hyvin ap:n tunteen, että on paskaa, jos teennäisellä touhuilulla ostetaan seksiä. Onko se fakta? Jos seksiä on pe iltana, ei viikonloppuna sitten tule niitä normaaleiksi muodostuneita systeemejä?

Ap, olitko aseksuaali jo aluksi vai vasta sitten, kun miehesi esineellisti sinut? Olen korkealibidoinen, mutta ollessani tuollaisen miehen kanssa hetken, haluni katosivat todella nopeasti ja seksi alkoi olla vastenmielistä.

Onhan tässäkin ketjussa miehiä, jotka sanovat naisen seuraa siedettävän vain seksin takia. Ei kukaan nainen voi hyvin sellaisessa suhteessa ja oma seksuaalisuuskin häiriintyy ollessaan jatkuvasti yksisuuntaisen seksin kohde.

Ap, miten teidän suhde muuten? Ette ole kovin läheisiä?

Vierailija
207/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis jos oikein ymmärsin, mies panostaa kovasti ennakkovalmisteluihin, jotka johtavat seksiin.

Ja sinua ärsyttää se, että hän panostaa kovasti ennakkovalmisteluihin, jotka johtavat seksiin.

Koska haluat, että seksi olisi spontaania.

Mutta jos teillä on mahdollisuus kunnolla vain, kun lapset on poissa, niin miten miehen pitäisi toimia? Ehkä joskus voisit kertoa hänelle. Ihan kuin et pitäisi seksistä.

Niin siis tappaako AP sun halun tieto siitä, että miehesi haluaa seksiä sun kanssa? Monellahan se nostaa sen omankin halun.

Vai pidätkö siitä, että miehesi haluaa sua, mutta toivoisit hänen tuovan sen esiin eri tavalla?

Kuinkahan moni nainen haluaa miestä joka ei naista halua mutta ällöää miestä joka naisen haluaisi?

Vierailija
208/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En tiedä mikä siinä on että tuhansia vuosia naiset mieluummin on pihdannut kuin nauttinut. Jos naiset haluaisi seksiä ei maksullisia naisia olisi.

Ihmettelen AP: n haluttumuutta, mutta naisena kyllä tiedän, ettei maksulliset naisetkaan halua. Enkä siis arvosta miestä, joka ostaa seksiä.

Vierailija
209/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehessä muita luonnevikaisen (narsistin) piirteitä kuin esineellistävä toiminta, jossa puoliso on väline eikä tasapainoista yhteyttä ja uhriutuminen/mököttäminen, jos omat toiveet eivät toteudu?

Vierailija
210/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäisten seksin keskiarvomäärä on tutkimusten mukaan pari kertaa kuussa ja ap:llä on jopa enemmän seksiä kuin keskiarvo eli ei todellakaan ole selittävä tekijä.

Vierailija
211/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ihmettelen AP: n haluttumuutta, mutta naisena kyllä tiedän, ettei maksulliset naisetkaan halua. Enkä siis arvosta miestä, joka ostaa seksiä.

Kyllä miehet tietää ettei maksulliset seksin halusta sitä tee vaan rahan halusta.

Vierailija
212/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvasin että tästäkin tulee paskamyrsky minua kohtaan. EN ole seksivastainen, olen pakkoseksivastainen. Jos mies tekisi nuo valmistelut minua varten, mutta ei, mies tekee nämä saadakseen seksiä, ei hemmotellakseen minua.

Ap

Etkö siis halua seksiä ollenkaan? Tai milloin sinä sitä haluat? Teinin vanhempana tiedän, että se aika, jolloin seksiin on mahdollisuus, on melko lailla kortilla. 

Ehkä auttaisi, jos miehelle sanoisit vapaana viikonloppuna, että nyt naisaan heti. Loppuajan voitte löhöillä tv:n ääressä tai mitä haluatkaan. Kun nyt kuulosta siltä, ettet sinä halua seksiää ollenkaan. Mies näkee vaivaa, mutta koet silti seksin hänen kanssaan pakottamisena. 

Et kerro minkä ikäisiä olette, mutta arvaan, että keski-iässä jos lapset ovat jo teinejä. Sulla on ap vaihdevuodet vai onko ne jo ohi? Miehen halut eivät ole vielä hiipuneet. Kummankin halut ja haluttomuus ovat luonnollisia. 

Vierailija
213/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei nainen halua suhteessa seksiä niin voi lähtä vetää jotta mies joskus sais naisen joka sitä haluaa.

Mieluummin sitä yksin on kuin haluttoman naisen kanssa.

Harvemmin se haluttomuus on naisen ominaisuus. Jonkun paremman rakastajan kanssa, joka ymmärtää arvostaa naista myös makuhuoneen ulkopuolella, se sama nainen voi olla hyvinkin kiimainen.

Vierailija
214/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehessä muita luonnevikaisen (narsistin) piirteitä kuin esineellistävä toiminta, jossa puoliso on väline eikä tasapainoista yhteyttä ja uhriutuminen/mököttäminen, jos omat toiveet eivät toteudu?

Onko APssa muita luonnevikaisen (narsistin) piirteitä kuin esineellistävä toiminta, jossa puoliso on väline eikä tasapainoista yhteyttä ja uhriutuminen/mököttäminen, jos omat toiveet eivät toteudu?

Vierailija
215/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaahan se todellinen syyllinen löytyä tilanteeseen. Jos et ap tajua, se olet SINÄ😅

Vierailija
216/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäisten seksin keskiarvomäärä on tutkimusten mukaan pari kertaa kuussa ja ap:llä on jopa enemmän seksiä kuin keskiarvo eli ei todellakaan ole selittävä tekijä.

Keskimäärin asia on siis hyvä jos nainen haluaa 0 kertaa viikossa ja mies kahdesti. Keskiarvohan on silloin kerran viikossa.

Paitsi tällöin nainen valittaa kun siinä on kerta liikaa ja mies valittaa kun on kerta liian vähän.

Vierailija
217/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyllä miehet tietää ettei maksulliset seksin halusta sitä tee vaan rahan halusta.

Ja useinpa vielä rahan puutteessa ja köyhyyden takia. No seksiä ostava mies aina on epähaluttava.

Vierailija
218/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai te vastaajat tajuatte, että jotain on vialla, kun puhutaan antamisesta ja saamisesta? Miehille tällä palstalla sanotaan aina, että ei naista kiinnosta antaa vaan nauttiva nainen haluaa seksiä.

Jos mies haluaa vain saada seksiä eikä kohdata seksissä ja rentouttaa ap:tä, eikö tämä ole looginen lopputulos?

Vierailija
219/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämänkin ajan minkä ap täällä valittanut olisi voinut käyttää miehensä kanssa alasti sängyssä pussaillen ja kosketellen. Ehkä se olisi johtanut seksiin, ehkä ei, mutta varmasti molemmilla olisi parempi mieli ja suhde paremmassa kunnossa.

Vierailija
220/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitakaa seksi jo perjantaina suorilta ja muu la-su. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi