Miksi pilata aina yhteinen aika??
Miksi miesten pitää ajatella aina pelkästään kikkelillä?
Appivanhemmilla on mökki tahkolla ja ottavat näin talvisin vähintään kerran kuukaudessa meidän teini-ikäiset lapset viikonlopuksi. Tämä on todella mukavaa ja arvostan kovasti.
Tähän liittyy kuitenkin aina sama ongelma, miehen mielessä ei liiku mikään muu kuin oma kikkeli ja seksi. Lisäksi mennään aina saman kaavan mukaan; mies tekee jotain herkkua, ostaa punkkua tai kuoharia ja latsotaan leffaa. Vaihtoehtoisesti mies varannut raflan tai jopa hotellin.
Kaikki tuo on aivan ihanaa, mutta oikeasti tähdätään vain ja ainoastaan seksiin. Stressaannun jo valmiiksi kun näen miehen aloittavan nämä "valmistelut". En ole seksiä vastaan, mutta voin olla aivan hyvin tässä iässä jo ilmankin. Arvostan enemmän omaa rauhaa kuin jotain nuorisopupuilua.
Jos edes joskus kävisi niin, että mies tekisi nämä perinteiset ja valitettavan ennalta-arvattavat toimet, eikä sitten ehdottaisikaan missään vaiheessa seksiä, voisi seksiä joskus ollakin. Mutta ei, aina sama kaava eli minua yritetään pehmittää ja sitten tulee seksivaatimus. Pari kolme tällaista viikonloppua peräkkäin ilman seksiä, voisi kääntää ajatukseni pois pakkoseksistä, jolloin tosiaan oma halukin voisi herätä.
Yleensä mies ottaa nokkiinsa jos ei sunnuntaiaamunakaan ole saanut haluamaansa jyystöä, mutta tällä kertaa näköjään vedettiin herne nenään jo lauantaiaamuna. Mikä ihme ettei miehet voi ajatella parisuhdeaikaa ilman seksipäämäärää? Kun kaava toistaa itseään, niin jo nämä viikonloppuvalmistelut saavat minun seksihalut kuolemaan 100% varmasti.
Kommentit (1899)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyytyykö mies sitten siihen, että nainen sanoo ok, otetaan vaatteet pois ja sitten jalat auki ja 1-2 min ja homma valmis. Päästään syömään ja otetaan sitä viiniä. Jos ei sillä hetkellä huvita niin ei huvita.
Ja vaimo voi siinä miettiä huomista kauppalistaa, koska sehän ei saa tosta mitään itselleen. En ymmärrä miksei miehet hoitelee itse itseään ennemmin, niinhän aika monet tuntemani naiset tekee. Itseltään saa usein parempaa.
Niin miksi miehet eivät osaa itseään hoitaa itse? Naisena sen osaan ja parhaalta se tuntuukin, yksin. Ei sitä ilman tarvitse olla vaikka yksin sen hoiteleekin. Ei siihen kahta tarvita.
Miksi sinä sitten edes olisit parisuhteessa miehen kanssa?
ei kumppanin kuulu aiheuttaa pahaa oloa millään osa-alueella
Tuollaset av-mammat kumminki eron jälkeen antaa posket punasena kaltaiselleni tyypille jota kiinnostaa vain seksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kouluesimerkki seksittömästä suhteesta. Kuivaa kuin korppu. Haluton nainen pilaa mökkireissutkin. Riitaan hän sen sijaan on valmis.
Poikien mökkireissu. Oletatko silloin nussivasi automaattisesti jotain heistä? Jos et, tai jäät ilman, niin mökkireissusi pilalla?
No onhan se nyt itsestäänselvää että parisuhteessa on eri odotukset kuin kaverisuhteessa. Jos parisuhteessa ei saa seksiä juuri muutenkaan, on ymmärrettävää että sitä odottaa tuollaisen hemmotteluvkl jälkeen. Jos mies haluaisi viettää seksittömän viikonlopun vaimonsa kanssa, hän todennäköisesti haluaisi tehdä jotain ihan muuta
Olis kyllä kauheaa jos mies lakkaisi ehdottamasta seksiä edes spesiaalitilanteissa...
Meillä kyllä on seksiä muutenkin mutta on mukavaa kun toinen näkee vaivaakin välillä..
Vierailija kirjoitti:
Tuollaset av-mammat kumminki eron jälkeen antaa posket punasena kaltaiselleni tyypille jota kiinnostaa vain seksi.
Tietenkin kun "huomioit ja hemmottelet" heitä ravintolaillallisilla ja lomareissuilla, eihän sillon voi kuin antaa himojen viedä.
Ehkä AP.n mies ei ajattele vaan itseään, vaanihan aidosti haluaa myös antaa nautintoa vaimolleen, kun siihen kerrankin tilaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Eikö olisi helpompi sanoa miehelle heti nuorison poistuttua, että nyt voitaisiin hoitaa seksiosuus alta pois, jotta vihdoinkin saisit omanlaisesi kivan viikonlopun. Ja jos mies kuitenkin ruinaa seuraavina päivinä, voit sanoa, että tuo tehtiin jo, sait haluamasi, nyt minä menen rauhassa kävelylle.
Minä sinkkunainen repeän liitoksistani täällä kotisohvalla. Kun parisuhde on näin valtavan romanttista, niin mistä kaikesta jäänkään paitsi! :-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö olisi helpompi sanoa miehelle heti nuorison poistuttua, että nyt voitaisiin hoitaa seksiosuus alta pois, jotta vihdoinkin saisit omanlaisesi kivan viikonlopun. Ja jos mies kuitenkin ruinaa seuraavina päivinä, voit sanoa, että tuo tehtiin jo, sait haluamasi, nyt minä menen rauhassa kävelylle.
Minä sinkkunainen repeän liitoksistani täällä kotisohvalla. Kun parisuhde on näin valtavan romanttista, niin mistä kaikesta jäänkään paitsi! :-D
Missaat sen apn jutun eli miehen kiusaamisen pihtaamisella ja valittamisella. Eihän ap muuten miehensä kanssa jatkaisi jos ei saisi noin tehtyä.
Jos suhteessa ei pihdata niin se ei ole parisuhde.
Miehet raivoaa täällä seksistä kynsin hampain? Ja lisänä että naiset pihtaa, tahallaan? Kasvakaa jo aikuiseksi puhetapojen perusteella. Vai onko moni näistä jotain trollaajia tms?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missaat sen apn jutun eli miehen kiusaamisen pihtaamisella ja valittamisella. Eihän ap muuten miehensä kanssa jatkaisi jos ei saisi noin tehtyä.
Jos suhteessa ei pihdata niin se ei ole parisuhde.
Toi on kyllä totta. En ikinä nalkuttais tai pihtais työsuhteessa tai kaverisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä teet näiden yhteisten hetkien eteen?
En mitään. Odotan että mies tekee kaiken, järjestää kaiken ja huomioi minua kun se on miehen tehtävä
Ap
Tämä ei todellakaan ole minun kirjoittama.
Oikea ap
Eikä tuo!
Ap
P.S. Eikä tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset haluavat olla naimisissa sellaisen miehen kanssa, jota eivät halua ja miehen halukkuus aiheuttaa pahoinvointia?
Pahoinvointia aiheuttaa jatkuva vonkaaminen ja se, että mies ei tee mitään ilman, että taka-ajatuksena on seksi.
Siis puhtaasti vain siitä syystä, että vaimolla olisi mukavaa ja ihana olla. Mies järjestää naiselleen mukavan illan VAIN siinä toivossa, että saa tämän sitten sänkyyn. Se aiheuttaa pahoinvointia. Kukapa tykkää siitä, että toinen on vain seksin perässä . Tuohan on mielistelemistä ja kuka oikeasti tykkää siitä, että häntä mielistellään ja sillä pyritään sitten tiettyyn tavoitteeseen eli halutaan päästä panemaan, vaikka toista ei kiinnostaisi juuri silloin, vaikka saikin hyvää ruokaa.
Näin voi asiaan suhtautua, jos haluaa mennä "minulla on oikeus" -periaatteella. Toisinkin voi ajatella ja toimia.
Minä olen 57-vuotias mies. Seksihaluni ovat alkaneet iän myötä hiipua, mutta minua 5 vuotta nuorempi puolisoni elää jonkinlaista uutta seksuaalista piikkikauttaan. Hän haluaisi lähes aina ja joka paikassa, kun taas minulle riittäisi paljon vähempikin.
Ellen rakastaisi puolisoani, ja ellen haluaisi pitää häntä, voisin samalla tavalla kuin Ap alka voivotella kuinka nyt on kamalaa, kun minussa nähdään vain pystyssä oleva mela, ja on se nyt kauhea, että minua halutaan enemmän kuin minä itse haluan.
Mutta eihän sen niin tarvitse olla. Rakkauden tekona katson, että puolisoni pitää mahdollisuuksien mukaan saada hyvää seksiä, joten lähes aina kun hän tekee aloitteen, pidän huolen että hän myös seksiä saa. Vaikka ei välttämättä itseään yhtään huvittaisi. Tosiasia kun kuitenkin on se, että tyytyväinen nainen on nainen, jonka kanssa on helppoa elää, ja jonka ei tarvitse katsoa toisille laitumille. Yhteinen seksi myös sitoo hyvällä tavalla yhteen, ja vaikka en itse toimituksesta enää kovin suuria kiksejä saa, niin kaikesta muusta läheisyydestä ja hellyydestä kuitenkin. Jos ei olisi seksiä, tuskin enää tässä iässä nukuttaisiin joka yötä alasti lusikassa - asia, joka antaa minulle hyvät yöunet ja hyvän mielen.
Kuten Lapinlahden Linnut sanoivat aikoineen Candy-vuodesohvasketsissä: "Jos jotain haluaa saada, täytyy jotain myös antaa."
Jos et halua puolisosi lähentelevän sinua, sano hänelle suoraan että sinulle on ok, että hän käy vieraissa. Ja jos se taas ei ole ok, niin mieti voisitko itse parantaa asennettasi ja lähestymistapaasi yhteisiin parisuhdeasioihin.
Erikoinen ajatusmaailma että jos pitkässä parisuhteessa, jopa avioliitossa, kahden keskisen illan päätteeksi ehdottaa seksiä, on kaiken sitä ennen tapahtuneen oltava ollut vain sitä varten järkättyä.
Kyllä meidän parisuhteessa vapaailtoja vietetään ihan yleisesti sellaisia juttuja tehden joista nautitaan. Seksi on kyllä usein osa sitä, varsinkin jos sopivaa aikaa muutoin ei tahdo löytyä, mutta en ole koskaan varsinaisesti ruokaa laittaessa, leffaa valitessa tai vaikka lomakohdetta päättäessä miettinyt mitään "voijjukupojjaat tämä jos mikä johtaa pinpin saantiin".
Ehkä jos ne leffat on jotain k-18 eroottista materiaalia ja hotelli joku bdsm luola, ymmärtäisin AP:n ajatusmaailmaa mutta muutoin kyllä kuulostaa vaan että seksi oman aviomiehen kanssa ällöttää ja pitää jotenkin saada oma haluttomuus käännettyä toisen syyksi.
Olen vasta 23-vuotias, mutta ensimmäinen suhteeni, joka kesti 4 vuotta, päättyi haluttomuuteeni. Toivoin ja unelmoin läheisyydestä ja siitä, että poikaystäväni kuuntelisi minua. Että keskustelisimme. Että minulla olisi turvallinen olo hänen seurassaan ilmaista tunteitani ja kertoa itsestäni.
Elimme viimeiset 1,5 vuotta käytännössä ilman seksiä. Poikaystäväni yritti päihdyttää minut, painostaa minua, raivota, kiristää seksiin. Useimmiten hän painosti mykkäkoululla ja mököttämisellä. Yritin kertoa hänelle, että haluaisin haluta häntä, mutten osaa koska en tunne minkäänlaista yhteyttä enää. Emme pystyneet halaamaan tai pussaamaan ilman että hän olisi ehdottanut, sitten pettynyt, sitten mököttänyt. Välillä hän oli kaksi päivää kiva ja ajattelin että menemme parempaan suuntaan, mutta sitten hänestä tuli kärsimätön ja aloimme taas riitelemään.
Nykyään olen löytänyt taas seksuaalisuuteni. Tarvitsen seksiä paljon. Haluan nykyistä kumppaniani koko ajan ja harrastamme seksiä välillä monta tuntiakin, taukojen kanssa toki. En tiennyt että seksi voi olla noin hyvää. En tiennyt että joku voi saada minut laukeamaan.
Tajuan nyt tehneeni ensimmäisessä suhteessani paljon enemmän kuin kumppanini. Tajuan etten saanut henkisesti vastalahjaksi mitään. Eikä tarjolla ollut hyvää seksiäkään vaikka yritin keskustella useasti toiveistani. Hän ei halunnut keskustella, hän halusi saada kaiken sieltä mistä aita oli matalin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset haluavat olla naimisissa sellaisen miehen kanssa, jota eivät halua ja miehen halukkuus aiheuttaa pahoinvointia?
Pahoinvointia aiheuttaa jatkuva vonkaaminen ja se, että mies ei tee mitään ilman, että taka-ajatuksena on seksi.
Siis puhtaasti vain siitä syystä, että vaimolla olisi mukavaa ja ihana olla. Mies järjestää naiselleen mukavan illan VAIN siinä toivossa, että saa tämän sitten sänkyyn. Se aiheuttaa pahoinvointia. Kukapa tykkää siitä, että toinen on vain seksin perässä . Tuohan on mielistelemistä ja kuka oikeasti tykkää siitä, että häntä mielistellään ja sillä pyritään sitten tiettyyn tavoitteeseen eli halutaan päästä panemaan, vaikka toista ei kiinnostaisi juuri silloin, vaikka saikin hyvää ruokaa.
Näin voi asiaan suhtautua, jos haluaa mennä "min
Tässä on nyt se ratkaiseva ero, että sinä haluat tehdä tämän rakkaudenteon ja ilmeisesti nautit ilon tuottamisesta kumppanillesi tässä muodossa. Tilanne voisi olla toinen, jos kumppanisi huomioisi sinua vain yrittäessään manipuloida sinua seksiin ja ilmaisisi tyytymättömyytensä jos et olisi siihen valmis - veikkaisin että sinunkin halut jossain kohtaa näivettyisi, jos yhtään on itsekunnioitusta.
Hah, mun miesystävä haluaa seksiä ainoastaan krapulassa, ai kun kiva. Meillä on siis seksiä joka sunnuntai kukonlaulun aikaan, kun mies herättää mut lääppimisellään. Itse en saa siitä mitään. En ole aamuihminen ja mulla on nukahtamisvaikeuksia ja heräilen yöt läpeensä. Mies ei ole enää nuorukainen ja muuta seksiä ei sitten ole, miehellä ei riitä paukut. Asiasta on puhuttu ja seksiä oli kerran viikolla ja sitten se unohtui. Taitaa kohta olla tämä suhde taputeltu.
Vierailija kirjoitti:
Olen vasta 23-vuotias, mutta ensimmäinen suhteeni, joka kesti 4 vuotta, päättyi haluttomuuteeni. Toivoin ja unelmoin läheisyydestä ja siitä, että poikaystäväni kuuntelisi minua. Että keskustelisimme. Että minulla olisi turvallinen olo hänen seurassaan ilmaista tunteitani ja kertoa itsestäni.
Elimme viimeiset 1,5 vuotta käytännössä ilman seksiä. Poikaystäväni yritti päihdyttää minut, painostaa minua, raivota, kiristää seksiin. Useimmiten hän painosti mykkäkoululla ja mököttämisellä. Yritin kertoa hänelle, että haluaisin haluta häntä, mutten osaa koska en tunne minkäänlaista yhteyttä enää. Emme pystyneet halaamaan tai pussaamaan ilman että hän olisi ehdottanut, sitten pettynyt, sitten mököttänyt. Välillä hän oli kaksi päivää kiva ja ajattelin että menemme parempaan suuntaan, mutta sitten hänestä tuli kärsimätön ja aloimme taas riitelemään.
Nykyään olen löytänyt taas seksuaalisuuteni. Tarvitsen sek
Aamen! Jos haluaa vain nuken johon tyhjentää kassinsa, niin niitä saa ostettua netistä. Maksavat vissiin jonkin verran, mutta säästää sitten niissä päivällis- ja kukkakuluissa. Jos haluaa ihmisen, niin yleensä pitää olla valmis siihen yhteyden luomiseen ja ylläpitämiseen - ihan siellä arjessakin eikä vain juhlapyhinä esteratana kohti hotellipanoa.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään olen löytänyt taas seksuaalisuuteni. Tarvitsen sek
Kuulostaa että suhteessa oli isoja ongelmia, seksi niistä pienin. Raivoaminen, päihdyttäminen ja kiristäminen ovat väärin, vaikkei tavoitteena olisi seksi. Hieman eri asia kuin aloittaja, jonka mies kiukuttelee. Onhan sekin lapsellista, mutta oikeasti nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä tarvitse taas ihmetellä, että miksi naimisissa olevat miehet on sellaisia epätoivoisia, ripustautuvia vonkaajia, kun niitä näin sinkkunaisena tapaa baareissa ja tinderissä 😂!!!!
En vaan käsitä, että miten toiset ihmiset uhraavat koko elämänsä tuollaiseen surulliseen p******n, kun siitä voisi nauttiakin!!!!
Totta turiset. Ja sitten nämä vaimot tuntevat tulenpalavaa vihaa näitä naisia kohtaan kun mies ihastuu johonkin toiseen. Itse kohtelevat miehiään kuin jotain huonekalua. Tai huonekalukin saa paremman kohtelun. Kuin oman miehen kalu.
Nuo vaimot käyttäytyvät kuin rakkikoirat joilla on luu. Eivät syö sitä itse, mutta rähisevät heti jos joku muu lähestyy sitä luuta.
Miten se seksi voi olla niin iso vaiva? Vaatii vähemmän vaivaa kuin hartiahieronta. Ja jos alapää on jostain syystä kuiva kuin beduiinin sandaali tai hiivaisen sienikasvuston valtaama, niin vielä on kaksi reikävaihtoehtoa jäljellä mihin mies voi rynkyttää.