Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pilata aina yhteinen aika??

Vierailija
18.01.2025 |

Miksi miesten pitää ajatella aina pelkästään kikkelillä?

Appivanhemmilla on mökki tahkolla ja ottavat näin talvisin vähintään kerran kuukaudessa meidän teini-ikäiset lapset viikonlopuksi. Tämä on todella mukavaa ja arvostan kovasti.

Tähän liittyy kuitenkin aina sama ongelma, miehen mielessä ei liiku mikään muu kuin oma kikkeli ja seksi. Lisäksi mennään aina saman kaavan mukaan; mies tekee jotain herkkua, ostaa punkkua tai kuoharia ja latsotaan leffaa. Vaihtoehtoisesti mies varannut raflan tai jopa hotellin.

Kaikki tuo on aivan ihanaa, mutta oikeasti tähdätään vain ja ainoastaan seksiin. Stressaannun jo valmiiksi kun näen miehen aloittavan nämä "valmistelut". En ole seksiä vastaan, mutta voin olla aivan hyvin tässä iässä jo ilmankin. Arvostan enemmän omaa rauhaa kuin jotain nuorisopupuilua.

Jos edes joskus kävisi niin, että mies tekisi nämä perinteiset ja valitettavan ennalta-arvattavat toimet, eikä sitten ehdottaisikaan missään vaiheessa seksiä, voisi seksiä joskus ollakin. Mutta ei, aina sama kaava eli minua yritetään pehmittää ja sitten tulee seksivaatimus. Pari kolme tällaista viikonloppua peräkkäin ilman seksiä, voisi kääntää ajatukseni pois pakkoseksistä, jolloin tosiaan oma halukin voisi herätä.

Yleensä mies ottaa nokkiinsa jos ei sunnuntaiaamunakaan ole saanut haluamaansa jyystöä, mutta tällä kertaa näköjään vedettiin herne nenään jo lauantaiaamuna. Mikä ihme ettei miehet voi ajatella parisuhdeaikaa ilman seksipäämäärää? Kun kaava toistaa itseään, niin jo nämä viikonloppuvalmistelut saavat minun seksihalut kuolemaan 100% varmasti.

Kommentit (1899)

Vierailija
1641/1899 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette hoitaisi seksiä heti alta pois vaikka jo aamulla tai päivällä. Illalla voi sitten keskittyä syömiseen ja leffaan ja muuhun yhdessä oloon? Ja hoitaa pois alta, joo hieman tylysti todettu, mutta voisit ehkä kompromissin suorittaa miehen mieliksi tuon seksi heti alkuunsa niin ei tarvitse sitä murehtia koko viikonloppua.

Pakkoseksi! Eli ennalta arvattua tuokin. Voi taivas! Hoida pois alta  😅

Vierailija
1642/1899 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mieshän voisi järjestää siellä Tahkon mökillä kunnon seksiviikonlopun. Appiukko mukaan myös, todennäköisesti puutteessa hänkin. Pari nuorta maksullista daamia seuraksi ja kerrankin säkit kunnolla tyhjiksi. Taas jaksaa nihkeitä, pihtaavia ja valittavia eukkoja hetken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1643/1899 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä puhutaan ja olen sanonut että koen ahdistavaksi nämä viikonloput. Siitä huolimatta mies jatkaa. Olisin rehellisesti sanottuna tyytyväisempi jos mies lähtisi teinien kanssa sinne Tahkolle kuin että stressaisin pakkoseksiä. Viikonloppu voisi olla todella ihana jos minulla ei olisi tunnetta että kaikki valmistelut tähtäävät vain seksiin, eikä minulla itselläni ole mitään väliä.

Ap

Ei kai se mies niitä teinejä halua panna vaan sua. 

Tyypillinen vaimoihminen joka ei tajua että mies on hänet ottanut vaimokseen saadakseen seksiä.

Tuo "yhteinen aika" ja "romanttinen ilta" on miehelle kustannus jonka maksaa saadakseen seksiä. Luuletko että mies tykkää tuollaisesta? Hän ei ikimaailmassa järjestäisi mitään yhteistä aikaa ja illallisia jos tietäisi ettei saa seksiä.

Itselleni olisi shokki, mikäli olisin mieheni valittu pelkän seksin vuoksi. 

Vierailija
1644/1899 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä teitäkin vaivaa?? EN OLE SEKSIVASTAINEN FRIGIDI!!!

En vain halua että kaikki minuun kohdistettu huomio miehen puolesta tähtäisi vain seksiin, niin kuin nyt asia on. Ja teidän mielestä asia on fine, jos ainoa elin jolla mies ajattelee on muna?

Ap

Jos ainoa asia, jota mies ajattelisi, olisi muna, niin eiköhän hän olisi lähtenyt tuosta teidän suhteestanne jo aikoja sitten.

Ainoa ELIN, jolla mies AJATTELEE on MUNA! Ei siis ajattele munaa! Eri

Vierailija
1645/1899 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset haluavat olla naimisissa sellaisen miehen kanssa, jota eivät halua ja miehen halukkuus aiheuttaa pahoinvointia?

Siinäpä vasta tuhannen taalan kysymys. Samaa olen ihmetellyt pitkään.

Halut eivät kohtaa.

Vierailija
1646/1899 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko yrittänyt selvittää tai ratkaista haluttomuuttasi? Sehän tässä on ongelmana eikä miehen järkkäämät viikonloput :/ 

USKOKAA NYT, EN OLE HALUTON, EN VAIN HALUA ETTÄ KAIKKI HUOMIO JOKA MINUUN KOHDISTETÄÄN JOHTUU PELKÄSTÄÄN SIITÄ ETTÄ MIES HALUAA SEKSIÄ.

Ei tartte huutaa. Kaikki vaan tajuaa sua paremmin että mies haluaa seksiä ja sinä haluat ettei mies sitä saa.

No eihän se noin mene. Minkä ikäinen olet? Minä reilu 5 kymppinen ja ymmärrän mitä ap yrittää kertoa. 

Vierailija
1647/1899 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko yrittänyt selvittää tai ratkaista haluttomuuttasi? Sehän tässä on ongelmana eikä miehen järkkäämät viikonloput :/ 

USKOKAA NYT, EN OLE HALUTON, EN VAIN HALUA ETTÄ KAIKKI HUOMIO JOKA MINUUN KOHDISTETÄÄN JOHTUU PELKÄSTÄÄN SIITÄ ETTÄ MIES HALUAA SEKSIÄ.

Okei. Miten usein teillä on seksiä?

Meillä ei ollenkaan ja hemmottelua riittää. Eri

Vierailija
1648/1899 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vain halua että kaikki minuun kohdistettu huomio miehen puolesta tähtäisi vain seksiin, niin kuin nyt asia on. Ja teidän mielestä asia on fine, jos ainoa elin jolla mies ajattelee on muna?

Ap

Miehille seksi=rakkautta

Eikö naisille sitten? Olenko minä jotenkin outo, kun kyllä ne aika käsi kädessä kulkevat. Toki seksiä voi olla myös ilman rakkautta. 

Nainen 

Joillakin kulkee käsi kädessä, joillakin ei. Siitä huolimatta suhteessa rakkautta ja voidaan hyvin. 

Vierailija
1649/1899 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän tämän. Olen arjessa tosi uupunut ja oikeasti kaipaisin vaan vkl missä voin olla rauhassa, tulee juuri tuo olo, että eikö nämä vaatimukset elämässä lopu ikinä kun tietää et nyt pitäs sexiä harrastaa tuon ukonkin kanssa. Ja kyse ei ole juurikaan siitä etteikö sexiä halua tai kaipaa vaan siitä, että on semmoisessa kaikki vaan vaatii multa jotain uupumuksessa. Se vie halut kerrassaan ja itse olen päätynyt juuri siihen et hoidan sexin heti pois alta niin sitten voin olla hetken rennosti, onko se kivaa..no ei, mutta se on tämä elämän vaihe tämmöinen. Ja arjessakin on sexiä, kyse ei ole siitä ettei olisi.

Vierailija
1650/1899 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi ymmärtää miten te ette tajua mikä minun pointti on... Kyllä meillä silloin tällöin seksiä on ihan arki-iltoinakin.

Ap

Sano nyt ne määrät, niin voidaan arvioida paremmin, kumpi teistä on kohtuuton. Vai eikö kumpikaan.

Määrä vai laatu?

Vierailija
1651/1899 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset haluavat olla naimisissa sellaisen miehen kanssa, jota eivät halua ja miehen halukkuus aiheuttaa pahoinvointia?

Pahoinvointia aiheuttaa jatkuva vonkaaminen ja se, että mies ei tee mitään ilman, että taka-ajatuksena on seksi. 

Siis puhtaasti vain siitä syystä, että vaimolla olisi mukavaa ja ihana olla.  Mies järjestää naiselleen mukavan illan VAIN siinä toivossa, että saa tämän sitten sänkyyn. Se aiheuttaa pahoinvointia. Kukapa tykkää siitä, että toinen on vain seksin perässä . Tuohan on mielistelemistä ja kuka oikeasti tykkää siitä, että häntä mielistellään ja sillä pyritään sitten tiettyyn tavoitteeseen eli halutaan päästä panemaan, vaikka toista ei kiinnostaisi juuri silloin, vaikka

Kyllä puolisoni on pahoillaan jos ei saa seksiä, vaikka yrittääkin sen peittää. Olet kyllä siinä oikeassa, että saan henkistä tyydytystä ilon tuottamista puolisolleni, vaikka joudun keskittymään itse suoritukseen, kun entisaikojen ikuinen erektio on kadonnut ja täytyy taktikoida, että saan hänet tyydytettyä ennen kuin stondis katoaa. Joudun siis ihan oikeasti näkemään vaivaa puolisoni eteen, enkä voi vain olla passiivisena. Silti, tosiaankin teen tämän mielelläni, koska rakastan häntä ja haluan tuottaa hänelle hyvää mieltä - ja täysin itsekkäästi myös pitää hänet.

Jos ei halua pitää puolisoaan, voi tietenkin toimia eri tavalla ja ruveta maalailemaan kauheita kuvia siitä, kuinka toinen haluaa vain melaa / pinppiä ja alkaa tosissaan inhoamaan kaikkea, mitä toisessa on, yäk yäk. Pidän omaa maailmankuvaani paljon lohdullisempana.

Meillä on myös tämä ajatusmaailma. Olen nainen, 20 v mieheni kanssa. Ihanaa, että edelleen rakastetaan ja halutaan toisiamme ja halutaan myös tuottaa nautintoa toisillemme, vaikka kehot eivät enää kummallakaan ole täysin varmatoimisia. En juuri kerro tästä kenellekään, sillä siitä saa yleensä ryöpyn vastauksia siitä, kuinka haavoittavaa on harrastaa seksiä toisen mieliksi. Varmasti onkin, joissain tapauksissa, ja silloinhan sitä ei pidä tehdä. En ole koskaan itse kokenut niin, mulle seksi on edelleen rakkauden osoitus ja yhteinen ilo. Muukin suhde on läheinen ja luottamuksellinen, saadaan olla viallisia ihmisiä eikä se haittaa. Ja kyllä me voidaan myös sanoa "ei tänään, kulta", harvoin sitä vaan tulee käytettyä jos toinen vaihtoehto on hyväillä sitä rakasta. Puolin ja toisin.

Vierailija
1652/1899 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi ymmärtää miten te ette tajua mikä minun pointti on... Kyllä meillä silloin tällöin seksiä on ihan arki-iltoinakin.

Ap

Sano nyt ne määrät, niin voidaan arvioida paremmin, kumpi teistä on kohtuuton. Vai eikö kumpikaan.

Ehkä 2-4 kertaa kuussa ja väitän että täysin normaali määrä ruuhkavuosina.

Ap

Jos olis tuo määrä viikossa niin olis ok.

Ootaha vaan niin lasket kohta määrän 2 - 4 kertaan vuodessa ja sitte 2 - 4 vuoden välein.

En ymmärrä tuota seksin ylistystä! Eri

Vierailija
1653/1899 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miehille seksi=rakkautta

Eikö naisille sitten? Olenko minä jotenkin outo, kun kyllä ne aika käsi kädessä kulkevat. Toki seksiä voi olla myös ilman rakkautta. 

Nainen 

Joillakin kulkee käsi kädessä, joillakin ei. Siitä huolimatta suhteessa rakkautta ja voidaan hyvin. 

Niinhän sä kuvittelet, kun ei miehen mielipiteet kiinnosta pätkääkään. Kuhan lapset lähtee, niin eiköhän tuo lähde mieskin. Kyllä oikeaan parisuhteeseen seksikin kuuluu.

Vierailija
1654/1899 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

On se aika vähän. Toki ruuhkavuosina on aika yleistä olla haluton, mut noilla määrillä luulisi, että suakin haluttaisi sit lapsivapaina viikonloppuina.

Eihän lapset ole este parisuhteelle?! Kyllä seksiä voi harrastaa arkena ja pyhänä vaikka lapset kotona. Kaikki vaan ei onnistu sormia napsauttamalla. 

Vierailija
1655/1899 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin mitä tarkoitat. Ei yhteinen aika tarkoita seksiä, välillä voi vaan olla. Mikä ihme pakkomielle toi seksi on ihmisille, kamalaa suorittamista ja jos ei oo ni sitten ollaan nyrpeenä, voi miten pinnallista. Eikä seksi joha mihinkään, kuten ei shoppailu yms. Ei sinnepäinkään miksi tänne maailmaan synnytään. 

Vierailija
1656/1899 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Kun meillä seksi väheni alle kertaan viikossa alko avioliiton ulkopuoliset suhteet kiinnostaa.

Silloin on väärä puoliso. Toivottavasti petetty jätti sinut! 

Vierailija
1657/1899 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä vasta tuhannen taalan kysymys. Samaa olen ihmetellyt pitkään.

Ei siinä olekaan parisuhteesta kysymys, vaan alistussuhteesta Nainen voimaantuu saadessaan pakottaa miehensä toimimaan juuri oman mielensä mukaan. Jotkut vässykät siihen tilanteeseen jääkin, mutta on ihan turha puhua asiassa parisuhteesta. Naimisissa voidaan olla muistakin syistä kuin rakkaus, esim. raha ja palvelija.

Vierailija
1658/1899 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa seksiä siksi koska hän ei ole saanut sitä tarpeeksi. Ratkaisu: miehen pitää saada tarpeeksi seksiä. Pätee myös naisiin. 

Ap jos miehesi haluaa seksiä enemmän kuin sinä, se ei tee miehen haluja vääriksi ja sinun oikeiksi. AINA parisuhteen alussa kannattaa kysyä itseltään kykenenkö tyydyttämään kumppanini seksuaalisesti, ellei sitten kyseessä ole avoin suhde. Olet valinnut miehen, etkä kykene tyydyttämään häntä ja ahdistut kun hän haluaa seksiä. Perseelleen valittu.

Vierailija
1659/1899 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies tekee kerran tuon kaiken harrastaakseen seksiä kanssasi, sen täytyy olla hänelle TODELLA tärkeää. Miksi et ajattele kuin itseäsi?

Vierailija
1660/1899 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän hyvin mitä tarkoitat. Ei yhteinen aika tarkoita seksiä, välillä voi vaan olla. Mikä ihme pakkomielle toi seksi on ihmisille, kamalaa suorittamista ja jos ei oo ni sitten ollaan nyrpeenä, voi miten pinnallista. Eikä seksi joha mihinkään, kuten ei shoppailu yms. Ei sinnepäinkään miksi tänne maailmaan synnytään. 

😂😂😂 Toivon että olet trolli5/5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän